Spomenuti bivši generalni direktor JAT-a, Predrag Vujović bio je jedan od osnivača i direktor Centavie (pun naziv: Central European Aviation d.o.o. Beograd, osnovana 2005. izbrisana iz registra 2010. godine pod drugim nazivom i različitom vlasničkom strukturom u odnosu na period osnivanja).
Aviokompanija Centavia (7N/CNA) letela je sa dva British Aerospace 146-200 registarskikh oznaka: YU-AGL i YU-AGM, od jula do novembra 2006. godine.
Kompanija je najavljivana kao »prva operativna low cost kompanija u Srbiji«, mada je Centavia tokom 2006. godine u saradnji sa turističkim agencijama prevozila putnike na čarter letovima za Egipat, Tursku, Španiju i Grčku, a trebalo je da te jeseni počne i redovan saobraćaj za Podgoricu (obavljen promotivni let za novinare) i Zagreb, ali nisu dobili dozvolu.
Navodno su bili pregovori za uspostavljanje redovnog saobraćaja sa nekoliko evropskih zemalja, među kojima su: Nemačka, Italija, Švajcarska, Mađarska, Slovenija i Austrija.
Dodao bih da u to vreme tržište nije bilo liberalizovano kao danas (plus jak uticaj JAT-a), ali je isto tako i činjenica da je i tada izbor aviona British Aerospace 146-200 bio neadekvatan i neisplativ za low cost (četiri motora i mislim 98 sedišta u konfiguraciji koji je imala Centavia).