Šta je novo?

Air Serbia

Rekao bih da se malo previse oslanjaju na taj wet lease. Ok, sve kompanije ga koriste, ali ne znam da li postoji i jedna ozbiljna da u nekom trenutku 1/3 flote ima u wet lease-u. Ocigledno je wet lease prilican operativni rizik, koji u ovom slucaju nije dobro sracunat.
Jedna stvar koja mi nije jasna, a koju je samoproklamovani strucnjak pominjao - Croatia je u nekom trenutku uzela avion u npr. pay-by-the-hour kombinaciji, koji bukvalno sluzi samo da uleti u slucaju nekih ispada. Ako dobro kapiram, za te varijante leasori daju starije avione, koji nisu za dry lease nikome vise zanimljivi, a jos mogu da posluze. Ako je to stvarno tako, zasto se i Air Serbija ne koristi takvim opcijama?
 
wet lease je kad imas pik u poslovanju, ili akutni nedostatak kapiciteta ili kvar, hitno ti treba.
Za dugorocno poslovanje wet lease nije pogodan.
 
Da, u nekom stabilnom okruzenju, od koga su oni daleko. Nemam nista protiv wet lease-a koji oni rade, milion puta su objasnjavali zasto su primorani na to. Ima i biznis logike - postoji potreba, a ti nemas avion - bolje salji tudj avion, nego da prilika propada. Ono sto kazem je da ocigledno postoji rizik koji oni ili racunaju lose ili ga potpuno ignorisu. Npr. uzmes u wet lease 10 aviona, a pouzdanost wet lease-a (ili kakog god se zove taj parametar u ovom slucaju) je 90%. Ne racunas onda da ces imati 10 aviona na raspolaganju, nego 9. Banalizovao sam sad stvari malo, ali to je poenta.
 
Screenshot_20230623_192643_LinkedIn.jpg
Screenshot_20230623_192656_LinkedIn.jpg
 
Screenshot 2023-06-23 at 20-45-39 Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map Flightrad...png
Šta može da objasni ovakav potez, zna li neko? Pomislio sam da je oluja u pitanju, ali ostali avioni normalno sleću, a sem toga trenutno je sezona Albanaca.
 
Pogledajte prilog 165442Šta može da objasni ovakav potez, zna li neko? Pomislio sam da je oluja u pitanju, ali ostali avioni normalno sleću, a sem toga trenutno je sezona Albanaca.

Mozda su javili da u Zagrebu ceka neki analiticar da se ukrca, pa okrenuli, onako, cisto fore radi i da dobiju dodatni medijski prostor i tekst doticnog. Po principu da ne postoji losa reklama...
 
Pogledajte prilog 165442Šta može da objasni ovakav potez, zna li neko? Pomislio sam da je oluja u pitanju, ali ostali avioni normalno sleću, a sem toga trenutno je sezona Albanaca.
Problem neki na ZAG. Dosta aviona je u istom periodu divertovalo.

IB iz MAD za ZAG je sletela na DBV.
TK iz IST za ZAG je sleteo na BEG.
OU iz FRA za ZAG je kruzila, pa otisla do Splita, pa se ipak vratila na ZAG.
OU iz CDG za ZAG je sletela na PUY.
OU iz VIE za ZAG je sletela na ZAD.
OU iz SPU za ZAG je sletela na ZAD.
OU iz ZRH za ZAG je sletela na PUY.


EDIT: Oluja u Zagrebu.
 
Velika oluja u Zagrebu. Moglo bi isto biti sa noćnim letovima u Beogradu. Ili jutarnjim. Očekuje se

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Dobro je što stižu novi avioni, uključujući YU-ASB. Nadam se da je Air Serbia nešto iz ovoga naučila, te da će buduće ekspanzije biti organizovanije.

Što se tiče trenutne situacije u Rusiji - da li dešavanja u proteklim satima utiču i na JU operacije? U smislu otkazivanja letova (npr. Sochi), ili povećane potražnje za kartama iz Rusije?
 
Ovo će im baš dobro doći ako otkažu sve letove za SVO, LED, AER...
Možda se konačno stabilizuje red letenja
 
Нема ништа од тога немојте да се ложите
 
Evo danas im se nadovezao i kumulonimbus i zabrana točenja goriva.

Baš ih neće

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Dobro je što stižu novi avioni, uključujući YU-ASB. Nadam se da je Air Serbia nešto iz ovoga naučila, te da će buduće ekspanzije biti organizovanije.

Što se tiče trenutne situacije u Rusiji - da li dešavanja u proteklim satima utiču i na JU operacije? U smislu otkazivanja letova (npr. Sochi), ili povećane potražnje za kartama iz Rusije?

Rasprodati letovi iz Moskve vest 24062023.png
 
Vrh