Nije isplativo bilo da se uzimaju novi avioni u tom trenutku, to bi bio teg oko vrata koji bi mogao da ugusi kompaniju.
Odluka da se uzimaju avioni na lizing do neke velicine flote od 30+ aviona je odlicna i svako iz sveta vazduhoplovstva ce vam to reci pa cak i Scuric. Naravno da je drzava mogla da pljune 300+ miliona za kaparu za novu flotu ali neko je imao kliker i odlucio da napravi kompaniju na zdravim nogama koja sutra moze da nadje strateskog partnera/investitora na osnovu zdravog bilansa poslovanja. Lako je zaduziti se, ali tesko je vratiti pare ako nemas razradjene destinacije i jaku popunjenost. Er srbija ce imati 300 miliona na racunu za 2 godine i onda ce moci da bira sta ce da kupuje i na tu kolicinu aviona ce moci da bira dobre uslove.
Kasnjenja jesu losa ali nemoj da histerisemo, to se desava svuda, i meni je proslo leto bio otkazan JU let sa lumiwingsom pred bording pa jbg, uzmes odstetu i idemo dalje. Ko nece da leti sa JU nek leti sa wizz ili lufthansom, verujem da manje boli kad te na gejtu ostavi “industrijski gigant” nego domaca firma. Cudna li cuda mala kompanija godinu dana posle kovida u sred leta ima problem sa brojem aviona posle ekspanzije od 40 posto. Smarate vise...