Šta je novo?

Air Serbia

Ма не треба уопште коментарисати дотичног, нити се треба расправљати са њим. Свима нам је јасно о каквом се човеку ради.
Само га треба игнорисати, и њега и његов блог.
 
Meni je uvek delovalo da AS treba da ima malo skromniju ekspanziju.
Cesto sam kritikovan zbog sumnje u AS.
Ipak nadam se da ce AS isplivati iz ovih problema.
 
Kojih problema, vidiš da se svi prave kao da je sve ok i da je tamo neki purger kriv a ni bivši direktor JAT-a nije ništa bolji. Sve je ok kao i na Prokopu gde je stanica potopljena a ne da malo prokišnjava pa kada neko prigovori eto opet hejtera.
 
нико није рекао да је све ок, већ да од тога не треба правити драму. јбг, дешава се. да се Ер Србија мало залетела са експанзијом, јесте се залетела. и треба узети у обзир и факторе који су ван њиховог домета, а тичу се сервисирања постојећих и уласка нових авиона у флоту. можда баш нису морали толико да се залећу са експанзијом, али опет, видели су простор и искористили су га. на крају, сумираће се све на крају сезоне


рече човек за чијег мандата је отпочела пропаст ЈАТ-а. заправо, у његово време су почели да се доводе политички пацови на руководеће функције. штавише, против њега и дела руководеће екипе су поднете три кривичне пријаве за финансијске малверзације 2002. године. па се онда одрекао власништва над аеродромима у Подгорици и Тивту. итд. итд.
 
Po komentaru bih rekao da nisi ni pročitao članak za koji si postavio link. Da kasnije je doveden Kondić da objasni da narod bolje razume kako se vodi avio kompanija pa su ugasili isti taj JAT. Sada imamo avio kompaniju na papiru i srećom u vazduhu a sopstvenih aviona? Gde se dede onih valjda 10 kom naručenih onomad?
 
Kojih problema, vidiš da se svi prave kao da je sve ok i da je tamo neki purger kriv a ni bivši direktor JAT-a nije ništa bolji. Sve je ok kao i na Prokopu gde je stanica potopljena a ne da malo prokišnjava pa kada neko prigovori eto opet hejtera.
Problema ima i to ozbiljnih. Otkazivati po desetak letova, pa onda jos desetine sa ozbiljnim kašnjenjem je ozbiljan problem za Er Srbiju. Pored toga su kasno reagovali i samo izdali loše sročeno obaveštenje koje čak ni na tviter nisu stavili! Call centar se ne odaziva, CEO firme nije našao za shodno da se javno obrati, dakle ne samo što je problem za otkazanim letovima nego je i PR Er Srbije ozbiljno zakazao.

Sve to ne znači da je Šćuric stručnjak. Nije on kriv za ovo ali nije dostojan poziva u naše medije. O Vujoviću pored ovog što je pomenuo JohnnyLee, vidi propast Air Maxi i Centaviju. Bukvalno čega se dotakao u avijaciji, propalo je.
 
Ne zanima mene ni purger ni taj direktor već ovo pravdanje kako se eto to dešava i u svetu isto kao i ono prokišnjavanje na ANT-u i potop na Prokopu. Nećemo daleko dogurati kao društvo ako smo došli u ovo stanje pravdanja i guranja glave u pesak.
 
нико није рекао да је све ок, већ да од тога не треба правити драму. јбг, дешава се.
A što smo toliko nekritički nastrojeni prema njima? To zatvaranje očiju mi podjednako smeta kao i ove debilne kritike samo kritike radi i likovanje zbog svakog problema. I jedno i drugo su mi ekstremi.
Da verujem u njihovo saopštenje, delio bih tvoje mišljenje 100%. Problem je što ne verujem i što mislim da postoji još gomila s..nja u pozadini, koja sakrivaju i koja su uglavnom povezana sa lošim upravljanjem i stranačkim kadrovima. Kako će se nešto promeniti ako se stvari zataškavaju i ne ukazuje se na realne probleme? SNS baš nije poznat po preteranoj brizi za učinak i odgovornost svojih kadrova, lojalnost je jedino što se gleda...oni sami ništa neće promeniti bez pritiska javnosti, to je jedino sigurno.
Želim Air Serbiu potpuno očišćenu od stranačkih "kadrova". U Upravnom odboru mogu da budu ispred države kao vlasnika, ali za izvršne pozicije niko od njih nije kvalifikovan.
 
Ne zanima mene ni purger ni taj direktor već ovo pravdanje kako se eto to dešava i u svetu isto kao i ono prokišnjavanje na ANT-u i potop na Prokopu. Nećemo daleko dogurati kao društvo ako smo došli u ovo stanje pravdanja i guranja glave u pesak.
Igore kao što vidiš ja ih ne pravdam. Prošle godine jeste bio haos i sa Er Srbijom i Wizzom i drugim kompanijama ali imali su godinu dana da se spreme za ovo leto a nisu.

Ovo za prokišnjavanje na Aerodoromu je kriv Vansi a ne Er Srbija. A za Prokop imamo drugo mesto za diskusiju, što bi se reklo Vratimo se temi.
 
Na stranu što je Purger slučaj parekseLans deluje mi da niko nije pročitao članak do kraja. Ne razumem koji deo koji je rekao ne stoji?

Nije problem u tome što je razlog za ova otkazivanja možda neki eksterni faktor..poenta priče je da se neke stvari znaju mnogo ranije a ne da se letovi otkazuju u terminu poletanja (imao sam dva takva slučaja već). Reakcija AS je trenutno amaterska a aspiracije prevelike.
 
Želim Air Serbiu potpuno očišćenu od stranačkih "kadrova". U Upravnom odboru mogu da budu ispred države kao vlasnika, ali za izvršne pozicije niko od njih nije kvalifikovan.
I ja bih jednoroga ako možemo da naručujemo želje.

Ako hoćeš da razgovarmo kao odrasli, onda se valja setiti da su prethodne ekipe postavljale svoje stranačke kadrove. Kad se promeni vlast, jedino što je garantovano je da će se upravo to ponovo desiti. Ne mogu da znam da li će sledeća vlast preći na Boing ili ne ali mogu 100% da GARANTUJEM da će upumpati svoje kadrove gde god bude moglo.
 
Nije isplativo bilo da se uzimaju novi avioni u tom trenutku, to bi bio teg oko vrata koji bi mogao da ugusi kompaniju.

Odluka da se uzimaju avioni na lizing do neke velicine flote od 30+ aviona je odlicna i svako iz sveta vazduhoplovstva ce vam to reci pa cak i Scuric. Naravno da je drzava mogla da pljune 300+ miliona za kaparu za novu flotu ali neko je imao kliker i odlucio da napravi kompaniju na zdravim nogama koja sutra moze da nadje strateskog partnera/investitora na osnovu zdravog bilansa poslovanja. Lako je zaduziti se, ali tesko je vratiti pare ako nemas razradjene destinacije i jaku popunjenost. Er srbija ce imati 300 miliona na racunu za 2 godine i onda ce moci da bira sta ce da kupuje i na tu kolicinu aviona ce moci da bira dobre uslove.

Kasnjenja jesu losa ali nemoj da histerisemo, to se desava svuda, i meni je proslo leto bio otkazan JU let sa lumiwingsom pred bording pa jbg, uzmes odstetu i idemo dalje. Ko nece da leti sa JU nek leti sa wizz ili lufthansom, verujem da manje boli kad te na gejtu ostavi “industrijski gigant” nego domaca firma. Cudna li cuda mala kompanija godinu dana posle kovida u sred leta ima problem sa brojem aviona posle ekspanzije od 40 posto. Smarate vise...
 
I ja bih jednoroga ako možemo da naručujemo želje.

Ako hoćeš da razgovarmo kao odrasli, onda se valja setiti da su prethodne ekipe postavljale svoje stranačke kadrove. Kad se promeni vlast, jedino što je garantovano je da će se upravo to ponovo desiti. Ne mogu da znam da li će sledeća vlast preći na Boing ili ne ali mogu 100% da GARANTUJEM da će upumpati svoje kadrove gde god bude moglo.
Wow...prosto ne znam kako da odgovorim na ovaj nalet ničim izazvanog samopouzdanja i polušaja da se robovski mentalitet nazove zrelošću. U kojoj to knjizi o odrastanju piše da treba da ćutiš i prihvatiš stvari kakve jesu, pošto ne postoji način da se promene?
I kakve j.eno ima veze šta su radili prethodne vlasti? To je sve retorika koju političari nama prodaju da bi mogli da rade šta hoće.
 
Као што нису заслуживали да их се критикује без разлога, тако сад не завређују ни да их се брани без разлога. Силне летове отказују, није баш ситница. Неће пропасти зато, али ако би наставили у истом маниру, онда би пропали.
 
da li se stanje popravilo? Je ima još ukidanja letova. Ako normalizuju stanje i sve bude kako treba, javnost će se smiriti i oprostiti im (osim putnika koji su nagrabusili). Ako se nastavi sa haosom, onda će i odjek javnosti da bude sve negativniji (mislim da njih boli ona stvar za odjek javnosti, ali ipak treba da pripaze na svoj renome pošto prevoze dosta stranaca)
 
Људи па било је очигледно да ће доћи до одређебих проблема у авиосаобраћају овог лета. Мареку за сада може само да се честита, наравно да је пренатегнутост флоте главни узрок ових проблема у Ер Србији, само што ће се то уходати доласком нових dry lease авиона у флоту па ће сви ови проблеми, отказивања и кашњења бити заборављена. Луфтханза отказује редовно и зими и лети летове па се нико тиме не бави у Немачкој, само ми ето три дана водимо полемику око тога...
 
Nije isplativo bilo da se uzimaju novi avioni u tom trenutku, to bi bio teg oko vrata koji bi mogao da ugusi kompaniju.

Odluka da se uzimaju avioni na lizing do neke velicine flote od 30+ aviona je odlicna i svako iz sveta vazduhoplovstva ce vam to reci pa cak i Scuric. Naravno da je drzava mogla da pljune 300+ miliona za kaparu za novu flotu ali neko je imao kliker i odlucio da napravi kompaniju na zdravim nogama koja sutra moze da nadje strateskog partnera/investitora na osnovu zdravog bilansa poslovanja. Lako je zaduziti se, ali tesko je vratiti pare ako nemas razradjene destinacije i jaku popunjenost. Er srbija ce imati 300 miliona na racunu za 2 godine i onda ce moci da bira sta ce da kupuje i na tu kolicinu aviona ce moci da bira dobre uslove.

Kasnjenja jesu losa ali nemoj da histerisemo, to se desava svuda, i meni je proslo leto bio otkazan JU let sa lumiwingsom pred bording pa jbg, uzmes odstetu i idemo dalje. Ko nece da leti sa JU nek leti sa wizz ili lufthansom, verujem da manje boli kad te na gejtu ostavi “industrijski gigant” nego domaca firma. Cudna li cuda mala kompanija godinu dana posle kovida u sred leta ima problem sa brojem aviona posle ekspanzije od 40 posto. Smarate vise...

Šćurić nije iz sveta vazduhoplovstva. Amaterski se bavi statistikama i pokušava da bude analitičar.


Imati XY miliona eura na računu u odredjenom momentu ne znači ništa. I sada kao imaju 200 miliona, medjutim veliki deo toga je rezultat unapred uplaćenih letova. Sam profit kompanije je bio oko 20 miliona proše godine (zvanično). Ono što mene je brine je činjenica da se avioni i kada se naruče čekaju po par godina, pogotovo kada ste sitna riba poput AirSerbia-e. Sve i da danas kaparišu nove avione, oni ne bi došli pre 2025-2026 godine.

Dozvolili su sebi da imaju vrlo negativan publicitet. Nema medija koji nije preneo da imaju problema, čak i RTS i Pink su preneli vest o otkazivanjima letova. Doduše PInk je u dobrom starom maniru minimizovao problem pravdajući kompaniju, a čak su za juče rekli da nijedan let nije otkazan i kao dokaz prikazali web stranicu aerodroma sa odlascima. To što neki letovi koji su unapred otkazani nisu ni izlistani na toj stranici su naravno preskočili.

Ako su kašnjenja od maksinalno 1-2h to mogu i da izdržim ponekad (npr jednom godišnje, dešava se).
Problem nastaje kada se letovi u potpunosti otkažu. Konkretno često kupujem karte za Berlin. Sada su nam otkazali jutarnji let u četvrtak i prebacili na večernji koji nam ne odgovara jer moramo tokom dana u četvrtak biti u Berlinu. U sredu nema letova, tako da smo odabrali opciju leta u utorak što iziskuje dodatni trošak hotela od dva dana u Berlinu. Pritom 10 dana pred sam let. Imamo zakazane letove i u julu i u avgustu isto za Berlin i brinem se da li će se desiti, jer ako se otkažu ili kasne imamo problem, moramo da trošimo vreme na call centar....

Evo ni danas nije odleteo avion za Berlin.
 
Људи па било је очигледно да ће доћи до одређебих проблема у авиосаобраћају овог лета. Мареку за сада може само да се честита, наравно да је пренатегнутост флоте главни узрок ових проблема у Ер Србији, само што ће се то уходати доласком нових dry lease авиона у флоту па ће сви ови проблеми, отказивања и кашњења бити заборављена. Луфтханза отказује редовно и зими и лети летове па се нико тиме не бави у Немачкој, само ми ето три дана водимо полемику око тога...
Reci to putnicima
 
Milaki leti i wizz za berlin, leti i austrian preko beča, leti i JU za hanover (oko 1.30h do berlina vozom). Ovo je samo iz glave, da se potrudim nasao bih ti jos neku varijantu.

A Scurica sam naveo kao primer neobjektivno nastrojenog protiv JU, naravno da znam da je bezveznjak. Koliko je on amater ti si jos vise cim mislis da su zbog negativnog publiciteta 3 puta u 4 godine trebali da udju u kreditni aranzman za kupovinu NOVE FLOTE aviona samo da bi ti stigao u berlin u cetvrtak ujuturu a ne popodne.
 
SNS baš nije poznat po preteranoj brizi za učinak i odgovornost svojih kadrova, lojalnost je jedino što se gleda...oni sami ništa neće promeniti bez pritiska javnosti, to je jedino sigurno.
Želim Air Serbiu potpuno očišćenu od stranačkih "kadrova". U Upravnom odboru mogu da budu ispred države kao vlasnika, ali za izvršne pozicije niko od njih nije kvalifikovan.

A ko je iz SNS u AirSrbija? Nisam upucen
 
A ko je iz SNS u AirSrbija? Nisam upucen
Branislav Malović, za koga na netu ne piše mnogo, osim da je pre Air Srbije bio taksista, a ovo mu je rođeni brat (iste su fele, inače), pa zaključi sam kako je zdravo radno okruženje u kompaniji. Kad ne terorišu Srbiju, terorišu po Air Srbiji.
 
Vrh