Postojali su i ranije i slovenačka Adrija, i hrvatska Pan Adrija (tolike su tamo face za avijaciju, da nemaju stranicu na hrvatskoj vikipediji o svojoj prvoj nacionalnoj kompaniji!). To su politički projekti, i svi su odreda propali. Aviogenex možda ne bi propao.Jeste li zaboravili da je 1990. osnovana Croatia Airlines i da je Adria već postojala..Mislim, JAT bi ostao najjača kompanija u državi, ali ne bi imao takav položaj kao do 1991.
Jeste li zaboravili da je 1990. osnovana Croatia Airlines i da je Adria već postojala..Mislim, JAT bi ostao najjača kompanija u državi, ali ne bi imao takav položaj kao do 1991.
Не знам баш, Генексова агенција "Југотурс" је била четврта по величини у Британији нпр. Кроација се ових дана хвали да покреће један недељни лет из Дубровника за Праг - иако је Чесима хрватско море као домаће - да је старо време у новоме, Генекс би има једно три дневна лета на тој линији, и то са А321. И ЈАТ сезонске.
Obratis se sluzbeniku kompanije, ali obavezno naglasis da si upoznat sa svojim pravima i da ti sleduje naknada od:Шта је најбоље урадити кад дођете на чек-ин, и сазнате да је повратни лет за Београд пребукиран, јер су послали мањи авион, и за вас нема места?
Хвала Лука. Ипак се на крају завршило са пет сати кашњења, а нека група младих Американки и још пар парова су отказали већ чекиран лет (због пропуштања конекција). Тако се ослободило десетак места за нас прекобројне. Мада, никако ми није јасан критеријум кога су првобитно пустили а кога не. Такође, бацам велики хејт на BCN јер нема онлајн чек-ин нити аутомате, па сам без икаквог пртљага морао да чекам три сата на шалтеру, а такође нису имали никакав инфо да лет касни, све до самог термина лета.Obratis se sluzbeniku kompanije, ali obavezno naglasis da si upoznat sa svojim pravima i da ti sleduje naknada od:
Dodatno, duzni su da ti obezbede zamenski let do destinacije ili da ti vrate celokupan iznos karte. Ako je potreban i hotel, onda moraju i to.
- 250€ za letove do 1.500km
- 400€ za letove do 3.500km
- 600€ za letove preko 3.500km
Ja nisam imao info za MXP-BEG pre neki dan, sva sreća pa sam na Flightradaru video da je poleteo YU-APH iz BEG. Sleteo na BEG u 2.05... Ali ipak je bio vaučer za klopu..Dva puta mi se desilo da i pored toga što sam online čekiran, pri predaji prtljaga sam ljubazno zamoljen da odustanem od leta. Nudili su mi odštetu u novcu, smeštaj u hotelu i rebooking na let dan kasnije. Oba puta je bio overbooking. Kapiram da su pitali svakoga. Možda sam pogrešio jer sam odbio ponude. U slučaju da niko ne odustane najugroženiji su oni koji poslednji dolaze na prijavu za let.
Dodaću da i ja imam loša iskustva sa BCN, nekako je proces čekiranja neorganozovan, osoblje neljubazno, mali broj šaltera...
@GOJE Što se informacija tiče, wi-fi je besplatan, otvoriš Flightradar i eto najtačnijih informacija da li ima kašnjenja sa neke destinacije, otkazivanja. Ako se osloni ćovek na informacije od službenika na čekiranju, svašta se tu može čuti od raznih ali i sve pohvale onima koji dobro rade svoj posao
Itekako ima. Ako avion 48 sati nije u upotrebi, i niko se ne seti da proveri da li je sve u redu sa avionom, onda nešto debelo ne valja. Ovo pod pretpostavkom da je bio tehnički kvar.Па може да се поквари авион. Нема везе са озбиљношћу или неозбиљношћу.
Превише си строг. Авион је сувише комплексан систем да би неко могао да пошаље малог на паркинг да га кресне да види да л' ради, јер сутра треба да иде на море. Многе системе проверавају тек пилоти у серији узастопних провера пред сам лет (пре покретања мотора, пре почетка вожења, пре изласка на писту...), тако да је природно да се неки кварови открију тек тад.Itekako ima. Ako avion 48 sati nije u upotrebi, i niko se ne seti da proveri da li je sve u redu sa avionom, onda nešto debelo ne valja. Ovo pod pretpostavkom da je bio tehnički kvar.
Takođe, da avion ima tako nisku iskorišćenost, isto je vrlo problematično, što se tiče profitabilnosti. Ali, valjda će se poboljšati dolaskom letnjih dana.