Šta je novo?

Air Serbia

2 su bila proizvedena-jedan je otišao Aer Lingusu valjda, a drugi prenamenjen u kargo.
 
Нешто ми говори да ће бити ускоро конкуренција.

Мада, гледајићи фотке клопа није било лоша, једино се човек жали на одсуство избора, ако сам добро схватио..
 
Bio je neki dan Marekov članak. Rekao je da su parkitčki monopolisti. Doduše u fino je to složio :D

A svi znamo kakva je razina usluge kad je netko monopolist :)


Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Za biznis klasu to je osrednja usluga i moraće to da poboljšaju.. slabo je baš.
 
Ketering je monopolist. Na to mislim. Marek je rekao da nemaju koga drugog da uzmu kao dobavljača, da nemaju izbora trenutno.

Ne mislim na Air serbiu da je monopolist.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
20230521_073426.jpg
 
2 su bila proizvedena-jedan je otišao Aer Lingusu valjda, a drugi prenamenjen u kargo.

серијски број 48436, који је требао да иде ЈАТ-у је отишао Америкену као N1768D, па после Федексу као N584FE. остали нису никада ни направљени: 48483, 48582, 48607, 48608 и 48609

Приметићемо, дакле, да наша компанија иде ка месту које јој је одавно припадало. Ја ћу то, свакако, поздравити и нећу тражити длаке у (Јатовом) јајету.

имам свашта на напишем на шбб/кбб тему о којој пресветли АШП воли често да булазни, а има везе са ЈАТ-ом 90их и надаље (да није дошло до распада СФРЈ). биће касније у току дана, или сутра
 
Pozdrav, super tema. Da podelim utiske sa leta za Lisabon od prosle nedelje.

U oba smera avion je bio pun a zanimljivo da je na letu ka tamo bila zena pilot. Sto tice hrane, standardno.

IMG_20230521_124533.jpg


IMG_20230521_124516.jpg



U povratku nazad malo duzi red za check in na lisabonskom aerodromu ali sam cuo da su sada uveli i online check in.
 
Како компаније уводе опцију подршке за online checkin? Питам јер YU има ту опцију на многим аеродромима али не и у Берлину. Не знам у чему је проблем да се то уведе? Да ли аеродроми то наплаћују додатно?
 
Како компаније уводе опцију подршке за online checkin? Питам јер YU има ту опцију на многим аеродромима али не и у Берлину. Не знам у чему је проблем да се то уведе? Да ли аеродроми то наплаћују додатно?
Мислим да је то опција аеродрома, а не компаније (мада и мени самом чудно звучи). Са Изиџетом из Женеве за Београд може онлајн чек ин, а не може у контра страну.
 
серијски број 48436, који је требао да иде ЈАТ-у је отишао Америкену као N1768D, па после Федексу као N584FE. остали нису никада ни направљени: 48483, 48582, 48607, 48608 и 48609



имам свашта на напишем на шбб/кбб тему о којој пресветли АШП воли често да булазни, а има везе са ЈАТ-ом 90их и надаље (да није дошло до распада СФРЈ). биће касније у току дана, или сутра
Zeljno iscekujemo :)
 
Šta mislite, ima li potencijala za double daily za Njujork, nekim danima, od sledećeg leta, ili za dve godine?
 
Šta mislite, ima li potencijala za double daily za Njujork, nekim danima, od sledećeg leta, ili za dve godine?
Mislim da trenutno ne, ali za nekih 2 godine da. Tek kada pokriju Kinu i jos vise se rasire po Evropi i Balkanu, tek tad mislim da je realno da povecaju JFK za 10pw u sezoni.
 
За то требају не семо широкотрупци већ и више ускотрупаца како би интензивирали мрежу јер потебно је довести те нове путнике. Тешко да ће из постојећег обима моћи да исцеде допунске а да их не довезу широм европе
 
Vrh