Šta je novo?

Air Serbia

20230510_173141.jpg


Poboljšanje u poređenju sa čipsom ili noblicama.
BEG-LCA
 
Tih osam A330 je potencijal na duže staze. Videćemo, ide se korak po korak. Ni treći A330 još nije zvanično nabavljen a bio je zacrtan za Šangaj i Peking. Za sada je jasno da im Kina ne dozvoljava Peking, to čuvaju za Hainan. Marek kaže da su zainteresovani za Guangdžou i Čengdu. Mislim da bi bio skandal ako ne dobiju dozvolu za jedan od ova tri: Guangdžou, Šendžen ili Hong Kong.

Zabrinjava što se flota Er Srbije i dalje krpi i popravlja a veliki talas novih linija koje se otvaraju u sledećih nedelju dana je:

Hamburg
Kairo
Čikago
Keln
Napulj
Firenca
Marsej

Sva pažnja je usmerena u sredu na Čikago, tu će biti kamere i poznate ličnosti i party po dolasku u Čikago. Ne bi me iznenadilo da popularni domaći sajt na engleskom ima reportera na prvom letu.
 
Poslednja izmena:
Tih osam A330 je potencijal na duže staze. Videćemo, ide se korak po korak. Ni treći A330 još nije zvanično nabavljen a bio je zacrtan za Šangaj i Peking. Za sada je jasno da im Kina ne dozvoljava Peking, to čuvaju za Hainan. Marek kaže da su zainteresovani za Guangdžou i Čengdu. Mislim da bi bio skandal ako ne dobiju dozvolu za jedan od ova tri: Guangdžou, Šendžen ili Hong Kong.

Zabrinjava što se flota Er Srbije se i dalje krpi i popravlja a veliki talas novih linija koje se otvaraju u sledećih nedelju dana je:

Hamburg
Kairo
Čikago
Keln
Napulj
Firenca
Marsej

Sva pažnja je usmerena u sredu na Čikago, tu će biti kamere i poznate ličnosti i party po dolasku u Čikago. Ne bi me iznenadilo da popularni domaći sajt na engleskom ima reportera na prvom letu.


Kreće i Gothenburg sledeće nedelje, 3 leta nedeljno..
 
Ponekad jutarnji za Ljubljanu vozi ATR a ponekad Airbus.

Kako to određuju?

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Dobio sam i ja na BCN. To ide na letove 2h+, na ostalima je i dalje voda + snack

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
Možda, ali je svakako novost i poboljšanje jer ja nisam dobio na letu za Barsu pre mesec dana. Bilo je u jednom smeru Toto, u drugom čips.
 
"Ovo je važan i veliki dan za nas... Danas je Beograd jedino mesto, a Er Srbija jedina kompanija u regionu sa kojom možete da letite u dva velika američka grada - Njujork i Čikago... U idealno vreme stižete u Čikago i teško možete da nađete bolji slot...", kazao je Vučić obraćajući se novinarima.

"Prve dve godine smo imali gubitke na liniji sa Njujorkom, a sada nam je to najuspešnija i najprofitabilnija linija. Verujem da će linija sa Čikagom da postane i brže profitabilnija", naveo je predsednik Srbije.

Preko devet miliona profita je ostvarila Er Srbija, rekao je Vučić i naveo da ta kompanija ima na računu 117 miliona evra. Takođe je naveo da Er Srbija posluje značajno bolje nego nekadašnji JAT.


Mega bull Air Srbije!!! SVAKA CAST SVIMA!!! Postajemo najjaci!! Idemoooo
 
Zaista želim da verujem da AS uspešno posluje i istinski mi je drago kad se otvori svaka nova linija. Ali znajući kakvi su termiti ovi naorednjaci ne bi se iznenadio da kad padnu sa vlasti se ispostavi da je sve samo šema i da se niotkuda pojave milionski dugovi.

Skoro 40 godina životnog iskustva u Srbiji mi jednostavno ne dozvoljava da poverujem u ovu bajku. Nadam se da nisam upravu. I da …. živela Srbija …..
 
Ako zaista želiš da veruješ da uspešno posluje kreni od toga da više ovo ne zoveš bajka jer je stvarnost.

Ima puno raznih ljudi od Zagreba preko Austrije do Nemačke i na mnogim drugim mestima kojima je u interesu da Er Srbija ne uspe pa ti je jasno da takvi žestoko troluju i podmeću najgore laži protiv Er Srbije. Blokiraj ih.

Opozicija više ne napada Er Srbiju. Da ima neke skrivene šeme i milionskih dugova to bi objavio neki KRIK. Firmu je poslednjih godina vodio Englez a sada Čeh. Struka u inostranstvu ima pohvale za ovo što radi Er Srbija.

Više nema razumnog osnova da i dalje veruješ kako je ovo bajka.
 
Да, ово је просто причау коме су пустили да мањеи више професионалци раде посао. Успешна или не то ће показати време, за сада видиморезулате, и ја не могу да кажем да је то неки ракетни раст и развој, и пре ми се чини да је велика мука и стална врева, а ово што видимо је само резултат. Повећан број путника није намештаљака и лажна статистика а иза тога стоји гимнастика са сталним изнајмиљвањем авиона у разним лизинзима. Не могу да докучим средњерочне перспективе, не занам до чега ће довести, на мој укус Ђура превише ризикује, али, можда је зато он на челу те компаније а не ја. Длује ми да ће бити пуно кашњења лети и да ће бити јако тешко да одрже зацртани ред летења.

Желимда успеју у томе што су наумили и да не буде тако како се мени чини.
 
Avio kompanije će ovu prikazat enormne profite. isto je bilo u 2022

Zadnje dve godine teško je zapravo napraviti gubitaša.

Karte su skupe ko đavo, al se prodaju.

Dakle, može se reći da koriste situaciju na marketu dobro. I neka je koriste.

A šta se tiče Zagreba, Air serbia je totalno ne zanimljiva i nema tu nikakvog interesa. Osim puregerovog Ega.



Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Mislim da ce Air Srbija i Aerodrom Nikola Tesla da razvale u narednih 5 godina.
 
U danu kada AirSerbia pokreće liniju ka Čikagu (jednu od retkih dugolinijskih linija u celom regionu) i dan nakon što je BEG objavio rekordne rezultate za april on na svom portalu nema ni reči o tome. Ali su zato udarne vesti koliko stotina putnika je imao Mostar u aprilu kao i koja su imena aerodroma u regiji koja se inače godinama nisu promenila.

A kada su kašnjenja kod AirSerbia-e tada se sve izlista sa sve informacijama koji let je koliko kasnio. Jako je neobjektivan u poslednje vreme.
 
Vrh