Meyraf
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 08.06.2022.
- Poruke
- 625
- Pohvaljen
- 2.265
У праву си ако посматраш авио-превоз као извор прихода за себе. Међутим, саобраћај сам се једва одржава на граници економске исплативости, и тешко може да буде нето извор прихода. Као и приход од турских камиона ауто-путем, новац сам по себи изгледа велик, али је друштвена добит прилично мала - мали број запослених, мала додата вредност, са великим негативним утицајем на природну околину, инфраструктуру...Па да, али мени се чини да ћемо и у таквим, унапређеним условима ми бити константно ти који ће губити путнике у корист Пеште - која је већи град и бојим се да ће трајно имати бољи избор јефтиних летова од Београда. Како нам није у интересу да наши људи лете из Пеште, могуће је да нам одговара да деловима земље који су најближи угарској престоници понудимо услугу којој не могу одолети, тј. у њиховом дворишту. Такође бисмо тако могли да намамимо понеког Мађара код нас, а овако ич не можемо.
Ја пре желим да верујем да ће за две деценије Суботичани правити органске креме од гусанових муда упаковане у кутијице од трске из палићких мочвара, и продавати их за масне паре у Дубаију и другде, да ће им најмање требати да им неко бетонира хектаре њива тик под носом и квари бизнис и душевни мир, а кад им треба сешће у воз и бити у гејту за сат и кусур.