Proizvedeno ih je samo 7 i svi su za Singapore Airlines. U konfiguraciji su bez ekonomske klase, 67 sedista u biznis klasi i 94 u premium ekonomskoj, dakle samo 161 sedista u tako velikom avionu koji inace ima 315 sedista u dve klase. To je sve kako bi povecali dolet.Znaci Australija je na dalekom stapu, u svakom smislu. Mislio sam na A350-900ulr ali ne znam koliko ih ima uopste proizvedenih.
Firenca, Napulj I Katanija! Objavljeno na sajtu. To znaci cak 9 destinacija u Italiji ukupno.Air Serbia tokom dana najavljuje novi let za Napulj i par drugih gradova. Najzad Napulj!!! Treći grad po broju stanovnika u Italiji i pun istorije i turističkih atrakcija. Treba obići Pompeju, Vezuv, probati pravu napolitansku picu. Malo dalje Kapri, obavezno limončelo u Sorentu, pa Pozitano i Amalfi. Narod se loži na Španiju i slične destinacije u poslednje vreme pa mislim da će Napulj isto biti totalni pogodak.
И Палермо. Сицилија цела, Сардинија се спрема, Корзика невера.Firenca, Napulj I Katanija! Objavljeno na sajtu. To znaci cak 9 destinacija u Italiji ukupno.
Mali oftopik ali ovih dana uzivam u citanju komentara na blogu ZamaAero i trolovanju autora bloga od strane anonimnih korisnika. Znao sam za sajt ali se nisam udubljivao u komentare. Evo sad je 4 sata ujutru, treba da ustanem za 3.5 sata kako bih se ukrcao na let za Beograd a ja citam mentalnu gimnastiku Alena Scurica i umirem od smeha. Mislim da purgerski nacin pisanja dodatno doprinosi tome da me podseca na nekog lika iz stripa Alan Ford.
YU-ARB je juče otišao za NYC. YU-ARC se i dalje ne pomera.Air Serbia A330 Nikola Tesla YU-ARB se izgleda vraca kuci danas sa remonta iz Napulja, po planu oko 17:20
Sutra u 10:10 ide prvi let za Njujork od kad se Wamos A330 vratio sa kratkotrajnog lizinga. Ostaje da vidimo da li ce taj let biti sa YU-ARB Teslom (verovatnije) ili sa YU-ARC Pupinom (lepo ali manje verovatno).
Prilicno sam siguran da za PMO i CTA nece uzimati wet-lease. Tu ce agencije zakupiti veliki broj sedista za svoje organizovane aranzmane, dok ce preostala mesta biti u slobodnoj prodaji. Ista prica kao sa PMI. Ali nema mi smisla da ne stave biznis klasu u prodaju jer ce se uvek naci nekoliko ljudi koji bas zele biznisom. Nema mi logike da lete u Y174 konfiguraciji umesto C4Y168 ili C8Y162.Možda zato što neće A320 leteti. Možda će Air Serbia uzeti neki veći regionalni mlaznjak tipa Embraer ili CRJ u lizing tokom letnje sezone za takve linije. Ako taj avion nema biz klasu eto zašto. Ako se ipak desi da bude ogromna potražnja samo za recimo Palermo, onda će na toj ruti ipak leteti Airbus.
To su i bili najavili, da carter linije prelaze u redovne. Medjutim, to je moguce samo u Italiji, Spaniji i Grckoj. U Turskoj i Egiptu su na snazi bilateralni ugovori umesto open-skies, pa ce biti malo teze cartere pretvoriti u sezonske linije. To se pogotovo odnosi na Antaliju jer im za to treba dozvola Turaka, a nju dobiti nece. Antalija im je zlatna koka leti i ukoliko bi dobili redovne letove, morali bi da daju i Turkishu istu dozvolu, a to bi znacilo znacajno smanjenje prihoda. Tako da mislim da ce Antalija i ostale turske destinacije ostati kao carteri. Hurgadu mislim da mogu lakse da dobiju kao redovnu i ona je izvesnija.Убацили су с намером у систем А320 и дефинитивно ће летети јер ће велики део седишта да купе туристичке агенције у оквиру њихових аранжмана као што раде већ за Барселону, Валенсију и Палму.
Палермо и Катанија су некадашње чартер дестинације и сада су претворене у летње сезонске. Сада су дестинације доступне свима, не само агенцијама које резервишу цео авион. Изгледа да ће то бити будућа стратегија Ер Србије, све чартер летове пребациће у редовне сезонске. Сигурно следи увођење Анталије (зато су и блокирали Туркиш пре пар месеци), Хургада, грчка острва итд. Осим тога најавили су и увођење још нових регионалних и европских дестинација у наредним данима.
Bice jos dosta linija, u to ne sumnjamo! Slazem se da ima sanse za wet-lease regionalnog aviona, i on je itekako potreban. Wet-lease ce sigurno uzimati, samo treba videti da li ce to biti neki regionalni avion ili opet Dan Air/Lumiwings/Air Mediterranean. Pominjali su da zele da sklope wet-lease ugovor sa nekom kompanijom za vise sezona, pa treba videti sta ce se od toga zaista i realizovati.Dobri su vam argumenti lukakaludjerovic i don1120, vidim da ima logike. Ali ipak ovo nisu jedine nove linije, navodno ce biti jos najava tokom narednih dana, mozda su te destinacije predaleko za ATR a premali broj putnika za A319/320. Ja i dalje mislim da ima sanse za neki CRJ900 ili slicno kao wet leasing tokom letnje sezone. Videcemo.
YR-URS A319, celo leto bio u JU, sada leti vaki drugi dan u proseku za JUKoji avion su izmajmljivali od Dan Aira?
Leteo sam sa YR-URS do Stokholma prosle nedelje. Iznutra nije bio u nesto dobrom stanjuYR-URS A319, celo leto bio u JU, sada leti vaki drugi dan u proseku za JU
YR-DSE A320, nije bio letos, leti svaki drugi, treci dan za JU