Delija":25axsuiy je napisao(la):
Прво, не можеш да ме цитираш са другог форума и да то овде качиш. И не занима ме ако не капираш зашто не можеш јер просто - не можеш.
Šta ne mogu???
Šta mene briga šta tebe ne zanima, koji si ti faktor da me uopšte interesuje šta te ne zanima? :shock:
Ae, ne budi smešan.
Delija":25axsuiy je napisao(la):
А што се десет закона, ево из главе иако нисам правник:...
Još jednom, daj konkretne odredbe koje su prekršene. Jedino takav odgovor (Zakon taj i taj, član taj i taj), od onoga koji tvrdi da je prekršeno mnoštvo pravnih normi ima značaj, smisao, svrhu. Svaki drugi odgovor je samo dalje lupetanje gluposti.
Delija":25axsuiy je napisao(la):
- А и сигуран сам да само у ставци у вези пребијања обавеза државе према Ер Србији преко леђа акционарског друштва АНТ има читав низ прекршених закона а вероватно и тачака устава. То је већ класичан криминал и надам се да ће неки акционари подићи тужбу против одговорних.
ANT je u većinskom vlasništvu države.
A, što ti ne napišeš krivičnu prijavu protiv potpisnika ugovora sa Etihadom? Ne moraš da budeš akcionar ANT-a za to.
Dakle, tvrdiš da je kriminal, tvrdiš da znaš koji su Zakoni prekršeni, tvrdiš da sve najbolje znaš (kao što i inače, sa tog oblaka na kojem si, tvrdiš oko svega po forumu da sve znaš), ti prvi znaš, sve najbolje razumeš...što onda ne sastaviš krivičnu prijavu?
Da li ti ustvari nepodnošenjem krivične prijave za kriminal (za koji imaš saznanja i javno ih iznosiš u formulaciji da si ''siguran da je kriminal''), ustvari štitiš Vučića kao jednog od potpisnika?
To nije dozvoljeno...postoje kazne za onoga ko prikriva, pomaže, neprijavljuje krivična dela za koje ima saznanja. Može onda neko protiv tebe da podnese krivičnu prijavu za prikrivanje krivičnih dela i/ili njihovih izvršilaca. A, onda ti Policija pošalje poziv da dođeš do njih i upoznaš ih sa činjenicama, dokazima sa kojima raspolažeš i na osnovu kojih si ''siguran da je kriminal'' u pitanju... :wink:
========================
Nego, reci kako bi ti uradio po ovom pitanju?
Imaš JAT koji ne plaća ANT-u, koji duguje NIS-u (pa mu zato onda NIS krene da računa najveću cenu u odnosu na bilo koju drugu aviokompaniju jer tako želi da naplati i deo potraživanja), JAT koji ima matore avione koji više nisu ekonomski isplativi za obavljanje putničkog saobraćaja, imaš smanjivanje ruta i broja letova sa očiglednom perspektivom ubrzanog gašenja firme.
Usput, gde si bio tada da podneseš krivičnu prijavu kada JAT nije plaćao ANT-u za usluge?
Dakle, treba da daš pare u novu kompaniju, ali pare nemaš...a nećeš da daš ni popuste na usluge drugog preduzeća u državnom vlasništvu (iznos tih popusta bi se računao kao tvoje ulaganje).
Ae onda reci, šta bi ti uložio u ''Air Serbia'', a da to nije krompir?
========================
Delija":25axsuiy je napisao(la):
Друго, да незабележено је у свету. Таква трансакација зачињена пуштањем аеродрома низ воду, политичарењем, и релацијом саме трансакције: државно предузеће - страна компанија јесте незабележена у свету.
Prestani da pričaš o stvarima koje ne poznaješ, o kojima ne znaš ništa.
Kada ljudi daju sebi za pravo da pričaju o stvarima o kojima ne znaju ni minimum minimuma, onda je rezultat te njihove priče jedno veliko lupetanje. Air Serbia nije strana, nego domaća kompanija sa 51% vlasništva SRB.
Primer, koji je gle čuda zabeležen u svetu, relacija država - kompanija i prebacivanje zajma u vlasništvo.
- Bio jednom jedan Chrysler.
U decembru 2008. godine bio je na rubu propasti, nisu imali pare za bilo šta, dugovi na sve strane, zapošljavali 55.000 ljudi. Obraćaju se Vladi za pomoć, Predsednik Amerike naređuje United States Department of the Treasury da Chrysleru uplate zajam od 4 milijarde dolara kako bi mogli da prežive još par meseci do dolaska nove (Obamine) administracije. Pare su uplaćene.
Polovinom februara naredne 2009. godine, Chrysler se obraća novoj administraciji sa planom kako da preživi, koji naravno uključuje gomilu para. Amerika (Vlada, država) nije bila vlasnik Chryslera. Ali, plan je odbijen. Upućuju ih da proglase bankrot i isplate dugovanja šta mogu iz imovine.
30.04.2009. Chrysler kreće putem proglašavanja bankrotstva, ali...koristeći propise o bankrotu, radi sledeću stvar:
koriste odredbu koja im omogućava da sve vrednosti, imovinu prodaju kupcu. Dakle, da kupac kupi samo ono dobro iz stare kompanije, bez dugova. To se događa, i od tog dana imamo ''New Chrysler'' i ''Old Chrysler''.
Ovaj ''Old'' ima dugove, ovaj ''New'' je čista, nova firma koja plaća 2 milijarde dolara ''Old''-u za imovinu. ''New'' je prihvatio da na njega pređe nešto malo dugova (pre svega oko penzionih fondova), ali preko 35 milijardi dolara duga ostaje u ''Old Chrysleru''. U okviru tih 35 su i one 4 milijarde koje su dobili od Buša par meseci ranije.
Ali, odakle im sada te 2 milijarde da plate kada nemaju ni dolara?
U.S. Treasury daje ne samo 2, već daje 6 milijardi zajma ''New Chrysleru'' kako bi imali i nešto para da rade, a ne samo da isplate imovinu od ''Old-a'', a Kanadska vlada daje još novca za kanadsku sekciju (pogone) Chryslera.
Zauzvrat, U.S. Treasury tako stiče 8% vlasništva nad akcijama New Chryslera, a Kanadska vlada dobija 2%.
Eto ti primer kako se zajam konvertuje u vlasništvo.
20% novog Chryslera je dato Fiatu za 0 dolara.
Obaveza Fiata je bila da postavi svoj menadžment (iako je tada imao samo 20% vlasništva), i donese tehnologiju štedljivih motora. To na konto priče da nije normalno, uobičajeno, da nigde u svetu nije zabeleženo da neko sa manjinskim delom vlasništva rukovodi kompanijom...itd, itd. Ameri su stranoj kompaniji (Fiatu) em dali da upravlja, em dali deo vlasništva za džabe samo da bi ih privoleli da dođu.