Šta je novo?

Air Serbia

JohnnyLee":1zatg7qf je napisao(la):
више ми се смучила прича о Ер Србији и Етихаду. досадили сте више! и једни и други. исти сте. само политика и слична СРАЊА. због тога је и овај форум пропао
Forum propada ako se dozvoli da svako ko zna da koristi tastaturu sebi da pravo da komentariše bilo šta na ovom svetu, a drugi koji vide koliko je lupetanja napisano ostanu nemi, ne napišu odgovor na to. Tako se vremenom forum napuni glupostima i eto problema.

Evo...tako jedan član foruma piše kako je prekršeno 10 Zakona i Ustav, a čovek veze nema o tome što je napisao, ali eto...voli da piše i zna da koristi tastaturu. Isto tako, veze nema o zajmovima koji se konvertuju u vlasništvo, isti je čovek lupetao na drugom forumu sledeće:
''A i dil po kome se pozajmica konvertuje u vlasništvo je verovatno nezabeležen slučaj u svetu.''
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2681
Dakle, ovo je ''nezabeleženo u svetu'':
http://en.wikipedia.org/wiki/Convertible_bond
Jedan forumaš pita šta je promenjeno, umesto da uzme tekst od 01.08.2013. i tekst od 31.07.2014. i uporedi, naročito što su akti tako napisani da je veoma lako snalaziti se po njima.

Ovako mogu da ređam još primera.
To je problem...što svako ko zna da koristi tastaturu sebi da pravo da komentariše nešto o čemu veze nema.
Izbor je ili ih pustiti bez komentara da lupetaju...ali tako forum trpi jer njegov sadržaj onda postane lupetanje...ili im odgovoriti jednom - dva puta.

Trejsi":1zatg7qf je napisao(la):
@neshaoct

Ne znam koji su tvoji interesi da ovako konstantno braniš ovaj ugovor, ali dobro.
250 evra po svakom postu na domaćim forumima, odnosno 500 evra za post na engleskom jeziku na stranim forumima.
 
sta bi majstore sa ovim datumima? nista nisi citirao?
 
Majstore, jesi li pismen? Nisi ćorav?
Kako onda nisi video ovo:

neshaoct":3g9f35lk je napisao(la):
Ugovor sa Etihadom od 01.08.2013. godine:



A, onda izmene delova tog istog Ugovora, od 31.07.2014. godine:



Tako može da se vidi sve, tj. i kompletan tekst Ugovora od 01.08.2013., kao i njegovi delovi koji su u međuvremenu (31.07.2014.) izmenjeni i/ili dopunjeni.
Mogu da se vide i prvobitni i izmenjeni, baš kako ne bi neko stvorio teoriju zavere ''aha, tu sam vas uhvatio, zato ste i menjali delove teksta kako ne bi mogli da ih vidimo u prvobitnom obliku iz avgusta prošle godine.''.
 
jok more teram stoku za biogradjani dimadu ranu.
alaj ga citiras alalti plajvaz
 
Kome pripada sada zgrada probnog stola JATa sa vrlo vrednim uredjajima
 
probnog stola JATa sa koja je to zgrada i sa kakvi uredjaijima , sta je bilo sa jat medicinom na kraju i poljoprivrednim avionima
 
neshaoct":l4cvtjal je napisao(la):
Evo...tako jedan član foruma piše kako je prekršeno 10 Zakona i Ustav, a čovek veze nema o tome što je napisao, ali eto...voli da piše i zna da koristi tastaturu. Isto tako, veze nema o zajmovima koji se konvertuju u vlasništvo, isti je čovek lupetao na drugom forumu sledeće:
''A i dil po kome se pozajmica konvertuje u vlasništvo je verovatno nezabeležen slučaj u svetu.''
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2681
Dakle, ovo je ''nezabeleženo u svetu'':
http://en.wikipedia.org/wiki/Convertible_bond
Прво, не можеш да ме цитираш са другог форума и да то овде качиш. И не занима ме ако не капираш зашто не можеш јер просто - не можеш.

Друго, да незабележено је у свету. Таква трансакација зачињена пуштањем аеродрома низ воду, политичарењем, и релацијом саме трансакције: државно предузеће - страна компанија јесте незабележена у свету.

А што се десет закона, ево из главе иако нисам правник:

- Закон о доступности информација
- Претпостављам да постоји и правни оквир за процесуирање обмањивања грађана од стране премијера на дневној бази у вези објављивања уговора.
- А и сигуран сам да само у ставци у вези пребијања обавеза државе према Ер Србији преко леђа акционарског друштва АНТ има читав низ прекршених закона а вероватно и тачака устава. То је већ класичан криминал и надам се да ће неки акционари подићи тужбу против одговорних.
- И да, по свим могућим законима нико са мањинским уделом у компанији не може да има пуну контролу над истом а што је овде више него очигледан случај.
 
"Puna kontrola Etihada" je verovatno i zaslužna za uvodjenje linija ka Varni i Banjaluci gde pre toga niko nije hteo da leti, umesto za Veneciju i još neke gradove u dosegu ATR 72 koji imaju potencijal.
 
Polovično je zaslužna. Banja Luka je bila politička želja koju je Etihadov menadžment uslišio pod uslovom da vlada Republike Srpske subvencioniše liniju, tako da Air Serbia ne plaća bilo kakve takse na BNX. Čak ni gorivo ne toče nego ga u Beogradu naliju za oba leta. Sa takvim uslovima linija je profitabilna i na 50% popunjenosti kabine a broj putnika u poslednjih nekoliko meseci je veći od tih 50% i generalno raste, tako da linija nije u opasnosti.

Varnu je svakako trebalo probati jer je to tržište sa više od milion stanovnika koje praktično niko nije opsluživao. Problem je u tome što su vremena prilično loša a u međuvremenu je i Turkish tu utrčao. Nije svaka destinacija pogodak i neke će svakako biti napuštene a neke će se pokazati kao potpuni bingo.
 
direktor":2iilm2rb je napisao(la):
...probnog stola JATa sa koja je to zgrada i sa kakvi uredjaijima ...
Dok ne odgovori pravi avio menacar ...ajd ovako da pojednostavim

Preko puta starog hangara JATa, posebno projektovana, izgradjena i opremljena zgrada
za testiranje avio motora

Ne samo da je malo ljudi imalo prilike da vidi unutrašnjost
vec je prava i retkost posedovanja samog probnog stola ....
a vrednost takvog objekta moze se meriti vrednosću neke manje flote :)

Sto bi u Alenu Fordu neko rekao ,, a cena prava sitnica ... ,, :lool:
 
Delija":25axsuiy je napisao(la):
Прво, не можеш да ме цитираш са другог форума и да то овде качиш. И не занима ме ако не капираш зашто не можеш јер просто - не можеш.
Šta ne mogu???
Šta mene briga šta tebe ne zanima, koji si ti faktor da me uopšte interesuje šta te ne zanima? :shock:
Ae, ne budi smešan. :D

Delija":25axsuiy je napisao(la):
А што се десет закона, ево из главе иако нисам правник:...
Još jednom, daj konkretne odredbe koje su prekršene. Jedino takav odgovor (Zakon taj i taj, član taj i taj), od onoga koji tvrdi da je prekršeno mnoštvo pravnih normi ima značaj, smisao, svrhu. Svaki drugi odgovor je samo dalje lupetanje gluposti.

Delija":25axsuiy je napisao(la):
- А и сигуран сам да само у ставци у вези пребијања обавеза државе према Ер Србији преко леђа акционарског друштва АНТ има читав низ прекршених закона а вероватно и тачака устава. То је већ класичан криминал и надам се да ће неки акционари подићи тужбу против одговорних.
ANT je u većinskom vlasništvu države.
A, što ti ne napišeš krivičnu prijavu protiv potpisnika ugovora sa Etihadom? Ne moraš da budeš akcionar ANT-a za to.
Dakle, tvrdiš da je kriminal, tvrdiš da znaš koji su Zakoni prekršeni, tvrdiš da sve najbolje znaš (kao što i inače, sa tog oblaka na kojem si, tvrdiš oko svega po forumu da sve znaš), ti prvi znaš, sve najbolje razumeš...što onda ne sastaviš krivičnu prijavu?

Da li ti ustvari nepodnošenjem krivične prijave za kriminal (za koji imaš saznanja i javno ih iznosiš u formulaciji da si ''siguran da je kriminal''), ustvari štitiš Vučića kao jednog od potpisnika?
To nije dozvoljeno...postoje kazne za onoga ko prikriva, pomaže, neprijavljuje krivična dela za koje ima saznanja. Može onda neko protiv tebe da podnese krivičnu prijavu za prikrivanje krivičnih dela i/ili njihovih izvršilaca. A, onda ti Policija pošalje poziv da dođeš do njih i upoznaš ih sa činjenicama, dokazima sa kojima raspolažeš i na osnovu kojih si ''siguran da je kriminal'' u pitanju... :wink:

========================

Nego, reci kako bi ti uradio po ovom pitanju?
Imaš JAT koji ne plaća ANT-u, koji duguje NIS-u (pa mu zato onda NIS krene da računa najveću cenu u odnosu na bilo koju drugu aviokompaniju jer tako želi da naplati i deo potraživanja), JAT koji ima matore avione koji više nisu ekonomski isplativi za obavljanje putničkog saobraćaja, imaš smanjivanje ruta i broja letova sa očiglednom perspektivom ubrzanog gašenja firme.
Usput, gde si bio tada da podneseš krivičnu prijavu kada JAT nije plaćao ANT-u za usluge?

Dakle, treba da daš pare u novu kompaniju, ali pare nemaš...a nećeš da daš ni popuste na usluge drugog preduzeća u državnom vlasništvu (iznos tih popusta bi se računao kao tvoje ulaganje).
Ae onda reci, šta bi ti uložio u ''Air Serbia'', a da to nije krompir?

========================

Delija":25axsuiy je napisao(la):
Друго, да незабележено је у свету. Таква трансакација зачињена пуштањем аеродрома низ воду, политичарењем, и релацијом саме трансакције: државно предузеће - страна компанија јесте незабележена у свету.

Prestani da pričaš o stvarima koje ne poznaješ, o kojima ne znaš ništa.
Kada ljudi daju sebi za pravo da pričaju o stvarima o kojima ne znaju ni minimum minimuma, onda je rezultat te njihove priče jedno veliko lupetanje. Air Serbia nije strana, nego domaća kompanija sa 51% vlasništva SRB.

Primer, koji je gle čuda zabeležen u svetu, relacija država - kompanija i prebacivanje zajma u vlasništvo.
- Bio jednom jedan Chrysler.
U decembru 2008. godine bio je na rubu propasti, nisu imali pare za bilo šta, dugovi na sve strane, zapošljavali 55.000 ljudi. Obraćaju se Vladi za pomoć, Predsednik Amerike naređuje United States Department of the Treasury da Chrysleru uplate zajam od 4 milijarde dolara kako bi mogli da prežive još par meseci do dolaska nove (Obamine) administracije. Pare su uplaćene.
Polovinom februara naredne 2009. godine, Chrysler se obraća novoj administraciji sa planom kako da preživi, koji naravno uključuje gomilu para. Amerika (Vlada, država) nije bila vlasnik Chryslera. Ali, plan je odbijen. Upućuju ih da proglase bankrot i isplate dugovanja šta mogu iz imovine.
30.04.2009. Chrysler kreće putem proglašavanja bankrotstva, ali...koristeći propise o bankrotu, radi sledeću stvar:
koriste odredbu koja im omogućava da sve vrednosti, imovinu prodaju kupcu. Dakle, da kupac kupi samo ono dobro iz stare kompanije, bez dugova. To se događa, i od tog dana imamo ''New Chrysler'' i ''Old Chrysler''.
Ovaj ''Old'' ima dugove, ovaj ''New'' je čista, nova firma koja plaća 2 milijarde dolara ''Old''-u za imovinu. ''New'' je prihvatio da na njega pređe nešto malo dugova (pre svega oko penzionih fondova), ali preko 35 milijardi dolara duga ostaje u ''Old Chrysleru''. U okviru tih 35 su i one 4 milijarde koje su dobili od Buša par meseci ranije.

Ali, odakle im sada te 2 milijarde da plate kada nemaju ni dolara?
U.S. Treasury daje ne samo 2, već daje 6 milijardi zajma ''New Chrysleru'' kako bi imali i nešto para da rade, a ne samo da isplate imovinu od ''Old-a'', a Kanadska vlada daje još novca za kanadsku sekciju (pogone) Chryslera.
Zauzvrat, U.S. Treasury tako stiče 8% vlasništva nad akcijama New Chryslera, a Kanadska vlada dobija 2%.
Eto ti primer kako se zajam konvertuje u vlasništvo.

20% novog Chryslera je dato Fiatu za 0 dolara.
Obaveza Fiata je bila da postavi svoj menadžment (iako je tada imao samo 20% vlasništva), i donese tehnologiju štedljivih motora. To na konto priče da nije normalno, uobičajeno, da nigde u svetu nije zabeleženo da neko sa manjinskim delom vlasništva rukovodi kompanijom...itd, itd. Ameri su stranoj kompaniji (Fiatu) em dali da upravlja, em dali deo vlasništva za džabe samo da bi ih privoleli da dođu.
 
Žao mi je što prekidam "zabavu", ali moram da odgovorim MilisaVu!

MilisaV":27fh2m2n je napisao(la):
i može li neko od poznavaoca situacije da izanaliziira izlaganje vučića.

Može!!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KlQ0Eoibf9Q[/youtube]
 
Delija":xtjxr5ad je napisao(la):
Друго, да незабележено је у свету. Таква трансакација зачињена пуштањем аеродрома низ воду, политичарењем, и релацијом саме трансакције: државно предузеће - страна компанија јесте незабележена у свету.

Konvertibilni zajam je sasvim normalan metod investiranja u svetu a u Srbiji je sasvim normalno regulisan kroz Zakon o deviznom poslovanju. U svetu ga često koriste investitori koji ulažu u neku firmu kojoj je potrebno restrukturiranje za koje ta firma nema para. Restrukturiranje (ili njegov deo) se izvrši kroz konvertibilnu pozajmicu jer investitor (prirodno i normalno) ne želi da uđe u firmu pre nego što se okonča proces restrukturiranja već želi da se osigura da će njegov vlasnički udeo postati aktivan tek kada "nova" odnosno "očišćena" firma krene sa radom. Tada se njegova pozajmica konvertuje u vlasnički udeo i naravno menja se kompletno rukovodstvo firme, tako da uopšte nije neuobičajeno da investitor čak i kao manjinski vlasnik postavi svoju upravu.

Sad, što javnost u Srbiji živi u ubeđenju da je investitor dužan da samo sipa pare koliko god je potrebno, da plaća dugove koje su napravile raznorazne državne bande i da upravljanje prepusti dokazano sposobnim jagnjećim brigadama koje će momentalno upropastiti čak i novu/očišćenu firmu (baš kao što se desilo u Alitaliji), to je pre svega problem srpske javnosti i tzv. medija koji joj sistematski ispiraju mozak. U svetu se stvari rade drugačije.

Inače, reći da je niz vodu pušten aerodrom koji je direktno dobio milion (1.000.000) novih putnika u prvoj godini dila sa Etihadom, u najmanju ruku je preterani pesimizam.
 
Ја не знам зашто игноришете написано? Нађите ми такву трансакцију у коју је укључена и деградација трећег предузећа.

Унапред хвала.
 
Nije u pitanju nikakva degradacija trećeg preduzeća. Aerodrom kojem Jat nije ništa plaćao može samo da profitira ako se priča sa Er Srbijom dobro razvije, a da je Jat otišao u likvidaciju ne bi videli ni dinara od svojih potraživanja. Još će im Er Srbija doneti par miliona putnika kao čist bonus koji u tri života ne bi dočekali.
 
After six months, Air Serbia continues to maintain its position as the busiest carrier in the former Yugoslavia. According to Belgrade Airport’s financial report for the first two quarters, the Serbian national carrier welcomed 964.708 passengers on board its aircraft during the first six months, an increase of 71.1% compared to the same period last year. The airline saw its passenger numbers rise 75% in the second quarter alone. In addition, Air Serbia’s passenger share at its Belgrade Airport hub has soared by more than 10%, from 37.4% last year to 48.5% in 2014. The Serbian national carrier operated more services than its Croatian counterpart in the first six months, running 13.538 flights, up 76% on last year.

http://exyuaviation.blogspot.com/2014/0 ... rowth.html
 
Moram da se unapred izvinim, ako lupim nešto, da se u avio prevoz (business) ne razumem jer se bavim drugim poslom ali mi neke stvari nisu jasne.

Prvo sto mi je zasmetalo u Ugovoru je da država mora stalno nešto da ulaže u AS, i to desetine miliona, pa da smanjuje cene, takse, oprašta dugove, ... pa valjda je i to neko davanje, jer je to sve iz naših džepova! Sad pitanje glasi veoma prosto: koja je razlika između prihoda i davanja? Ako su prihodi veći od davanja, super svaka čast na ugovoru i celom poslu ali ako nije čemu se onda radujemo?

Ako je slučaj da su prihodi manji od davanja ima jednostavno rešenje: šta će nam nacionalna avio kompanija zar nije bolje da pružamo usluge (aerodroma, bivša Jat tehnika da radi održavanja i servise, ketering, ...) i da za to naplaćujemo i time dobijamo uspešnu firmu i punimo budžet?

Drugo pitanje koje mi bode oči je ta "mala" promena u ugovoru oko upravljanja kompanijom!!! Do sada sam u životu sklopio dosta ugovora i takva stvar ko upravlja je veoma bitna stavka a ovde je predstavljeno kao da je Etihad odmah rekao u redu kao da ih to ne zanima puno!?

Zaista se trudim da ceo posao posmatram nezavisno od politike jer nam je svima, koji živimo u ovoj državi, u interesu da imamo što više dobrih i solventnih preduzeća koja upošljavaju veći broj ljudi i donose prihode! Ali pisanja za koliko je povećan broj putnika je jedan podatak u jednačini a drugi je koliko je zbog toga porastao prihod firme (posle odbijanja davanja ili subvencija države), tek onda bi se znalo na čemu smo!
 
beowl":12y30njs je napisao(la):
Sad, što javnost u Srbiji živi u ubeđenju da je investitor dužan da samo sipa pare koliko god je potrebno, da plaća dugove koje su napravile raznorazne državne bande i da upravljanje prepusti dokazano sposobnim jagnjećim brigadama koje će momentalno upropastiti čak i novu/očišćenu firmu (baš kao što se desilo u Alitaliji), to je pre svega problem srpske javnosti i tzv. medija koji joj sistematski ispiraju mozak. U svetu se stvari rade drugačije.

Да, то и ја видим као широко распрострањен проблем, не само међу полуписменим светом (90% нације) већ и међу оно мало писменијих, да не кажем интелектуалаца на овом форуму и шире.

Најбоље би било да нађемо неке ултрамилијардере који ће нам све платити (и дугове које смо ми као држава направили, и да инвестирају, запошљавају, граде, реконструишу) а ми да не уложимо ништа и да не радимо ништа, само да лежимо и прдимо у празно.

Ја бих волео да ми се такав пример наведе јер сматрам да је то незабележено у свету.
 
А ви сте изгледа убеђени да су грађани Србије дужни да само сипају паре колико год је потребно и то у компанију која је 49% у страном власништву?

Питам пошто се то управо дешава јер је аеродром већ отписао 7 милиона евра дуга који је направила Ер Србија и то ће се дешавати сваке године јер се тиме хвалио жвалави гебелс на оној скандалозној конференцији за новинаре.

Пуна вам уста капитализма, тржишних услова итд а заговарате нешто што се може описати само као хард кор социјализам и то онај најдеструктивнији где се упорно трпају паре грађана у доказане губиташе. Да ствар буде гора, све иде преко леђа успешног и профитабилног јавног предузећа какав је Аеродром НТ.

Очекивали смо да инвеститор инвестира?!?! - Срам да нас буде, багро незахвална она нерадничка и неписмена!

:roll:
 
31. jula za atinu kasnio 2 sata, uz silna izvinjenja tipa: nismo mi krivi.
povratak...opet kašnjenje, umesto A320 pojavljuje se beli 737, da ne kažem retro look, ovaj put bez izvinjenja, tražio kafu, kažu - nestalo, a ionako ubrzo slećemo 8)
i šta reći? u avionu 80% transferni putnici, koji su trčeći išli na sledeći let (4 leta su kasnila zbog ovog), čuo sam komentare nekih amerikanki, ja se odmah setio one stare: Joke About Time.
stjuarti na aerodromu u panici ispituju ko odakle dolazi, gde ide, trče s putnicima zajedno, dole kofere istovarili na traku pa jurcaju i tovare na kolica sa sve trakama ''urgent''
 
Delija":1is9s6jh je napisao(la):
А ви сте изгледа убеђени да су грађани Србије дужни да само сипају паре колико год је потребно и то у компанију која је 49% у страном власништву?

Питам пошто се то управо дешава јер је аеродром већ отписао 7 милиона евра дуга који је направила Ер Србија и то ће се дешавати сваке године јер се тиме хвалио жвалави гебелс на оној скандалозној конференцији за новинаре.

Пуна вам уста капитализма, тржишних услова итд а заговарате нешто што се може описати само као хард кор социјализам и то онај најдеструктивнији где се упорно трпају паре грађана у доказане губиташе. Да ствар буде гора, све иде преко леђа успешног и профитабилног јавног предузећа какав је Аеродром НТ.

potpisujem

bolje da smo imali uspešni i profitabilni aerodrom koji se proširuje i ulaže, gomilu kompanija koje lete, uključujući i low cost, mogućnost da se bar nakratko omogući da se prosečan građanin ove banane oseti građaninom sveta...a JAT...pustiti niz vodu i završiti sa bunarskim subvencijama jednom za svagda, ne vidim da iko plače za Malev-om
 
Gargoyle":lnyjfuf7 je napisao(la):
potpisujem

bolje da smo imali uspešni i profitabilni aerodrom koji se proširuje i ulaže, gomilu kompanija koje lete, uključujući i low cost, mogućnost da se bar nakratko omogući da se prosečan građanin ove banane oseti građaninom sveta...a JAT...pustiti niz vodu i završiti sa bunarskim subvencijama jednom za svagda, ne vidim da iko plače za Malev-om
Није било потребе пуштати ништа низ воду. Требало је само натерати Ер Србију да послује под тржишним условима па ко жив ко мртав а не да се овако бахати над Аеродромом који је, подсећам, био успешан чак и у време највеће кризе и пре Ер Србије.

Очигледна је огромна диспропорција. Србија је на своја леђа прихватила све оно лоше (дугове) и тако је Етихад, колико год то чудно звучало, заправо преузео финансијски најподеснију авиокомапнију на свету без динара дуга. И као да то није било довољно, морали смо да им дамо и аеродром као сервис за њихов профит и политичке поене. Ево сад су поставили и свог пацова на чело аеродрома.

И шта ће се десити? На крају године ће се жвалави гебелс хвалити позитивном нулом или мизерним профитом Ер Србије који је директна последица неплаћања такси аеродрому. Тако је и ЈАТ уз мало шминке могао да "успешно" послује с том разликом што би макар био 100% у нашем власништву.
 
Delija":rg6qvivy je napisao(la):
Очекивали смо да инвеститор инвестира?!?! - Срам да нас буде, багро незахвална она нерадничка и неписмена!

Пасигурно нисам очекивао, што ти изгледа јеси, да нам приватни инвеститор плати НАШЕ дугове. То изгледа већина очекује и ја бих волео да ми нађеш такав пример у свету.
 
Delija":1o6s9muu je napisao(la):
Gargoyle":1o6s9muu je napisao(la):
potpisujem

bolje da smo imali uspešni i profitabilni aerodrom koji se proširuje i ulaže, gomilu kompanija koje lete, uključujući i low cost, mogućnost da se bar nakratko omogući da se prosečan građanin ove banane oseti građaninom sveta...a JAT...pustiti niz vodu i završiti sa bunarskim subvencijama jednom za svagda, ne vidim da iko plače za Malev-om


И шта ће се десити? На крају године ће се жвалави гебелс хвалити позитивном нулом или мизерним профитом Ер Србије који је директна последица неплаћања такси аеродрому.

neplaćanja taksi i subvencija koje RS plaća i ove i narednih godina
 
stf":26zsixsr je napisao(la):
Па сигурно нисам очекивао, што ти изгледа јеси, да нам приватни инвеститор плати НАШЕ дугове. То изгледа већина очекује и ја бих волео да ми нађеш такав пример у свету.
Ја то нисам очекивао па с тога нећу ни тражити такав пример. А с обзиром да си се ти сврстао и ишчуђавао нашој критици ти ћеш морати да нађеш пример где:

Једна страна:

- преузме 230 милиона дуга

- Обавеже се да ће годинама субвенционисати заједничко предузеће у седмоцифреном износу еврића и то преко леђа јавног профитабилног предузећа, између осталог, јер има ту још штошта.

- Препусти ефективну контролу над компанијом у чијем је већинском власништву.


А друга страна:

- Кроз позајмицу у износу од 40 милиона евра преузме 49% компаније

- Преузме ефективну контролу над целом компанијом

- Вероватно и преузме један од терминала аеродрома
 
Vrh