Šta je novo?

Air Serbia

око месец дана је стара вест. а да ПР треба да им се среди, треба. још од Јата им ПР није ни за к.
 
sramota ovo oko kašnjenja u sred sezone, otiđite na sajt aerodroma, danas nema leta koji nije kasnio, neki i sat, sat i po...
 
Претерује се... У последњих месец дана сам 2 пута летео са АС. Једном је каснио 10, други пут 15 минута. Оба пута стигао на време. А Air France и United Airlines којима сам настављао лет су каснили по сат времена...
 
Узгред, авиони су били крцати, линија BEG-CDG
 
и ја се слажем да се понекад претерује, али ипак зависи од дана до дана. јуче је баш било неких већих (до 20 минута не рачунам)
Бејрут 23:40 (24.07.) 00:30 (25.07.) Одлетео у 01:13 (чето овако касни у поласку)
Скопље 00:25 (25.07.) 00:25 (25.07.) Одлетео у 00:56
Солун 00:35 (25.07.) 00:35 (25.07.) Одлетео у 01:03
Диселдорф 06:40 (25.07.) 07:20 (25.07.) Одлетео у 07:42
Бања Лука 13:55 (25.07.) 13:55 (25.07.) Одлетео у 14:22
Цирих 18:30 (25.07.) 19:20 (25.07.) Одлетео у 19:29
Бејрут 23:40 (25.07.) 00:00 (25.07.) Одлетео у 00:45 (26.07.)
 
Солун је два пута дневно, један ноћни и један дневни, тако да путници имају доста конекција
 
знаш и сам како је ноћас било у Београду. та кашњења проузрокују остала данашња кашњења
 
Данас поподне (28.07.) су по оном невремену авиони опет променили трасу узлетања. У односу на стандардну, узлетање према Авали, узлетали су један део у том правцу и онда под пуним углом од 45 степени скретали лево према Земуну.
 
Гаго. Писте се пројектују, а уз вишегодишње мјерење јачине и смјера дувања вјетрова,тако да увијек леже у правцу дувања вјетрова.
Полетање и слетање је увијек да вјетар дува у нос авиона.
 
U pravu ste obojica :) Avioni poleći i sleću u smeru iz kog duva vetar (naravno koliko to orjentacija piste dozvoljava). Ono što Gaga kaže je da nisu koristili standard departure procedure. Za pistu 12 (smer ka Avali) standardno se leti negde do Zuca, pa onda levo ka Pančevu ili desno ka Topoli. Druga varijanta je odmah desno ka Valjevu ili polukružno u desno ka Sremskoj Mitrovici.

Zbog zaštite grada od buke, ne postoji ni jedna procedura po kojoj se nakon poletanja skreće odmah levo preko grada, a to je ono o čemu Gaga priča. U slučaju vremeskih nepogoda, kontrola može da odobri ovako nešto što je i sada bio slučaj :)
 
Рашо то све знам и за ветрове при узлетању и слетању авиона. Једино што ми је било необично да, иако је пре неки дан исто овако време било као и јуче, авиони су узлетали директно у правој линији према Авали (писта 12 што каже Михаило). Баш сам упоређивао са јучерашњом кишом, падала је буквално равно и јуче и пре неки дан.

Вероватно да је негде горе на неких километар, километар ипо, на тој висини су прелетали авиони изнад и поред моје зграде, је било неких неповољних струјања ваздуха на директној линији узлетања и због тога су скретали лево. Буквално сам испратио сваки авион (негде 10-так) и лепо се видела свака авио компанија.

Ово што је рекао (откуцао) Михаило, је то, то.

 
Ови не престају са скандалима :D
jaqy9eby.jpg

a8e3aby4.jpg

uta2edy5.jpg

a4u9usym.jpg

А одговор
3erunaby.jpg
 
Ima li ovo veze sa novim ciklonom koji je pogodio nase podrucje pre neki dan?
 
Da li je neko uspeo da kupi kartu po onoj ceni po kojoj ih reklamiraju u petak i nedelju?
Kad god sam zvao nikad nisam mogao da dobijem tu cenu...
 
Cena u petak važi samo na sajtu tj. online kupovinu.
Ako kupiš u poslovnici plaća se nešto dodatno. Verovatno su ti telefonom rekli za tu 'offline' cenu.
 
Feanor":20umkaom je napisao(la):
Da li je neko uspeo da kupi kartu po onoj ceni po kojoj ih reklamiraju u petak i nedelju?
Kad god sam zvao nikad nisam mogao da dobijem tu cenu...
Ja jesam jednom, čak i malo ispod toga jer su nudili cene karata izražene u dinarima po prodajnom kursu. Naravno, jedini način da dodješ do takve cene je da budeš potpuno fleksibilan sa datumima.
 
četvrtak 7.08.2014. | 13:48
BIRN: Koliko je platio Etihad, a koliko (Er) Srbija
Izvor: Beta
http://www.b92.net/biz/fokus/analiza.ph ... _id=885632

Balkanska novinarska istraživačka mreža BIRN objavila je analizu nacrta svih pet ugovora o formiranju aviokompanije "Er Srbija", koji, kako navodi, pokazuju da se Srbija obavezala da plati višestruko veći iznos od drugog suvlasnika - kompanije "Etihad" iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Kako se navodi u analizi koju je preneo nedeljnik "Vreme", samo 2013. godine, prema podacima iz nacrta ugovora, Srbija je bila dužna da plati više od 90 miliona dolara dok je "Etihad" za 49 odsto vlasničkog udela uplatio 40 milona dolara u vidu zajma. Pored toga Srbiji je ostalo da plati sva dugovanja koja su bila procenjena na više od 230 miliona dolara, piše u nacrtima ugovora koje je objavio BIRN.

Kako navodi ta mreža, Vlada Srbije je svoje obaveze platila mehanizmima državne pomoći, ali je postupak dodele državne pomoći "obavijen tajnom" jer je iz Rešenja o dodeli državne pomoći izostavljen niz podataka o iznosu dodeljene pomoći.

"Komisija za kontrolu državne pomoći, koja je nadležna u ovom slučaju, pozvala se na Zakon o zaštiti poslovne tajne i član 22. Zakona o kontroli državne pomoći. Od kada je osnovana 2010. godine, ova Komisija po prvi put nije objavila podatke o iznosu državne pomoći iako se radi o javnim sredstvima", ukazuje BIRN.

Na sajtu BIRN-a Srbija http://www.javno.rs, objavljeni su, kako se navodi, ekskluzivno, po prvi put, nacrti svih pet ugovora potpisanih avgusta prošle godine.

BIRN je te nacrte objavio, kako navodi, da bi pokazao i domaćoj javnosti na šta se vlast obavezala i šta se očekuje kao korist za srpsku stranu od tog posla s kompanijom iz UAE.

BIRN podseća da je ranije ove godine došao do nacrta svih pet ugovora koji su potpisani na svečanosti avgusta 2013. godine. To su: Transakcioni ugovor, Ugovor o uslugama podrške, Ugovor o ulaganju, Ugovor o konsultantskim uslugama i Ugovor između akcionara. BIRN dodaje da je u više navrata pokušao da dobije odgovore u vezi sa stavkama iz ugovora, ali spremnosti za razgovor nije bilo ni u Vladi Srbije, niti u novoj upravi "Er Srbije".

"Po tim transakcionim dokumentima (što je zbirni naziv ovih dokumenta prema Odluci o dozvoljenoj koncentraciji Komisije za zaštitu konkurencije) bilo je predviđeno da se detalji čitavog posla ne objavljuju do dana završetka posla - closing date. Pod ovim se podrazumevalo uvođenje 'Etihada' u vlasništvo 'Jat ervejza (Airways), odnosno 'Er Srbije'", navodi BIRN.

Cclan ugovora koji govori o poverljivosti podataka poslužio je Vladi Srbije da bi opravdala neobjavljivanje ovog ugovora, piše BIRN. Na to su se u više navrata pozivali tadašnji potpredsednik Vlade Aleksadanr Vučić i tadašnji šef Kabineta Vučića Siniša Mali.

"Prema ugovoru bilo je predviđeno da se kompletan posao uvođenja u vlasništvo strateškog partnera okonča do kraja 2013. godine. Međutim, postupak se odužio do marta 2014. godine, što saznajemo iz dokumantacije objavljene na stranicama Agencije za privredne registre", navodi BIRN.

Iz dokumenata na sajtu javno.rs, BIRN bavodi se da je dug kompanije u prvoj polovini 2013. godine iznosio oko 233,7 miliona dolara, na osnovu procena vrednosti kapitala za potrebe sklapanja ovog posla.

"S druge strane, novo rukovodstvo 'Er Srbije' je na predstavljanju godišnjeg finansijskog izveštaja za 2013. godinu u maju 2014. saopštilo da je dug kompanije, koja se do septembra prošle godine zvala 'Jat ervejz', oko 73 miliona evra, ili oko 100 miliona dolara".

BIRN navodi da nije nije bilo moguće proveriti u novoj upravi kako je došlo do tolike razlike, niti kako je procenjena ukupna vrednost "Jat ervejza", nepokretne imovine i "slotova".
 
Vrh