Šta je novo?

Air Serbia

Иначе је прошлог месеца Луфтханси испоручен 1.500 произведени боинг и то модел 747-8 интерконтинентал



На авиону је исписан и посебан знак за ту прилику:


Цео текст на: http://www.boeingblogs.com/randy/archiv ... ing_1.html

http://www.all-new 747-8.com
 
Zanimljivo da vremenom "grba" na 747 postaje sve duža (prva verzija je imala gore samo po tri prozora sa svake strane), tj. taj gornji sprat se sve više proširuje, na kraju će dogurati do 747 double-deckera, kao A-380
 
Неће догурати ни до чега јер ће ово 99% бити последња путничка верзија 747. Наручено их је само 51 у путничкој варијанти. Судбина тог авиона је на жалост запечаћена и завршиће као и већина широкотрупних авиона старије генерације - последњи примерци ће се производити и испоручивати као карго авиони.
 
Uz konkord meni najomiljenija letelica :)

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
747-8 је крај. сада Боинг прелази на 777Х, уз наравно 787. Емирејтес је недавно наручио 150 комада, а до сада их има 300 поручених
 
Dosta ljudi na ovom forumu me je pljuvalo kada sam rekao da AirSrbija nije nista bolja od Jata i da ce samo nastaviti tradiciju skupih karata i napouzdanih letova. Naravno sve se ispostavilo kao tacno i zadnjih meseci gotovo da ne prodje dan da bar nekoliko linija ne kasni po pola dana sa poletanjem.
Sto je najgore od svega oterali su wizzair, ugovor se krije, a AirSrbija po starom dobrom obicaju ne placa nikome nista, i jos ce sad da osnivaju svoju tehniku iako vec postoji odlicna tehnika na aerodromu. Prave se farse sa hapsenjem direktora aerodroma sto je snizio cenu wizzairu za polovicnu uslugu, dok airserbia za kompletnu uslugu ne placa nista.

Dakle

Putnici zaglavljeni na aerodromima

Beograd -- Putnici Er Srbije koji se vraćaju iz Milana i koji su zbog kvara aviona više sati čekali na aerodoromu, biće večeras prebačeni za Beograd specijalnim letom.
Naime, redakciji B92 javili su se putnici Er Srbije koji kažu da na aerodormu u Milanu već 12 sati čekaju polazak aviona za Beograd. Putnici koji su nam se javili kažu da im je u Milanu rečeno da je let za Beograd otkazan, a da im iz kompanije Er Srbija, koju su zvali, ne daju nikakvu informaciju.

Na sajtu beogradskog aerodroma "Nikola Tesla" piše da je avion iz Milana u Beograd trebalo da sleti u 11:20, a sada je objavljena nova informacija da je vreme dolaska aviona 01:50 15. jula.

Takođe su naši turisti koji su bili na letovanju na Skijatosu na društvenim mrežama objavili da avion kasni zbog toga što se navodno čekaju mehaničari koji bi trebalo da srede agregate. Na sajtu aerodroma planirani dolazak sa Skijatosa je bio u 12.45, a nova informacija bi trebalo da bude poznata posle 19h.

Kako je rečeno za B92 u Er Srbiji, u Milanu postoji tehnički problem s avionom. Zbog toga je u Milano poslat novi avion kojim će putnici biti prebačeni za Beograd. U Er Srbija nam je rečeno da su putnici, kako tvrde, zbrinuti i prebačeni u hotel, a polazak iz Milana se očekuje nešto iza ponoći.

U Er Srbiji naglašavaju da im je bezbednost putnika na prvom mestu i da će svima kompenzovati, kako kažu, gubitak vremena.

Problem su danas imali i putnici koji su se vraćali sa Skijatosa. Oni su takođe nekoliko sati čekali da se osposobi avion za povratak, a oko 19 časova su stigli u Beograd. U Er Srbija navode da se ne radi o redovnoj liniji, već o čarter letu.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=876749

P.S. u komentarima uz vest jos vise ljudi pise svoja losa iskustva koja su imali sa AirSrbijom.

Jat iz svojih najboljih dana. Logicno putnik je uvek na poslednjem mestu!
 
Ne branim Er Srbiju, ali ovakve vesti su mozda zanimljive kada se objave, i drugima kasne i otkazuju se letovi, pre nedelju dve easyjet nije nista obavestio ljude, dosli na aerodrom i rekli im u fazonu nema leta ko vas j***. Vratili samo pare za kartu posle par dana a od nadoknade nista.
 
Ljudi imaju običaj da komentarišu kada im nešto smeta mnogo više nego kada je sve u redu. Pitam se kako bi bilo kada bi se ljudi putnici stimulisali na bilo koji način da posle svakog leta svakom kompanijom u kojoj nisu frequent flyer ostave ocenu na skytraxu i sličnim sajtovima. Pogledaj samo zvaničnu FB stranicu Qatar Airwaysa, prepuna je negativnih i pljuvačkih komenata, iako kompanija ima pet zvezdica na skytraxu.
Jedini krupni problem koji JU treba da prevazidje jesu ta kašnjenja. Problem je što misle da mogu uštedeti time što eksploatišu flotu do maksimuma preobimnim redom letenja i tu su kašnjenja neminovna. Ja ne letim često, ali kad sam zadnji put leteo Air Serbiom avion se tačno u minut otkačio sa fingera. Jeste da sam leteo neudobnom krntijom, ali u pitanju je let koji traje tek stotinak minuta.
 
bojan87":12wpdo78 je napisao(la):
Dosta ljudi na ovom forumu me je pljuvalo kada sam rekao da AirSrbija nije nista bolja od Jata...

не знам да ли знаш, али Вуелингу је први лет за Београд каснио око 5 сати (не сећам се тачно), а ТАП-у је други или трећи лет каснио око 15 сати (оба у доласку). је ли неко писао о томе? није се ни споменуло

bojan87":12wpdo78 je napisao(la):
P.S. u komentarima uz vest jos vise ljudi pise svoja losa iskustva koja su imali sa AirSrbijom.

наравно да ћеш на Б92 моћи да прочиташ само лоша искуства, и још они имају највише плусева. чим напишеш добро искуство, ако га објаве, однос плус:минус=1:10

tragac":12wpdo78 je napisao(la):
Jedini krupni problem koji JU treba da prevazidje jesu ta kašnjenja.

ту има један проблем. како сам чуо, на сортирници пртљага у ноћној смени раде два човека
 
Ta dva čoveka su i bila dovoljna dok JU nije počela da primenjuje četvrtu rotaciju aviona noćnim letovima za BEY, LCA, SKG, SKP. Da li taj posao zahteva ekspertski nivo znanja iz neke oblasti, da li je teško naći adekvatan kadar na tržištu rada? :D ozbiljno, možda im treba obuka pa ne mogu odmah da se prilagode dovoljnim obimom radne snage na tako iznenadno povećanje noćnog saobraćaja.
 
Ja se izvinjavam, nisam neki ekspert za avio saobracaj, niti letim(bar zadnjih 25 godina ;-) ),
ali reci pa sta, kasne i neki drugi nije nikakvo opravdanje.
AirSerbia je 'nova kompanija' koja se tek 'probija' na trzistu.
Kad kazem nova, kazem to zato sto nam je pre godinu dana upravo objasnjavano da novu svezu krv koju ce uneti menadzment partnera iz emirata dovesti do toga da kompanija bude uspesna.
Oprostite mi na mom zastarelom shvatanju uspesnosti, ali ako prevoznik kasni vise sati sa prevozom, i to se kako cujemo ne desava bas tako retko, znaci nije izuzetak, onda ja zaista ne ratumem o kakvoj uspesnosti mi pricamo. Takodje pricati o uspesnosti u pogledu finansija dok novoosnovana kompanija kako cujemo duguje mnogima se granici sa laganjem.
Iskreno, kada je cela prica sa Etihadom pocela, bio sam optimista, jer mi se cinilo da tu zaista postoji odredjen zajednicki interes da se napravi jedna ozbiljna saradnja. Oni su imali kapital, mi potencijalno trziste, slotove, pa ako ocete i visedecenisko iskustvo ako nista drugo jednog od sigurnijih avio prevoznika.
Bojim se da sam se prerano obradovao, jer sve mi se vise cini da ce ovaj 'posao veka' zavrsiti onda do kada je 'orocen' kao prva faza, ali me jos vise strah da tada ne saznamo neke dodatne klauzule ugovora koje ce dokusuriti nas avio saobracaj.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":3k3dnmbm je napisao(la):
sve mi se vise cini da ce ovaj 'posao veka' zavrsiti onda do kada je 'orocen' kao prva faza, ali me jos vise strah da tada ne saznamo neke dodatne klauzule ugovora koje ce dokusuriti nas avio saobracaj.
Laki,ne bi ja isao bas toliko daleko sa crnim prognozama.
 
Ja se nadam da mi je trenutni utisak pogresan i da cu ponovo imati pozitvno misljenje o stvaranju AirSerbia, kao sto sam imao pre godinu dana.
Vreme ce pokazati dal sam u pravu bio tada ili sad.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
У мотор авиона је у Милану улетела птица и онеспособила га. Путници су били смештени у "Шератону" и биће им плаћено по 250 евра компензације. Тако да је овде све ОК, што се "Ер Србије" тиче (покојна птица је стварно била некоректна).
 
Drago mi je da je tako.
Vesti koje su juce kruzile portalima i forumima su bile drugacije, ali najbitnije je da su neistinite.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
loyola":1reii7ha je napisao(la):
Ne branim Er Srbiju, ali ovakve vesti su mozda zanimljive kada se objave, i drugima kasne i otkazuju se letovi, pre nedelju dve easyjet nije nista obavestio ljude, dosli na aerodrom i rekli im u fazonu nema leta ko vas j***. Vratili samo pare za kartu posle par dana a od nadoknade nista.
daj dokaze za ovo što tvrdiš. Koji let? kada? to ne može biti istina. EU je veoma stroga po tom pitanju. Ako se otkaže let na dan leta moraju se platiti penali. Inače easyJet je u samom vrhu po tačnosti i po procentu realizovanih letova.
 
изи џет је лоукпст и има сасвим друга права и обавезе према путницима, те је свако поређење са регуларним компанијама некоректно и варљиво
 
Let je otkazan 30. juna, bez ikakve najave putnicima, samo su sutradan dobili poruku da je let u 17h, koji naravno opet nije poleteo. A ako ces o tacnosti easy jeta, 27. juna je otkazan let za Maltu iz Milana, koji je sutradan odrzan ali sa kasnjenjem od 5 sati u odnosu na najavljeno vreme poletanja. 09.07. let iz Zeneve za Nant kasnio preko 4 sata. Itd... Ovo su podaci od ljudi sa jednog drugog foruma.
Kakve veze ima sto je lou kost? To znaci da ima pravo da zaje******* ljude kako oce?
 
јуче је ТАП отказао лет за Лисабон и Остријан за Беч. и је л' то неко споменуо у вестима? не. али је битно да је лет из Милана каснио Х сати због птице која је улетела у мотор и дигла се драма око тога
 
Mnogo je spodoba koje jedu srpski hlje******* a rade protiv svega sto je srpsko!
 
rasho i ako si delom upravu ne bih se slozio da bas komentatori po sajtovima rade to sa tom namerom vec imaju izrazenu svima nama poznatu samokritiku.

Naravno deo komentatora je mozda i od strane konkurencije bilo da je pr sluzba ili neko ko ima interes u tom smislu ali opet to ne bih vezivao sa drzavom vec sa striktno licnim stvarima ili osecajem.

Mada domaci prevoznik izaziva veliku paznju bas zato sto je nas i ne treba da se opustaju i dopustaju propuste sem kada su na ovakav nacin izazvane vanredne okolnosti
 
Verujem da 80% komentatora nisu ni videli uzivo avion a kamoli leteli sa njimsa jatom.
 
drum1":p2qu0v45 je napisao(la):
изи џет је лоукпст и има сасвим друга права и обавезе према путницима, те је свако поређење са регуларним компанијама некоректно и варљиво

sve aviokompanije imaju ista prava i obaveze, lowcost je samo biznis model. da li je neki restoran sa mišelinovom zvezdicom ili je kiosk hamburger svejedno ne sme da ima bubavšabe.
 
drum1":2r512gz8 je napisao(la):
изи џет је лоукпст и има сасвим друга права и обавезе према путницима, те је свако поређење са регуларним компанијама некоректно и варљиво

белгреј лепо рече, нискотарифне компаније имају само другачији модел пословања, права и обавезе су им потпуно исте као и другим авио компанијама
 
JohnnyLee":31rt0318 je napisao(la):
јуче је ТАП отказао лет за Лисабон и Остријан за Беч. и је л' то неко споменуо у вестима? не. али је битно да је лет из Милана каснио Х сати због птице која је улетела у мотор и дигла се драма око тога

Vidljivo je da su burek novinari na zadatku pravljenja skandala od što više pojedinačnih kašnjenja aviona Er Srbije. Da ne pominjem ovo današnje recikliranje ko zna koliko stare vesti o povlačenju Germanwingsa.

Ali, zadatak je PR službe Er Srbije da se sa tim nosi na odgovarajući način. Sramota je za kompaniju da pored njih koji su plaćeni za to, najkvalitetniji odgovor daje Pantograf na ovom forumu. Bird strike je veoma ozbiljna stvar, smestili smo putnike u faking Šeraton, biće plaćeno 250 evra kompenzacije u skladu sa evropskim pravilnicima, niko živ tu više ne bi imao šta da zucne a kamoli pljuje.

Šta oni urade umesto toga? Proslede generičko saopštenje tipa: "Avion je ostao u Milanu zbog tehničkih problema a nama je bezbednost naših gostiju na prvom mestu blablabla..." Pa brate mili...

Njima tamo kao da je sve u nekom lalalendu u kojem nikada ne postoji potreba da se malo udubiš u materiju, skoncentrišeš na temu i reaguješ na najbolji mogući način. Daj samo da odradimo bilo šta, ma koliko tupo i jalovo bilo.
 
Vrh