Šta je novo?

Air Serbia

Air Serbia uvodi avion Saab 2000 na liniji za Banja Luku

10462486_1502165746664190_4748859420539221856_n.jpg


Air Serbia, nacionalna aviokompanija Srbije, uvela je avion sa posadom kompanije Etihad Regional na liniji između Beograda i Banja Luke.

Avion kompanije Etihad Regional, Saab 2000 sa 50 mesta, sva u ekonomskoj klasi, na liniji za Banja Luku saobraćaće utorkom, četvrtkom i nedeljom.

Gosti Air Serbia-e koji putuju na ovoj liniji imaće priliku da dožive podjednako visok standard usluge u kabini Etihad Regional-a, što će dodati dodir švajcarskog iskustva tokom leta.

Dane Kondić, generalni direktor kompanije Air Serbia, je rekao: "Uvođenje aviona kompanije Etihad Regional na liniju između Beograda i Banja Luke omogućava nam da efikasno koristimo našu flotu. Za goste Air Serbie to znači da u okviru naše mreže imamo još jedan odgovarajući avion na ruti čime nastavljamo da omogućavamo najbolju moguću uslugu."

Korišćenje aviona Saab 2000 je na osnovu uobičajenog ugovora o zakupu koji je zvanično odobren od strane regulatornih vlasti Srbije i Bosne i Hercegovine.

Cena povratne karte do Banja Luke počinje od 54 evra uključujući sve naknade i takse*.

Izvor: Air Serbia
 
Почео је СААБ већ да лети за Бањалуку. Добар и логичан потез; али, на дужи рок, Ер Србија треба да набави АТР-42, који је ту негде сличне величине као СААБ-2000, и да га, осим ка Бањалуци, користи на линијама за Варну и Софију, а затим и за Ниш, Охрид, Мостар, Темишвар, Загреб, Марибор... Беране :D
 
А за Ужице? Хахах, Беране, може и за Жабљак!

Како Етихад Риџонал лети од БГ до БН када није српска компанија (србијанска и босанска)?
едит: ахаа, то је вет лиз као...

JohnnyLee":1u4ducx3 je napisao(la):
реално, стари ЈАТ-ов сајт је био сасвим фино функционалан, тако да ту и није било много шта за мењати. једино што заиста треба битно урадити је чекирање преко интернета

Можда, али је део дизајна још увек из 2003. године.
 
Ужице (Поникве) - мислим да нема потенцијал за редован саобраћај; Краљево можда.

Беране има бетонску писту од 1.600 м, Жабљак нема :)
 
Пантограф":19s1w74u je napisao(la):
Почео је СААБ већ да лети за Бањалуку. Добар и логичан потез; али, на дужи рок, Ер Србија треба да набави АТР-42, који је ту негде сличне величине као СААБ-2000,...
Ja se ne bi bunio ni sa Embraerom ERJ 145 :D
 
замислите, ускоро треба да стигне и фамозни YU-APD (исправка: у питању је бивши Бел Ер EI-LIR)

14558064261_62b44aca27_b.jpg
 
tragac":2s75d4z3 je napisao(la):
Zato što je rezervisan još zimus.

мислим да је узет још у октобру

drum1":2s75d4z3 je napisao(la):
tragac":2s75d4z3 je napisao(la):
Zato što je rezervisan još zimus.
pa kada stizu svi konacno?

негде око 2020 би требао да стигне последњи наручени А320нео. а ако мислиш на изнајмљене авионе, овај је последњи (8 А319 и 2 А320)
 
Svi B733 i AT72-200 su u vlasništvu kompanije. Airbusi i ATR 72-500 su na lizing. Tu je i YU-AOU u vlasništvu bugara. YU-AOV je koliko znam u postupku vraćanja.
 
Lizing aviona nije kao kad neko na lizing uzme auto, ne postoji pravo prečeg otkupa, i to se ne traži. Avioni se uglavnom ne uzimaju u otkup, nego se vraćaju lizing kući i uzimaju drugi, noviji. Drugo je kada se uzimaju na kredit, kao što je svojevremeno Jat uzeo B737 i oni su od prvog dana bili u vlasništvu kompanije.
 
Za DC-10 je rečeno da je između ostalog otplaćivan i šunkama, mislim da to nije bio slučaj sa 737-300!
 
не знам за шунке, али знам да су Утва, Телеоптик и друге фирме радиле неке од делова за Боинг/МекДонел Даглас, па су на основу тих делова набављени авиони. била је прича пре пар година да се оне наручене 319 из '98 отплате кравама и другом стоком
 
Vrh