Šta je novo?

Air Serbia

PANASOANIC
PIONEAR
:grin: :smile:

Logo je ocigledno 'maznut', prekopiran!!!

Ok, natpis ni po fontu ni strukturi nisu maznuli, ali logo...
Pa makar malo mastovitosti pri 'preslikavanju', odnosu boja...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
биће смешно када почну чартере да возе за Тунис, па Нувелер и Авиолет буду један уз други :)
 
Jel se zna koliki procenat putnika AS cine stranci a koliki drzavljani srb?
 
Da li avio kompanija može da Vam zabrani da se ukrcate u avion, i ako imate kartu?

Prilog iz emisije Potrošački savetnik emitovane na RTS-u maja 2014. godine

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4QVIJMtroBs[/youtube]
 
Postignut dogovor sa turcima za povratak AirSERBIA na Ataturk, Turkish smanjuje broj letova sa 17 na 14, kod Pegasus-a nema promene!

Postignut dogovor: Air Serbia se vraća na Ataturk
BEOGRAD – Na jučerašnjem sastanku u Turskoj postignut dogovor. Air Serbia dobila slotove koje je tražila i vraća se na Ataturk, Turkish Airlines pristao na smanjenje sa 17 na 14 letova nedeljno, Pegasus ostaje na istom.

Višemesečni spor nacionalnih aviokompanija Srbije i Turske rešen je juče kompromisnim dogovorom koji je znatno povoljniji za srpsku stranu.

Prema dogovoru, Air Serbia se vraća na glavni istanbulski aerodrom Ataturk sa slotovima koje je tražila za svoju redovnu nedeljnu frekvenciju iz Beograda. Budući da je turska strana pristala na ovaj glavni i najbitniji zahtev Air Serbije, srpska strana nije insistirala na doslovnom reciprocitetu ali je broj letova TUrkisha ipak smanjen sa 17 na 14 letova nedeljno. Kako saznajemo Turkish je već otkazao popodnevne letove ponedeljkom, četvrtkom i subotom (TK 1079/80).

U okviru dogovora Pegasus Airlines ostaje na istom broju letova.
http://tangosix.rs/2014/17/06/postignut ... a-ataturk/
 
E sad svi oni koji su smatrali da treba da uvucemo rogove jer je 'sreca' sto nas uopste pustaju da letimo za Tursku i sto smo se drznuli da nesto zahtevamo jer je 'Turkish' veci prevoznik nek procitaju svoje postove opet i nek se zapitaju dal se ista ozbiljno u zivotu moze uraditi u koliko se ima takav podanicki i potcenjivacki (ka sebi) odnos. :grin:

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Tuci nam vratili slot na ataturku, ali kako su medju najvecim svetskim aviokompanijama, turkis vrlo lako moze da smanji prelete preko srbije i da time direktno smanji nasu zaradu. Kao i uvek mi cemo da se inatimo na svoju stetu
 
Ох боже... зар је инаћење да се тражи поштовање уговора?? Па и избацивање са Ататурка је на нашу штету.
 
mekbejn":1e6js4kr je napisao(la):
Pa to je baš visok procenat, iznenađen sam!

pa nije to impresivno. pošto im je prosečna popunjenost putničke kabine slaba (ispod 60%), to onda znači da tek oko 30-tak putnika po avionu čine transferni putnici.
 
bojan87":1jg32t9n je napisao(la):
Tuci nam vratili slot na ataturku, ali kako su medju najvecim svetskim aviokompanijama, turkis vrlo lako moze da smanji prelete preko srbije i da time direktno smanji nasu zaradu. Kao i uvek mi cemo da se inatimo na svoju stetu

U aviosaobraćaju se rute ne formiraju prema emocijama, nego prema egzaktnim proračunima. Ne lete Turci ovuda što smo kao "štitili" njihovu poziciju na Tesli nego što im je za te linije koje prolaze ovuda najekonomičnije. Kad smo već kod preleta, mi najveću štetu trpimo zbog građanskog rata u Siriji jer je zbog zatvaranja gornjeg vazdušnog prostora iznad ove zemlje glavni koridor pomeren severno, preko Rumunije i Madjarske.
 
jednog-dana-resio-moj.jpg
 
Er Srbija direktno ka Americi krajem sledeće godine
T. S. | 21. jun 2014. 12:16 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ece-godine

Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor „Etihada“, o planovima srpske avio-kompanije, za „Novosti“

AMERIČKE vazduhoplovne vlasti dostaviće početkom jula Direktoratu civilnog vazduhoplovstva konačnu odluku o tome da li Srbija dobija kategoriju 1, koja omogućava direktne letove iz Beograda ka SAD. Kako za „Novosti“ kaže Džejms Hogan, predsednik „Etihad ervejza“, suvlasnika „Er Srbije“, u toku je izrada studije izvodljivosti za američko tržište i ukoliko cifre pokažu opravdanost, naša nacionalna avio-kompanija poleteće ka Americi do kraja sledeće godine.

- Želim da „Er Srbija“ ima direktne letove ka SAD - navodi Hogan. - Kao što je izjavio i premijer Srbije, Aleksandar Vučić, nadam se da će prva linija biti uspostavljena do kraja 2015.

Hogan je potvrdio i zainteresovanost „Etihada“ za „Jat tehniku“. Ipak, kaže da se po tom pitanju nije daleko odmaklo, jer trenutno „Etihad“ samo posmatra i procenjuje „Tehniku“, a i „Er Srbija“ ima svoje linijsko održavanje. Na pitanje kako ocenjuje rad srpskog prevoznika, Hogan ističe:

- Dane Kondić, generalni direktor i ceo menadžment „Er Srbije“ odradili su odličan posao. U prvom kvartalu ispunjen je biznis-plan. Srpska avio-kompanija više ne gubi novac i u ovoj godini očekujemo pozitivnu nulu. Inače, sve avio-kompanije, gde „Etihad“ ima vlasnički udeo, u naredne dve godine biće profitabilne. Dobro je za poslovanje „Er Srbije“ i to što je uspela da se vrati na glavni istanbulski aerodrom „Ataturk“. Na liniji Beograd - Istanbul do sada je „Turkiš ervejz“ bio dominantan.
 
Samo je YU AND prefarban u Aviolet. Ne znam koji tacno je zamenio API.

Neverovatno kakve probleme u redu letenja pravi A6 SAA//YU API
 
mekbejn":2gc9s4cv je napisao(la):
Jedna polu-ekskluziva:
u pripremi je novi sajt Air Serbia sa novim funkcionalnostima i gde će konačno biti moguće plaćanje direktno u stranim valutama (eur i usd).

видим да могу нове валуте да се нађу, међутим сајт је и даље скоро исти као ЈАТов, осим што може да буде на ћирилици и страним језицима.

да ли су ово све планиране промене сајта?
 
реално, стари ЈАТ-ов сајт је био сасвим фино функционалан, тако да ту и није било много шта за мењати. једино што заиста треба битно урадити је чекирање преко интернета
 
Vrh