Šta je novo?

Air Serbia

LUCAS":333f99au je napisao(la):
Delija":333f99au je napisao(la):
Да ли је могуће да си ту реченицу издвојио из целог текста?!

Какав човек...

Najnormalniji, za razliku od nekih. Posto ne mogu da verujem da serviramo punjene paprike I da padamo u nesvest, a pogotovo da komentarisemo tudje komentare koji nas se ne ticu. Bila to prva klasa ili ne. :violina:

P.S. A sto se tice zamene aviona, nista novo, menjanju sate, dane, avione ili ne polete uopste. JAT ili Air Serbia, Etihad ili ne, oteran je veliki broj putnika. Ako si na to mislio. Ja svakako da, ali autor texta nezna. Ali saznace mozda.
 
JohnnyLee":3hdn86go je napisao(la):
Пантограф":3hdn86go je napisao(la):
У петак, међутим, приметих да и лет за Берлин "Ер Србија" обавља својим турбопроп-чедом. То је већ тотални шит. Јасно је да треба један мањи млазњак, типа "Ембраера".

било је 30 путника у оба правца. заиста се не исплати слати 319/733 на толики пут за 30 путника


Па, тако сам и мислио, али, празан авион је чест случај у марту, у мртвој сезони. По тој логици, могли би и за Лондон неком приликом да пошаљу АТР. Мислим, летео је и "конвер" 1960. године, а и Манчестер Јунајтед је за Београд 1958. запуцао клипним авионом, са међуслетањем у Минхену, да наточи гориво...

Ако већ држе до политике квалитета - а добар јеловник и услуга на лету говоре да им је то намера - онда нема смисла да шаљу турбопроп на тако далек лет. Макар и трошили паре, шта да им радимо (овако, на дужи рок, можда изгубе и више, јер бих ја први из Берлина за Београд пре кренуо преко Минхена, него овако, а питање је колико је и употреба АТР-а економична на тој раздаљини: мора да полеће два пута са малтене пуним резервоаром итд.). До Беча ОК, до Прага - не знам,Берлин - никако (колико знам, најгора злоупотреба АТР-а била је својевремено на линији за Кијев - лет је трајао четири сата).

Једноставан закључак по мени је: неопходни су мањи млазњаци - за покривање неких дестинација ван сезоне, као и за повећање фреквенције летова у сезони. Могли би нпр. са "Монтенегром" да направе споразум о заједничком коришћењу флоте - њихова "плаче" за АТР-ом, рецимо, на линији за Рим, а "Ер Србијина" за "Ембраером". Мислим, уз то, да треба набавити и АТР 42, ако ће и даље да се лети за Бањалуку и сл.
 
LUCAS":141c3l48 je napisao(la):
Delija":141c3l48 je napisao(la):
Да ли је могуће да си ту реченицу издвојио из целог текста?!

Какав човек...

Najnormalniji, za razliku od nekih. Posto ne mogu da verujem da serviramo punjene paprike I da padamo u nesvest, a pogotovo da komentarisemo tudje komentare koji nas se ne ticu. Bila to prva klasa ili ne. :violina:


to kako drugi komentarišu usluge kompanija koje su u vlasništvu građana srbije itekako nas se tiče....


btw punjene paprike servirane na način na koji to rade u air srbiji deluje višne nego pristojno.
 
Пантограф":3eodw2i0 je napisao(la):
Па, тако сам и мислио, али, празан авион је чест случај у марту, у мртвој сезони. По тој логици, могли би и за Лондон неком приликом да пошаљу АТР. Мислим, летео је и "конвер" 1960. године, а и Манчестер Јунајтед је за Београд 1958. запуцао клипним авионом, са међуслетањем у Минхену, да наточи гориво...

60их су били потпуно другачији критеријуми летења авионом. Каравеле и ДЦ9 су се тек појавиле, нису биле у широкој употреби. а и Лондон никада нема мање од 100 путника на лету. боље да си рекао Стокхолм или Копенхаген :)

Пантограф":3eodw2i0 je napisao(la):
Ако већ држе до политике квалитета - а добар јеловник и услуга на лету говоре да им је то намера - онда нема смисла да шаљу турбопроп на тако далек лет. Макар и трошили паре, шта да им радимо (овако, на дужи рок, можда изгубе и више, јер бих ја први из Берлина за Београд пре кренуо преко Минхена, него овако, а питање је колико је и употреба АТР-а економична на тој раздаљини: мора да полеће два пута са малтене пуним резервоаром итд.). До Беча ОК, до Прага - не знам,Берлин - никако (колико знам, најгора злоупотреба АТР-а била је својевремено на линији за Кијев - лет је трајао четири сата).

мислим да је још један од разлога што је ишао АТР и што је био недостатак 733 (319 су све биле у ваздуху, а вероватно је испао један 733). и долет АТР-а је 2.700 км са пуним резервоаром,а до Берлина је 1.003. иначе, Београд-Берлин и Београд-Кијев ти је готово иста раздаљина, па ми није јасно како је летео 4 сата. најгора активна злоупотреба АТР-а је лет Сарајево-Копенхаген (преко два и по сата)

Пантограф":3eodw2i0 je napisao(la):
Једноставан закључак по мени је: неопходни су мањи млазњаци - за покривање неких дестинација ван сезоне, као и за повећање фреквенције летова у сезони. Могли би нпр. са "Монтенегром" да направе споразум о заједничком коришћењу флоте - њихова "плаче" за АТР-ом, рецимо, на линији за Рим, а "Ер Србијина" за "Ембраером". Мислим, уз то, да треба набавити и АТР 42, ако ће и даље да се лети за Бањалуку и сл.

док актуелна гарнитура влада Црном Гором у управља Монтенегром, пре ће свиње полетети него што ће направити неки споразум са Ер Србијом
 
LUCAS":xnq52y2a je napisao(la):
...JAT ili Air Serbia, Etihad ili ne, oteran je veliki broj putnika.

Jeste, jeste...oterani su putnici:

Januar 2014., Air Serbia je prevezla 127.432 putnika, što predstavlja rast od 63.5% u odnosu na Januar 2013. godine.
Februar 2014., Air Serbia je prevezla 108.545 putnika, što predstavlja rast od 77.1% u odnosu na Februar 2013. godine.
 
mekbejn":2gkb4a1z je napisao(la):
Uvedena linija za Budimpeštu.
Cena vrlo visoka - oko 15000 din.

Navodno im je najjeftinija karta 10900, sto je mnogo voz je 26 evra povratna karta

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
MilisaV":gpvy6452 je napisao(la):
LUCAS":gpvy6452 je napisao(la):
Delija":gpvy6452 je napisao(la):
Да ли је могуће да си ту реченицу издвојио из целог текста?!

Какав човек...

Najnormalniji, za razliku od nekih. Posto ne mogu da verujem da serviramo punjene paprike I da padamo u nesvest, a pogotovo da komentarisemo tudje komentare koji nas se ne ticu. Bila to prva klasa ili ne. :violina:


to kako drugi komentarišu usluge kompanija koje su u vlasništvu građana srbije itekako nas se tiče....


btw punjene paprike servirane na način na koji to rade u air srbiji deluje višne nego pristojno.

Nisam mislio na usluge nego na komentar koji sam "popio". Za usluge ne znam, a nisam ni leteo sa AirSerbia, jos. Sa JAT-om sam imao uzasna iskustva I poslednjih 16 godina nisam leteo sa njima, na zalost. Kostalo me I para I zivaca I vremena, ali nije bitno. Bez obzira sto je nase nemora da bude I dobro, a ako ne ide onda ne ide I ne zelim da gubim vreme.

Sto se hrane tice ne znam. Kao sto sam vec napisao, ne jedem u avionu nikada, ali mislim da punjena paprika, bez obzira sto je obozavam, nije za "avionsku" hranu, ali ajde, ne znam ni sam sto sam prokomentarisao. Sve ostalo u clanku izgleda reprezentativno I po standardu. Ne, ne mislim da su punjene paprike "nestandardne" ali ajde da ne ulazim u detalje, nebitno. Osim ako nismo hteli da ponudimo domacu kuhinju, ali onda, da serviramo I sarmu I mirna backa. Sto se mene tice nebih imao nista protiv.

Sto se tice da li je AirSerbia izgubila putnike? Jeste I to mnogo. Te brojke koje navodis, istinite ili ne, svakako da su za ocekivati I za pohvalu, kada se uzme broj novih aviona I novi red letenja.

Ali, pouzdano znam, bar ovde gde sam, da su nasi ljudi naklonjeni drugim avio-kompanijama, kada dolaze kuci I to iz istih razloga kao I ja, (promena aviona, otkazani letovi, veliko kasnjenje, pa mora da se spava itd.)

Uglavnom, posto vidim da su neki osetljivi na vlastistvo AirSerbije, lepo je videti AirSerbia logo na avionu negde u Evropi, bar meni. Ako bude prilike probacu jos jednom pa I ako nisam u pravu dacu kredit ako se kredit zasluzuje.

Ziveli :)
 
Nije 100 eur mnogo do BUD i nazad, ne ide avionom bas svako. Ima dosta poslovnih ljudi a 66 mesta u avionu nije puno.

Ima puno kompanija (i.e. IBM) koje ljude iz ZAG do BEG salju iskljucivo avionom (znam slucajeve). Kompanijska pravila su takva da se mora ici avionom iz bezbednosnih razloga, i do sada se po pravilu islo ZAG-FRA/MUC-BEG i v.v. Verovatno zbog toga LH i lobira da nema direktnih letova BEG-ZAG. Verujem da i iz Budimpeste ima dosta poslovnih ljudi koji idu do BEG i njima 100 eur v.v. nije puno, zasigurno.
 
Povratna karta za minibus do Budimpeste kosta EUR 60, a putovanje traje 4-5 sati u jednom pravcu. O trajanju putovanja vozom nema svrhe ni govoriti, jer vozom putuje samo onaj kome je bitna cena, a ne vreme. Sem toga, red letenja je prilagodjen i tranzitnim putnicima, tako da do Budimpeste mogu da putuju i ljudi iz nekih od ostalih gradova u koje leti Air Serbia.
 
^ Pre bih putovao spavacim kolima (vozom) nego minibusom (i da je skuplje), kako to uopste moze da se poredi?

Sent from my M8 pro using Tapatalk
 
Uglavnom je preko 15 000, za većinu datuma, ide do oko 18 000.
Za poslovne klijente svakako nije skupo.

Mada je skupo ako uzmemo u obzir da je to nekih 15-20% skuplje od cene karte za Beč, koji je dalje :)
 
Mali: Objavljivanje ugovora s Etihadom pitanje dana
B. Anđelić | 02. 04. 2014. - 11:43h izmena vesti 11:56h | Komentara: 20

Sada je već pitanje dana kada će biti objavljeni detalji ugovora sa Etihadom rekao je Siniša Mali ekonomski savetnik potpredsednika vlade Aleksandra Vučića.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4545 ... tanje-dana (ceo tekst)
 
JohnnyLee":2h7hefeg je napisao(la):
Пантограф":2h7hefeg je napisao(la):
Једноставан закључак по мени је: неопходни су мањи млазњаци - за покривање неких дестинација ван сезоне, као и за повећање фреквенције летова у сезони. Могли би нпр. са "Монтенегром" да направе споразум о заједничком коришћењу флоте - њихова "плаче" за АТР-ом, рецимо, на линији за Рим, а "Ер Србијина" за "Ембраером". Мислим, уз то, да треба набавити и АТР 42, ако ће и даље да се лети за Бањалуку и сл.

док актуелна гарнитура влада Црном Гором у управља Монтенегром, пре ће свиње полетети него што ће направити неки споразум са Ер Србијом


Е, овде баш ниси погодио, јер су Мило и Вучић (звани Гвардиола) у више-мање братским односима (а у том љубавном троуглу не треба заборавити ни Цанета Суботића, званог Цане Жабац), тј. између Београда и Подгорице у последњих 20-ак година нису били бољи односи... :)
Верујем, чак, да ће се "Ер Србија", или директно "Етихад", поменути ускоро и као могући купац презадуженог "Монтенегро ерлајнза".
 
2.4.2014g.
“Er Srbija” rezimirala poslovanje u proteklih pet meseci
Nova saobraćajna mreža, nova flota i nova radna mesta

Nacionalna aviokompanija Srbije danas je saopštila da je za nepunih 5 meseci od početka poslovanja u oktobru 2013. godine ostvarila pozitivan razvoj, koji se ogleda u proširenju saobraćajne mreže, razvoju flote i otvaranju novih radnih mesta u Srbiji.
http://www.turistickisvet-hotnews.com/v ... #more-1646 (ceo tekst)
 
milos.tro":2dbajpwq je napisao(la):
Mali: Objavljivanje ugovora s Etihadom pitanje dana
B. Anđelić | 02. 04. 2014. - 11:43h izmena vesti 11:56h | Komentara: 20

Sada je već pitanje dana kada će biti objavljeni detalji ugovora sa Etihadom rekao je Siniša Mali ekonomski savetnik potpredsednika vlade Aleksandra Vučića.
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/4545 ... tanje-dana (ceo tekst)

Moraće da ga objave jer se neko drugi veoma zainteresovao za njegov sadrzaj(naravno o tome nema reci u odlicno kontrolisanim medijima):

The European Commission (EC) investigating Etihad/Air Serbia tie-up

http://exyuaviation.blogspot.com/2014/0 ... rship.html
 
Naši protežiraju Air Serbiu i Etihad, oni protežiraju Lufthansu, politika "četiri slobode" se baš primila...
 
Пантограф":22cnx1qz je napisao(la):
Верујем, чак, да ће се "Ер Србија", или директно "Етихад", поменути ускоро и као могући купац презадуженог "Монтенегро ерлајнза".

ја бих волео да Ер Србија или Етихад (или заједно) преузму Монтенегро, управо због Ембраера, који би нама доста користили за неке летове. ко зна, Црногорци су најавили продају у 2014, тако да... све је могуће
 
„Er Srbija“ donosi 700 miliona dolara
T. S. | 03. april 2014. 08:10 | Komentara: 0

Direktno i indirektno, doprinos „Er Srbije“ srpskoj privredi u ovoj godini meriće se sa više od 700 miliona dolara, izjavio je generalni direktor nacionalne avio-kompanije
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... ona-dolara (ceo tekst)
 
Srpska vlada 'oterala' Wizz Air zbog Er Srbije

– Danas je tužan dan za srpske putnike i srpski turizam. Beogradski aerodrom, kao jedan od najskupljih aerodroma u Evropi trebalo bi da podstiče jeftina putovanja umesto što nepravedno štiti Etihad/Air Serbia, koji teži da preuzme monopol – rekao je izvršni potpredsednik Wizz Aira Džon Stivenson.
Wizz Air, najveća niskotarifna aviokompanija u centralnoj i istočnoj Evropi je saopštila da će prepoloviti svoje kapacitete u Beogradu gašenjem pojedinih niskotarifnih linija i smanjenjem broja letova ka drugim destinacijama.

Ova teška odluka je doneta nakon što su aerodromski troškovi porasli za 40 odsto čime je beogradski aerodrom postao najskuplji u Wizz Airovoj mreži letova.

Ukidaju se linije ka Oslu i Briselu
Wizz Air ukida linije Beograd - Oslo (Torp) i Beograd - Brisel (Charleroi). Ove linije će biti ukinute od 6. maja 2014. godine. Putnici koji imaju kupljene karte za letove koji će biti otkazani moći će da ih refundiraju u potpunosti. Druge linije Wizz Aira iz Beograda će pretrpeti smanjenje broja letova.
U saopštenju se navodi da se putnicima u Srbiji sada uskraćuje pristup letovima sa niskim cenama i da je to posledica aerodromskog odbijanja da dalje podstiče niskotarifne letove.

„Umesto toga aerodrom je pripremio tako skrojenu podsticajnu šemu koja štiti jednu aviokompaniju sa skupljim tarifama i njen poslovni model fokusiran na transferne putnike”, saopštio je Wizz Air.

Kaže se da „Wizz Air žali zbog ove odluke pošto ona ne ide u prilog putnicima koji žele jeftine aviokarte. Avion iz beogradske baze biće prebačen u letonsku prestonicu Rigu, u kojoj aerodromski cenovnik ne štiti aviokompanije sa skupljim tarifama, a razvoj avio saobraćaja se podstiče omogućavanjem nižih tarifa za putnike."

Međutim Wizz Air u saopštenju preskače da navede da aerodrom nije odgovoran za sopstvenu cenovnu politiku već da ona proizilazi iz „smernica razvoja vazduhoplovnog tržišta kroz stimulacije u plaćanju aerodromskih naknada u Republici Srbiji".

Prema tom dokumentu aerodromski operater je dužan da prati te Smernice koje je donela Vlada Republike Srbije krajem prošle godine. Prema tim Smernicama Vlada Republike Srbije favorizuje najvećeg avioprevoznika u Srbiji - Air Srbiju i onemogućava aerodrom da ostvari slobodan tržišni pristup.

Izvršni potpredsednik Wizz Aira Džon Stivenson (John Stephenson) je bio još oštriji u svom obraćanju srpskoj javnosti navodeći takođe aerodrom kao glavnog krivca i optuživši ga da štiti srpskog nacionalnog avioprevoznika.

– Danas je tužan dan za srpske putnike i za srpski turizam. Verujemo da je pristup niskim tarifama u aviosaobraćaju dobar za Srbiju ali nažalost ovo uverenje ne deli beogradski aerodrom. Kao jedan od najskupljih aerodroma u Evropi trebalo bi da podstiče niskotarifna putovanja umesto što nepravedno štiti visokoplatežni Etihad/Air Serbia, koji teži da preuzme monopol. Wizz Air je bio spreman da poveća saobraćaj i niskotarifne usluge u Srbiji, ali nažalost mi moramo jedan od naša dva aviona Airbus A320 iz beogradske baze da preselimo u Letoniju u kojoj su niskotarifni letovi dobrodošli i gde postoji vizija za rast putnika. Ukoliko beogradski aerodrom smanji troškove i postane konkurentan sa drugim jeftinijim aerodromima u regionu, biće moguće nadoknaditi gubitak koji nastaje prepolovljavanjem beogradskog kapaciteta – rekao je on.

Wizz Airova baza u Beogradu je otvorena 2010. godine sa jednim avionom Airbus A320 i pet linija.

Srpski putnici su brzo prihvatili Wizz Airovu ponudu niskih cena i popularne destinacije, a aviokompanija je ubrzo povećala svoju beogradsku flotu dodavanjem drugog aviona, Airbus A320, u 2012. godini, ukupno nudeći do danas 12 međunarodnih linija.

Od 2010. promet putnika Wizz Aira sa beogradskog aerodroma porastao je za više od 800 posto, na 480.000 putnika u 2013. godini, čime je sveukupni promet porastao za 31% čineći Wizz Air pokretačkom snagom rasta broja putnika.

http://www.dnevno.rs/biznis/117152-srpska-vlada-oterala-wizz-air-zbog-er-srbije.html

Koliko je ovo tačno ne znam, ne pratim ovaj štampani list, možda je i neka provala al eto, da prenesem...
 
Air Serbia danas je saopštila da je za nepunih pet meseci od početka poslovanja u oktobru 2013. godine ostvarila pozitivan razvoj, koji se ogleda u proširenju saobraćajne mreže, razvoju flote i otvaranju novih radnih mesta u Srbiji.
Generalni direktor Air Serbia-e Dane Kondić rekao je da je veoma zadovoljan rezultatima ostvarenim od početka rada na razvoju aviokompanije u regionalnog lidera.
http://www.airserbia.com/system/home/ne ... ntent=news

U cilju unapređenja komfora, Air Serbia je uzela u zakup osam savremenijih aviona Airbus A319 i dva aviona Airbus A320 kako bi postepeno zamenila staru flotu aviona tipa Boeing 737. Oba Airbus-a A320 biće puštena u saobraćaj u prvoj polovini aprila 2014, čime se završava privremeni plan obnavljanja flote.

Pitanje je kako će puštanjem u saobraćaj oba A320 biti završen privremeni plan obnove flote kad bi i sa dolaskom A319 YU-APA(ex F-ORAH) flota brojala 8 A319/320 umesto najavljenih i gore navedenih 10 aviona koji su uzeti u zakup?
 
Vrh