Šta je novo?

Air Serbia

Немају разлога да праве било какав проблем - што не значи да не праве -, јер се ради о једној обичној трансакцији. Чак немају основа ни за то са да вам траже фотокопију картице, јер је њима новац плаћен, а то да ли је било неких мајверзација је у потпуности између клијента и банке. Једини могући разлог за стварање проблема је ако вам картица има ограничење (лако је прекорачити то ограничење ако купујете неколико авионских карата), или ако ваша банка има неке строже безбедоносне мере за веће суме новца. Куповина карте на туђе име, или куповина са неуобичајене локације, свакако да могу изгледати сумњиво, па може бити да поједине банке имају неке посебне мере за такве ситуације.
 
inače šta je bilo sa obnovom flote, gde je zapelo? do sada su na BEG trebala da budu dva a320 spremna za upotrebu od prvog dana letnjeg reda letenja. Takodje i dva a319 su nestala....na karti koju sam kupio za Maj mesec stajalo je prvobitno da se ide sa a319 a sad kad otvorim checkmytrip pokazuje da se ipak ide sa B733, isto pokazuje i Amadeus. Biće da se nešto jako čudno i sumnjivo dešava.
 
sve je moguce, izbori, kvarovi, negde zapelo, etihad zeza, sve je u igri sada kada su izbori zavrseni :)
 
Od letnje sezone erbas A319 i na liniji za Bukurešt
Tanjug | 28. mart 2014. 23:54 | Komentara: 0

Letnji red letenja Er Srbije počinje 30. marta, a jedna od krupnijih izmena biće uvođenje većeg aviona tipa erbas !319 na liniji za Bukurešt, zbog velike potražnje.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... a-Bukurest (ceo tekst)
 
Voz ukinut, autobusa nema, jedino avion ostaje za Bukurest zato i ima potraznje...

Послато са PAP4500TDUO уз помоћ Тапатока
 
JohnnyLee":2dh7odz0 je napisao(la):
куповао сам пар пута другима на моју картицу и није било проблема (једном Јат, а једном Норвегиан). само је битно да се као средство идентификације изабере пасош, и онда нема никаквих проблема са плаћањем туђом картицом

I ja isto - Jat, Wizz, Lufthansa, Swiss, pa preko raznoraznih sajtova tipa expedia - nit sam ja putovao nit je bilo isto prezime, cinio sam uslugu ljudima koji nemaju karticu, i nikad nikakvih problema
 
mekbejn":367004mt je napisao(la):
E sad, koja je logika da u poslovnici Air Serbia radnicu plaća kroz tu naknadu?

Logika je da njih vise kosta da imaju tu radnicu nego sajt. Oni tom dodatnom naplatom em pokrivaju sebi deo tog troska em tebe teraju da koristis sajt umesto te radnice, kako bi oni dugorocno mogli potpuno da se otarase takvih radnica.
 
tragac":1pd6imwd je napisao(la):
inače šta je bilo sa obnovom flote, gde je zapelo? do sada su na BEG trebala da budu dva a320 spremna za upotrebu od prvog dana letnjeg reda letenja. Takodje i dva a319 su nestala....na karti koju sam kupio za Maj mesec stajalo je prvobitno da se ide sa a319 a sad kad otvorim checkmytrip pokazuje da se ipak ide sa B733, isto pokazuje i Amadeus. Biće da se nešto jako čudno i sumnjivo dešava.

изгледа да је један 320 (YU-APG) стигао у Београд. у уторак лети за Атину. могуће је и да је YU-APA исто стигао. остали долазе до краја априла. проблем када узимаш авионе на лизинг је у томе што они морају да буду у савршеном стању, а чим нешто зафали мора одмах на сервис, који уме да потраје. добра ствар у томе је што због сваког кашњења давалац лизинига плаћа пенале узимаоцу.
е сад, неки ће да питају што нису узели нове авионе уместо половних. одговор је врло једноставан: нов авион из породице А320 или Б737 би стигао тек за две до три године
 
JohnnyLee":2yl4d5rj je napisao(la):
... е сад, неки ће да питају што нису узели нове авионе уместо половних. одговор је врло једноставан: нов авион из породице А320 или Б737 би стигао тек за две до три године

Valjda je vise do cene. Zar nema mladjih aviona da se iznajme?
 
тешко. већина млађих се брзо изнајми, и то их покупе велике компаније
 
Etihad je velika kompanija, mogu valjda preko njih. I verovatno da onaj ko odresi kesu i vise plati da ce dobiti deal. OK, razumem. Nemamo mi tih para.
 
hazard":2ha23iiv je napisao(la):
mekbejn":2ha23iiv je napisao(la):
E sad, koja je logika da u poslovnici Air Serbia radnicu plaća kroz tu naknadu?

Logika je da njih vise kosta da imaju tu radnicu nego sajt. Oni tom dodatnom naplatom em pokrivaju sebi deo tog troska em tebe teraju da koristis sajt umesto te radnice, kako bi oni dugorocno mogli potpuno da se otarase takvih radnica.
Moje je pitanje bilo koja je logika da je JA plaćam tom naknadom a ne Air Serbia od svog profita :)
 
Та такса је иначе правило а не изузетак у светским авиопревозницима.
 
И не само авиопревозницима! Многи ланци се труде да навикну људе на интернет куповину на тај начин. У свету је то тако одавно, код нас је тек почело да се примењује, нпр књижаре Вулкан и Win-Win имају 5-10% ниже цене за куповину преко сајта.
 
A kad vas naviknu i preostane samo takav nacin placanja dodace iste marze i zaradjivati vise sa manjim troskovima...
Dugorocni planirani procesi (teorija zavere, da, da ;-) )

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Полетеше данас за Софију, АТР-ом. Лепа вест, перспективно тржиште за нас, пре свега због географије, јер је Тесла Бугарима успут на путу ка Западу.

У петак, међутим, приметих да и лет за Берлин "Ер Србија" обавља својим турбопроп-чедом. То је већ тотални шит. Јасно је да треба један мањи млазњак, типа "Ембраера".
 
То је вероватно нека непланирана измена.Иначе сви атр-ови ће добити нови ентеријер и нову,бољу звучну изолацију па ће услуга и у тим авионима бити знатно боља.

Иначе,прочитајте овај сјајни преглед бизнис класе Ер Србије. Злата вреди.

http://translate.google.com/translate?h ... bih%3D1002

:vops:
 
To my disappointment, I could see a white-painted Boeing 737 outside the window and not one of Air Serbia's new Airbus A319. Apparently there had been a change of aircraft in the morning. Ali sto imaju Punjene paprikeeee! :lol:
 
Да ли је могуће да си ту реченицу издвојио из целог текста?!

Какав човек...
 
Odlican tekst, hvala Delija. Malo optimizma nije na odmet ;)
 
Пантограф":vg1zxj9x je napisao(la):
У петак, међутим, приметих да и лет за Берлин "Ер Србија" обавља својим турбопроп-чедом. То је већ тотални шит. Јасно је да треба један мањи млазњак, типа "Ембраера".

било је 30 путника у оба правца. заиста се не исплати слати 319/733 на толики пут за 30 путника

Delija":vg1zxj9x je napisao(la):
То је вероватно нека непланирана измена.Иначе сви атр-ови ће добити нови ентеријер и нову,бољу звучну изолацију па ће услуга и у тим авионима бити знатно боља.

још један стиже ускоро са сређивања, тако да се може рећи да су сви добили нов ентеријер и боју и остало

Delija":vg1zxj9x je napisao(la):
Иначе,прочитајте овај сјајни преглед бизнис класе Ер Србије. Злата вреди.

http://translate.google.com/translate?h ... bih%3D1002

:vops:

супер је текст :) али пуњене паприке и јесу закон.

елем, оба 320 (APG и мислим APH) су у Београду и један 319 (АРА). сутра ће 320 обавити три лета, оба за Париз и преподневни за Цирих
 
Па коме бре не би запеле за око оне пуњене паприке.
Чланак је стварно добар и сажет, а и коментатори хвале Јакобов чланак, запажање, а и Ер Србију. Лепо, лепо...
 
Delija":1buoa6x7 je napisao(la):
Да ли је могуће да си ту реченицу издвојио из целог текста?!

Какав човек...

Najnormalniji, za razliku od nekih. Posto ne mogu da verujem da serviramo punjene paprike I da padamo u nesvest, a pogotovo da komentarisemo tudje komentare koji nas se ne ticu. Bila to prva klasa ili ne. :violina:
 
Vrh