значи ето, скину акцизе и сви су добили попуст то ће имати још предности, не само за Ер Србију. ако снизе акцизе, снижавају и цену горива, што повлачи већи број авио компанија које ће сипати гориво у Београду -> више прихода и НИС-у и држави
Air Serbia A319 seat pitch: 80-82cm / width 45cmKokili":johyon8s je napisao(la):Vozio sam se Air Serbiom pre nekoliko dana na liniji Solun-Bgd. Blago rečeno sam razočaran. Posada je apsolutno neuigrana, sa ponašanjem i zahtevima kao u vojsci. Ipak najvece razocaranje su sedista i enterijer samog aviona. Wizzair je super komforan za AS ekonomsku klasu. Svojih 190 cm sam jedva smestio u prostor predvidjen za noge. Naslon sedista je pravljen za kineze i osecao sam se jako jako neudobno. Dobili smo neke kese sa sendvičem (deformisanim) i vodom od 0.25l (iva). ponudili su nas kafom i cajem.
Imao sam nesrecu da u pravcu ka Solunu putujem Turkish Airlinesom i mogao sam da vidim razliku izmedju lokalne i svetske kompanije.
U svakom slucaju cu se truditi da ne putujem "domacim" prevoznikom kada god budem u mogucnosti.
U avionu nema ni jedne reci na srpskom, sve je na arapskom i engleskom. Jadna smo mi zemlja....
Kokili":2enxn012 je napisao(la):Da skratimo diskusiju: Air Serbia je najbolja na svetu.
LUCAS":ctf1bka1 je napisao(la):No, mi ljudi smo stalno gladni, pa cim sednemo, dali u Sinobus za Pancevo ili u Boeing do Frankfurta mi bi da papimo! Ih kad bi nam dozvolili da otvorimo peceno pilence, onako u staniolu
https://twitter.com/cadezmarko/status/446235659549048832/photo/1Prezahvalan zemaljskom osoblju Air Serbia i konstruktorima Airbusa 319-100
Somi303":8rbvaiol je napisao(la):Што се тиче простора за ноге..
https://twitter.com/cadezmarko/status/446235659549048832/photo/1Prezahvalan zemaljskom osoblju Air Serbia i konstruktorima Airbusa 319-100