Туристи ће летети у Турску чартером “Ер Србије”
Quote:
ГОТОВО све домаће туристичке агенције овог лета користиће услуге "Ер Србије" према турским летовалиштима. Најбољу понуду за чартере дала им је национална авио-компанија, па се туристима први пут ове сезоне, практично, неће "красти" дан летовања! Презадовољни понуђеним временом, условима и ценом, тур-оператори су без двоумљења одабрали "Ер Србију".
- Све је договорено и на 90 одсто летова имаћемо јутарње поласке, тако да већ у подне туристи могу да се купају у Анталији - каже Зоран Арсеновић, комерцијални директор "Контики травела". - Путници ће ове године имати сигурнији, извеснији, квалитетнији и превоз са бољим временима поласка.
Агенције први пут не очекују жалбе на "украдени дан", јер ће национална авио-компанија ујутру полазити на одредиште, а враћаће се из Турске практично по подне. Ситуација са страним авио-компанијама је обрнута, јер они ујутру довозе путнике из Турске, а из Београда их одводе касније. Агенције, које су регистроване у Србији али су им газде странци, инсистираће на турским авио-компанијама. Три авио-превозника из Турске поднела су захтев Директорату цивилног ваздухопловства за укупно 194 чартер лета из Београда ка Анталији, Бодруму...
Како за "Новости" кажу у Министарству саобраћаја, дозволе ће турским превозницима бити дате тек када "Туркиш ерлајнс" и "Ер Србија" постигну договор о успостављању реципроцитета. Договор је на прагу и мора бити постигнут до следећег петка. Наиме, српска национална авио-компанија тражи да се у редовном саобраћају врати на главни аеродром у Истанбулу, одакле је "отерана" због неприхватљивог времена слетања и полетања. Због тога српски превозник захтева повољније слотове. Турске авио-компаније тренутно имају три пута више летова на линији Београд - Истанбул него "Ер Србија". Зато мора да се успостави реципроцитет, који је гарантован међудржавним споразумом.
- Свим агенцијама је неупоредиво лакше да раде са домаћим авио-превозником - каже Александар Сеничић, директор ЈУТА.
- Уосталом, уложили су у нову флоту и зашто бисмо помагали туђу привреду? У другим земљама постоји неписани закон да ако човек не путује са домаћом авио-компанијом, фирма неће да му одобри службени пут!
Како сазнајемо, само три агенције желе чартере са турским авио-компанијама, а као главни разлог наводе тип авиона који имају по 200, уместо 120 седишта, па ће цена по седишту бити нижа. Међутим, "Ер Србија" је већ најавила да ће цена бити конкурентна. Велики проблем нашег тржишта је то што је туристима цена основни мотив када уплаћују аранжман и не размишљају о томе да је лет током ноћи. Таксе за ноћне летове су упола ниже него за дневне.
РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР
ЗАХВАЉУЈУЋИ новој пословној политици "Ер Србије", београдски тур-оператори "трљају руке". Неке агенције, попут "Контикија", планирају отварање представништава у региону. Авионима "Ер Србије" путници ће се из околних земаља довозити у Београд, одакле ће чартерима летети на жељена одредишта.
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D...rom--Er-Srbije