Šta je novo?

Air Serbia

GOJE":2j9ecwo0 je napisao(la):
Пантограф":2j9ecwo0 je napisao(la):
Гага":2j9ecwo0 je napisao(la):
Извршена је процена авиона бившег Јат Ервејза (Боинг, АТ) који нису/неће ућу и флоту Ер Србије и резервних делова. Што се тиче резервних делова има их скоро 47.000 позиција и углавном су то делови за авион Мекдоналдс Даглас 11, авион који није ни стигао због санкција, али јесу резервни делови.


Па, побогу, зашто нису продали делове за МД-11 за ових 20 и кусур година???

Verovatno su mnogo vredniji sa patinom, kao muzejski eksponati!
Неки од делова су и продати, неким од авио компанија које имају ове авионе, тј. овај модел, док је важио сетификат за те делове. Свим осталим деловима који су остали су истекли сертификати. Међу деловима има и неколико комплетних мотора за ове авионе. Да би се сад добио сертификат за ове делове треба издвојити значајну суму новца за њихово издавање. Сертификат издаје произвођач истих.
 
20 godina im tu čame kompletni motori?? Šta su mislili, da će MD11 jednog dana ipak stići? Ajoj...
 
JohnnyLee":bp2plbpi je napisao(la):
EI-EYA је YU-APC. фали ти YU-APА, који је екс F-ORAH

A kad je stigao YU-APA?

Гага":bp2plbpi je napisao(la):
Неки од делова су и продати, неким од авио компанија које имају ове авионе, тј. овај модел, док је важио сетификат за те делове. Свим осталим деловима који су остали су истекли сертификати. Међу деловима има и неколико комплетних мотора за ове авионе. Да би се сад добио сертификат за ове делове треба издвојити значајну суму новца за њихово издавање. Сертификат издаје произвођач истих.

Nešto mi je to neverovatno da imaju komplet motore za MD11 i plus da još stoje, onaj jadni YU-AMB su prodali sa komplet delovima i alatima?!
http://www.modli.rs/zair/zair2005/248prodaja%20DC10.pdf
 
MaRkOs":21ob2827 je napisao(la):
Za sada su stigli sledeci Air Serbovci:
A6-SAA
A6-SAB
YU-APF
YU-APC
YU-APE
EI-EYA

Neka me neko ispravi ako gresim.
JohnnyLee":21ob2827 je napisao(la):
EI-EYA је YU-APC. фали ти YU-APА, који је екс F-ORAH

MaRkOs je naveo one koji su stigli, ti si dodao i YU-APA, pa sam mislio da je i on došao, s obzirom da je juče bilo 11 letova A319, a danas već 16!
Izgleda da će pre biti da je neki A319 bio van saobraćaja proteklih dana?
 
Маркос је навео 6, иако их има 5 (EI-EYA је YU-APC). али, YU-APА треба да стигне ускоро
 
Za one koji često putuju: Da li je Air Serbia sada kada nije više JAT smanjila cene_
 
има доста промотивних акција, па се карте могу купити по веома повољним ценама

JohnnyLee":gqjsm6vg je napisao(la):
Адриа од данас више неће летети Љубљана-Београд, али су зато обновили код шер споразум са Ер Србијом.
 
Moj utisak je da su cene više.

Promotivne cene su uglavnom slične, ali van promocije su više..
 
Jel moze pomoc? Zanima me sta je za Boing avionima u Air Serbia? Jel su oni ostali u staroj semi bez renoviranja putnickog prostora? I kakav je ketering u njima?
 
Feanor":2bnxx4jx je napisao(la):
Jel moze pomoc? Zanima me sta je za Boing avionima u Air Serbia?

лети их 8 (6 ЈАТ-ових и два бугарска)

Feanor":2bnxx4jx je napisao(la):
Jel su oni ostali u staroj semi bez renoviranja putnickog prostora?

са AND и ANV је скинута боја скроз. врло вероватно ће бити скинута у са осталих. што се тиче ентеријера, мењана су седишта пре пар година на неким авионима (мислим да су у питању ANI, ANJ, ANV и AON). остало ништа није дирано

Feanor":2bnxx4jx je napisao(la):
I kakav je ketering u njima?

исти као у свим авионима Ер Србије. ипак је то иста компанија, само што су авиони остали у старим бојама
 
Na letu Beograd-Banjaluka 18 do 20 putnika dnevno

Redovnom aviolinijom na relaciji Banjaluka - Beograd u januaru ove godine, svakodnevno je u proseku putovalo 18 do 20 putnika. Direktor preduzeća "Aerodromi Republike Srpske" Miroslav Janjić rekao je Srni da je od početka 2014. godine do 29. januara, ovom linijom iz Beograda doputovalo 485 putnika ili u proseku 18 putnika po letu, a iz Banjaluke otišlo njih 563 ili 20 putnika po letu.

Prema njegovim rečima, na liniji Beograd - Banjaluka - Beograd saobraća avion tipa "ATR72" kompanije "Er Srbija" sa 64 sedišta.

Janjić je rekao da cene karata variraju i da na njih utiče popunjenost u avionu. Najniža cena povratne karte je 198 KM (oko 101 evro), a karte u jednom pravcu 131 KM. Međutim, biće nekih povoljnosti u narednom periodu.

"Upravo je počela akcija aviokompanije 'Er Srbija', prema kojoj je cena povratne karte 178 KM ukoliko putnik kupi kartu najmanje tri dana pre leta, a povratak je za najmanje sedam", dodao je Janjić.

http://www.vesti-online.com/Slobodno-Vr ... ika-dnevno

Тек ће изаћи на видело колико Србија, заправо, губи новца овим аранжманом са Арапима. Исто као и са Фијатом.
 
а колики то новац губи са Фијатом? друго, Бања Лука субвенционише те летове, тако да се ни ту не губе паре. и треће, АТР је изузетно економичан авион, чак и са 18 путника он не губи пуно пара

и ево неких инсајдерских информација (има трача, али има и доста истине)

AnonymousFebruary 6, 2014 at 7:30 PM
Let me provide you with some gossip from Air Serbia.

SNS wants to either privatize or find a strategic partner for Jat Tehnika. However, all the management there is from SPS and they are opposing any similar move, naturally the prime minister is backing them. These people are afraid that they might face the same fate JU pilots faced when Etihad took over. Before the takeover, JU pilots were calling all the shots and most of them were flying once a week while getting €5.000 per month. When EY took over they basically told them that they will be flying five times per week which caused them to hate the new owners.

The situation is getting bad in Tehnika especially since they lost 50% of their business when Air Serbia decided to do most of their maintenance elsewhere.
That's why the Atr flew to the Netherlands to get repainted and refitted with a new cabin.

Because Tehnika was so difficult, Air Serbia is forced to created its own light maintenance facilities at Belgrade airport. They are currently stealing quite a few mechanics from Tehnika but the problem is that most of them do not speak English. Etihad has taken a lot of young boys from the aviation high school and offered them training to become mechanics in both AUH and BEG.

There is so much more going on at the airport. A lot of airlines are not happy with the level of ground handling services that are being offered by the airport which is one of the reasons why the Serbian Civil Aviation Directorate will issue the licence to two more agencies to offer their services at the airport. Both are Serbian btw.

A lot of problems surfaced now because the new management in Air Serbia is going hard against all those parasites who have worked hard to destroy Jat and to ensure they got all the benefits from BEG's monopoly. Fun times ahead! The best thing is that most people who are hired are there because they merit it and not because they knew someone. Naturally, nepotism still exists but at least it's not crippling the future development of the airline.

Before Air Serbia grows much more, they first need to solve some basic, existential problems not many people know about.

I hope this sheds some more light on the actual situation in the airline.

и наставак

AnonymousFebruary 6, 2014 at 9:40 PM
Yes, it's true. It's actually good that I can write anonymously here because I do not want to risk creating some unwanted trouble at work. :)

Like I said, they are firing people regardless of how they came to work there. I personally know a guy who was sacked despite him being third generation JU employee. They are ruthless if you are not doing your job. They do not even consider employing people who do not have a middle level of English which in my opinion is good.
Actually, slowly slowly Serbs are coming back from AUH and they are taking over some key parts of the airline. The only problem is that the middle management is still made up of post-communism pest but I guess they couldn't change everything overnight.

From what I could notice is that they are changing everything in the airline using the bottom-up approach. If you are smart, dedicated and innovative you will advance quite fast.
I am a bit sad when I see people trash Air Serbia on here. I know they do not know what's happening behind closed doors but I hope this helps a bit. If you have any questions feel free to direct them my way.
 
Мислим да ово није било. Прича о томе како и зашто је ангажована баш Новосађанка да ради бреднирање нове копаније. На основу дипломског рада са факултета за рибрендинг ЈАТ aiways-a ...

211j8f8.jpg

29ys94h.jpg
 
"Air Serbia" ukida taksu na usluge izdavanja karata
Ponedeljak, 10. 02. 2014.|13:28 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... nja-karata

Kompanija "Air Serbia" saopštila je danas da ukida taksu na usluge izdavanja karata u visini od 10 EUR za sve karte kupljene na sajtu www.airserbia.com

Kao sastavni deo kontinuirane posvećenosti unapređenju proizvoda i usluga koje "Air Serbia" nudi svojim već postojećim i budućim gostima, fokus će biti i na onlajn ponudi koja je već od danas mnogo atraktivnija ukidanjem takse na usluge izdavanja karata u visini od 10 EUR, navodeno je u saopštenju.
 
Danasji newsletter jedne od poznatijih agencija
Poštovani

U momentu pisanja ovog newslettera, avio prevoznik AIR SERBIA jos nije u mogućnosti da zbog odsustva nadleznih osoba izvrši potpisivanje Ugovora za čarter sezonu 2014g, kako nama, tako i svim drugim turoperatorima.
Iako je instrukcija za potpisivanje istog bila do kraja 2013.g, nadlezni u AIR SERBIA zbog raznih objašnjenja još uvek nisu u tehničkoj mogućnosti da izvrše potpisivanje istih čime bi svim agencijama turoperaterima omogućili nesmetani rad.

Stoga dolazimo u nezavidnu situaciju da rizikujemo kazne usled kontrole nadležnih zbog ne posedovanja istih.
Kako je u poslednje vreme veliki broj poziva klijenata i mali pritisak na nas, jer su u toku PRVI promotivni popusti za uplate do kraja februara čime se ostvaruju popusti za rane uplate, ovim putem Vas obaveštavamo da možemo početi sa prodajom turističkih aranžmana po sledećoj instrukciji:

U ugovoru o putovanju, putnici će biti zaduženi sa SMEŠTAJEM umesto sa PAKET ARANŽMANOM po ceni iz objavljenog cenovnika.
Iznos paket aranžmana iz cenovnika, biće umanjen za cenu avio prevoza iz cenovnika a takodje neće biti unete aerodromske i administrativne takse.
Sve ostale doplate u vidu pogleda iz sobe, polupansiona, klima uredjaja i sl. stoje kao po cenovniku.
Na ovaj način, uplaćeni novac kao avans, biće transferisan hotelima čime ostvarujete popuste.

U momentu dobijanja ugovora od AIR SERBIA, pismenim putem ćemo Vas obavestiti i ispraviti ugovor o putovanju u kome ćete biti zadužen za PAKET ARANZMAN u totalu, bez umanjenja za prevoz.

Ovim putem Vam se ponovo izvinjavamo, ali na ovo smo prinudjeni zbog čisto administrativno tehničke prirode zbog odugovlačenja potpisivanja ugovora od strane AIR SERBIA i nisu posledica nesposobnosti ili odugovlačenja Organizatora
 
JohnnyLee":1ccjynf2 je napisao(la):
а колики то новац губи са Фијатом?

potencijalno jako mnogo, ako stvari krenu nizbrdo...fakticki sav rizik je na Srbiji kao drzavi
 
"Air Serbia" potpisala kod-šer ugovor sa kompanijom "Adria Airways"
Sreda, 12. 02. 2014.|09:56 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... ia-Airways

Srpski nacionalni avioprevoznik "Air Serbia" saopštio je danas da je potpisao kod-šer ugovor sa slovenačkim avioprevoznikom "Adria Airways", po kojem će imati ekskluzivno pravo za letove na liniji Beograd-Ljubljana.

Kod-šer ugovor će početi da se primenjuje 17. februara, i to tako da će "Air Serbia" biti jedini operativni prevoznik, a "Adria Airways" marketing prevoznik, što znači da će Slovenci imati svoj marketing kod na letu, navedeno je u saopštenju.

Kod-šer će biti u slobodnoj prodaji, a na liniji od Beograda doLjubljane leteće avion ATR72.

Generalni direktor kompanije "Air Serbia" Dane Kondić očekuje da će ova saradnja ojačati dobre odnose između dve kompanije, a smatra i da će biti korisna i za privrede Srbije i Slovenije.

Svakodnevni letovi "Air Serbia" ka aerodromu "Jože Pučnik" u Ljubljani otvoreni su 10. decembra prošle godine.
 
"Air Serbia" svakodnevno leti za Milano i London
Petak, 14. 02. 2014.|10:04 | Izvor: eKapija
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... o-i-London

Novi avion "airbus A319" u bojama nacionalne aviokompanije "Air Serbia" počeo je svakodnevno da saobraća na dnevnim linijama za Milano i London, saopštila je "Air Serbia".

Taj avion je zamenio "boeing 737", koji je do sada leteo na tim rutama, što je deo najavljenih promena u mreži i rasporedu letova ove kompanije, koje predstavljaju ključne korake ka stvaranju nacionalnog avioprevoznika koji ispunjava potrebe putnika i nudi vrhunske nivoe komfora i usluge.

"Airbus A319" je nova letelica u floti "Air Serbia", sa potpuno novim i promenjenim enterijerom.

Konfigurisana je tako da ima osam sedišta u biznis klasi i 120 sedišta u ekonomskoj klasi, s tim da su sedišta u biznis klasi najbolja u svojoj klasi među svim panevropskim aviokompanijama.

U skladu sa novim izgledom i modernom letilicom, usluga na letu je takođe osvežena novim izborom menija, besplatnim pićem, dok su u biznis klasi gostima ponuđeni individualni iPad tablet računari, sa velikim izborom za zabavu.
 
Туристи ће летети у Турску чартером “Ер Србије”

Quote:
ГОТОВО све домаће туристичке агенције овог лета користиће услуге "Ер Србије" према турским летовалиштима. Најбољу понуду за чартере дала им је национална авио-компанија, па се туристима први пут ове сезоне, практично, неће "красти" дан летовања! Презадовољни понуђеним временом, условима и ценом, тур-оператори су без двоумљења одабрали "Ер Србију".

- Све је договорено и на 90 одсто летова имаћемо јутарње поласке, тако да већ у подне туристи могу да се купају у Анталији - каже Зоран Арсеновић, комерцијални директор "Контики травела". - Путници ће ове године имати сигурнији, извеснији, квалитетнији и превоз са бољим временима поласка.

Агенције први пут не очекују жалбе на "украдени дан", јер ће национална авио-компанија ујутру полазити на одредиште, а враћаће се из Турске практично по подне. Ситуација са страним авио-компанијама је обрнута, јер они ујутру довозе путнике из Турске, а из Београда их одводе касније. Агенције, које су регистроване у Србији али су им газде странци, инсистираће на турским авио-компанијама. Три авио-превозника из Турске поднела су захтев Директорату цивилног ваздухопловства за укупно 194 чартер лета из Београда ка Анталији, Бодруму...

Како за "Новости" кажу у Министарству саобраћаја, дозволе ће турским превозницима бити дате тек када "Туркиш ерлајнс" и "Ер Србија" постигну договор о успостављању реципроцитета. Договор је на прагу и мора бити постигнут до следећег петка. Наиме, српска национална авио-компанија тражи да се у редовном саобраћају врати на главни аеродром у Истанбулу, одакле је "отерана" због неприхватљивог времена слетања и полетања. Због тога српски превозник захтева повољније слотове. Турске авио-компаније тренутно имају три пута више летова на линији Београд - Истанбул него "Ер Србија". Зато мора да се успостави реципроцитет, који је гарантован међудржавним споразумом.


- Свим агенцијама је неупоредиво лакше да раде са домаћим авио-превозником - каже Александар Сеничић, директор ЈУТА.

- Уосталом, уложили су у нову флоту и зашто бисмо помагали туђу привреду? У другим земљама постоји неписани закон да ако човек не путује са домаћом авио-компанијом, фирма неће да му одобри службени пут!

Како сазнајемо, само три агенције желе чартере са турским авио-компанијама, а као главни разлог наводе тип авиона који имају по 200, уместо 120 седишта, па ће цена по седишту бити нижа. Међутим, "Ер Србија" је већ најавила да ће цена бити конкурентна. Велики проблем нашег тржишта је то што је туристима цена основни мотив када уплаћују аранжман и не размишљају о томе да је лет током ноћи. Таксе за ноћне летове су упола ниже него за дневне.

РЕГИОНАЛНИ ЦЕНТАР

ЗАХВАЉУЈУЋИ новој пословној политици "Ер Србије", београдски тур-оператори "трљају руке". Неке агенције, попут "Контикија", планирају отварање представништава у региону. Авионима "Ер Србије" путници ће се из околних земаља довозити у Београд, одакле ће чартерима летети на жељена одредишта.
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D...rom--Er-Srbije
 
Vrh