Šta je novo?

Air Serbia

Video ga danas iznad Sajma...prvo mi je u oko upao Super galeb G4 (to je ova tackica na poslednjoj slici u JLovom postu) i onda sam video da taj Galeb valjda snima ovaj avion koji je isao u pratnji 29ki. Takodje, leteli su iznad reke i neki vojni helikopteri, cini mi se da je bila neka Gazela.
 
Nije mi jasno zašto jat tehnika nije sposobna da održava flotu air srbije i što to niko ne objavi.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Vjerovatno nemaju licence ili je ovima jeftinije da imaju svoje odrzavanje koce ga znati
 
Imaju licence za airbus

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Nepopravljivi optimista":1vz70f22 je napisao(la):
bojan87":1vz70f22 je napisao(la):
Jel ce migovi uvek da prate avione air srbije :)

Ne mogu da verujem kakav cirkus prave od aviona koji je bio na farbanju. Tipican Srpski cirkus.

Lansira se nova avio kompanija, koja je deceniji bila na tvojoj i mojoj grbači (ili grbači tvojih roditelja) a ne jedan prefarbani avion. Lako je kritikovati druge koji nešto rade. Ne podržavam nijednu vlast ali je činjenica da je ovo dobra vest za Srbiju i da je treba proslaviti & promovisati.

Hajde malo optimizma i vere da su došli ljudi koji znaju posao upravljanja avio kompanijama i koji su verovatno i osmislili ovakvu promociju. Malo manje samoponižavanja i posipanja pepelom. Van Srbije već se pravi red onih koji će iz svojih vrlo sebičnih razloga želeti da ovaj projekat ne uspe. Hajde da im ne pomažemo.

Znam da zvučim kao deda.

@Непоправљиви оптимисто
Апсолутно се слажем са тобом да је требало баш овакву промоцију урадити, али ето само да се критикује, и да овде ништа не ваља. Некима је чак и криво што је бивши ЈАТ постављен на здраве ноге. Циркус је био отварање Моста на Ади са оним ватрометом.
А ево и главног разлога (осим промотивног) праћења војних авиона, авиона Ер Србије:

BEZBEDNOST NAJVAŽNIJA
KOMANDANT 204. vazduhoplovne brigade Predrag Bandić je objasnio da je let istovremeno bio i vežba presretanja i prizemljenja u slučaju otmice civilnog vazduhoplova.

- Jednu od osnovnih pretnji modernog društva predstavlja otmica civilnog aviona - kazao je Bandić. - I narednih dana ćemo uvežbavati procedure za presretanje i prizemljenje civilnog vazduhoplova. Ponosni smo što smo danas učestvovali u ovom događaju.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... rosla-test
 
Пантограф":2yrgkpmu je napisao(la):
Па, не знам да ли су тада МИГ-ови пратили АТР-72 изнад Београда, а Телеграфска агенција Нова Југославија (ТАНЈУГ) јављала из сата у сат да је полетео за Ниш, па за Нови Сад. Очекујем да Ваљевци протестују, јер је ред да и у том делу Србије виде то чудо технике, путнички авион који лети већ деценијама.
Зашто је то тако и колики смо ми данас Арнаутлук од државе, јасно се види из последњег Делијиног поста; нажалост, готово све нам је на том нивоу.

http://en.wikipedia.org/wiki/Flypast

Sometimes flypasts occur in special situations, to honour someone or to celebrate certain types of aircraft.

Tačno je da 90-te ATR-72 nije imao lovačku pratnju ali je isto tako tačno da ovo od juče nije nikakva autentično srpska ujdurma već nešto što postoji u svetu i što može ili ne mora da se radi - stvar želje i inspiracije. Uvežbavanje air policinga neću da pominjem jer su realno mogli da ga uvežbavaju i mnogo ranije, bez da čekaju ovaj A319.

Kao što je Nepopravljivi optimista rekao, Srbija prekosutra lansira novu nacionalnu avio kompaniju a Etihad lansira nešto što u perspektivi treba da im donese pare. Kompanija će morati da se bori na tržištu sa veoma jakom konkurencijom te je u tom smislu svaka propaganda dobro došla. Treba ispromovisati novi brend i, više od svega, pridobiti brojne putnike da ponovo koriste Jat nakon što su mu iz dobrih razloga rekli doviđenja u prethodnom periodu. Ne znam da li je lovačka pratnja bila marketinška (Etihad) ili politička ideja (Vučić) ali u obe varijante je potpuno legitimna. Taman i da je sav medijski hajp potekao direktno od Vučića, to je legitimno jer on praktično ima tapiju na politički dil kojim je Jat iz već upokojenog mrtvaca malte ne preko noći postavljen na noge i data mu je kakva-takva perspektiva. On je dogovorio ulazak Etihada sa šeikom Zayedom, on neka ga i rabi - pošteno (ako ovaj termin uopšte može da se koristi u politici).

Gledano iz ciničnog ugla, u zemlji nepismenih i neobrazovanih gubitnika čija je prosečna starost 50 godina, i gde se poljoprivreda proglašava za oslonac čitave ekonomije i razvoja, iznajmljeni A319 jeste svojevrsno čudo tehnike koje valja oglasiti na sva zvona.
 
MilisaV":uhju2749 je napisao(la):
Nije mi jasno zašto jat tehnika nije sposobna da održava flotu air srbije i što to niko ne objavi.

Sposobna je da održava flotu ali po većoj ceni od one po kojoj Etihad to može da uradi. I zato je neće održavati.
 
Delija":1uyijkc0 je napisao(la):
Данас изнад Београда
img8662.jpg
Sjajne fotke iznad grada. Pogotovo mi se sviđa ova iznad jedne od mojih omiljenih zgrada (Igumanova palata)
 
Ja ne doživljavam ovo ikako drugačije do kao deo marketinške kampanje za lansiranje nove kompanije i zaista ne mislim da ima mesta nekoj preteranoj zajedljivosti. U osnovi svake reklamne komunikacije je obezbeđivanje "svesnosti" (po naški, awerenessa), odnosno privlačenje pažnje, a mislim da ona skoro nije mogla da bude bolje "ščepana" od pompeznog nebeskog paradiranja "novog" zrakoplova u pratnji dve naMIGuše. Nije to promocija aviona kao takvog (što je uobičajeno kad su neke čudovišne makine u pitanju, poput A380, na primer), već jednostavno samo još jedan (istina "malo" skuplji) oglasni medij u najčešće najvažnijoj kampanji uvođenja novog proizvoda na tržište.
 
Гага":20dkppby je napisao(la):
....
А ево и главног разлога (осим промотивног) праћења војних авиона, авиона Ер Србије:
....

Dobar izgovor za bilo kakvu vežbu i za malo letenja.

Sve ovo deluje smešno i malo jadno, ali sa druge strane - toliko nam nedostaju lepe vesti i neka pozitivna dešavanja da je i ovako nešto više nego dobrodošlo.
 
beowl":1w8w64va je napisao(la):
Gledano iz ciničnog ugla, u zemlji nepismenih i neobrazovanih gubitnika čija je prosečna starost 50 godina, i gde se poljoprivreda proglašava za oslonac čitave ekonomije i razvoja, iznajmljeni A319 jeste svojevrsno čudo tehnike koje valja oglasiti na sva zvona.


То ти причам...
 
Камо лепе среће да нам је пољопривреда ослонац читаве економије и развоја. Једној Холандији јесте и рекао бих да им прилично добро иде са тим.
 
Ne znam ja u svemu drzavnom vidim marketing trenutne vladajuce strukture, pa i u ovim migovima vidim samo zastavicu, vidite sta smo mi napravili.

Iz mog ugla gledano, ja vidim samo ofarbane avione koji paradiraju po srbiji kako bi im se gradjani divili i hvalili politicare koji su to omogucili.

Ponovo kazem, ja imam utisak da je kod nas sve politicko pilicarenje i marketing, a malo manje promocija brenda, kompanije i usluge sto bih ocekivao od ozbiljne kompanije.

Primera radi uz ovo famozno sletanje aviona, preletanje srbije i pratnju miga, trebala je da ide propratna vest, sta nude, koliko nude, kakav je enterijer, sta ce nudi buducim putnicima, kakav ketering ce sluziti, predstavljanje osoblja, pilota,... To bi bila prava prezentacije kompanije, a ne svake dve nedelje neko od politicara se slika na aerodromu sa lepo ofarbanim avionom.
 
док ви овде брстите о небитним стварима (политици и слично), данас је било свечано отварање реновиране пословнице у Булевару (и све остале пословнице у земљи и иностранству ће изгледати овако):

1393521_579661228748897_1794772819_n.jpg


а представљене су нове униформе:

1391436_579662315415455_1180044390_n.jpg


1376446_579661548748865_661402934_n.jpg


као и нова седишта

1.png


АТР-ови ће добити нову боју и седишта, Боинзи остају као и до сада (они ће се ипак сукцесивно повлачити из употребе како буду стизали нови авиони). а изашао је и нови број магазина AirSERBIA Review (како ће се у будуће звати).

а онако успут, имате и снимак прелета изнад Калемегдана:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ObsstKP6vgM[/youtube]

(све слике су преузете одавде)
 
E ovo je vec nesto konkretno i lepo.

Ovo vec izgleda profesionalno. Svaka cast.
 
bojan87":3kfx59hc je napisao(la):
Ne znam ja u svemu drzavnom vidim marketing trenutne vladajuce strukture, pa i u ovim migovima vidim samo zastavicu, vidite sta smo mi napravili.

Iz mog ugla gledano, ja vidim samo ofarbane avione koji paradiraju po srbiji kako bi im se gradjani divili i hvalili politicare koji su to omogucili.

Ponovo kazem, ja imam utisak da je kod nas sve politicko pilicarenje i marketing, a malo manje promocija brenda, kompanije i usluge sto bih ocekivao od ozbiljne kompanije.

Primera radi uz ovo famozno sletanje aviona, preletanje srbije i pratnju miga, trebala je da ide propratna vest, sta nude, koliko nude, kakav je enterijer, sta ce nudi buducim putnicima, kakav ketering ce sluziti, predstavljanje osoblja, pilota,... To bi bila prava prezentacije kompanije, a ne svake dve nedelje neko od politicara se slika na aerodromu sa lepo ofarbanim avionom.
Ja razumem da među nama ima mnogo onih koji su razočarani u dosta stvari u našoj zemlji i da su oprezni u svojim željama i nadama jer su i previše puta opekli. Tek kreneš da veruješ da će neke stvari biti bolje a onda shvatiš da je dosta stvari bila šminka i da su ljude u koje si verovao bolidi/neradnici/trolovi bez vizije. Meni je Jat kompanija koja na plus 40 na pisti ne uključi klimu u avion pre ukrcavanja, pa uđeš u avion koji je unutra +50 a simbol mi je jedna teta u godinama iz letačkog osoblja koja mi je pre par godina rekla da u Jatovom avionu u kome sam putovao nema papira za wc zato što su "oni siromašna avio kompanija". Karta je inače bila malo skuplja od Swiss-a čini mi se.

Ja biram svoje bitke, ne idem okolo i verujem u sve što mi se prikaže ali sam odlučio sam da verujem u Air Serbia!Ja u ovome vidim početak marketinga ljudi koji su došli da ulože i žele da zarade. Ovo je prva stvar koju su uradili, a jutros pri otvaranju poslovnice su obećali da će moći da kupe dve karte po ceni jedne, dobar potez zar ne? Oni za sada imaju jednu poslovnicu i jedan avion, pa ne mogu da rade marketing kao druge kompanije koje rade godinama.

Evo ako radi promociju Virgin, jedna od najuspešnijih avio kompanija na svetu. Ne ulazim u to koliko je ovo ukusno i ima efekta samo je ilustracija toga dokle će neke kompanije ići u marketingu:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vELcehpe0NU[/youtube]
 
JohnnyLee":2j2vbg1g je napisao(la):
док ви овде брстите о небитним стварима (политици и слично), данас је било свечано отварање реновиране пословнице у Булевару (и све остале пословнице у земљи и иностранству ће изгледати овако):

Šta misliš da gledam krišom ceo dan danas na poslu :)
 
Izvinjavam se, pobrkao sam ovo za promociju, cifre su ipak bile po putniku.

Johnny, znaš li do kada tačno traje promocija? Sutra u ponoć ili će zahvatiti i malo od subote?

Imamo li neku nezvaničnu potvrdu IFE sistema u ekonomskoj klasi uoči sutrašenjeg predstavljanja?
 
биће промоција од 48 сати када се пусти нови сајт (што треба да се деси у наредним сатима), када ће моћи да се купе две карте по цени једне за било коју дестинацију у било ком временском периоду (мислим да не важи од 18.12 до 12.01). за ову другу (главну) промотивну акцију стварно не знам до када траје, мада мислим да ће она трајати током целог зимског реда летења, само треба ухватити карте по тој цени
 
bojan87":1w1e3c0n je napisao(la):
Ne znam ja u svemu drzavnom vidim marketing trenutne vladajuce strukture, pa i u ovim migovima vidim samo zastavicu, vidite sta smo mi napravili.

Iz mog ugla gledano, ja vidim samo ofarbane avione koji paradiraju po srbiji kako bi im se gradjani divili i hvalili politicare koji su to omogucili.

Ponovo kazem, ja imam utisak da je kod nas sve politicko pilicarenje i marketing, a malo manje promocija brenda, kompanije i usluge sto bih ocekivao od ozbiljne kompanije.

Primera radi uz ovo famozno sletanje aviona, preletanje srbije i pratnju miga, trebala je da ide propratna vest, sta nude, koliko nude, kakav je enterijer, sta ce nudi buducim putnicima, kakav ketering ce sluziti, predstavljanje osoblja, pilota,... To bi bila prava prezentacije kompanije, a ne svake dve nedelje neko od politicara se slika na aerodromu sa lepo ofarbanim avionom.

upravo su i napravili marketinšku kampanju i veliki buzz.
Svakih par dana otkrivaju detalj po detalj. Tako im kampanja traje mesec dana a ne tri dana.
 
Ja samo mogu da kazem da cu pokusati da verujem da su ovde u pitanju poslovni interesi i da ce cilj kompanije biti uspesno poslovanje. Jedina svetla tacka zbog koje u to mozda jos uvek mogu da poverujem jeste etihad. Iskreno nasem politicaru nista vise ne verujem, stranoj kompaniji jos i mogu jer valjda idu logikom da zele da zarade.

Mogu reci samo da iskreno verujem da ce kompanija uspeti u svojim marketiskim kampanjama, da ce Air Serbia postati cenjena avio kompanija, a da ce Aerodrom Nikola Tesla za par godina biti cvoriste iz koga cemo moci da letimo i ka americi.

Nadam se da ce visoka politika zaobiti poslovanje ove kompanije, mada iz iskustva u to ne mogu da poverujem, ali jos jednom u nizu cu pokusati da verujem.
 
MilisaV":117u55e0 je napisao(la):
Nije mi jasno zašto jat tehnika nije sposobna da održava flotu air srbije i što to niko ne objavi.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

Било би сјајно и да они почну да раде профитабилно! Заиста, зашто то нико неће да објави? Овако асмо нагађамо.


Све изгледа супер, ове капице су ми мало чудне, можда је то апапски утицај ок шта знам, столице су фотеље у односу на јатове или генерално просечне столице. Али главно је да имају летове, да имају путнике тј да заиста почну да доносе паре и себи и остатку државе посредно. То значи добра услуга и приступачне цене у овој, реално сиромашној земљи. Видећемо како ће то ићи . . . желим сву срећу, уздравље :vops:

ПС: Ето могу да кажем да ми је жао што овај натпис промоције није на ћирилици (тј претпостављам да ништа неће бити), не мислим да би то икога одбило од муштерија, осим хрвата који ако баш уђу, добиће све информације усмено. Сајт би свакако требало да буде "двописмен", такав је и аеродром, уосталом.
 
Vrh