Šta je novo?

Air Serbia

971829_560379094010444_1038556705_n.jpg
 
Kartograf":38axipxw je napisao(la):
A i redovni nacionalni avio prevoznik nije charter kompanija. JAT je to radio jer mu se osladilo, to retko ko igde radi.

Upravo tako. Jat je to radio radi popunjavanja budzeta jer mu redovne linije nisu bile dovoljno profitabilne...i onda su u sezoni te redovne linije "patile" jer su carteri bili prioritet, a aviona nije bilo dovoljno...

Velike nacionalne aviokompanije se ili ne bave uopste carter saobracajem u velikom obimu (kao sto je radio Jat), ili imaju posebne cerke-kompanije sa posebnom flotom koje to rade. Npr. SWISS - Edelweiss Air, Lufthansa i Turkish Airlines - SunExpress. Carter kompanije su uglavnom zasebne i samo se bave tim poslom (Thomas Cook, TUIfly, Germania, itd.).
 
direktor":1cwye071 je napisao(la):
Pa dobro bi bilo da aviogeneks bude dobra carter kompanija

сувише је мало тржиште да буде нешто друго, а из чартера одлазивелики играч (што и јесте Јат био када се узме тај сегмент)

Kartograf":1cwye071 je napisao(la):
A i redovni nacionalni avio prevoznik nije charter kompanija. JAT je to radio jer mu se osladilo, to retko ko igde radi.

заправо, мале националне компаније (као што су Јат, Адриа, Кроација, Таром, ЧСА и други), које кубуре са парама, имају чартер летове јер су им ту најсигурније паре
 
Обично су летови за грчка острва у 4 ујутру, авион лепо одвезе путнике тамо, врати другу туру и спреман је за редовне линије. Штета би било то препуштати неком другом.
 
па не може. сви авиони ће бити максимално искоришћени (до 4 ротације дневно), тако да неће бити места за чартер летове. успут, кренула је продаја нових дестинација по промотивним ценама. неке су стварно џабе
banner_sr-latin.gif
 
први А319 је добио привремену регистрацију A6-SAA, коју ће носити док не дође у Београд. а други, са регистрацијом EI-EYA је данас отишао на фарбање у Даблину (бивши Кингфишер VT-KFH, стар 7,8 година). ево слике из Даблина од раније
Shannon%20Galway%20Dublin%2015%20June%202013%20108-XL.jpg
 
авион који је отишао на фарбање у Даблину ће имати регистрацију YU-APC, што значи да ће сви Ербасеви бити YU-APx (A6-SAA ће бити YU-АPА, итд.)
 
Evo malo sam slikao i ove starudije trenutno u funkciji, da se ne zaborave:



 
хехе, Ирска је чудо (мислим на временске прилике). стварно нам лепо изгледају авиони. да нас дуго и добро служе као старе добре 733 :vops:
 
е да, најавили су и да ће оставити неколико 733 за летњу сезону да лете само чартере (имап неће да их се одрекну). биће свеекономска класа, са максималним бројем седишта (149). било би кул када би они били у ретро шемама (Аеропут, ЈАТ са јајетом, ЈАТ са пламеновима и један да остане у садашњој Јат Ервејз)
 
JohnnyLee":1142sham je napisao(la):
е да, најавили су и да ће оставити неколико 733 за летњу сезону да лете само чартере (имап неће да их се одрекну).

Једина исправна одлука. Оно што би могло да буде добро за путнике је да би летови могли бити у неко нормално време а не у 4 ујутру.

Кажу да ће ентеријер у новим авионима бити пријатно изненађење.
 
први авион (тренутно регистрован А6-ЅАА, претпостављам будући YU-APA) пребачен у Даблин (или је у фази лета, стоји 29/30). претпостављам да сада остаје ентеријер и да се пререгиструје у нашу регистрацију

Bonvivan":1kjlhx5j je napisao(la):
Au,kod koga je ovaj sve bio :p ,ko ciganski konj.

доста је коришћен, али опет, то нема никаве везе. имаш авионе који малтене имају сваке године другог корисника (тако то бива са авионима у власништву лизинг компанија). ту је ионако битно како су одржавани, него ко их је све користио, а са таквим авионима нема зезања, мораш да их одржаваш и боље него да су у твом власништву
 
Oдлично запажање, иако је преко Истанбула много јефтиније даље на исток, наши пословни људи скупље плаћају да би летели преко Франкфурта (нпр летови за Казахстан).

Мислим да има простора и да се за Тиват понуде услови који би скоро обесмислили путовање аутомобилом Кањоном Мораче.
 
Vrh