АТР-ови остају у компанији док не истекне лизинг серији 500 (што је за неке три године, када ће се извршити замена свих 5 комада за, највероватније, серију 600). тренутно су приоритети 319. 733 ће највероватније отићи Аеромаку и на Блиски Исток (тако су барем рекли). могуће је и да неки оде Авиогенексу, мада још увек ништа није званично.
што се тиче нискотарифне компаније са авионима старијим од 20 година, само погледајте овде. у питању је британски нискотарифни превозник Jet2.com који има авионе старе у просеку 21,7 година (на линку можете да погледате сваки авион посебно колико је стар). тек да знате, најстарији има 27 година, а најмлађи 7,3 године
што се тиче нискотарифне компаније са авионима старијим од 20 година, само погледајте овде. у питању је британски нискотарифни превозник Jet2.com који има авионе старе у просеку 21,7 година (на линку можете да погледате сваки авион посебно колико је стар). тек да знате, најстарији има 27 година, а најмлађи 7,3 године