Upravo tako, napisao sam gore, bukvalno svi JATovi avioni koji su imali C 50tih i 60tih su se srusili.
YU-ABC, YU-ACC, YU-ADC... Koga zanimaju detalji moze da Gugla. Naravno to je sve bilo jako davno ali eto zanimljivosti za vas koji to niste znali
Zato su posle preskakani YU-AGC (Boeing 707), AJC (DC-9), AHC (Karavele), AKC (Boeing 727)...
Prvi avion koji je u Jugoslaviji ponovo nosio C posle dobrih 20 goina je bio Adrijin MD-80 YU-ANC i to 1981. Neko bi primetio tacno posle Titove smrti....
Prethodno je sa tom oznakom poslednji registrovan takodje Adrijin DC-6 YU-AFC i to 1961. koje se srecom nije desilo nista.
Iskreno sumnjam da je YU-ASC preskoceno... vrv se cuva za neki drugi avion... Setite se kad je stvarana Air Serbia da je prvi Airbus koji je stigao bio YU-APC pa tek onda APA i APB... ali ja sam romanticna dusa pa jos uvek zivim u zabludi da ima onih koji znaju za stare dane i kojima je frka da na propelerca ponovo stave to prokleto slovo C
Eto i Pan Adrijin FH-227 YU-ALC se posle srusio 1989. (istina mnogo godina posto je napustio kompaniju)... ne bih da baksuziram .
Inace u nasem registru se jos samo nikad nije koristilo Q zbog slicnosti sa O.