Koliko kompanija znate da radi to sto predlazete da uradi JU?
Jedino sto je potrebno je da JU uvede nocne letove za SJJ i time poveca prvo na 10pw ove zime, pa na 14pw na leto, kao i da poveca BNX na bar 7pw u split schedule.
U redu, nisam profesionalno u vazdusnom saobracaju i nista ne mogu da tvrdim.
Dakle, bolje je 3 povratna leta za BiH sa ATR-om i da Er Srbija bude srecna sto je ugrabila kroz transfere oko 3% udela u prevozu putnika BiH od oko ukupno 2,5 miliona putnika godisnje.
Kako ono ide nacelno sa transferima? Koliko se secam fiderski let se cesto ostvaruje sa gubitkom, a profit se ostvaruje kroz povecanje profita na glavnom fidovanom letu.
Drugim recima fiderski letovi za BiH je opravdano da budu gubitaski (kako bi bili cenovno konkurentni), da bi profitabilne linije iz haba (Beograda) ka zapadu bile jos profitabilnije.
Nij Evo kako je to bilo 2015:
Jedno zapazanje.
Navedene godine je Sarajevo imalo oko duplo manje putnika nego sto ce ove godine, Tuzla oko 3 puta manje, Banjaluka je bila na nivou statisticke greske.