Šta je novo?

Air Serbia

hazard":1joarl28 je napisao(la):
Serbair (SerbAir)
Serbiair (SerbiAir)
Aeroserb (AeroSerb, Aerosrb, AeroSrb - ovo cak funkcionise i na srpskom)
Serbiana Airlines (ili Airways, ili sa dva n Serbianna)

Из угла просечног страног потенцијалног клијента:

Сибир
Сибирер
Аеросибир
Сибиријана

А ове који би да мењају име "Јат" бих волео да питам шта тиме добијамо?
 
Delija":y02notmk je napisao(la):
Браво Миланче! Позајмио си мотиве са оног нашег орла Ј-22 што је похвално. :kk:

D200905300104NC44.jpg
najbolje bo bilo da su nam svi ovakvi avioni ne znam dal bi to bilo skupo i komplikovano ali bi imali najprepoznatljivije avione na svetu :)
 
Ja se nadam da su ovi "nezvanični" predlozi do sada bili samo, da izvinete, za******* dokonih.

Imamo priliku da brendiramo nešto što će se pojavljivati na najvećim evropskim aerodromima, u prime-time terminima (ako zadržimo slotove), nešto što je jedna od prvih asocijacija na zemlju.

Pogledajte malo kako je Croatia Airlines to shvatila na vreme i posao brendiranja poverila jednom od najvećih svetskih dizajnerskih magova (kasnije rebrand uradila domaća dizajnerka, ali to je bio puno lakši posao). Pogledajte Germanwings, novi LOT, novi Turkish. Nije to sad " 'ajde da se kurčimo i budemo prepoznatljivi sa ocilima".

Nadam se da će biti pameti.
 
Оцила се пљују, шаховница хвали?! Благо нама..
Једино ЛОТ леп изглед, Турци су само заменили шему пасада уместо црвеног лого-а на белом репу имају бели лого на црвеном репу.
 
Delija":m237gr58 je napisao(la):
Из угла просечног страног потенцијалног клијента:

Сибир
Сибирер
Аеросибир
Сибиријана

А ове који би да мењају име "Јат" бих волео да питам шта тиме добијамо?

Pa nije bas
 
Kartograf":18euqtu0 je napisao(la):
Ja se nadam da su ovi "nezvanični" predlozi do sada bili samo, da izvinete, za******* dokonih.

Imamo priliku da brendiramo nešto što će se pojavljivati na najvećim evropskim aerodromima, u prime-time terminima (ako zadržimo slotove), nešto što je jedna od prvih asocijacija na zemlju.

Pogledajte malo kako je Croatia Airlines to shvatila na vreme i posao brendiranja poverila jednom od najvećih svetskih dizajnerskih magova (kasnije rebrand uradila domaća dizajnerka, ali to je bio puno lakši posao). Pogledajte Germanwings, novi LOT, novi Turkish. Nije to sad " 'ajde da se kurčimo i budemo prepoznatljivi sa ocilima".

Nadam se da će biti pameti.

Croatia Airlines ima bezvezan i bezlican logo
 
Катастрофалан је, а притом је врста националног обележје које некима овде не смета.. :roll:
Croatia_airlines_a320-200_9a-ctf_landing_arp.jpg
 
Јбг,аутошовинизам иде под руку са квазинационализмом с тим што је бар ово прво ретка појава у светским оквирима али је код нас баш узела маха.
 
Inače, ne mislim da se promenom imena Jata dobija išta. I ne vidim poentu.

Postojalo je bar trenutaka kada se to moglo uraditi:

1992. nakon raspada SFRJ
2000. nakon velikih političkih promena
2003. nakon nestanka države pod imenom Jugoslavija
2006. nakon raspada SCG

A 2013.? Zašto? 2003. je ime promenjeno jer više nije bilo Jugoslavije i odlučeno je da se ide na maksimalni mogući kontinuitet u imenu. JAT je postao Jat. I to je to, dakle to pitanje je rešeno. Zašto mu se vraćati?

Da je Jat bankrotirao, pa da se pravi potpuno nova kompanija, pa ajde. Nego radi se o preimenovanju postojeće...ćorava su to posla.
 
Hrvatski dizajn je uradjen po dobrom ukusu (mada se meni licno ne dopada nesto posebno), a ovaj predlog da za domace avione po ugledu na "orgla J-22" je neozbiljan (deciji).

No, dizajn je sada najmanji problem s obzirom sa kakvim se probleima Jat danas suocava.
 
Bokte, koju god temu da otvoriš, od ovog izraza autošovinizam ne možeš da pobegneš. Jel može neki filter na nivou foruma da se stavi?
 
Па шта ти је та реч крива када се појава коју та реч означава раширила у Србији попут какве епидемије? Промашио си поенту.

А ова друга реч из те исте реченице: "квази-националсити" ти не смета?
 
Ja više mislim da se ta reč raširila nego sama pojava. A za kvazi-nacionaliste nisam shvatio poentu, pogotovo što si replicirao na Šomijevo mašenje poente :)
 
Па ствар је у томе што смо временом заборавили шта значи бити прави патриота и националиста те да су квази-националисти (нпр неписмени дизелажи,напредњаци и добар део омладине) само друга страна једне исте медаље.На другој страни су аутошовинсити,еврофанатици и страни плаћеници а сви они заједно раде за све само не за добро Србије. Та појава не да је стварна него је и "темељ српске демократије". :wink:
 
Somi303":1cy9vybg je napisao(la):
Катастрофалан је, а притом је врста националног обележје које некима овде не смета.. :roll:

Zasto bi nacionalna obelezja smetala? Svoju naciju treba promovisati svugde i na svakom mestu. Los dizajn i diletantizam smetaju!
 
Добро, кад постоји SAS, нема разлога да не буде JAT :mrgreen: Шала мала...такорећи.

Мислим да је "Аеропут" добра варијанта, ако се одустаје од имена "ЈАТ". Ако старо име остаје, лого би требало да буде кружног/елиптичног облика, како би се ухватио континуитет са ЈАТ-овим глобусом, изгубљен када је уведен онај "реп у пламену" (линк), и ту би се могле укомпоновати српске бете ("оцила"), али боље да буду стилизована...

http://i1116.photobucket.com/albums/k57 ... b6cea3.jpg
 
Ok, evidentno da se politički ne slažemo, ali se slažem da je malo pravih patriota. Pozitivan primer bi mogli biti mnogi sa ovog foruma ;)
 
hazard":ecoodop0 je napisao(la):
Inace kao sto rekoh "Air Serbia" je vrlo nemastovito...ako cemo vec da se igramo sa takvim imenom, ajde malo vise kreativnosti...

npr.

Serbair (SerbAir)
Serbiair (SerbiAir)
Aeroserb (AeroSerb, Aerosrb, AeroSrb - ovo cak funkcionise i na srpskom)
Serbiana Airlines (ili Airways, ili sa dva n Serbianna)

Мислим да "СербиАНА" има најбоље шансе да прође... због Бекуте :)
 
Ја нисам причао о политици. То је још један велики проблем код нас.Политика не би снела ни у ком случају да утиче на нацинална питања а код нас је све па и то везано за политику тј лопурде које се баве истом.
 
Drakche":5lh48w36 je napisao(la):
Hrvatski dizajn je uradjen po dobrom ukusu (mada se meni licno ne dopada nesto posebno), a ovaj predlog da za domace avione po ugledu na "orgla J-22" je neozbiljan (deciji).

No, dizajn je sada najmanji problem s obzirom sa kakvim se probleima Jat danas suocava.

Hrvatski dizajn izgleda kao da je neko nabacao kockice na rep tek da tu bude nečega. Ako im je za to neki dizajner uzeo velike pare, šteta moja što ne nisam bio dizajnerima tada, jer sam kao klinac mogao na kompu (programi a la photoshop) da pravim takve sličice. Isto važi i za Jatove tufne.

Logo Croatia Airlines-a izgleda nekako šturo i siromašno, da ne kažem jadno. A i kada se prvi put pojavio (90ih) izgledao je kao nešto što je izašlo iz 70ih. Dizajn koji je Jat imao 90ih je za ovaj Croatia logo avion, da se tako izrazim :)

Jedino što je tu ,,po dobrom ukusu'' je što je nenametljiv, ali problem je što se lako i zaboravi. Logo treba da bude nametljvi a nenametljiv, ako shvataš šta hoću reći.
 
mali of (Nije JAT):
MOzemo mi da mislimo sta god ocemo i pozitivno i negativno o Hrvatskoj i Croatia Airlines, ali sveukupno brendiranje njihovih nacionalnih institucija u raznim varijantama sahovnice je definitivno uspelo i prepoznatljivo svuda.

Za to vreme mi jos uvek lutamo i sa drzavnim obelezjima, grbom, zastavom i himnom...
 
Zato i treba da "brendiramo" četiri ocila, jer je to simbol Rimskog carstva (koje Germani naknadno, pre nekoliko vekova, nazvaše Vizantijom, a mi prihvatismo besmisleno i nepostojeće ime).
 
Пантограф":360yp92a je napisao(la):
Zato i treba da "brendiramo" četiri ocila, jer je to simbol Rimskog carstva (koje Germani naknadno, pre nekoliko vekova, nazvaše Vizantijom, a mi prihvatismo besmisleno i nepostojeće ime).

Apsolutno, ali uz konacno i definitvno objasnjenje, pocevsi od osnovne skole, da se radi pre svega o drzavnom, a ne o nacionalistickom simbolu.
Βασιλεὺς Βασιλέων Βασιλεύων Βασιλευόντων
Car Careva Caruje Carevima
je mozda i najbolji slogan koji jedna drzava moze imati na svom grbu.
Ne bi bilo zgoreg istaknuti slogan u Skupstini, Vladi, na Andricevom vencu, u sudovima...
 
Тачно, Реља, али ти си образован тип.
На жалост, велика већина становништва заправо верује да су то четири слова "С" и да значе: "Само слога Србина спасава" :bash:
 
relja":28qmr0fc je napisao(la):
Пантограф":28qmr0fc je napisao(la):
Zato i treba da "brendiramo" četiri ocila, jer je to simbol Rimskog carstva (koje Germani naknadno, pre nekoliko vekova, nazvaše Vizantijom, a mi prihvatismo besmisleno i nepostojeće ime).

Apsolutno, ali uz konacno i definitvno objasnjenje, pocevsi od osnovne skole, da se radi pre svega o drzavnom, a ne o nacionalistickom simbolu.
Βασιλεὺς Βασιλέων Βασιλεύων Βασιλευόντων
Car Careva Caruje Carevima
je mozda i najbolji slogan koji jedna drzava moze imati na svom grbu.
Ne bi bilo zgoreg istaknuti slogan u Skupstini, Vladi, na Andricevom vencu, u sudovima...

Samo sto ne postoji konkretan dokaz da su cetiri slova 'B' na grbu bas ta deviza, to je vise pretpostavka. Postoji druga teorija da je to grcko "V" od reci "vonotei" sto znaci "spasi" u upotrebljavalo se u devizi koja je isla otprilike "hriste boze cara spasi" (a car je Vasileus, opet na V). To se potrekpljuje cinjenicom sa se reci "vonotei" pojavljuje na kovanom novcu iz doba paleologa, zajedno sa grbom sa cetiri B.

Medjutim, kod nas to nisu slova V (B) vec ocila, tako da ne predstavljaju nikakvu devizu, okreni-obrni.
 
Vrh