Šta je novo?

Air Serbia

Verovatno se i o tome razgovaralo prilikom posete g.Tadića francuskoj. Ipak je Francuska glavna u EADS.
 
Vračar":208qe9ir je napisao(la):
A šta misliš gde pravi međusletanje na putu do tog Abu Dabija (i pre toga do Dubaija) ? Nije sve to tako površno kako na prvi pogled izgleda
Gde ima da se nadje informacija o medjusletanju? Jer mi se cini da je u Jatovom casopisu linija za Abu Dabi bila nacrtana tako da izgleda kao da ima medjusletanje na Kipru.

Te dve relacije imaju veoma veze sa nesvrstanošću. ;)
Tel Aviv nema nikakve veze sa nesvrstanoscu. SFRJ nije bila bogznakakav prijatelj Izraela, naprotiv - cak su par puta prekidali diplomatske odnose, SFRJ je stajala na stranu Palestinaca, a o odlicnim odnosima sa arapskim drzavama (mahom onim koje su atkivno i delovale protiv Izraela, tipa Irak) da ne pricamo.
 
hazard":3ltxs7g0 je napisao(la):
Gde ima da se nadje informacija o medjusletanju? Jer mi se cini da je u Jatovom casopisu linija za Abu Dabi bila nacrtana tako da izgleda kao da ima medjusletanje na Kipru.
Da, upravu si, Abu Dabi ide preko Larnake:
http://tesdfdfd.blogspot.com/2009/02/jat-airways-belgrade-abu-dhabi.html


Tel Aviv nema nikakve veze sa nesvrstanoscu. SFRJ nije bila bogznakakav prijatelj Izraela, naprotiv - cak su par puta prekidali diplomatske odnose, SFRJ je stajala na stranu Palestinaca, a o odlicnim odnosima sa arapskim drzavama (mahom onim koje su atkivno i delovale protiv Izraela, tipa Irak) da ne pricamo.
Nisam nigde pominjao Tel Aviv već Aman i Teheran. ;)
 
Ambassador":gncvp9n7 je napisao(la):
Ma, taj ugovor koji je Milošević potpisao sa Airbusom je jeziv, oni im zabranjuju da kupuju druge avione, avioni nisu JAT-ovi dok ne otplate sve avione (a ne avion po avion) itd. itd. Mislim, ATR jeste u Tuluzu, ali nije baš to Airbus valjda.. Raspitam se sad kad odem tamo.. :D
znam da je to bio problem, pa su onda sada rešili "daj da kupimo te avione, pa da nastavimo dalje"

sula":gncvp9n7 je napisao(la):
Verovatno se i o tome razgovaralo prilikom posete g.Tadića francuskoj. Ipak je Francuska glavna u EADS.
verovatno (vidi ;))
 
442doBGD: :kk:

I ja baš tako razmišljam, samo nisam hteo glasno da kažem ovo za nesvrstane... :)
Cost-benefit analiza za sve, pa i za destinacije...verujem da će veće interesovanje biti za bilo koji evropski glavni grad, nego za Teheran.
Ali, ako nije tako, onda Teheran, što da ne.
 
442doBGD":13cdet1n je napisao(la):
I da, JAT ne leti ni za Aman, ni za Teheran niti za bilo koje druge nesvrstane zemlje... ako postoji ekonomski interes, neka leti, ali ako ne postoji, ja ne želim da se to plaća iz džepova poreskih obveznika!
To smo već apsolvirali xexex al eto hvala na potvrđivanju mog stava ;)
 
direktor":21fxoajb je napisao(la):
U kluzu pretstavljen novi dizaj loga jata mozete otici pogledati uslikati i postaviti ovdje prikazana su tri prva mjesta .Pricao sam sa likom iz jata i on kaze ovako da od toga nece nista iskoristit vec kad dodju 4 nova aviona dogodine i promjeni se ime kompanie da ce tek tada biti ofarbani u nove boje i oznake .Meni se najvise dopalo restilizovano jaje .Pitao sam ga u vezi imena njegovo misljenje je da ce j presi u veliko S i kraj priuce tj SAT ili skysrb ili neka varijacija tome slicna.Mozda ponude par mogucih imena i da gradjani glasaju na njihovom sajtu .Meni se svidja SAT :cool:
Ja ne znam da li je SAT skracenica zasticena,da li su Alvirovic i sin to zastitili.Znam da je Airserbia zasticeno ime.Sto se mene tice Aerotransport bi mi najlepse zvucalo,al ocito mora nesto sa Srbijom u imenu
 
442doBGD":2rksgd3j je napisao(la):
I da, JAT ne leti ni za Aman, ni za Teheran niti za bilo koje druge nesvrstane zemlje... ako postoji ekonomski interes, neka leti, ali ako ne postoji, ja ne želim da se to plaća iz džepova poreskih obveznika!
Ne leti direktno ali ih koristi ili ih je koristio za međusletanja. U tom je poenta cele prethodne priče. Ekonomski interes svakako postoji čim se i Royal Jordanian interesuje za Beograd. Nisu u pitanju samo direktni letovi Aman-Beograd, već i presedanja koja bi Jordancima donele nove veze sa Evropom preko Beograda.

Iako većinu ovdašnjih ljudi uspostavljanje linije Beograd-Abu Dabi asocira na odlazak u svet preko tog grada, Emiraćani imaju i druge ideje:

Jat Airways will operate two flights per week to Terminal 1 at Abu Dhabi International Airport with a 126-seat B737 aircraft. Convenient morning departure out of Abu Dhabi means quick connections to other European gateways, such as Paris, Milan and Amsterdam through Belgrade.
http://www.ameinfo.com/195457.html

Prema tome, kao što već rekoh, nije sve baš toliko površno kako na prvi pogled izgleda.
 
Vrlo sam upoznat sa letovima Jat-a za Dubai i Abu Dabi. I još sam ti i link ostavio gde sami Emiraćani vide u toj liniji šansu. Nije sporno da će liniju koristiti većinom putnici iz Beograda ka daljim destinacijama. Ali će je koristiti i putnici u suprotnom smeru zbog kod-šera Jat i Etihada, u to nema sumnje. I zbog toga ima ekonomskog interesa.
 
Mislim da kad se priča o broju putnika treba bigti mnogo pažljiviji, load faktor je važan, kao i broj letova. A prošlo proleće je bilo nerealno jako u Beogradu zbog Evrovizije, kao što će verovatno i ovo leto zbog Univerzijade.

Druga stvar, da li su JAT-ove cene prevelike i prenapunpane. Pa, mislim da nisu. Ja treba sad da idem do Tuluza,, i zaista JAT nije jajeftinija varijanta, ali pošto ja treba tamo da budem određenog datuma, JAT pa AF ispadnu malo skuplji (20-30e) od Autobusa (plus dve večeri u najjeftinijem hotelu), voza (tako ću se verovatno vraćati :D, Azurnom obalom - očekujte slike), i low costa iz Budimpešte (zapravo za low cost je ista cena plus mnogo više cimanja).

I da, nadam se da će mi biti avion kojem je sređena unutrašnjost, sa, navodno, kožnim sedištima.. :)

edit: Osećam da moram da dodam: Mislim da su cene putovanja genrealno prenapunpane... A i aerodromskih taksi, koje se penju na nekih 130-170e, tako da... shit, deep..
 
Rili? To je u ceni karte bilo napisano kao taksa, doduše kad sam gledao da letim Lufthansom..
edit: I sad sam otišao na detaljnu specifikaciju:
Taxes, fees & other charges (per person)
This is a list of all the taxes, fees and other charges payable per person. Please note that all the taxes and fees are shown in the defined national currency. However, the tickets are issued in euros, so that discrepancies may arise due to currency fluctuations.
Fuel and Security Surcharge (YQ) USD 162.52
Passenger Service Charge - Dom. (RD) USD 50.28
Airport Security Charge (DE) USD 15.68
Passenger Service Charge - Intl (RA) USD 19.99
Departure Charge (RS) USD 23.12
Other Tax/Charge (LG) USD 6.31
Total USD 277.90
 
e pa da, baš mi se primer ČSA sviđa... ČSA su bile Českoslovanske aerolinie.... pa iako se i ta država raspala, naziv je ostao;)... meni se ovo JAT Serbian Airlines i najviše sviđa ;)
 
To poređenje sa CSA nije baš na mestu, jer se "Češka" na češkom kaže ČeSko.
Dakle, istovetna skraćenica može da se tumači i kao Češke aerolinije...
 
A koja je razlika između Jat Airways i Jat Serbian Airlines?

Meni se trenutno Jat Airways najviše dopada i ne bih menjao.
 
^^
Kako reče direktor Jat-a, navodno su putnici tražili da se ime države obavezno mora nalaziti u imenu nacionalne kompanije.
 
Vrh