Šta je novo?

Air Serbia

Гага":12qcg7u5 je napisao(la):
belgrey":12qcg7u5 je napisao(la):
jlaki":12qcg7u5 je napisao(la):
Ja smatram da je ta linija čista idiotarija. Šta će bilo kome kad postoji 72 koja super radi.

Linija 72 je katastrofa. Juče je u njoj radilo grejanje :shok:
Prošlog petka preskočena su dva polaska sa aerodroma u 1710 i u 1740 :mad:
Autobusi nemaju klimu, razvaljeni su, nemaju deo za prtljag, staju na svakoj stanici, voze okolo-naokolo, neredovni su, prljavi su, krcati su...
:rant: :rant: :rant:

Takva linija ne služi putnicima do aerodroma.

Белгреј, твоја оцена ја баш произвољна и не бих се сложио са тобом.

Пре неки дан сам ишао 72-ком од Б. косе/Ледина до аеродрома и назад. Сви аутобуси су новији Икарбуси, сви наравно имају клима уређаје и раде, али на жалост људи отворе и прозоре и ето као да и не раде !!! Не бих се сложио са тобом ни код чистоће на овој линији. Аутобуси су чисти и ГСП баш води рачуна о чистоћи на линији 72. О осталим линијама нећу да коментаришем, зна се како је.

72-ка је као што и знаш градска линија, тако да аутобуси морају да стану на сваку станицу и да иду својом утврђеном трасом.

За не долазак тј. не полазак, не оправдавам, али увек постоји разлог, зашто ?

Nije uopšte proizvoljna. Kao neko ko nedeljno boravi na aerodromu 3-4 puta i u 90% odlazaka i povrataka koristi baš bus 72, odlično znam kakva je to linija. Danas je moj kolega bio i baš mi je rekao kako se vozio u nekom novijem autobusu (72) ali se iznenadio kada je ušao pošto su sedišta bila razvaljena. Na nekoliko mesta je bilo sedišta koja su imala sic a pored njih su bila plastična. Izgledalo je kao da je krpljeno. A njega zavarao spoljni izgled.

Moja iskustva sa 72-kom su strašna. Nažalost ne mogu da nosim fotoaparat i da slikam a i ne mogu to da radim kada je pun bus. ipak potrudiću se jednom prilikom da napravim reportažu o toj liniji.

Danas sam išao na aerodrom (kolima) ali sam prošao ispred terminala da osmotrim situaciju sa prevozom i neprijatno sam se iznenadio kada sam video prazan A1 koji odlazi a na susednoj stanici stoji gomila putnika koji nemaju pojma šta je to, već čekaju 72-ku. Posle nekog vremena dolazi novi bus na liniji A1 a oni isti likovi (a bilo ih je baš dosta) i dalje nervozno čekaju 72.
 
Ma bre opusteno,treba mesec-dva dok se uhoda linija,tako je i bg voz bio sablasno prazan na pocetku :)
 
Навали народе, ево јефтиних авио карата !


Povoljnije cene za "Jat ervejz" letove

Nacionalni avioprevoznik "Jat ervejz" od danas organizuje promotivnu akciju koja će trajati do 14. jula, u kojoj će svi koji žele da putuju u periodu od 1. jula do 31. oktobra moći po povoljnijim cenama da lete avionima "Jata" za Milano, Rim, Istanbul ili Atinu, ali i druge gradove.

Povratna karta za Milano i Rim prodaje se po ceni već od 119 evra, za Istanbul od 129 evra, dok se za Atinu povratna karta može kupiti za 159 evra.

Za putnike koji kupuju kartu u jednom smeru iz Beograda ka nekom od gradova Evrope, a žele da putuju od 1. do 31. jula ili od 10. septembra do 31. oktobra, obezbeđena je cena od 69 evra za let do Atine, 59 evra za putovanje do Geteborga, Kopenhagena ili Stokholma, 99 evra za let do Amsterdama, Brisela, Berlina, Frankfurta ili Ciriha, a u ponudi je i putovanje u jednom smeru za 129 evra do Pariza.

Putnici koji svoje putovanje iz Evrope ka Beogradu planiraju od 1. avgusta do 31. oktobra, mogu kupiti karte u jednom smeru za let iz Londona po ceni već od 89 evra, iz Geteborga, Kopenhagena ili Stokholma za 59 evra, iz Amsterdama, Brisela, Berlina, Frankfurta i Ciriha za 99 evra, ili plate samo 129 evra za let na relaciji Pariz-Beograd.

U cenu karata uključene su sve pripadajuće takse osim troškova izdavanja karte, a mogu se kupiti besplatnim pozivom "Jatovog" kol centra na 0800 111 528.

Karte se mogu platiti, uz posedovanje odgovarajuće SIM kartice, čak i putem mobilnog telefona.

Tokom promotivne kampanje koja traje do 14. jula povoljnije karte mogu se kupiti i putem sajta www.jat.com, kao i u svim "Jatovim" prodajnim mestima u zemlji i inostranstvu, ili u agencijama za prodaju aviokarata.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=28344
 
Jat od januara meseca samo ulazi iz promocije u promociju. Ne prodju ni 2 nedelje da se neka promocija zavrsi, odma krece sledeca (koja je u principu ista kao i ona pre, samo ponovo, za druge datume). Izgleda da im je bas frka da popune avione...
 
па расте им попуњеност. у мају су имали 96.466 путника, раст од 17% у донсоу на прошлу годину, а попуњеност им се попела на 63%, што је око 65 путника у просеку по авиону (ако се узме да је просечан капацитет ЈАТ-ових авиона 102 путника), тј. један попуњен АТР
 
To što je avion popunjen ili raste popunjenost, ne znači automatski i da je linija, odnosno avio-kompanija, profitabilna... ali to je izgleda jako jako teško shvatiti. Ja mogu da obezbedim 100% popunjenost svih letova... e sada, da li će biti profitabilni, to je već drugo pitanje.

Ovo je jedan vrlo zanimljiv (istinit) primer kako popuniti putničku kabinu: http://abcnews.go.com/Business/BusinessTravel/story?id=4565584&page=1
 
нисам ја ни рекао да су профитабилни, само сам рекао да им тим промоцијама расте број путника и попуњеност кабине. финансијски ефекат ових промоција ћемо знати у фебруару, када буде објављен завршни рачун за 2011. годину
 
Ja mislim da oni ovo ne rade zbog profitabilnosti, nego im je neka frka za pare (tipa, dolazi neki dugovi na naplatu) pa im trebaju pare odmah, pa taman i leteli neprofitabilno, pa ce onda posle da se "snadju" (dace im jos para Vlada u sledecem budzetu) po obicaju.

Inace meni je covek iz Jata rekao da kada bi Jat ukinuo sve neprofitabilne letove, ostalo bi nekih 10ak destinacija.
 
можда би и то било најбоље решење, таман би могао да се покрије са тренутном флотом
 
promocije za milano i rim furaju, jer ih wizz air odvaljuje. karte brutalno jeftine za rim direktno iz bgd a iz temisvara za milano. sa svim cimanjima bolje ici do temisvara nego te njihove promocije bla bla bla 120 evra povratna, plus neka skrivena taksa i uvek se nadjemo na oko 180e...kad ce da se ugasi vise...
 
причала ми је другарица која живи у Барси, јефтиније јој је да иде директно Београд-Барса или Београд-Ђирона него да иде до Темишвара па онда одатле до Барсе. иначе, ако узимаш преко нета Београд-Рим је ЈАТ-ом током целог августа 128€ повратна (изузве за поласке суботом), чак и са Алиталијиним авионом. Милано је око 180€, а таман те и толико изађе да дођеш до Темишвара, а акаш се још два, три сата
 
S tim što iz Temišvara ideš na Bergamo a sa Beogradskog ipak ideš na Linate. Nije isto :)
 
praguc":ozv8392y je napisao(la):
S tim što iz Temišvara ideš na Bergamo a sa Beogradskog ipak ideš na Linate. Nije isto :)
S beogradskog ides na Malpensu.
 
da, sa bgd na malpensu...
pre ili kasnije linija do rima ce imati totalnu neprofitnost, kad budu ljudi uvideli da wizzairom cak i 10 dana ranije pre leta mogu naci kartu za oko 40 evra...

pa i nije bas 180 evra temisvar bergamo..ako kupis kartu na vreme kosta te kao autobus...100evra sa svim busevima i prevozima do i od aerodroma.

da se ja pitam ukinui bih jatu pola linija pa da mozemo da putujemo kao ostatak evrope...lopovi, a narocite ispostave po inostranstvu, bahatost, burberry i ostalo. kao da rade za ne znam sta, ustvari cepaju karte...
 
dusanjf":8xl4sfxr je napisao(la):
da, sa bgd na malpensu...
pre ili kasnije linija do rima ce imati totalnu neprofitnost, kad budu ljudi uvideli da wizzairom cak i 10 dana ranije pre leta mogu naci kartu za oko 40 evra...

pa i nije bas 180 evra temisvar bergamo..ako kupis kartu na vreme kosta te kao autobus...100evra sa svim busevima i prevozima do i od aerodroma.

da se ja pitam ukinui bih jatu pola linija pa da mozemo da putujemo kao ostatak evrope...lopovi, a narocite ispostave po inostranstvu, bahatost, burberry i ostalo. kao da rade za ne znam sta, ustvari cepaju karte...

е ти си сад отишао у другу крајност. једно су непрофитабилне линије, које би требало укинути, а друго је њихова бахатост, која се подразумева у 100% државној фирми
 
Изгледа да ће ЈАТ да потуче рекорд:

Jat prevezao više od pola miliona putnika

Jat Airways u prvih šest meseci ove godine prevezao je više od pola miliona putnika, odnosno 518.999 putnika, što je za 19 posto više u odnosu na isti period 2010. godine.
Tokom ovog perioda Jat Airways zabeležio je najveći porast broja putnika i najveći porast koeficijenta popunjenosti putničke kabine u odnosu na prošlogodišnje rezultate od svih evropskih avioprevoznika.
Najveći porast u broju prevezenih putnika zabeležen je u evromediteranskom saobraćaju, gde je prevezeno 509.284 putnika ili 21 posto više nego u istom period prošle godine. Koeficijent popunjenosti putničke kabine iznosio je 65 posto i za osam posto je veći nego 2010. godine.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=28602
 
dusanjf":2kk2hl8t je napisao(la):
da, sa bgd na malpensu...
pre ili kasnije linija do rima ce imati totalnu neprofitnost, kad budu ljudi uvideli da wizzairom cak i 10 dana ranije pre leta mogu naci kartu za oko 40 evra...

pa i nije bas 180 evra temisvar bergamo..ako kupis kartu na vreme kosta te kao autobus...100evra sa svim busevima i prevozima do i od aerodroma.

da se ja pitam ukinui bih jatu pola linija pa da mozemo da putujemo kao ostatak evrope...lopovi, a narocite ispostave po inostranstvu, bahatost, burberry i ostalo. kao da rade za ne znam sta, ustvari cepaju karte...

Wizzair leti za Rim dvaput nedeljno samo, i to utorkom i subotom.
Drugo termin (narocito utorkom) im nije bas najbolji (kasno uvece).
Trece ako nosis vise od 10kg prtljaga po osobi naplacivaces se ti jos, pa onda jos tona raznoraznih drugih naplata (ako oces cekiranje ovako, il onako), pa moras dodjes ranije na aerodrom nego za Jat, itd.

Nece ova Wizzova linija za Rim ubiti Jatovu
 
@hazard
jednostavno wizzair funkcionise kao i sve lowcost. platis online, ako oces dodatni prtljag doplatis. dodjes normalno na aerodrom i to je to. termin mozda i nije najbolji moguci...
uglavnom nasi ljudi, milsim na ove mladje, studente i tako to uglavnom koriste wizz...
ako jat nastavi sa ovim promocijama verovatno ce uspeti da parira wizzairu
 
dusanjf":25lhf6tm je napisao(la):
@hazard
ako jat nastavi sa ovim promocijama verovatno ce uspeti da parira wizzairu

Samo što je bitna razlika struktura troškova i prihoda kod jedne i druge kompanije. To i jeste osnovna razlika u načinu funkcionisanja ovih avio-kompanija, nazovimo ih "klasičnih" i nisko-budžetnim. Dok jedne mogu da priušte sebi snižavanje cena osnovne karte, ove druge ("klasične") to ne mogu, odnosno čine sa velikim gubitkom.

To što Jat ima veći broj putnika zbog nižih cena, ne znači da prave i profit, već verovatno samo veći minus.
 
као што рекох раније, финансијски ефекат промоционе кампање ћемо знати на крају фебруара када буду готови завршни рачуни
 
JohnnyLee":1q3pc17j je napisao(la):
као што рекох раније, финансијски ефекат промоционе кампање ћемо знати на крају фебруара када буду готови завршни рачуни

Takve promocije su dobre za trenutno poboljšanje cash-flowa i za popunjavanje aviona (sedišta bi ionako ostala neiskorišćena), ali neće napraviti od Jat-a profitabilnu avio-kompaniju. Za to ne treba čekati završne izveštaje. To je jasno ko dan.
 
@dusanjf

znam kako funkcionise lowcost, zato i kazem da nece ubiti Jatovu liniju...eventualno ce ih naterati da smanje broj letova, tj. da ne lete istim danom kad i oni. A narocito ih nece ubiti to sto Wizz leti samo dvaput nedeljno.

Inace, druga stvar sa Wizzom, za razliku od nekih drugih aviokompanija, je sto ne mozes da kupis povezanu kartu, tj. da odradis presedanje (i kada je u pitanju sam Wizz, znaci ne moze da se kupi karta kojom Wizzom ides do Rima pa odande negde drugde gde leti Wizz iz Rima). Dakle moras da kupis dve odvojene karte ako hoces takvu kombinaciju, sto znaci uzimanje prtljaga i ponovno cekiranje, sto znaci da moras sebi da ostavis ohoho vremena izmedju letova.

Dakle neko ko hoce da leti za recimo Bolonju ili Palermo iz Beograda u jednom danu (sa cekanjem na aerodromu manjim od 2h) sigurno nece ici Wizzom za Rim.
 
@hazard
Dakle neko ko hoce da leti za recimo Bolonju ili Palermo iz Beograda u jednom danu (sa cekanjem na aerodromu manjim od 2h) sigurno nece ici Wizzom za Rim.

ne bih se slozio sto ne znaci da sam ja upravu. preferiram da sacekam 2 sata na aerodromu i drugim lowcostom odem do palerma i imam 100 evra vise u dzepu..
drugo to sa prtljagom ne znam da li uopste postoji bilo koja kompanija na svetu koja ti daje tu mogucnost da ako let nije direktan, ona sama ti prebaci prtljag u drugi avion, za let krajnje dsetinacije...

ko uopste sad leti za rim, jat ili alitalia?
 
Vrh