Šta je novo?

Air Serbia

JohnnyLee":1yjxzab6 je napisao(la):
djordje*******g":1yjxzab6 je napisao(la):
Kao sto vidimo trziste postoji, i uvecava se bez prestanka, velika je sramota da dozvole propast domaceg avioprevoznika!
само ћу ставити ово: не постоји никаква стратегија даљег развоја те компаније
+1
 
Evo ja sam malo crtkao kako bih voleo da nov livery izgleda. Logo koji sam uzeo je uradio pobednik na jatovom konkursu pre par godina, čisto da se ja orgadim. :)





Uploaded with ImageShack.us
 
aeroputliveri2.jpg



Malo sam se pomučio dok sam sredio logo. Al gotovo je :)
 
Прагуц, свиђају ми се оба цртежа, али може само један укњижени плусићћћ :kk:
Код првог цртежа си заборавио да нацрташ заставу !
 
dobar pocetak ali sad pokusaj da uvedes dizajn u novi milenijum
 
bg259":io2ftz55 je napisao(la):
dobar pocetak ali sad pokusaj da uvedes dizajn u novi milenijum
Pa poenta je bila da izgleda retro. Zato sam i stavio aeroput logo, uostalom po mom mišljenju ubedljivo najbolji livery koji je imao JAT je bio za vreme SFRJ, a evo ga sada u "novom milenijumu" kao haljinče na tufnice.
 
pa uzmi to kao uzor, i rasmisli kako bi mogao da ga uradis u nekom malo modernijem stilu, ipak je marketing od velikog znacaja u takvom trzistu kao avioprevoz
 
добре су обе, супер је направљено, прави ретро стил. више ми се свиђа само Аеропут варијанта. и што си написао Serbian Airlways? + наравно
 
smirgla":2muderud je napisao(la):
Sjajno se zabavljate
"besposlen pop i jarice krsti"
Pljuvanje po defaultu. Srpski nacionalni sport. :)

A za ove ostale, tnx, logo aeroputa mi je zadao iskreno najviše muka, pošto sam samo našao neku veoma malu sličicu, koja je pritom bila crnobela, a video sam da na nekim pamfletima je druga boja, pa dok sam to čistio, kombinovao, ima još nekih kombinacija, postaviću ih uskoro.
 
Dopada mi se (+ je vec odradjen!)! Jesi li mozda pokusao da polje na kome se nalazi logo, izmedju dve plave crte, obojis u sivo, ali tako da je kod donje crte tamnije, a kod gornje crte skoro belo? Ja bih se igrao tvojom idejom, ali ne umem. :( Mozda bi mogle da se dodaju tanke paralelne linije izmedju baze repa i donje crte ispod znaka (ili jednake debljine ili da idu od deblje ka tanjoj)? Moze li logo da se zakosi tako da mu jedna stranica bude paralelna s napadnom ivicom repa (nesto kao kod Alitalije)?
 
Pa pazi pretpostavljam da može to sve, ja sam u principu odradio i još jednu verziju istog tog livery-ja, koja je slična kao aeroput, s tim što je avion obojen u sivo (tj metalik) a deo gde je rep je beo, a ne siv.. Lepše izgleda, al radiću još neke kombinacije, pa ću postovati :)
 
praguc":3j64g33e je napisao(la):
Pa pazi pretpostavljam da može to sve, ja sam u principu odradio i još jednu verziju istog tog livery-ja, koja je slična kao aeroput, s tim što je avion obojen u sivo (tj metalik) a deo gde je rep je beo, a ne siv.. Lepše izgleda, al radiću još neke kombinacije, pa ću postovati :)
Hajde, vec drzim misa na plusicu! :) Ako smem jos da izvoljevam, kako bi te varijante izgledale na drugim tipovima aviona (ATR, A319, i sl.)?
 
Pa pazi za sad imam samo template za 737 u photoshopu, ako budem pronašao i za druge, dodaću :)
 
Адриа слави 50 година, и у ту част су офарбали један А320 (С5-ААТ) у боју која је била пре 50 година (слика преузета са airliners.net):
1928884.jpg


едит: следеће године ЈАТ слави 85 година, па би могли један Б733 да офарбају у ЈАТ боју, а један у Аеропут, јер је то сасвим нормална ствар да се уради када се слави неки јубилеј, а поготово 85 година
 
Од 15. јуна пробна линија од Славије до аеродрома

Пробна линија А1, која ће саобраћати од Трга Славија до аеродрома „Никола Тесла”, почеће са радом 15. јуна, изјавио је за Беоинфо начелник Одељења за контролу саобраћаја Дирекције зе јавни превоз града Београда Славољуб Скендер.

Он је рекао да ће та линија првих шест месеци бити пробна и уколико буде довољно интересовања, постаће редовна.

– Линија А1 је ван интегрисаног тарифног система, тако да неће важити претплатне карте нити маркице, него карте које су купљене у возилу, а чија ће цена износити 250 динара. Траса линије је од Трга Славија, Немањином, Савском, преко „Газеле”, Булеваром Арсенија Чарнојевића, Омладинских бригада, Париске комуне, Тошин бунар, поново Булевар Арсенија Чарнојевића и ауто-путем до аеродрома. На тој деоници биће два стјалишта, у Савској улици код железничке станице и на Новом Београду код „Фонтане” – објаснио је Скендер.

Како је истакао, ред вожње нове линије је усклађен са редом летења са аеродрома, те ће возила полазити на сваких 20 минута до 19 сати, а потом на сат времена.

Превоз ће бити организован, додао је Скендер, минибус возилима која имају 20 места са унутрашњим полицама за одлагање пртљага. Превоз ће обављати група приватних аутопревозника, који су већ у систему јавног превоза у Београду.
 
Takoreći, isti sistem kao što je imao JATov bus, samo minibusevi i DJP organizuje. Mislim, bolje i to nego ništa, pozdravljam polazak na 20 minuta!
 
Ja smatram da je ta linija čista idiotarija. Šta će bilo kome kad postoji 72 koja super radi.
 
Mislim da nije,vecini ljudi je cimanje do zelenjaka,a slavija je sasvim dovoljno blizu. Bolje da ne znas kako deru taksisti,komsija koji je taksista skace od srece kad dobije poziv da vozi na aerodrom.
 
jlaki":1h10yjg9 je napisao(la):
Ja smatram da je ta linija čista idiotarija. Šta će bilo kome kad postoji 72 koja super radi.

Linija 72 je katastrofa. Juče je u njoj radilo grejanje :shok:
Prošlog petka preskočena su dva polaska sa aerodroma u 1710 i u 1740 :mad:
Autobusi nemaju klimu, razvaljeni su, nemaju deo za prtljag, staju na svakoj stanici, voze okolo-naokolo, neredovni su, prljavi su, krcati su...
:rant: :rant: :rant:

Takva linija ne služi putnicima do aerodroma.
 
belgrey":2tschdu1 je napisao(la):
jlaki":2tschdu1 je napisao(la):
Ja smatram da je ta linija čista idiotarija. Šta će bilo kome kad postoji 72 koja super radi.

Linija 72 je katastrofa. Juče je u njoj radilo grejanje :shok:
Prošlog petka preskočena su dva polaska sa aerodroma u 1710 i u 1740 :mad:
Autobusi nemaju klimu, razvaljeni su, nemaju deo za prtljag, staju na svakoj stanici, voze okolo-naokolo, neredovni su, prljavi su, krcati su...
:rant: :rant: :rant:

Takva linija ne služi putnicima do aerodroma.

Белгреј, твоја оцена ја баш произвољна и не бих се сложио са тобом.

Пре неки дан сам ишао 72-ком од Б. косе/Ледина до аеродрома и назад. Сви аутобуси су новији Икарбуси, сви наравно имају клима уређаје и раде, али на жалост људи отворе и прозоре и ето као да и не раде !!! Не бих се сложио са тобом ни код чистоће на овој линији. Аутобуси су чисти и ГСП баш води рачуна о чистоћи на линији 72. О осталим линијама нећу да коментаришем, зна се како је.

72-ка је као што и знаш градска линија, тако да аутобуси морају да стану на сваку станицу и да иду својом утврђеном трасом.

За не долазак тј. не полазак, не оправдавам, али увек постоји разлог, зашто ?
 
Ко хоће да бесплатно путује авионом у УСУ, ево једног квиза који организује "Ласт минит понуде", па изволите:

Poštovani,

internet sajt Last Minute Ponude, u saradnji sa sponzorima - kompanijama Lufthansa i Swiss, organizovao je još jedno takmičenje sa atraktivnim nagradnim fondom.

OSVOJITE DVE POVRATNE AVIO KARTE ZA NJUJORK !!!

Uključite se u KVIZ ZNANJA, prepoznajte gradove na fotografijama i priuštite sebi prekookeansko putovanje o kojem mnogi sanjaju.

Ne propustite priliku, da bar jednom pokušate da odgovorite na svih 10 pitanja u kvizu, jer u ovom takmičenju putovanje i utešne nagrade rezervisane su samo za takmičare koji pokažu najveće znanje.

Direktan link: http://www.lastminuteponude.com/kviz-znanja

Očekujemo Vas!

Last Minute Ponude
 
Ево једне лепе вести из Јат Технике:


Jat Tehnika produžila saradnju sa Jet2.com do 2017. godine

Preduzeće Jat Tehnika saopštilo je danas da je sa britanskom avio kompanijom Jet2.com potpisalo novi ugovor o saradnji do 2017. godine.

Kako se navodi, novi petogodišnji ugovor sa britanskom avio kompanijom, podrazumeva punu angažovanost 40 odsto kapaciteta Jat Tehnike tokom sezone velikih pregleda aviona koja je od jeseni do proleća.

Dodaje se da je novi ugovor, koji je potpisan godinu dana pre isteka važećeg petogodisnjeg ugovora i odlična preporuka za druge britanske avio kompanije, kao što je bio slučaj sa Astraeus-om kome je Jat Tehnika nedavno uspešno remontovala četiri letilice nakon čega je potisan trogodišnji ugovor.

"Uz postojeće ugovore sa domaćim Jat ervejsom i ruskim kompanijama Transaero i UTAir, dugoročni produžetak saradnje sa kompanijom Jet2.com, Jat Tehnici garantuje stabilnost poslovanja i punu angažovanost kapaciteta za duži period", naglašava se u saopštenju.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=28285
 
Vrh