Šta je novo?

Air Serbia

Плусићћћ укњижен у дневник.

Значи да је ипак била нека завера, било то неком смешно или не !
 
Добро, како год, ако толико волиш завере, али да подвучемо и закључимо: УНУТРАШЊА завера, домаћи издајници! Ударио брат на брата - ФСС против ЈАТ-а. - Србин на Србина + колаборационисти - дневна штампа.
 
тачно је после тог догађаја ФСС раскинуо уговор са ЈАТ-ом, јер се то десило таман после почетка примењивања отвореног неба. сад, да ли је још неко био умешан у то поред ФСС-а, то не знам. ваљало би видети ко је авио превозник ФСС-а сада. али нећу да стварам теорије завере, битно је само да је та слика фотомонтажа
 
Одличан пост на ексју блогу о ”шесторици фантастичних” тј. о томе ко је све водио Јат ервејз у последњих десет година, какве су им биле ”референце” за посао, како су се показали, и како су удомљени након што су обавили посао. Мислио сам да би било интересантно штиво.

http://exyuaviation.blogspot.com/2011/10/jats-ceo-nightmare.html
 
једини нормалан (релативно) је био Вујовић, он је барем кренуо да смањује број запослених. ови остали, све ој до мојега, сваки без грама мозга за управљање компанијом. поготово овај несрећни Радовановић. страшно какви све ретарди... и коментар са тог сајта:
At least Serbia is a country where for their braindead and mentally handicapped people is cared for! No discrimination at all... All these "CEOs" can not count till three and dont recognize themselves in the mirror, but that makes them perfectly fit for high ranks in the "democratic" government.
 
Čudime da ova vest nije više propraćena u medijima, jer će ona dosta uticati na Jat, budući da je linija za Moskvu jedna od profitabiljnijih (ako je verovati pisanjima u medijima)

Русија и Србија потписале споразуме о ваздушном и поморском саобраћају

МОСКВА – Русија и Србија потписале су данас у Москви билатералне споразуме о ваздушном и поморском саобраћају.

Споразуме су потписали министар за инфраструктуру и саобраћај Србије милутин мркоњић и министар за транспорт Русије Игор Левитин, током заседања Организације црноморске економске сарадње (БЦЕС).

Споразум о ваздушном саобраћају је модернији у односу на претходни и проширује одређена економска права за компаније које лете из Србије у Русију, и обрнуто.

Њиме ће између осталог бити омогућено да више авио-компанија може да лети на разне дестинације у Русији и Србији, а не само, као до сада, на релацији Београд-Москва, и то само Јат и Аерофлот.

Споразум о поморском саобраћају, иако Србија нема море, регулише статус око 20.000 помораца из Србије, без обзира на чијем броду раде.

Министар Левитин је казао новинарима да су споразумом о ваздушном саобраћају потврђени број превозника и број летова између две земље.
Бета
објављено: 21/10/2011

Izvor: http://www.politika.rs/vesti/najnov...me-o-vazdusnom-i-pomorskom-saobracaju.sr.html
 
442doBGD":2m290u5q je napisao(la):
Čudime da ova vest nije više propraćena u medijima, jer će ona dosta uticati na Jat, budući da je linija za Moskvu jedna od profitabiljnijih (ako je verovati pisanjima u medijima)

Ovo je odlicna vest. Zaista je cist bezobrazluk (na to se svodi sva profitabilnost) cena karte za Moskvu. Tu se koristi cinjenica da dosta nasih radnika radi u Moskvi a ne postoji druga alternativa za prevoz. Za Nemacku se moraju cenom boriti za putnike jer ako je previsoka nasi ce dolaziti automobilom. Ovako koristee vreme kada su godisnji odmori i do besvesti dignu cenu karte tako da nasi radnici ne mogu sebi da priuste da cesce dodju i budu sa porodicom.
 
^^ nije problem, ima LH-om preko MUC/FRA za manje od 150 eur povratna do Moskve. Znaci 100 eur manje nego direktno sa JU/SU.

Usteda je fina, a izgubi se 3-4h vremena.
 
Da, ali gradilista nisu samo u Moskvi, vec sirom Rusije.
 
Lepo bi bilo da uspostave direktnu vezu sa Petrovrgradom. :kk:

Ne znam jel to isplativo i moguce?
 
Kartograf":3etpb3pc je napisao(la):
^^ nije problem, ima LH-om preko MUC/FRA za manje od 150 eur povratna do Moskve. Znaci 100 eur manje nego direktno sa JU/SU.

Usteda je fina, a izgubi se 3-4h vremena.

Вероватно улети некад таква понуда, сад сам бацио поглед http://www.lufthansa.com и тај лет ког наводиш је много скупљи, не сумњам да некад улети и нека јефтина веријанта али та логика не помаже када су у питању одласци на годишњи одмор.
 
djordje*******g":i34n357y je napisao(la):
Lepo bi bilo da uspostave direktnu vezu sa Petrovrgradom. :kk:

Ne znam jel to isplativo i moguce?

заправо и јесте :) за почетак 3 недељна лета, а после ће се лако повећати фреквенција
 
orion":3bk91pp1 je napisao(la):
Kartograf":3bk91pp1 je napisao(la):
^^ nije problem, ima LH-om preko MUC/FRA za manje od 150 eur povratna do Moskve. Znaci 100 eur manje nego direktno sa JU/SU.

Usteda je fina, a izgubi se 3-4h vremena.

Вероватно улети некад таква понуда, сад сам бацио поглед http://www.lufthansa.com и тај лет ког наводиш је много скупљи, не сумњам да некад улети и нека јефтина веријанта али та логика не помаже када су у питању одласци на годишњи одмор.

Imas za te pare do Moskve tokom cele jeseni, skoro svaki dan. Idi na AMadeus rezervacioni sistem ipogledaj www.amadeus.net.

Zapravo, iz BEG se sada moze do svake ozbiljnije destinacije u Evropi za bar duplo manje para nego pre 3-4 godine. Preko Beca za bilo koji grad u Evropi (sa izuzetkom mozda Larnake) nece karta preci 200 evra.

Meni je nezamislivo da me povratna karta BEG-VIE-KBP-VIE-BEG danas izadje trecinu Aerosvitove karte BEG-KBP-BEG iz 2007. godine.

Bec nam je postao pravi stopover hub, mislim da sad ima 7-8 dnevnih letova za VIE.
 
Само ово, ако добро разумем, није споразум о отвореном небу... јер ”су споразумом о ваздушном саобраћају потврђени број превозника и број летова између две земље.” Споразум о отвореном небу не би ”потврђивао” број превозника и летова него би дао carte blanche свакоме да лети ако хоће... тако да ће економски ефекти овога зависити од тога на ком броју су се нашли...
 
@Kartograf
hvala za info, ipak navijam za direktne linije

Mislim da bi JAT mogao da nudi neke pogodnosti za parking prilikom kupovine karata imajuci u vidu da aerodrom nije povezan zeleznicom a da je veza sa autoputem odlicna. Tako bi mogli da se privuku putnici iz BIH jer znam licno da neki idu na more iz BG a moraju da se cimaju oko toga gde da ostave automobil i plus da nekoga iscimaju za dva transfera do aerodroma, nesto kao park&fly.
 
Djordje":p0se03is je napisao(la):
Само ово, ако добро разумем, није споразум о отвореном небу... јер ”су споразумом о ваздушном саобраћају потврђени број превозника и број летова између две земље.” Споразум о отвореном небу не би ”потврђивао” број превозника и летова него би дао carte blanche свакоме да лети ако хоће... тако да ће економски ефекти овога зависити од тога на ком броју су се нашли...

па ово ти је нешто као отворено небо, чим каже ово:
Њиме ће између осталог бити омогућено да више авио-компанија може да лети на разне дестинације у Русији и Србији, а не само, као до сада, на релацији Београд-Москва, и то само Јат и Аерофлот.
 
Da ga zatvore i mirna backa najbolje da neleti a ovi u blicu se ubise od velikog novinarstva ne samo oni samo lupaju koja je po redu ovo vijest :rolleyes:
 
Надам се да ће бити још боље у овој 2012. години:


Rekordni rezultati Jat-a u prošloj godini

Jat Airways se sa povećanjem broja putnika od 17,8 odsto u 2011. u odnosu na 2010. godinu svrstao među četiri najuspešnije aviokompanije u Evropi.

Povećanjem iskorišćenosti putničke kabine od deset posto Jat je, takođe, ostvario odličan rezultat u 2011. Zahvaljujući saradnji sa partnerskim aviokompanijama Etihadom, Emiratesom, AlItaliaom, Virginom i drugim kompanijama sa kojima Jat ima veoma pozitivne poslovne odnose, ostvareni su ovako dobre rezultate, ali sve to je takođe dokaz da Jat dobro radi. U 2011. Jat je imao osam posto više prihoda nego u 2010., a i u januaru 2012. beleži porast broja putnika od osam posto u odnosu na prošlu godinu.
Tokom ovog leta Jat će poletati ka tri destinacije u Hrvatskoj (Split, Dubrovnik i Pula), a pored aerodroma Heathrow, koristiće i aerodrom Gatwick u Londonu. Pored ovih destinacija, tu su i dodatne frekvencije za Moskvu koje će se obavljati u toku noći, kako bi putnici imali bolje veze sa destinacijama u regionu. Takođe, tu je i City Break ponuda koja se radi u saradnji sa Turističkom organizacijom Beograda i agencijama i hotelim u Beogradu, čime se promoviše Beograd i Srbija i ostvaruje se značajan porast broja turista.
Jat će uskoro svojim putnicima omogućiti online promenu rezervacije što je usluga koju imaju najveće svetske aviokompanije.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=37259
 
све је то дивно, али док не кажу кол'ко пара су зарадили и потрошили џаба им ови резултати
 
Jatu svaka čast, ali ovo mi liči na neko PR biflanje ne bi li se bolje prodali ili nahvatali nekog lovana da ih sponzoriše... Da je firma profitabilna, ne bi se prodavala/restruktuirala.

Usput, šta dobijaju time što lete i za Gatwick? Jel to neka fora za podsticaj tranzitnog saobraćaja, ili polako olađivanje Jata sa Heatrowa?
 
JohnnyLee":3ru95uxt je napisao(la):
све је то дивно, али док не кажу кол'ко пара су зарадили и потрошили џаба им ови резултати
Da, poslovni rezultati uopšte nisu saopšteni. Pretpostavljam da će gubitak biti oko 10 miliona Eura, što možda i nije toliko loše, jer je i dosadašnji akumulirani gubitak mnogostruko veći.
 
Vrh