tohuwabohu
Beginner
Ryanair treba potpuno izbaciti. Banda.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675136#p675136:fqa6lxkt je napisao(la):JohnnyLee » 30 Окт 2019, 11:40[/url]":fqa6lxkt]правила ЕУ нас не обавезују баш у свему, и очигледно можемо да их селективно примењујемо.
е сада, има једна зачкољица. Србија није чланица ЕУ, па тако ни ЕК, и сходно томе није у обавези да се стриктно држи регулатива ЕК, већ да према њима усклађује своје законе. конкретно, говори се о Регулативи ЕК 1008/2008, која дефинише ПСО линије (члан 16, став 1), а о чему смо причали раније. Србија је сходно тој Регулативи донела Уредбу о условима за проглашење линије у јавном интересу у ваздушном саобраћају (Сл. гласник 6/2019), где су дефинисана права и обавезе. међутим, у Уредби не стоји да нико други не сме да се пријави да лети на линијама које су проглашене да су од јавног значаја (ово, иначе, стоји у Регулативи ЕК 1008/2008 члан 16, став 9). тако да ДЦВ, према нашем законодавству, није имао право да одбије Рајанерletovi za Frankfurt se ne kvalifikuje kao PSO linije, niti ih Evropska komisija imenuje kao takve
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675163#p675163:263wxl1n je napisao(la):tragac » 30 Oct 2019 12:57 pm[/url]":263wxl1n]Ne volim protekcionizam ali - ko ne hrani svoje aviokompanije hranice tudje.
Konkretno bez nacionalne avio kompanije Beograd bi danas imao jedva tri miliona putnika. A na Horgosu bi bio red kombija koji voze na i sa Ferihegyja. I sad ih ima mnogo. A zamisli bez.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675317#p675317:lu76ykuv je napisao(la):Kartograf » 30 Окт 2019, 20:11[/url]":lu76ykuv]Eno, BUD propao bez Maleva Nije baš tako, uvek neko popuni praznine a i konkurentije tržište daje puno više pogodnosti nego ovaj naš polu-protekcionizam, od Air Serbie uvek veća šteta od koristi kad se gleda šira slika (budžetske dotacije, partijsko zapošljavanje, gotovo uvek više cene karata od konkurencije).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675309#p675309:lu76ykuv je napisao(la):Пантограф » 30 Окт 2019, 19:56[/url]":lu76ykuv]Trebalo je da kažu: 'Ništa, ne možemo za Niš, mi ćemo za Beograd'. To bi se od bandoglavih Iraca - dinarskim Srbima rod najrođeniji - i očekivalo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675232#p675232:lu76ykuv je napisao(la):Прле » 30 Окт 2019, 16:29[/url]":lu76ykuv]Рајан уме много жешће да даје изјаве за јавност, тако да ово оцењујем као млако, тип, очекивали смо, али морамо да леанемо нешто јер је то у нашој традицији.
У преводу, шта брига Швабу за словеначки конгресни туризам, кад Беч од конгресног туризма заради 1,2 милијарде евра годишње...Mr Počivalšek said setting up and investing in a new national carrier would be carried out in accordance with European Union regulations. “Adria brought in almost 400.000 tourists per year to Slovenia, which had a significant impact on tourism in Ljubljana and its surroundings. In addition to tourists, we must take into account the needs of the business community, as well as congress tourism. We now have issues whether some planned congresses will take place in Slovenia due to the lack of a sufficient number of flights”, the minister said.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675317#p675317:2507f8n3 je napisao(la):Kartograf » 30 Oct 2019 08:11 pm[/url]":2507f8n3][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675163#p675163:2507f8n3 je napisao(la):tragac » 30 Oct 2019 12:57 pm[/url]":2507f8n3]Ne volim protekcionizam ali - ko ne hrani svoje aviokompanije hranice tudje.
Konkretno bez nacionalne avio kompanije Beograd bi danas imao jedva tri miliona putnika. A na Horgosu bi bio red kombija koji voze na i sa Ferihegyja. I sad ih ima mnogo. A zamisli bez.
Eno, BUD propao bez Maleva Nije baš tako, uvek neko popuni praznine a i konkurentije tržište daje puno više pogodnosti nego ovaj naš polu-protekcionizam, od Air Serbie uvek veća šteta od koristi kad se gleda šira slika (budžetske dotacije, partijsko zapošljavanje, gotovo uvek više cene karata od konkurencije).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675470#p675470:1s6i66dv je napisao(la):JohnnyLee » Чет Окт 31, 2019 11:36 am[/url]":1s6i66dv]мени је прво СитиЏет пао на памет
50 aviona B737-NG povučeno iz upotrebe
Boing je privremeno povukao iz upotrebe 50 svojih aviona B737-NG zbog pukotina otkrivenih u konstrukciji letelice. Portparol američkog proizvođača aviona rekao je da je do sada pregledano hiljadu aviona koji su već u upotrebi. Kod manje od 5 odsto, odnosno kod oko 50 aviona, utvrđeno je da je potrebno da budu povučeni radi otklanjanja problema. Američka Federalna agencija za vazduhoplovstvo početkom oktobra naredila je inspekciju aviona B737 - NG, koji prethodi modelu B737-MAX, a kod koga su ustanovljeni slični propusti.
Besmislice.tragac":3egl6i22 je napisao(la):Ne volim protekcionizam ali - ko ne hrani svoje aviokompanije hranice tudje.
Konkretno bez nacionalne avio kompanije Beograd bi danas imao jedva tri miliona putnika. A na Horgosu bi bio red kombija koji voze na i sa Ferihegyja. I sad ih ima mnogo. A zamisli bez.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676074#p676074:ekma21lc je napisao(la):unedfined » Pet Nov 01, 2019 6:58 pm[/url]":ekma21lc]Besmislice.tragac":ekma21lc je napisao(la):Ne volim protekcionizam ali - ko ne hrani svoje aviokompanije hranice tudje.
Konkretno bez nacionalne avio kompanije Beograd bi danas imao jedva tri miliona putnika. A na Horgosu bi bio red kombija koji voze na i sa Ferihegyja. I sad ih ima mnogo. A zamisli bez.
Imanje nacionalne aviokompanije je skup sport i stvar prestiža.
U svakom slučaju mi nemamo nacionalnu aviokompaniju. Mi subvencionišemo i štitimo siroti mali Etihad.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk