Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664668#p664668:t265iin7 je napisao(la):
tragac » Sat Sep 28, 2019 1:24 pm[/url]":t265iin7]Glavna mana Air Serbie je što na ovoj ruti nema konzistentno vreme, jedan dan je ujutru, drugi dan uveče, treći dan popodne. Za razliku od recimo Atine gde dnevni let polazi ili u 12:20 ili u 13:20. Ti si redovan na ovoj ruti? Često putuješ? Baš me zanima popunjenost, jer u Berlinu i okolini nema mnogo naših.
Evo poslednji update - juče, jutarnji let (9:45 iz Berlina) popunjenost 90-95% što je za utorak i više nego dobro. Mnogo nemaca čime sam bio iznenađen, pored mene bio korejac koji je imao dalje let za Sofiju, tako da je sve u svemu bilo pozitivno iznenadjenje.

Ako je nekome bitno umeste čačanskog čipsa smo dobili toto keks. :D
 
Ljubljana;
Dodatna tri leta ponedeljak , sreda i petak
Lepo
 
свака им част, баш су брзо реаговали. Монтенегро је јуче најавио специјалне карте за путнике Адрије, а и Луфтанзине фирме су исто јуче објавиле летове ка Бриселу (6), Цириху (7), Франкфурту (14) и Минхену (7)
 
Sta je ovo 2 ATR u razmaku od nekoliko minuta odletila za Ljubljanu ili su B733 zauzeti .
Na Ljubljanskom aerodromu isto se najavljuju dva sletanja i polaska.Zanimljivo.
 
Trenutno je na kraju karijere veoma uspesno izvrsavao svoj zadatak , mislim da nema niko u Srbiji ko koristi avio prevoz da se nije provozao sa njima .
Izvini milanche malo mi zasmeta " kanturina" .
Ako budu srece pa da vidimo 72-600 a 200-stotke u zasluzenu penziju.
 
200-tka je valjano odradila svoje, i mesto joj je u istoriji. Kao sto je i jugo sluzio da "motorizuje" drzavu, ali mu je sada mesto u istoriji.
Jednostavno neodaje utisak neke ozbiljne aviokompanije. Ako bas nece da je menjaju skoro, neka bar srede enterijer kabine, da kad se vec osecaju vibracije, da makar vizuelno deluje da je ok. Ovako sve ukupno moj dozivljaj je ta rec, za koju se mnogi uhvatiti, zbog empatije prema tom avionu, sto razumem.
 
Povecavaju kapacitet u Tirani .Ko bi se nadao ovakvim brzim reakcijama na kolaps Adrie.
 
Pa kolaps Adrije se u struci očekivao već dugo, i znalo se, sa velikom izveznošću, da neće dočekati poznu jesen. Verujem da je već početkom leta svaka avio kompanija sa operacijama u regionu imala svoj plan pokrivanja interesantnih linija, a termin završetka letnje sezone se fino poklopio pa se imalo i resursa.
 
10 недељних летова ка Тирани, од тога 3 ће бити са 319. баш повећање. мада им је Тирана добро ишла од самог старта, али сада је прави бум са пропашћу Адрије
 
Штета што је "Адем Јашари" недоступан, ту би било дуката.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=665900#p665900:1cgohajp je napisao(la):
milanche » 02 Oct 2019 08:32 pm[/url]":1cgohajp]200-tka je valjano odradila svoje, i mesto joj je u istoriji. Kao sto je i jugo sluzio da "motorizuje" drzavu, ali mu je sada mesto u istoriji.
Jednostavno neodaje utisak neke ozbiljne aviokompanije. Ako bas nece da je menjaju skoro, neka bar srede enterijer kabine, da kad se vec osecaju vibracije, da makar vizuelno deluje da je ok. Ovako sve ukupno moj dozivljaj je ta rec, za koju se mnogi uhvatiti, zbog empatije prema tom avionu, sto razumem.
200 se samo može povući. Niko više ne leti sa putnicima u tim starudija. Stalno problemi sa njima a ruže ugled kompanije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666054#p666054:2sucvy44 je napisao(la):
Пантограф » 03 Oct 2019 12:09 pm[/url]":2sucvy44]Штета што је "Адем Јашари" недоступан, ту би било дуката.
Adem je dostupan, samo što potpisnik Briselskog sporazuma treba da primeni potpisano.
 
U celoj prici zna se ko uzima najveci kolac sto se tice zapadnih transfera.
Er Srbiji ostaje region gde se pozicionirala kao glavni igrac .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666054#p666054:20esuma0 je napisao(la):
Пантограф » 03 Окт 2019, 13:09[/url]":20esuma0]Штета што је "Адем Јашари" недоступан, ту би било дуката.

Еуровингс и Виз су се тамо раширили и покрили све што треба, тако да нема ту шта Ер Србија да тражи. Тирана, с друге стране, је само доста покривена ка Италији. остатак Европе им је слабо покривен, па Ер Србија има рачун ту да се шири
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666051#p666051:2q4utdm0 je napisao(la):
JohnnyLee » Thu Oct 03, 2019 12:05 pm[/url]":2q4utdm0]10 недељних летова ка Тирани, од тога 3 ће бити са 319. баш повећање. мада им је Тирана добро ишла од самог старта, али сада је прави бум са пропашћу Адрије

Isla je super je je dosta putnika nastavlja ka JFK. Kad god sam leteo uvek je bilo dosta iz Albanije. Cak jednom bio jedan pored mene sedeo sa kosovskim pasosem :D
 
Da prenesem moje iskustvo ukratko, pre par nedelje sam leteo London-Beogad-London i to sa JU388/Ju389 (iznajmnljeni avion od Etihada), u oba smera je avion imao manje od 25 putnika, kao putnik sam super prošao jer je imalo mesta na sve strane, samo je tužno da promo cene na toj relaciji su krenule tek kada se ova priča sa dodatnim slotovima završava. Nije mi jasno koja je bila suština da se ne ponudi niža cena kada ima mnogo više kapaciteta, a da se inače kada su avioni relativno puni snižava cena. Avion je bio tačan i u polasku i u odlasku, osoblje ljubazno (mada je Etihadovo).
 
Air Serbia izgleda iznajmila na kratko CS-TSV Boeing 767 od EuroAtlantic Airways, kazu da kasni YU-ARA sa servisa.
 
јесте, на пар дана. изледа да им је јефтинији један краткорочни лизинг, него трошкови рерутирања и компензација
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664563#p664563:3ltkgk6m je napisao(la):
milaki990 » 28 Sep 2019 12:11 am[/url]":3ltkgk6m]AirSerbia je po mom sudu mnogo bolja opcija na relaciji za Berlin. Već sam pisao o tome. AS ima uglavnom bolja vremena odlaska/dolaska, više frekvencija, korišćenje terminala A na Tegelu. Mane EJ su terminal C na Tegelu - uvek gužva, nervoza, haos na predaji prtljaga, gužva za non eu na ulasku (iskustvo pokazalo uglavnom bar po 20-30 minuta čekanja), ograničenje na samo jednu kabinsku torbu (AS daje mogućnost jednog kabinskog prtljaga, plus torbu koja može ispod sedišta ispred).

Sve u svemu EJ u proseku jeste za nijansu malo jeftiniji od AS (mada ne uvek), ali je AS ipak puno bolja opcija na relaciji Berlin - Beograd i obrnuto.
Evo vratio se juče, i air serbia u odlasku i easyjet u povratku puni. Tegel nije problem jer će ga za dve godine srušiti, zato i ne ulažu u njegovo poboljšanje. Tegel je ustvari nemačka verzija naše Glavne železničke, zaglavljena u vremenu čekajući zamenu. JU tamo ipak staje na gejtu sa mostom, i mislim da bi trebala stvarno da razmotri pojačanje linije.
 
Vrh