Šta je novo?

Air Serbia

Pa to je povratni let, nije bas nesto dugolinijski :) Ovo sa Novog Zelanda je bas ubistvo 2 x po 10ak sati plus kraci, Ili 5-6 i jedan od 18 :D
 
ово им је баш тежак шамар. ионако су их Нишлије дочекале на нож, и сада ово. боље им је да се повуку са свих летова и врате паре држави. тешко да ће им се поправити попуњеност летова у будућности. а ја да сам директор, главе би летеле на све стране по компанији
 
Nadam se da ce morati da plate penale sto nemaju rezervni avion sto su u obavezi po ugovoru. Bilo bi super i kad bi isplacivali odstetu bez da moras da cimas agencije da ti uteruju.

Ali pr**** kvazizvezda po tviteru mi je najmesnije, drame sto im carteri kasne i sto moraju da cekaju, uz poruku nikad vise AirSerbia. Pa bas bih voleo da vidim te re**** koji putuju na sve moguce destinacije po Evropi sa presedanjem :D Ili kako se salju pokvareni avioni pa ce da izginu.
 
na čarterima uzimaju najveće pare.....prodaju pun avion za 300 evra povratni let do Grčke, uzmu preko 30 000 evra duplo više nego što je opertivni trošak tog leta.
 
Ne prodaju oni karte vec agencije. Agencija zakupi avion ili deo aviona i prodaje posle mesta. A i karte su oko 200 evra.
 
200 evra bez taksi...koliki rabat daju agencijama ne znam, ne bih rekao da je nešto mnogo jer postoji konkurencija redovnih letova, sve više ljudi na odmor odlazi redovnim letovima. Čak i ja sledeće nedelje, a sad sam dobio mail sa pozivom da licitiram za upgrade u biznis klasu....da li je to znak da se biznis klasa u short haulu prodaje jako loše?
 
цена је 200€ без такси и агенције имају рабат, који зависи од договора са превозником
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653714#p653714:p6btsged je napisao(la):
tragac » Tue Aug 27, 2019 12:25 pm[/url]":p6btsged]200 evra bez taksi...koliki rabat daju agencijama ne znam, ne bih rekao da je nešto mnogo jer postoji konkurencija redovnih letova, sve više ljudi na odmor odlazi redovnim letovima. Čak i ja sledeće nedelje, a sad sam dobio mail sa pozivom da licitiram za upgrade u biznis klasu....da li je to znak da se biznis klasa u short haulu prodaje jako loše?

To salju skoro svima za licitaciju. 200 evra je bilo sa svim taksama, bzvz sam otvorio neku agenciju da vidim kako se krecu cene.

Ako je biznis mozda skuplja 30% isplati se zbog dodatnih usluga, ali sama biznis klasa sada bez onih sedista je bzvz
 
pa kažu da je to ta takozvana "evropska J klasa". Ali kolikoshvatam tržište sad se biznis klasa sve više izdvaja po zemaljskoj usluzi - pristup lounge salonu, više dozvoljenog prtljaga, prednost kod prijave, ukrcavanja i iskrcavanja, prvi koferi na traci po sletanju itd. "Leteći" deo proizvoda - nagib sedišta, hrana, piće, zabava...je tu izgleda sve manje bitan na kraćim letovima.
 
sinoc je let za bejrut kasnio preko 3 sata
jedan a320 radi tu rotaciju dok drugi ne leti nocu, pa zasto samo taj koji ne leti ne zameni drugog koji kasni u dolasku?
 
Oba A320 su sinoc sletila u Bg . oko 12 jedan iz Pariza a drugi iz Barselone i stvarno nije jasno zasto im je trebalo za rotaciju preko 2 sata?
 
turkish i corendon su hteli da rade cartere za srpske agencije, ali nisu dobili dozvolu jer navodno as moze da odgovori na sve potrebe. vidimo kako moze
 
Air Serbia je juče, 31. avgusta 2019. otkazala let JU500 od Beograda za Njujork. Automatski je otkazan i današnji povratni let iz Njujorka JU501.

Kako Aviatica saznaje u pitanju je tehnički razlog, odnosno kvar jedinog širokotrupnog aviona u floti Air Serbije (Airbus A330, registarskih oznaka YU-ARA). Zbog toga je jučerašnji let pomeren za danas u 10 časova. Međutim, još uvek nije poleteo i izvesno je da će imati zakašnjenje od najmanje pet časova.

Posledice će se osetiti i sutra, 2. septembra, jer će i redovan sutrašnji let za Njujork koji je planiran u 7.50 sasvim izvesno kasniti, pošto neće biti vremena da se avion YU-ARA vrati iz Njujorka do tada.
https://www.aviatica.rs/poremecaj-na-liniji-za-njujork/
 
Cudno.. po tom istom sajtu YU-ARA ne postoji, a linija za Njujork nikad nije uspostavljena.. kako se sad pokvari nepostojeci avion na nepostojecoj liniji..

Neki pouzdaniji izvor mozda?
 
nije tesko otici na beg.aero i proveriti

Capture.jpg
 
Ovo je čist primer kako i tačna vest koju prenosi portal koji je sam sebe diskreditovao( zbog politike )se ne uzima ozbiljno.
 
zna li neko zasto je etihad otkazivao jutarnji let za bg prethodna 2 dana, a podnevni radio sa a330 i to sa kasnjenjem od 4 odnosno 2 sata?
 
Air Serbia dve nedelje bez letova za Njujork
Jedini širokotrupni avion aviokompanije Air Serbia biće dve nedelje bez posla nakon što je ova kompanija ukinula više letova za Njujork krajem septembra.
https://www.aviatica.rs/air-serbia-dve- ... a-njujork/



A tek saopstenje je prejadno, prodavali karte i onda otpalili ljude tacno dve nedelje pred let.

Zbog redovnog tehničkog održavanja, koje Er Srbija uvek planira na početku niske sezone kada je u mreži manja potražnja i broj putnika, avion nacionalne avio-kompanije erbas A330, registarskih oznaka YU-ARA, neće biti u saobraćaju u periodu od 24.9. do 6.10.

Pomenuti tehnički pregled radi se na dve godine u skladu sa industrijskim standardima i za njega su bila ponuđena dva termina. Er Srbija se odlučila za period u kojem letelica ima manji broj letova i najmanji broj putnika na koje će te promene uticati. Zbog toga će putnici sa četiri leta, sa linije Beograd – Njujork – Beograd, a na kojoj saobraća letelica YU-ARA, biti prebačeni na letove drugih kompanija ili će im biti ponuđen povraćaj novca.

Putnici su obavešteni o promenama, a za sve dodatne informacije na raspolaganju im je Kontakt centar kompanije (011 311 21 23 ili 0800 111 528).
 
Konacno brza reakcija oko kolapsa Adrie povecali broj letova , juce u poslepodnevnom letu A319 danas B733 umesto ATR.
 
Vrh