Šta je novo?

Air Serbia

Misliš leteći trupac? Šta bi od grandioznih ulaganja u Er Serbiju od strane Etihada? Za sve ove silne godine, otkad su gazde Etihađani pozajmiše (ispravnije je reći - rentiraše) pokojeg ocvalog aviona, od novih aviona ni n. Čini mi se da je flota u jadnijem stanju nego što je bila u poređenju sa "regionom". Svi su kupili poneki avion, svi su flotu delimično obnovili, a Etihad nas tretira malo gore nego domoroce najzabitije afričke zabiti. Evo Etihad sad otpušta 50 pilota, a AS kuburi sa istima i njihovim licencama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594486#p594486:32bqla1s je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Jan 11, 2019 3:56 pm[/url]":32bqla1s]папагај се не мења, већ се додаје још један широкотрупац
Pa ne dodaje se, ovaj je tu samo mesec i po dana, posle se vraca ara.
 
Izgleda da je AS sledeca!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
неће Он дозволити да пропадне Ер Србија

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594516#p594516:2mkjpjzu je napisao(la):
loyola » 11 Јан 2019, 17:38[/url]":2mkjpjzu]Pa ne dodaje se, ovaj je tu samo mesec i po dana, posle se vraca ara.

да да, видео сам после па сам се сетио. папагај иде на Ц проверу. побркао сам са планом да се дода још један

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594489#p594489:2mkjpjzu je napisao(la):
dr strangelove » 11 Јан 2019, 16:05[/url]":2mkjpjzu]gde se dodaje jos jedan sirokotrupac

у плану је додавање још једног широкотрупца током ове или почетком наредне године за Чикаго и/или Торонто, уз могућност Кине. али то је само незваничан план

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594524#p594524:2mkjpjzu je napisao(la):
loyola » 11 Јан 2019, 18:11[/url]":2mkjpjzu]Navodno je vracen depozit za erbase
http://rs.n1info.com/Biznis/a451236/Er- ... 2Wkd0xIlyE


Nesto ne verujem, ali ako je istina, siguran sam da su vec nasli nacin da isisaju te pare napolje

ако је истина, онда би требала Ер Србија да уђе у преговоре са Ербасом да набави авионе као што је Панта навео на претходној страни: 3х320+5х221+5х223, уз опцију 5х221+5х223, са доставама после 2020

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594536#p594536:2mkjpjzu je napisao(la):
dr strangelove » 11 Јан 2019, 19:09[/url]":2mkjpjzu]A jos jedan Etihad partner (i vlasnik ARA-e) se blago raspada:

Lessors to troubled Jet Airways consider taking back planes
https://in.reuters.com/article/india-je ... NKCN1P50UO

...Jet Airways set to run out of cash in about a month...
https://www.bloomberg.com/news/articles ... tata-group

и да сутра банкротира Џет, претпостављам да тај авион нико неће одузети Ер Србији, већ ће најам који Ер Србија плаћа Џету ићи повериоцима док год траје уговор о најму. тек по истеку уговора о најму повериоци могу да тај авион понуде на продају (поновићу, то је моја логична претпоставка). наравно, то је под условом да је тај авион у власништву Џета. ако је њега Џет изнајмио од некога, па даље изнајмио Ер Србији, мислим да онда Ер Србија може да испреговара нижу цену директно са власником
 
Џонију Лије, мудро збориш, него камо ги обећани авиони Аир Сербији. Па млада (ЈАТ) је донела у мираз слотове, паре које татко годинама донира, а шта је урадио младожења (Етихад)? Јел' се само швалерише или мисли и о породици?
 
слотови су остали Ер Србији, ниједан није предат Етихаду, за авионе је било приче горе, отказали су поруџбину. а што се тиче аналогије млада/младожења, не заборави да је младожења Арапин, а код њих је полигамија дозвољена ;)
 
први ЈАТ-ов 733 на производној траци 1985. године

jatb73722.png
 
Prvi u Evropi, drugi u svetu...

Međutim, bio je mrtvački sanduk a da to nismo znali dok nas je vozio: https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_rudder_issues

Silni ljudi su poginuli dok tehnička greška nije otkrivena i otklonjena. Da je proizvođač bio bilo ko drugi, a ne ova bahata američka korporacija, to ne bi bilo moguće. Zato ne volim Boing (gotovo svaki avion im padne zbog fabričkog defekta).

Imali smo, dakle, sreće, neki nisu.
 
Mislim da su (sa izuzetkom zlosrećnog A380, koji je propao iz poslovnih razloga) svi avioni do sada imali nesreće, za koje se ispostavilo da sa sobom vuku neke tehničke nedostatke u konstrukciji, koji su uslovili prizemljenje flote i upgrade.
 
Činjenica, nije bilo prizemljenja flote, ali daleko od toga da je ovaj model za 50 godina postojanja nevinašce:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_a ... Boeing_737

Naravno, to je i dalje daleko od Tupoljeva i Antonova, koji su u vreme SSSR-a ljoskavali skoro pa na dnevnoj bazi.

Inače, moram priznati da u dualizmu Airbus vs. Boeing više cenim potonji iz jednog tehničkog razloga: naime, od 737 do danas, koncept Boinga je takav da uprkos svim tehničkim unapređenjima poslednju reč nosi pilot. Kod Airbus-a je prednost data automatskim sistemima.
Ja računaru još uvek ne verujem u toj meri.
 
Pa, ja više cenim Airbus zato što ima prostraniju putničku kabinu, a, kad se o bezbednosti govori, tu je statistika relevantna, a ona kaže da je A320 za B737 - tata. Više, u principu, cenim evropske industrijske proizvode od američkih. Piloti, sa druge strane, više vole B737 od A320 koji leti "sam", a još više su voleli DC9. I meni je kao putniku bio najdraži, krajnje subjektivno.

Što se tiče statistike i ruskih letelica - šezdesetih i sedamdesetih godina su se avioni rušili svuda. I u Americi kao i u SSSR-u. A tek u Francuskoj (Nemci i srodni mu tu oduvek dođu najbolji, a mi - iznenađujuće dobri). Svaka četvrta proizvedena Karavela se srušila, a ni ostali modeli nisu mnogo bolje prošli. Od svih aviona prve generacije na mlazni pogon, uključujući i turbopropove, najbezbednijim se pokazao Iljušin 18 (zato je u Jugoslaviji korišćen za prevoz JB Tita - njegova zadnjica je smatrana najvrednijom). Taj avion se za prevoz tereta ponegde koristi i danas.

Kod mlaznjaka druge generacije, recimo, između sasvim sličnih B727 i TU154 nema opipljive razlike u statistici udesa. Sovjetski avioni su, međutim, zbog slabe nacionalne privrede i nedovoljnog ulaganja u civilne projekte, u to vreme već poprilično zaostali po pitanju ekonomičnosti, što ih prati i danas i jedini je stvarni uzrok njihove nekonkurentnosti. Bezbednost to - nije.
 
pa sada i B737 leti sam, videli smo kako je pre par meseci sam i sleteo u more :shock:
 
Jedna od retkih koristi koje poseta putina može doneti je što se može doći brzo do Suhoja. Koliko znam, ima ih i na lageru, proizvedeno ih je mnogo više nego što se koristi i neki su spremni za isporuku. problem sa Suhojem je što su manjeg kapacieta od 737 i 319, pa mogu doći samo kao opcija za zamenu ATR, te za vansezonske čartere sa sportistima i sl. Možda se uradi i narudžbina MC-21 ali oni ne bi stigli pre 2025...
 
Retko ovde pišem, ali volim da čitam vaše postove, vas koji o civilnoj avijaciji znate dosta,vili makar mnogo više nego ja.

Osvrnuti se na AS.
Gde smo mi danas?
Pa na vrlo klizavom terenu.

Na stranu politika, vodjaa, stranke...
Sve i da je u vreme sklapanja braka nade u tom trenutku prilično lose kotirane mlade, sa arapskim mladozenjom izgledalo ili zaista bilo dobar potez, vec neko vreme je ocigledno da nasa mlada samo sto nije dobila "nogu u dupe".

Možda je mladim miraz bio zastareo (B737) no to nije sprečilo mladozenju da ga unovči. Sa druge strane, naša mlada je imala obećanja o ulaganjima u vidu novih A320neo, pa je čak sva srećna u to uložila i ono malo šteka još iz prošlog veka (Airbus).
Od OBEĆANJA blistave budućnosti, do upitne sudbine, naša mlada je stigla za nekoliko godina.
Za to vreme, od svih mladi koje ima u haremu, mladoženja je uspešno isisavao kapital samo od nase mlade...

Meni se tu nameće pitanje, dal nas arapski mladoženja našu mladu tretira kao makro k****, kao i dal smo mi zaista prinuđeni da tolerisemo takav tretman naše mlade (AS)?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Млада и даље трепће на младожењу док жицка лову од ћалета. Младожења, опет, једном у некад, помене младу пред пријатељима, обећа нешто, тек да обећа,... а млада сва устрепти. Ма даће ћале све паре, само да је млада срећна. Има времена, заволеће је младожења кад га све остале младе оставе или их остави. Онда ће само о њој да прича, а татко неће питати шта кошта. А остала породица, ко породица, само гунђа...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595409#p595409:2qv5lxzk je napisao(la):
tragac » 15 Јан 2019, 20:04[/url]":2qv5lxzk]Jedna od retkih koristi koje poseta putina može doneti je što se može doći brzo do Suhoja. Koliko znam, ima ih i na lageru, proizvedeno ih je mnogo više nego što se koristi i neki su spremni za isporuku. problem sa Suhojem je što su manjeg kapacieta od 737 i 319, pa mogu doći samo kao opcija za zamenu ATR, te za vansezonske čartere sa sportistima i sl. Možda se uradi i narudžbina MC-21 ali oni ne bi stigli pre 2025...

Ер Србији и треба мањи авион од 737 и 319/320, тако да би у том погледу био одличан авион. оно што њима треба је 3 већа типа 320 (тј. капацитета 150-180 путника) + 10 до 15 авиона капацитета до 100 места. тако могу да имају добру мрежу са задовољавајућим бројем линија и фреквенција, да све линије које су редуковали на испод 7 недељних летова врате на тај такт, и поново покрену добар систем везаних летова, као што су имали у почетку. јер није исто имати 70 путника у авиону од 180 места и 70 путника у авиону од 100 места

а сад, када је држава преузела управљање, можда се и договоре са Путином око тих авиона. мада ти произведени иду Адрији

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595440#p595440:2qv5lxzk je napisao(la):
Gringo » 15 Јан 2019, 22:21[/url]":2qv5lxzk]Млада и даље трепће на младожењу док жицка лову од ћалета. Младожења, опет, једном у некад, помене младу пред пријатељима, обећа нешто, тек да обећа,... а млада сва устрепти. Ма даће ћале све паре, само да је млада срећна. Има времена, заволеће је младожења кад га све остале младе оставе или их остави. Онда ће само о њој да прича, а татко неће питати шта кошта. А остала породица, ко породица, само гунђа...

као што рекох раније, у овом моменту је најбоље да се млада разведе, с обзиром да је младожења незаинтересован, а и импотентан
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595441#p595441:1h0nh5iw je napisao(la):
JohnnyLee » Сре Јан 16, 2019 12:25 am[/url]":1h0nh5iw]
а сад, када је држава преузела управљање, можда се и договоре са Путином око тих авиона. мада ти произведени иду Адрији

Ако Адрија доживи. Чак и да доживи, неће дуго, тако да ето тих авиона код нас.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595441#p595441:1h0nh5iw je napisao(la):
JohnnyLee » Сре Јан 16, 2019 12:25 am[/url]":1h0nh5iw]
као што рекох раније, у овом моменту је најбоље да се млада разведе, с обзиром да је младожења незаинтересован, а и импотентан

Браво! И ја то тврдим. И свим силама у Скајтим. Ту би татко требао да помогне да се много не жали.
 
Млада и не размишља о разводу. Па младожења дао ситниш кад је куповао младу, татко није бројао и сад је такнуто-макнуто. А сва породица навија за развод. Реалније је да је младожења утрапи неком другом, док је млада још иоле изгледна. Татку не пада на памет да је прими кући, па тек је се ратосиљао. Нек' се млада показује, можда је и примети неко.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595497#p595497:yn0ehqz6 je napisao(la):
Прле » 16 Jan 2019 09:30 am[/url]":yn0ehqz6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595441#p595441:yn0ehqz6 je napisao(la):
JohnnyLee » Сре Јан 16, 2019 12:25 am[/url]":yn0ehqz6]
а сад, када је држава преузела управљање, можда се и договоре са Путином око тих авиона. мада ти произведени иду Адрији

Ако Адрија доживи. Чак и да доживи, неће дуго, тако да ето тих авиона код нас.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595441#p595441:yn0ehqz6 je napisao(la):
JohnnyLee » Сре Јан 16, 2019 12:25 am[/url]":yn0ehqz6]
као што рекох раније, у овом моменту је најбоље да се млада разведе, с обзиром да је младожења незаинтересован, а и импотентан

Браво! И ја то тврдим. И свим силама у Скајтим. Ту би татко требао да помогне да се много не жали.
Ili čak Oneworld, koji posle bankrota Maleva ovde ima rupčinu. A u BEG ne lete članice te alijanse osim QR
 
Vrh