Šta je novo?

Air Serbia

ја сам за Скајтим. мислим, реално, највећа код-шер сарања је са Скајтимом: ТАРОМ, Аерофлот, Алиталија, Ер Франс, КЛМ и Ер Еуропа. са члановима Oneworld-а нема никакву сарадњу још од бранкрота Ер Берлина, тако да не видим смисао сарадње са њима. а од Стара треба бежати што даље, иако има сарадња са Егеаном, Адријом, Ер Чајном и ЛОТ-ом
 
Тај рад!

Поготову у Европи, где је главни ареал дејстав ЕС. Комшије у близини, могу да ускоче ако је нека фрка.
Уанврлд би имао смисла ако би се хтела нека међународна експнзија што је у овом моменту крајње тешко оствариво. Чак ми се и чини да би величина ЕС морала да буде много већа...
 
Zanimljivo, naročito MAD i BCN. Amadeus kaže obe destinacije po 2x nedeljno:

BEG MAD 3 JU570 0600 0915
BEG MAD 7 JU574 1700 2015

BEG BCN 6 JU580 0645 0925
BEG BCN 2 JU584 1700 1940

Puno bolja vremena od Vuelinga za BCN, e sad, videćemo cene...
 
браво! коначно нешто интересантно. и Хелсинки. вау, свака част за размишљање. Краснодар, Кијев и Каиро су одавно планирани. а и Ријека је целогодишња линија. свака част. видећемо како ће се то даље развијати, али коначно нешто што ће ићи ка расту, а не само смањивање и стагнација
 
Frekvencije su dosta veliko ograničenje, svuda je to 2x ili 3x nedeljno... A i cene će biti bitan faktor...

Ovo sa frekvencijama će i dalje MUC i ZRH, i donekle VIE i FCO držati kao primarne za putovanja na Iberijsko poluostrvo, jer kad znaš da imaš mogućnost da biram svaki dan...
 
за веће фреквенције треба још авиона. а за сада нема најава о набавци још
 
Коначно Краснодар исе деси (као и Барселона и Мадрид), Кијев је већ био са Аадријиним авионима, тестирали су линију.

Драго ми је за Хелсинки.
 
Svaka cast za Spaniju sto su uveli.


Unutrasnjost zamene za ARA, A6-EYQ

Sad sam u avionu , posada je nasa (sem kapetana ali u uniformama Etihada)





 
Само још да науче да користе ћирилицу и могу да се назову националном авиокомпанијом...

Него, има ли АRA екране у седиштима? Претпостављам да да, али никад нисам видео фотографије интријера
 
Ovde su malo sedista odrpana, i vidi se da je stariji avion po enterijeru, ali bitno da vozi. :) Jutros kasnjenje skoro dva sata ali normalno je zbog snega dok su sve isprskali i skinuli. Ne znam u kom tacno procentu ali Albanaca ima baaas dosta (mada znao sam ovo i ranije al sad se licno uverio).
 
I na kraju o hrani, ono je ocaj kolicinski, dorucak dva jela ponuda, jedno nestalo odmah, drugo je kao "nacionalni" specijalitet, pita neka sa minijaturnim dodatkom povrca pored, vocna salata 60 grama i zemicka sa malim puterom, uzina gricko od 20grama mislim, a RUCAK kifla/baget i nista vise. Samo to bez ikakvog dodatka.
 
I sve to na interconti letu?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
laki72":3o8yau84 je napisao(la):
I sve to na interconti letu?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Kako mislis sve to? To je bas malo hrane kolicinski a i u izboru.
 
loyola":3bk6fnqp je napisao(la):
laki72":3bk6fnqp je napisao(la):
I sve to na interconti letu?

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Kako mislis sve to? To je bas malo hrane kolicinski a i u izboru.
Pa to i mislim!?
Totalno sam zaprepascen.
Jer nekako mogu da progutam priču o štednji i komadu tosta ili keksa na kratkim relacijama, iako smatram da sendvič kakav se po gradu prodaje za 120-200dinara ne sme da bude "margina" između komercijalno isplativog i neisplativog leta.

Ali na letu do NY ?
Sramotno.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
A posto su im te djakonije jel ima sta da se kupi ...
 
Ер Србија појачава Беч од летњег реда летења, па ће на три недељна лета уместо АТР ићи 319, вечерњи лет четвртком и недељом и јутарњи лет петком. укупно, Ер Србија има 14 недељних летова, плус Аустриан 20 недељних летова, што заједно чини 34 недељна лета за Беч. Виз за Беч би могао да улети, да мало разбије тај дуопол. иначе, Цирих ће имати највише летова недељно, 40 (19 Ер Србија и 21 Свис)
 
Air Serbia set for record charter season - https://www.exyuaviation.com/2019/01/ai ... eason.html
Air Serbia to launch nine new routes - https://www.exyuaviation.com/2019/01/ai ... outes.html
Air Serbia ups Vienna capacity - https://www.exyuaviation.com/2019/01/ai ... acity.html
Vlada finansira prve avio-linije: "Očekuje se Er Srbija na konkursu" - https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1499489

Jel oni planiraju sve ove gorenavedene 4 stvari da odrade sa postojecom flotom ili stize nesto novo uskoro?
 
све са постојећим авионима (наводно два авиона имају једва две ротације дневно, док остали по 4). мада ми је онај ССЈ у Техници врло, врло сумњив
 
Ne znam zašto se ovde neki članovi toliko vesele mogućem dolasku Suhoj aviona u flotu.
Pošto je najavljivano da bi Adria Airways trebala da iznajmi 15 aviona Suhoj Superjet 100, u Sloveniji već 6 meseci traje poprilično negativno mišljenje do tih letelica jer navodno Brussels Airlines koji koristi te letelice sa njima ima jako mnogo problema jer se često kvare.
Belgijanci su iznajmili od iraca (CityJet) 7 aviona Suhoj, posle 9 meseci upotrebe vratili su 4 aviona, a žele da vrate i preostala tri i da umesto ruskih aviona koriste CRJ-900 in CRJ-1000 Air Nostrum-a i Adria-je Airways.
 
Pa, s obzirom da neuporedivo ozbiljnija kompanija i od Adrije i od CityJeta, dakle Aeroflot, planira da u floti ima 150 takvih aviona, ne znam zašto bismo se sekirali za održavanje, rezervne delove i sl. u budućnosti. Čak ako i Francuzi ne otklone defekt na motoru, što je najveći problem, i ako zbog toga i dalje motori budu morali dvaput češće na remont, niska nabavna cena mogla bi i taj hendikep da potre.

Deo slovenačke malograđanske javnosti koji se zgražava nad ruskim avionima nije relevantan ni za vlasti u Ljubljani, koje možda od svih članica EU imaju najbolje (privredne) odnose sa Rusijom.
 
Evo ja kao zakleti Rusofob želim da dobiju, tj uzmz te SSJ. Oni su odmah dostupni i dosta jeftiniji od zapadne konkurencije. A recimo da ti avioni lete linije Meksiko - USA i Švedska - Belgija...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598798#p598798:3dhe9hva je napisao(la):
Stomatolog » 30 Јан 2019, 01:58[/url]":3dhe9hva]Ne znam zašto se ovde neki članovi toliko vesele mogućem dolasku Suhoj aviona u flotu.
Pošto je najavljivano da bi Adria Airways trebala da iznajmi 15 aviona Suhoj Superjet 100, u Sloveniji već 6 meseci traje poprilično negativno mišljenje do tih letelica jer navodno Brussels Airlines koji koristi te letelice sa njima ima jako mnogo problema jer se često kvare.
Belgijanci su iznajmili od iraca (CityJet) 7 aviona Suhoj, posle 9 meseci upotrebe vratili su 4 aviona, a žele da vrate i preostala tri i da umesto ruskih aviona koriste CRJ-900 in CRJ-1000 Air Nostrum-a i Adria-je Airways.

проблем са Сухојима је у томе што се не добијају резервни делови са авиноима. него, ако се поквари део, онда део мора да се поручи, па док се направи, па док дође, прође и 6 месеци. е то је разлог зашто Белгијанци враћају авионе. тај део на страну, авион се одлично показао у односу на конкуренцију у тој класи. нарочито у поређењу са ЦРЈ
 
Vrh