Šta je novo?

Air Serbia

није још ни пропало. поруџбине и даље стоје код Ербаса. Етихад преговара око промене поруџбине, па ћемо видети шта ће бити. иначе, од 1. јануара Етихад више не управља компанијом, па ће бити интересантан даљи пут
 
15 godina je stajala i ona JAT-ova porudžbina iz 1998, pa ne bi ništa.
Vrlo sam skeptičan po tom pitanju.
 
Ja se bojim da će sada i taj avans za avione Airbus-a dat 90-tih (koji je prenesen Etihadu, ako je verovati u ono malo informacija koje su uopšte isplivale u javnost) ostati Etihadu, a da mi nećemo videti više ni nove avione ni lovu od avansa. Nastavićemo da koristimo samo avione u najmu (od Etihada). Njima dobro, a nama kako bude.
 
Ако су паметни, наручиће флоту А220 уместо тих авиона, што би Ер Србију могло и да спаси.
 
Sta se uopste desava sa Etihadom?
Imamo li mi uopste alternativni plan, ili smo samo pasivni nemi posmatraci?
Vlast cuti, opozicija cuti, mediji cute...


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582349#p582349:mg500mu8 je napisao(la):
Пантограф » 18 Нов 2018, 23:21[/url]":mg500mu8]Ако су паметни, наручиће флоту А220 уместо тих авиона, што би Ер Србију могло и да спаси.

слажем се. 13 авиона у комбинацији 5х221+5х223+3х320, са опцијом поруџбине још 10х220 у будућности

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582359#p582359:mg500mu8 je napisao(la):
laki72 » 18 Нов 2018, 23:54[/url]":mg500mu8]Sta se uopste desava sa Etihadom?
Imamo li mi uopste alternativni plan, ili smo samo pasivni nemi posmatraci?
Vlast cuti, opozicija cuti, mediji cute...


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

ништа. Србија преузима управљање од 1. јануара, Етихад остаје власник, без икаквог права управљања. добра ствар, планирање рута и дестинација је враћено у Србију, а не у Абу Дабију као што је било.шта ће бити, видећемо
 
Prvo bi trebalo zameniti turboprope, oni su najstariji a u uslovima skupe nafte najisplativiji.
 
почиње фарбање Каравеле

D201811160141_2_3_4_5_AHB2B.jpg


иначе, Ер Србија је током прва три тромесечја имала 2.043.000 путника, и једина имала пад (4,9%) од свих ЕксЈу компанија, али и даље има највише путника. све четири ЕксЈу компаније су имале заједно 5,2 милиона путника
 
Do Soluna i nazad cetvrtak na nedelju leteo je 319, a nije bilo putnika ni za manji ATR. Razumem da nema posla van sezone, ali ovo je katastrofa(povratna 238 eur, a prazan avion?).
 
Isto ko povratna 60 EUR a pun avion.

Nego, Air France nam ponovo dolazi od 31. marta. Da se ja pitam - a što bih se pitao - na mestu Er Srbije ja bih analizirao prebacivanje tri nedeljna leta za Pariz iz Beograda u Niš.
 
или се уведу три недељна лета за Ниш у тријангли Београд-Париз-Ниш-Париз-Београд. као што могу да искомбинују и неку другу дестинацју која би била интересантна Нишлијама, а није покривена
 
Slovenci nabavljaju 15 suhoja.

Isti avion, možda čak i istu količinu, može da unajmi i Er Srbija, a porudžbinu kod Erbasa da promeni u 3-4 A320NEO. .
 
Nikako mi nije jasno zašto Air Serbia kao nacionalni prevoznik ne leti sa niškog aerodroma. Kako sada stvari stoje, umesto Air Serbia, trebao bi da se zove Air Belgrade.
 
по свему судећи, биће летова из Ниша од летње сезоне 2019. али је то непроверена гласина
 
па мораће да оправдају државне субвенције. овако ће моћи да добију и више државнх пара на име ПСО (public service obligation). и то је win-win-win ситуација, Ер Србија добија и паре и лети за Ниш (више је неће звати Ер Београд), Ниш добија још једну авио-компанију која ће довести још путника, и Београд добија путнике из Ниша, који се броје два пута (јер реално, 99% путника из Ниша ће бити трансферни путници)

иначе, сматрам да звање Ер Србије Ер Београд није фер, јер није то једина компанија која лети само са аеродрома у главном граду, и да им је ту главна база. има таквих још
 
prijava za oštećeni prtljag podneta krajem septembra, odmah nakon sletanja. kada može da se očekuje refundacija?
zašto ne postoji kontakt telefon? zar je moguće da mora da se ide u poslovnicu kako bi se raspitalo za stanje prijave? u XXI veku...
 
operic":3108ylsf je napisao(la):
prijava za oštećeni prtljag podneta krajem septembra, odmah nakon sletanja. kada može da se očekuje refundacija?
zašto ne postoji kontakt telefon? zar je moguće da mora da se ide u poslovnicu kako bi se raspitalo za stanje prijave? u XXI veku...
Prosao sam isto. Cekali su 59 dana od 60 zakonskih da rese zahtev. Telefonima i ne pokusavaj, pisao sam im na mail GUEST.SUPPORT@airserbia.com.

Nadam se da sam ti barem malo pomogao .



Sent from my Ektra using Tapatalk
 
koliko često si im pisao na mejl? jesi li odlazio u poslovnice?
ja sam im pre nekoliko godina slao nekoliko mejlova dok se nisu udostojili da odgovore.
 
то је њихово дискреционо право. реално, и њих, и све остале компаније, заболе за кофере. нарочито што паковање кофера није одговорност авио компаније (осим ако то не ради њихова фирма), већ фирме која то ради, а то је или аеродром или треће лице задужено за хендлинг
 
Ne mislim komentari kompanije nego ovih pacenika u komentarima koji nisu izasli dalje od svog sela, kao "pa kad ima pare za 22 000 din kofer, neka putuju boljom kompanijom", ili kako "za 10 000 ima vrhunski kofer", sta je to ona platila toliko, itd.

A problem u ovoj prici sa njima je odugovlacenje uplate i neki sumanuti izgovori.
 
говорим генерално о ставу авио компанија, коментаре на видео нисам ни читао
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586401#p586401:3hdmy3uo je napisao(la):
operic » 05 Dec 2018 08:00 pm[/url]":3hdmy3uo]koliko često si im pisao na mejl? jesi li odlazio u poslovnice?
ja sam im pre nekoliko godina slao nekoliko mejlova dok se nisu udostojili da odgovore.

Meni je kofer prvo zagubljen, pa isporučenna adresu, pa sam mailom podneo zahtev za odštetu (fotkao sve) i samo mailom se dopisivao. Posle žalbe samo dobio mail ove sadržine:

Ovom prilikom Vas obaveštavamo da smo započeli sa obradom Vašeg odštetnog zahteva, koji smo zaveli pod referentnim brojem XXXX.

Nastojaćemo da Vaš predmet u najkraćem mogućem roku obradimo i obavestimo Vas o donetoj odluci.


Još jednom se izvinjavamo zbog neprijatnosti koje ste imali i nadamo se da ćete pružiti priliku Er Srbiji da povrati Vaše poverenje.

Srdačan pozdrav,

Odnosi sa gostima
Er Srbija

U prvom trenutku sam zvao par puta, zvao poslovnice ali sam skontao da za njih ne postoji taj način komunikacije kada je odšteta u pitanju.

Na kraju su platili ali preko one stvari.

Srećno i piši ako zatreba neka info
 
Vrh