није још ни пропало. поруџбине и даље стоје код Ербаса. Етихад преговара око промене поруџбине, па ћемо видети шта ће бити. иначе, од 1. јануара Етихад више не управља компанијом, па ће бити интересантан даљи пут
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582349#p582349:mg500mu8 je napisao(la):Пантограф » 18 Нов 2018, 23:21[/url]":mg500mu8]Ако су паметни, наручиће флоту А220 уместо тих авиона, што би Ер Србију могло и да спаси.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582359#p582359:mg500mu8 je napisao(la):laki72 » 18 Нов 2018, 23:54[/url]":mg500mu8]Sta se uopste desava sa Etihadom?
Imamo li mi uopste alternativni plan, ili smo samo pasivni nemi posmatraci?
Vlast cuti, opozicija cuti, mediji cute...
Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
Prosao sam isto. Cekali su 59 dana od 60 zakonskih da rese zahtev. Telefonima i ne pokusavaj, pisao sam im na mail GUEST.SUPPORT@airserbia.com.operic":3108ylsf je napisao(la):prijava za oštećeni prtljag podneta krajem septembra, odmah nakon sletanja. kada može da se očekuje refundacija?
zašto ne postoji kontakt telefon? zar je moguće da mora da se ide u poslovnicu kako bi se raspitalo za stanje prijave? u XXI veku...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586401#p586401:3hdmy3uo je napisao(la):operic » 05 Dec 2018 08:00 pm[/url]":3hdmy3uo]koliko često si im pisao na mejl? jesi li odlazio u poslovnice?
ja sam im pre nekoliko godina slao nekoliko mejlova dok se nisu udostojili da odgovore.
Ovom prilikom Vas obaveštavamo da smo započeli sa obradom Vašeg odštetnog zahteva, koji smo zaveli pod referentnim brojem XXXX.
Nastojaćemo da Vaš predmet u najkraćem mogućem roku obradimo i obavestimo Vas o donetoj odluci.
Još jednom se izvinjavamo zbog neprijatnosti koje ste imali i nadamo se da ćete pružiti priliku Er Srbiji da povrati Vaše poverenje.
Srdačan pozdrav,
Odnosi sa gostima
Er Srbija