Šta je novo?

Air Serbia

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401758#p401758:ximbwcz8 je napisao(la):
Delija » Mon Aug 22, 2016 11:36 pm[/url]":ximbwcz8]T6 се продао.


- Мило је финансијер СНС-а и "велики пријатељ" нашег великог вође. Јасно је да на терет Ер Србије, односно грађана Србије иде ово ухлебљење Монтенегра.

Mene isto zanima, kako mislis da se T6 prodao. I kome? :)

Takodje, jel, iz ove poslednje tvoje teze, dobro zakljucujem da ti smatras da ce se to preuzimanje stvarno i dogoditi (bez obzira sta je motiv)?

Pozdrav
 
У последње време Т6 је имао пар текстова који иду низ длаку власти. Написали су неке ствари за које и сами знају да нису тачне, да су бесмислица и да од њих нема ништа. Нпр онај афирмативни текст о наводној модернизацији Г4. У том смислу се "продао". Но, можда грешим, можда их само понекад заслепи та љубав и ентузијазам према ваздухопловству.

И да, сигуран сам да ће се преузимање десити, баш зато што је штетно за нас а корисно за "њих".
 
A monopol na profitabilnoj liniji tv bg i dranje koze putnika
 
T6 se prodao za jednu kartu do NYC, a po tekstovima o Air Srbiji reklo bi se da hoce jos jednu kartu.
 
Kao i u slučaju Aerodroma, pozitivna ekonomska logika ne postoji. Radi se o političkim odlukama, suprotno našim ekonomskim interesima.
 
T6 se samo naslanja na spekulacije o preuzimanju Montenegra, i o tome nemaju jedinstven stav. Nasuprot ovom tekstu, Petar Vojinović je pre nekoliko dana u izjavi za agenciju Beta bio mnogo skeptičniji, i rekao je da Air Serbia ne bi trebalo da preuzme Montenegro jer tu ima dosta nerešenih problema.

No, hajde i njih da nabijemo na kolac, preko Ivane Španović, Davora Štefaneka i svih onih koji se drznu da kažu da još uvek vole proleće u Beogradu, uprkos tome što je Vučić na vlasti :roll:
 
Ако се сећате, Т6 се пробио између осталог и оправданом критиком лупетања Лазанског о српској авијацији током година. А онда су сами завршили са сличним текстовима и ботовањем, као што је био тај афирмативни текст о супегалебу Г4 где је булазнењо о некаквом унапређењу тог авиона у вишенаменски авион, па чак и ловац, ако се сећам. Просто, одрадили су прилог и текст у који ни сами не верују и ту су, што се мене тиче, завршили са улогом објективних новинара.

Ни овај последњи текст о преузимању МЕ није ништа бољи. Погледајте коментаре испод. главни аргумент у одбрани преузимања је: "МЕ је данас у истом стању као и ЈАТ кад га је преузео Етихад." :shock:

А је ли Ер Србија у истом стању као и Етихад?! Дакле, класично ботовање уз одсуство било какве економске логике у ставу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401788#p401788:13cysxnh je napisao(la):
dr strangelove » 23 Aug 2016 12:17 pm[/url]":13cysxnh]Da li će neko iz T6 da da izjavu zašto brišu negativne komentare o AS na njihovoj fejsbuk stranici. Lično sam video kako komentari nestaju sa ovog teksta http://tangosix.rs/2016/29/07/er-srbija ... -privredi/ (i to komentari koji nisu bili hejt ili trolovanje, već konstruktivna kritika/pitanje o poslovanju AS)

Nije to slučaj samo sa Er Srbijom. Promptno brišu sve komentare koji nisu bezuslovne pohvale i veličanje autora u nebesa. Izraziš i najmanje neslaganje sa tekstom (ništa agresivno, bukvalno nešto poput: "Ne bih se složio da...") i možeš da se pozdraviš sa komentarom bez obzira kako i koliko ga argumentuješ. Ovo se dešava čak i na temama o avijaciji u inostranstvu, koje nikakve veze nemaju sa Er Srbijom. A kad smo već kod Er Srbije treba napomenuti i da je 90% komentara koji se o njoj ostave na netu najobičniji hejt radi hejta čije brisanje može samo da bude od koristi za čovečanstvo. Onih 10% se i onako ne vidi u tom moru političkog aktivizma i ad hominem pljuvačine tako da šteta nije prevelika.

Što se tiče preuzimanja Montenegra to je potpuno nepotreban potez, pogotovo za prevoznika koji još uvek ima sopstvene probleme da rešava i samo mu još fali baktanje sa problemima propalog prevoznika iz susedstva. Ali ako politika bude tako htela a Etihad proceni da ih ta avantura neće previše koštati, onda će do preuzimanja doći.
 
Као што је и већина твојих постова прикривено ботовање. Ђаво је у детаљима. Пишеш "политика" уместо "власт" или "режим". Пишеш "коштаће Етихад" иако знаш да може коштати само грађане Србије итд итд.
 
Pa pisac teksta navodi da je jedino izvodljivo da Etihad bude glavni u toj prici, cak daje i neke mogucnosti gde bi bila zaobidjena er Srbija. Ono je njegovo vidjenje stvari, nije ni pokusao da nemetne svoj stav nego ga je argumentovao i obrazlozio na nacin na koji on to vidi. Uzmi Delijo napisi tekst koji opovrgava njegov i postavi ga na beobuild, pa cemo da procitamo i to : D
 
Ne znam zašto se ljudi uzbuđuju toliko oko eventualne transakcije sa Montenegro Airlines-om.

Zaboravljate da tako nešto treba da aminuje i antimonopolska komisija (kako naša, tako i EU), koja nikako neće dozvoliti MONOPOL na linijama između Beograda i Crne Gore. Ako i budu dozvolili takvu transakciju, tražiće da se tržište otvori za druge kompanije, te bi to značilo dolazak nekog low-costa na ovim linijama i pad cena karata.

Ne tako davno, kada je Etihad postao suvlasnik u Alitaliji, jedna od problematičnih linija je upravo bila Beograd - Rim, i tada je usledila modifikacija reda letenja. Za linije između BEG i CG sigurno postoji veliki interes, i prvi bi Wizzair poželeo da ih uspostavi.
 
Kakva modifikacija reda letenja BEG-FCO je usledila?
 
Nakon što je Etihad preuzeo Alitaliju, Evropska Komisija je pala u neki trip da će to dovesti do monopola na letovima između Beograda i Rima pa su naložili Er Srbiji i Alitaliji da prepuste po dva dnevna para slotova drugim zainteresovanim prevoznicima. Naravno niko nije uskočio da popuni ove kapacitete jer je linija izuzetno sezonalna i čak ni lowcosteri nisu uspeli da se snađu na njoj. EasyJet se držao 6 meseci pre nego što je odustao a pre njega je odustao i Wizz - iako su leteli samo u letnjoj sezoni. Sve ovo se desilo pre ulaska Etihada u Alitaliju tako da premudre mere Evropske Komisije na kraju nisu dale rezultate i danas liniju Beograd-Rim opet opslužuju samo Er Srbija i Alitalia.
 
што је најсмешније, тај текст уопште није писао нико са Т6, већ Ален Шћуриц Пургер, човек из Загреба. а на Т6 је објавио зато што се он и Петар готиве, па се договорили да Пургер једном недељно пише колумне. а да ли треба Ер Србија да преузме Монтенегро? из угла Ер Србије, не. јер Монтенегро нема ништа што треба Ер Србији. с друге стране, да су Ембраери у власништву Монтенегра, прича би била скроз другачија. из угла Монтенегра, да, јер им је само тако обезбеђен колико толико опстанак
 
једна интересантна вест. наиме, комерцијални директор Монтенегра је поднео оставку због уговора са Ер Србијом. каже да тај уговор пуно штети Монтенегру, изгубиће лидерско место и блаблабла. у сваком случају прочитајте. оно што је најзанимљивије то је да је дотични господин, Предраг Марковић, син потпредседника владе Душка Марковића
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404352#p404352:36km9zrf je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Sep 07, 2016 6:57 am[/url]":36km9zrf]једна интересантна вест. наиме, комерцијални директор Монтенегра је поднео оставку због уговора са Ер Србијом. каже да тај уговор пуно штети Монтенегру, изгубиће лидерско место и блаблабла. у сваком случају прочитајте. оно што је најзанимљивије то је да је дотични господин, Предраг Марковић, син потпредседника владе Душка Марковића
Oni nisu svesni svoje nesvesti.
Daleko od toga da podržavam da Air Serbia pazari Montenegro, ali Montenegro se raspada.
 
Koliko je realno da AirSerbia poleti za Teheran, Peking i možda Šangaj?


Novosti, 14.10.2016.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/dr ... ije-i-Kine

Ukidanje viza građanima Srbije i Kine

Premijer Srbije Aleksandar Vučić najavio je danas da će Srbija ukinuti vize Kinezima, a Kina Srbima, i ocenio da to značiti brzo otvaranje direktnih letova između Beograda i Pekinga kao i više poslovnih prilika.
"Dogovorio sam se sa kineskim ambasadorom Lijem Mančangom da Srbija ukine vize Kinezima, Kina Srbima, što će značiti i brzo otvaranje direktnih linija do Pekinga, a verujem i do Šangaja", rekao je premijer za TV Prva.
Prema njegovim rečima, to što više neće biti viza, otvoriće nove poslovne prilike i nove poslove.
 
одавно. мислим да су им увек и требале визе

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410732#p410732:217vs3e7 je napisao(la):
Stomatolog » 14 Окт 2016, 20:19[/url]":217vs3e7]Koliko je realno da AirSerbia poleti za Teheran, Peking i možda Šangaj?

ЈАТ је својевремено летео за Техеран, и Ер Србија има шта тамо да тражи, јер може да понуди добре конекције ка Европи, али и ка Њујорку. тако да, реално је, али не сада, јер нема довољно авиона.

што се тиче Кине, цитираћу Пургера:
Za razliku od Hrvatske u Srbiji ima tek 14.200 kineskih turista (što je nešto više od 10% kineskih turista u Hrvatskoj). Ova brojka nikako nije dostatna za redovnu liniju.

I tu bi neuk čitatelj rekao „Srbija pokreće neisplativu i nepotrebnu liniju za Peking zbog jala“. Čak mi je jedan visokopozicionirani stručnjak iz zrakoplovnih sfera Hrvatske rekao „na sreću mi nemamo Vučića pa ne odgovaramo na zrakoplovne poteze druge strane neracionalnim i skupim zrakoplovnim linijama“.

No, ja bih rekao da premijer Srbije u prvom redu želi zadržati dominaciju Beogradska u regiji. Jasno je da liniju za Peking može ostvariti tek 3-4 kineske kompanije, najvjerojatnije Air China sa kojom Air Serbia već sada ima code-share na letove prema Pekingu. Ili će se do proljeća 2017. ostvariti najava dolaska drugog A330 sa kojim bi Air Serbija mogla pokrenuti tu liniju. Prva opcija (kineski prijevoznik) svakako je realnija, poglavito ako se obistini Vučićeva najava da će se isto desiti prije letova iz Pekinga za Zagreb (6. mjesec 2017.).

U svakom slučaju jasno je da Air Serbia kani feedati ovu liniju sa svojim feeding linijama (Ljubljana, Zagreb, Split, Dubrovnik, Pula, Banja Luka, Sarajevo, Podgorica, Tivat, Skopje, Ohrid, Tirana, Atena, Solun, Larnaka, Bukurešt, Sofija, Varna), što daje veliku prednost spram Zagreba gdje nije realno feedanje letova Beijing Capitala od strane Croatijinih feeding linija (Pula, Zadar, Osijek, Dubrovnik, Split, Brač, Sarajevo, Skopje, Priština).

остатак текста

моје мишљење: Пекинг три пута недељно је и више него доста. имамо добре политичке и економске везе са Кином, тако да јесте реално. још, ако се стварно укину визе... можда и Србија престигне Хрватску у броју кинеских туриста :)
 
Plus gomila kineza u srb plus ovi sto grade u cg itd itd
 
Sta se desava sa onim davno najavljenim novim avionima? Kad bese rok za to?
 
Међу нама, са тако великим авионима, биће или полу-лоукост компанија, као грчки "Иџијан", или ће отказати наруџбину у корист Ц-серије или неког другог мањег модела.
 
Vrh