Komanda, sad već nečega, postoji i dalje.
Kasarna je Lidl, studentski dom, crkva, radionica lokalnog prevoznika, policija i mnogo korova oko nekadašnjih šupa i magacina.
Aerodrom treba, ok, ali nije realno da se u njega ulaže dok mu se niodakle ne može prići. Put koji se radi sa Zl je šarena laža. Obećao sam reportažu i biće uskoro.
Taj put inače počinje sa kraja koji se na Sušici odvaja za gp Kotroman, Mokru Goru i Kremna/Taru.
Čak i da ga u potpunosti urade, u šta ne verujem i što je u ovim okolnostima, nemoguća misija, ostaje problem prelaska preko brane Vrutci i jezera, gde je nosivost vrlo ograničena.
Zlatibor forsira taj put ne zbog aerodroma, već zato što veliki broj posetilaca, bežeći iz one betonske džungle, zalazi u ta, do skoro skrivena sela. Individualna gradnja, intezivirana nakon korone u tom prostoru, potvrđuje.