Šta je novo?

Aerodrom Ponikve

Evo ga podneli su zahteve, imaće Ponikve mogućnost i za velike prekookeanske avione, tooooooo! :love:

 
Taman sam hteo da postavim članak eKapije sa kojom saradjujem. A zvao sam Direktorat i kažu pošalji mejl sa pitanjima, pa videćemo da li će odgovoriti.


"Kako je navedeno u studiji o proceni uticaja na životnu sredinu za projekat fazne rekonstrukcije Aerodroma Ponikve, rekonstrukcija će se raditi u pet faza.
Prva i druga faza podrazumevaju sanaciju poletno-sletne staze, okretnice rulne staze potrebne za okretanje aviona Airbus A320neo, osnovne staze, sistema za odvodnjavanje i kablovske kanalizacije.
Treća faza obuhvata proširenje okretnice na pragu 28 poletno-sletne staze, sa kako je navedeno, ciljem stvaranja mogućnosti za okretanje kritičnog aviona Boeing 757.
Predmet projekta faze četiri je izgradnja nove rulne staze i platforme, a u petoj fazi radiće se rekonstrukcija zaštitnog pojasa kraja poletno-sletne staze."
 
Poslednja izmena:
Naš kapetan iz RyanAir-a će obezbediti letove iz Užica. :ROFLMAO: Baš tako LCC kompanije odlučuju odakle i ka gde će leteti. 👏

Ja nisam ni protiv Zlatibora, ni protiv ljudi tamo, volim taj kraj zapravo. Kao što rekoh, aerodrom za poslovnu i privrednu avijaciju je verovatno najoptimalnije rešenje. Kakav Ryan, Wizz...

Protiv sam pisanja neosnovanih stvari neutemeljenih u realnosti. Na svaki takav post ću odgovoriti kontra argumentima, jer je važno ne dopustiti da površnost i neutemeljene činjenice preovladaju.
To je Vladimir Milićević, kapetan iz Dablina, upoznao sam ga (na Vračaru). Prvi je i dovezao Rajanov 737 u Niš, a pričao je tada, pre korone, o Ponikvama - bili su neki razgovori, ali su promenili direktora aerodroma i stvari su zakočene.
 
Znači, ako sam razumeo, Ponikve će služiti za čartere i LC letove, a Morava može da se nosi, zato što od rekonstrukcije piste ništa?
 
E, pa, tad kad je "preseljeno" donošenje odluka, tada se i usporilo. A sad evo opet nešto raduckaju.
 
To je Vladimir Milićević, kapetan iz Dablina, upoznao sam ga (na Vračaru). Prvi je i dovezao Rajanov 737 u Niš, a pričao je tada, pre korone, o Ponikvama - bili su neki razgovori, ali su promenili direktora aerodroma i stvari su zakočene.

Ja sam radio jedno vreme sa ženom koja je 15 godina provela u EasyJet-u u sektoru koji se bavio planiranjem letova, otvaranjem linija.... Linije se ne otvaraju tako što dodje Pera i kaže ajde da otvorimo liniju. Ne sporim da taj čovek ima neki uticaj u kompaniji i da može da pogura malo stvari, ali odluke su uvek i isključivo donose na osnovu interesa samih kompanija.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: BSD
Mi cemo ovako kao narod brzo da propadnemo, umesto da se opametimo jednom i da stanemo sa promasenim odlukama koje nas na godisnjim nivoima kostaju milione dolara mi ih jos i pojacavamo, kako bi to propadanje jos i ubrzali. Ako stvarno neko nastavi da baca novac u ovo da bi se dodvorio par stotina hiljada glasaca, a da na svakoj vecoj reci u centralnoj i zapadnoj Srbiji nedostaje po desetak mostova, onda samo napred, vozice se tu skupe karting trke. Sto se tice toga da kapetan Pera moze negde u bilo kojoj avio kompaniji da donese odluku o tome odakle se leti vise govori o ozbiljnosti sagovornika nego o samom kapetanu. Moze on da predlozi nekom tamo nesto, a to ne znaci nista. Slusao sam ja pilota koji je leteo MiG-21 BIS kako on moze da obori F-16, ali mu nisam poverovao i ako je teoretski moguce ako nije naoruzan i ako spava pilot u F-16 sto je nemoguce. Taj je to pricao i na TV-u za Nis, ali on se tu nista ne pita i bitan je kao prevod u porno filmu. Na ovom planu ima objekata koji ne postoje, a oci bode rulna staza paralelna sa pistom i ako imaju nameru da je rade onda nama nema pomoci u svakom smislu. Mada ovo je vise za pred izbore prica, taj aerodrom je napravljen tamo gde mu nije mesto, ali eto ako Ameri dodju, prebaziraju se i da ne bi koristili isti aerodrom sa JNA (Ladjevce). Nisu dosli, na KiM su stigli i sad to nikome ne treba osim da ne kazem kome. Da je u Uzicu nekim cudom objekt 505 „Klek” oni bi trazili da se obnovi zarad turizma, a pitace kapetan Djoka da se polece odatle sa putnicima i stjuardesama.

1692025621842.png
 
Mi cemo ovako kao narod brzo da propadnemo, umesto da se opametimo jednom i da stanemo sa promasenim odlukama koje nas na godisnjim nivoima kostaju milione dolara mi ih jos i pojacavamo, kako bi to propadanje jos i ubrzali. Ako stvarno neko nastavi da baca novac u ovo da bi se dodvorio par stotina hiljada glasaca, a da na svakoj vecoj reci u centralnoj i zapadnoj Srbiji nedostaje po desetak mostova, onda samo napred, vozice se tu skupe karting trke. Sto se tice toga da kapetan Pera moze negde u bilo kojoj avio kompaniji da donese odluku o tome odakle se leti vise govori o ozbiljnosti sagovornika nego o samom kapetanu. Moze on da predlozi nekom tamo nesto, a to ne znaci nista. Slusao sam ja pilota koji je leteo MiG-21 BIS kako on moze da obori F-16, ali mu nisam poverovao i ako je teoretski moguce ako nije naoruzan i ako spava pilot u F-16 sto je nemoguce. Taj je to pricao i na TV-u za Nis, ali on se tu nista ne pita i bitan je kao prevod u porno filmu. Na ovom planu ima objekata koji ne postoje, a oci bode rulna staza paralelna sa pistom i ako imaju nameru da je rade onda nama nema pomoci u svakom smislu. Mada ovo je vise za pred izbore prica, taj aerodrom je napravljen tamo gde mu nije mesto, ali eto ako Ameri dodju, prebaziraju se i da ne bi koristili isti aerodrom sa JNA (Ladjevce). Nisu dosli, na KiM su stigli i sad to nikome ne treba osim da ne kazem kome. Da je u Uzicu nekim cudom objekt 505 „Klek” oni bi trazili da se obnovi zarad turizma, a pitace kapetan Djoka da se polece odatle sa putnicima i stjuardesama.

Pogledajte prilog 170106
BSD, care, nemoj tako agresivno ironijski da repliciraš... jer ako ja krenem da ti adekvatno odgovaram, Igor će da zaključa temu. Dešavalo se već. Niko nije napisao da će 'kapetan Đoka da odluči da Rajaner poleti ovamo'. Aj smiri se malo. Svaka zemlja ulaže u avio-saobraćaj; broj zaposlenih na npr. Aerodromu Morava jednak je broju inkasanata na ovećoj naplatnoj rampi. To nije ništa za državu. U evropskim zemljama, praktično svaki grad/gradić izdržava jedan takav aerodrom. Ekonomski efekti svakog objekta infrastrukture mogu da se izračunaju - samo što mi to slabo radimo, jer smo nerazvijene ekonomske struke - i u slučaju aerodroma sa redovnim saobraćajem, oni svakako nadilaze te smešne, marginalne troškove. A samo jedna firma da kaže - ulažem tamo jer imaju aerodrom, pa se isplatilo.

Aj, mojne se ložite na nerazvijenost toliko. Ovo je ipak građevinski forum.
 
Сјајна експропријација Прељина-Пожега која је закочила радове на 6 месеци је коштала више него комплетна реконструкција Аеродрома Поникве.Толико о томе!
 
Takvi letovi su bili ranije popularni. Danas malo ko ima takve letove. U regionu mozda jedino Croatia iz Zagreba za Rim preko Splita. JAT je imao brdo takvih linija.
 
Kada sam malo bolje sve pročitao, nekako mi se stvara slika.
Ovaj aerodrom je nastao kao deo saradnje JNA i NATO.
Sva je prilika da se i sada obnavlja iz istih razloga.
Pričao o turizmu je samo oblanda.
 
Kada sam malo bolje sve pročitao, nekako mi se stvara slika.
Ovaj aerodrom je nastao kao deo saradnje JNA i NATO.
Sva je prilika da se i sada obnavlja iz istih razloga.
Pričao o turizmu je samo oblanda.
Генерално због тога се једино и ради инфраструктура у Србији....
 
BSD, care, nemoj tako agresivno ironijski da repliciraš... jer ako ja krenem da ti adekvatno odgovaram, Igor će da zaključa temu. Dešavalo se već.

Aj, mojne se ložite na nerazvijenost toliko. Ovo je ipak građevinski forum.
Slobodno ti odgovori, bas me interesuje, ta se tema i onako forsira od par vas lokal-patriota nema tu vise sta da se kaze, jasno je meni sa kim polemisem, ali pomislih ima nade.
 
. . ta se tema i onako forsira od par vas lokal-patriota . .
Evo ja nisam nikakav "lokal-patriota", nemam u tom kraju ni rodjaka, ni prijatelja i samo sam jednom prespavao u Užicu. A, možda si primetio najviše od svih pišem na ovoj temi, jer podržavam obnovu ovog aerodroma i ovde su detalji Urbanističkog projekta sa tekstom i grafikom:
 
Meni su to interesantni projekti, a vidim da se teško realizuju, pa pokušavam malo da pripomognem.
Inače, imam nameru jednog dana da sa Fruške gore preko SM i Loznice, pored Drine dodjem u B.Baštu na par dana - već sam odabrao smeštaj. Pa, onda kroz tunel ispod Kadinjače i mosta kod petlje Surduk dodjem u Užice na izlet. A, povratak će biti avionom sa aerodroma Ponikve do Surčina, pa preko SM nazad na FG. Eto, zato promovišem Ponikve i Užički koridor. :)
 
Vrh