Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Цирих, Франкфурт, Шарл се Гол, Шереметјево, Домодједово вероватно и друго већи их имају одавно, тако да је могуће да зависи од величине аеродрома.
 
U Ajndhovenu mi je ovakav skener registrovao da mi je ostalo par centi u dzepu koje nisam izvadio.
 
Цирих, Франкфурт, Шарл се Гол, Шереметјево, Домодједово вероватно и друго већи их имају одавно, тако да је могуће да зависи од величине аеродрома.
Pa dobro zasto nas ima kad spada u manje? Nego nasao sam video iz 2017e, putovao sam sve do pandemije i nikad nisam prosao kroz taj skener kod nas. Jednom u Evropi, ne secam se gde. Zato pitam, dal mora za sve letove ili sta? Ja nikad nisam video te skenere na aerodromu Nidze Tesle a ispada 5 godina su tu
 
Колико су на Ниџи не знам, прошао сам кроз њих прошле године. Није ствар величине аеродрома да има или нема, већ од величине зависи учесталост забављања опреме. Велики аеродроми чешће забављају. А ето, нама је запало да купимо последњи крик моде...
 
U evropi nisam nailazio na body skenere pa mi neobicno
Nisam neki veliki letač, ali i ja mislim da ih nema mnogo, zapravo nisam ih nigde primetio, mislim da su svuda detektori metala, jer samo prođeš. Trenutno je najstoržija kontrola u Istanbulu, gde izuvaju skoro sve.
 
I Šipol je imao takav skener još 2015. (verovatno i ranije, ali ja kroz njega prošao 2015.)
 
Negde se neko nešto zaEbao..

IMG-5ef58e5152045ea4c2a0933b48281c3e-V.jpg
 
Коме се не дешава? Живи људи.
Уземљење или грообран рекао бих
 
Ovo sam već komentarisao pre par meseci na produžetku C-a, loše izlivaju beton i ne popune prostor između oplate i armature.

Zabrinjavajuće je što je sudeći po ovim slikama to pravilo, a ne izuzetak kod ovog izvođača. Svež beton i beton nalepljen na već osušeni beton se ponašaju mnogo drugačije.
 
Па како то може да нема или да не користи? Па то је основни алат кад се лију стубови или било шта да густом арматуром
 
Malo sličica sa aerodroma.
Tornju se kači rasveta


Ovo je staza za izlazak na parking a iza su okna za liftove.Ovde levo izlivaju neke stubove ali sam bio u žurbi ne saznah za šta su.

Novi deo lepo napreduje

Evo tih stubova

Ovde tri u 1,dokle je izliven prilaz ispred zgrade,buše šipove za onaj srednji deo koji se nije gradio zboz izlaznog tunela i majstori na vrhu uvezuju armaturu.

Evo tog srednjeg dela gde je bio tunel za izlaz na parking.Tunel otišao u istoriju.

I bušenje šipova za taj srednji deo

Na kraju će se sve to spojiti sa ovim već završenim desnim delom
 
Dobro napreduju ali već vidim na šta će biti mnogo primedbi kad se završi. Dolasci i odlasci odnosno prizemlje i nivo ispod toga su niski. To je naravno zbog nastavka postojećeg terminala koji takođe ima niske plafone na tim nivoima ali je to deo kompromisnog rešenja kad se ne radi potpuno novi terminal.

U odlasku ako budete imali samo ručni prtljag i onlajn čekiranje biće odmah odlazak na sprat koji kao što se vidi ima mnogo više prostora i po renderima puno prirodne svetlosti, pa nisko prizemlje neće biti veliki minus.

Na dolasku nema alternative, mislim da će od pasoške preko preuzimanja prtljaga do ulaska u kola-taksi-autobus sve biti nisko. Juče sam bio na aerodromu gde je visina dolaska barem duplo veća nego u Beogradu ali mi je opet smetalo zbog ogromne gužve i izduvnih gasova a naročito autobusa koji stoje zakrčeni u tom natkrivenom prostoru i truju. Kad Nikola Tesla prebaci 10 miliona putnika biće slično.
 
ja i dalje ne razumem onaj fenomen ogromne gužve na izlazu koju isključivo viđam samo na Tesli.. u nedelju sam sleteo u ponoć i pitam se da li je u to vreme stigao isti broj putnika koliko je bilo publike na izlazu
 
Je l' ovaj deo mosta od zgrade do zgloba nešto menjan, ili mi se čini?
 
Nisam neki veliki letač, ali i ja mislim da ih nema mnogo, zapravo nisam ih nigde primetio, mislim da su svuda detektori metala, jer samo prođeš. Trenutno je najstoržija kontrola u Istanbulu, gde izuvaju skoro sve.
Evo, najnovije iskustvo od pre 6 dana: skener mi izbacio ranac na dodatnu kontrolu. Lik pregleda deo po deo, kad ono - pošto imam laptop kupljen u SAD-u sa posebnim adapterom, to je zaličilo na hladno oružje.
U Briselu (u povratku) nisam imao taj problem.
 
Evo malo novih slika sa aerodroma,kao i obično exkluziva! Krenulo asfaltiranje novog parkinga.



Ovo su slike iz novog privremenog "hodnika" koji iz zgrade vodi ka starom parkingu.Pogled ka zgradi,kao što neko reče uvek je neka gužva od ovih koji čekaju nekoga.

Pogled ka parkingu i onim kućicama za rent-a-car

Pogled preko ograde ka mestu gde je nekada bio čuveni tunel koji je vodio na parking



Ovo će da bude neka stubčina
 
Biće zanimljivo videti tarfnik za ovaj "premijum" parking. Za poređenje, evo tarifnika za dva aerodroma u vlasništvu-pod upravljanjem Vansija (i primera cena za "premijum" parking):

Lisabon: prvih 15 minuta: 1.20 evra - prvih sat vremena: 4.05 evra

Lion: prvih 15 minuta: - prvih sat vremena: 11.50 evra

Za oba aerodroma, tarife su na 15 minuta parkinga.
 
Verovatno nije za ovu temu, ali pricajuci o tome kako aerodrom moze da izgleda uz malo maste (i verovatno malo vise para), ne mogu da odolim a da ne prikazem par slika aerodrom Baku kao primer neceg i lepog i funkcionalnog.


Pogledajte prilog 137529Pogledajte prilog 137530Pogledajte prilog 137531Pogledajte prilog 137532Pogledajte prilog 137533Pogledajte prilog 137534Pogledajte prilog 137535Pogledajte prilog 137536
Na prvoj slici je u stvari stari , sada domaci terminal, a ostale su sa novog - spoljni izgleda na https://airport.az/
 
Vrh