Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Wow. Ove slike vidim prvi put, hvala za post. Znao sam da je T1, kao i većina javnih zgrada u to vreme bio odlicno dizajniran ali nisam ranije primetio da se ceo atrium otvarao sa ovim gigantskim kliznim vratima i u toliko gore što je to kasnije zagrađeno. Od svega je na kraju ostao samo mermer na podu i mural iznad ulaznih vrata. Čak je i staro osvetljenje skinuto i zamenjeno nekim bezveznim neonkama. A kao kontrast tome i kao oličenje današnjeg stila i načina razmisljanja imamo onaj idiotski hodnih sa 300 lampi koji povezuje dva terminala, zaboli me glava svaki put kad prodjem tuda.

Kada je tacno otvoren T1, od kada su ove slike?
 
Zahvaljujemo se Giši Bogunoviću, Ex-yu avijaciji i Starim slikama Novog Beograda:
5.jpg
6.jpg
532387_10151333866155943_233106326_n (1).jpg
1-IMG_1200.jpg
1-IMG_1199.jpg
1-IMG_1203.jpg
1-IMG_1212.jpg
1-IMG_1213.jpg
1961725_10152346356065943_8407248805578777504_o.jpg
 
Ma, bilo je i luksuznije nego ovo kako danas izgleda. Pogotovu nesrećni terminal 1. Da su ovi iz Vincija pametniji, rekonstruisali bi bar taj centralni hol u originalnom izgledu, ne znam ni zašto Zavod za uništavanje spomenika ćuti.
 
T1 izgleda kao raspali tržni centar iz devedesetih, ne znam šta će da rade sa svim ovim razbacanim prostorima za čekiranje kada uvedu centralizovano u dograđenom delu, sprat T2 je bio bzv i 2006, a tek je sad pobeda.

E da, šta predstavljaju ove metalne tezge-nadstrešnice ispred T1, pa iznad trotoara do parkinga? Zaštitu od sunca, kiše ili od građevinskog materijala? Izgledaju bezvezno, kako god da okreneš.. Jeste gradilište, ali loše to sve izgleda.
 
Pa ipak je gradilište, i to poveliko. Treba sačekati.

Po meni je najrealnije da T1 ostane za loukost, pošto je skrajnut.
 
Jeste najrealnije, ali i najnepravednije i prema istoriji i prema arhitekturi, jer je t1 najkvalitetniji deo celog aerodroma.
 
Nema tu mnogo sentimentalnosti - stari terminali se najčešće ruše. I mnogo vredniji od našeg (koji je već razbucan i postao sporedni pre više od 40 godina).
 
Па не знам, реч је о томе да се стари руши па нам ИСТОМ МЕСТУ сагради друго?
 
Ne treba T1 da se ruši, nego da se sačuva.

Mogli su da sruše stari kontrolni toranj i tu naprave novi terminal, a T1 da rekonstruišu, holu vrate originalni izgled i tu naprave zonu za ugostiteljske sadržaje, kao poveznicu između 2 terminala..

I vuk sit, i ovce na broju. Koncesionar da pokaže da malo vodi računa i o istorijskom nasleđu, a i da gleda kako najbolje da poveže staro i novo.

Od toga naravno nema ništa kad se samo o parama razmišlja..
 
Al kažem ti da praktično u svetu nema primera da se tako što uradilo, mnogo vredniji terminali su sravnjeni sa zemljom. Ovde je bar ostalo ponešto. A nije bilo nikakav spomenik kulture, pa su ga istumbali još pre 40 godina. Jbg.

Pitanje je da li bi valjalo to s novim terminalom na mestu tornja (a zar nije i toranj simbolički ostatak 'starog' aerodroma?). Rekao bih da je ideja ovde da se integrišu postojeći terminali. Ipak je aerodrom pre svega funkcionalan objekat.
 
Poslednja izmena:
Довести до тог нивоа и БаС и Прокоп не треба много мозга, потребнa je нова крв.
 
60CA3A53-A6F2-4BFC-9AA8-28F56ECB214E.jpeg

8653B52E-E0A8-4953-8E61-8DBF2021A69B.jpeg

9ED9943F-4CD3-420B-AD11-4E6655760686.jpeg


Centralizovana kontrola radi baš brzo i super je da uredjaji ne moraju da se vade iz torbi.

Sa strane zamerki rekao buh da je većina prozora prljavo/zamazano, i dok je to ok sa strane sa koje su radovi, mislim da prozore koji gledaju ka izlazima trebaju drzati urednije.

Druga stvar, ponuda za jelo je katastrofalna. Ima taj neki Kapital lounge kod kojih je red i koji imaju tipa kroasane. Hleb i Kifle se otvaraju tek u 6 iako i u 5 ima ljudi na aerodromu. Neki Bistro je najavljrn kao coming soon pored C10. Baš loša ponuda.

Sa druge strane moram pohvaliti ponudu rakija u Duty Free Shopu, potrudili su se da ubace baš dosta proizvodjača.
 
То је тако више од годину дана (са клопом)
 
Svi moraju da prolaze kroz bodi skenere sad?
Zovite me teoreticarem zavere al ne me se svidja to
 
Vrh