Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

мислим да ће 2020 бити година великих радова на аеродрому, ем реконструкција А6-А10, градња наставка Ц хола, "уметнута" писта, тржни центар. биће нам аеродром велико градилиште
 
Ако би могли да почну са Ц излаза, па кад их направе да ураде А.
У ствари Ц и Б могу једновремено да се раде? Па тек онда у зиму 2020 да крену реконструкцију А. Јер ако крену лети ад га граде ће поцркамо сви
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691662#p691662:12v5u3ey je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Dec 23, 2019 11:26 am[/url]":12v5u3ey]мислим да ће 2020 бити година великих радова на аеродрому, ем реконструкција А6-А10, градња наставка Ц хола, "уметнута" писта, тржни центар. биће нам аеродром велико градилиште
Tako su pričali za 2019 pa ništa. Ako su hteli veliko gradilište trebalo je da počnu sa građevinskim radovima odmah posle letnje sezone, recimo u oktobru jer bi bio manji uticaj na saobraćaj. Ovako je mrtva sezona a oni i dalje ništa ne rade, ništa ne najavljuju.
 
планирали су за 2019. али већ смо причали, имали су огромних проблема са документацијом и стањем на терену, доста је било неслагања. цела година им је отишла на те ствари, јер су наши "загубили" добар део документације
 
Počeli su neko kopanje na kraju C hodnika,nisam siguran da ima veze sa produžavanjem istog.Isekli su i one lepe boriće na uglu parkinga preko puta VIP izlaza,jel će tu umetnuti taj soping mol?
a9bdc2c5435434f2499d5913b4fe89d8.jpg
7673acc24b5732990655ec31d1a058d9.jpg
fdcdc5ce5f73ce4be2f593f065c0fded.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Da li iko ima informaciju kuda ce ici najavljeni novi obilazni put oko aerodroma u duzini od 3500 metara? U onoj kratkoj najavi radova izmedju ostalog i taj novi put se spominje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691652#p691652:bgfzr6sl je napisao(la):
tragac » Pon Dec 23, 2019 12:15 pm[/url]":bgfzr6sl]Koliko treba vremena da se zamene ti gejtovi?
to se mora raditi u zimskoj sezoni, i to jedan po jedan da ne bi remetilo saobracaj. mislim da im ne bi trebalo vise od 2 meseca da to zavrse
 
Pa u januaru ili februaru kad je bila proslava preuzimanja aerodroma u svim novinskim clancima je izmedju ostalog najavljena izgradnja novih 45 000 m2 terminala,umetnuta pista ,rekonstrukcija stare, novi parking ,solarni paneli ,objekat za reciklazu cvrstog otpada, nova kotlarnica i novi obilazni put oko aerodroma od 3500 metara. To nije tajna. Ne znam da li je to mozda onaj put koji je projektovan po planu da od Jat tehnike ide oko nisovih rezervoara i muzeja pa do autoputa dalje ,da bi se izbegla voznja kroz sam aerodrom?
 
http://www.terna.gr/en/activities/infra ... kola-tesla

The project concerns the construction and refurbishment works in ‘’Nikola Tesla’’ Belgrade Airport, as part of a Vinci (51%) – Terna (49%) joint venture. The project budget is 262 million Euro and the construction period is five (5) years.
The project scope includes a series of infrastructure overhauls, aiming to develop and upgrade the airport’s capacity and operating conditions, enable airlines to offer new routes and increase passenger and cargo traffic in line with Serbia’s economic growth, based on current and future data.
More specifically, the following works will be completed under the contracted scope:

A. Passenger Terminal Building:
New building facilities with a total surface area of 42,000 m2.
Refurbishment of existing terminal facilities with a total surface area of 15,000 m2.

Β. Airside:
Construction of new 3,500 m runway.
Refurbishment / upgrade of existing 3,400 m runway.
Construction of nine (9) taxiways (TWY).
Expansion of the existing apron and construction of new apron infrastructure with a total surface area of 55,000 m2.
Expansion of the existing Deicing pads with a surface area of 6,000 m2

C. Landside:
Construction of new car parks with 2,400 parking slots.
Construction of curbside/sidewalk infrastructure and facilities for departures/arrivals handling.
Construction of road works of 3.500 m for vehicle movement.
Rainwater drainage system, marking and static signage, lighting and CCTV camera system.
Auxiliary building facilities and other infrastructure works such as waste water and solid waste treatment plants, a heating plant, a meteorological station and a solar panel plant, amongst others.
 
nemaju na koji da prebace cartere, mislim da ce se svi radovi raditi malo po malo kako ne bi ometali saobracaj, jedan po jedan gejt na primer
 
после три године натезања

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692033#p692033:2bofbqob je napisao(la):
tragac » 24 Дец 2019, 11:04[/url]":2bofbqob]Neke letove će možda morati da prebace na neki drugi aerodrom, čartere recimo

апсолутно нема потребе за тим. довољно је само прерасподелити летове у току дана, тако да се не осети мањак гејтова

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692070#p692070:2bofbqob je napisao(la):
tragac » 24 Дец 2019, 12:51[/url]":2bofbqob]Zbog radova. Tako je bilo u Bukureštu kad su legacy letovi išli sa jednog a LCC I carteri sa drugog.

Букурешт је у то време имао два активна цивилна аеродрома. Београд има само један

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692071#p692071:2bofbqob je napisao(la):
lukakaludjerovic » 24 Дец 2019, 12:53[/url]":2bofbqob]nemaju na koji da prebace cartere, mislim da ce se svi radovi raditi malo po malo kako ne bi ometali saobracaj, jedan po jedan gejt na primer

то је један од начина, гејт по гејт
 
to je i jedini nacin, koliko se secam tako su menjali i gejtove A1-A5. nego mislim da pre svega toga moraju da se otvore novi bus gejtovi kako bi B platforma mogla da se koristi, time se onda nece ni osetiti zamena A gejtova cak i ukoliko se rade svih 5 odjednom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692071#p692071:1eual6tk je napisao(la):
lukakaludjerovic » 24 Dec 2019 12:53 pm[/url]":1eual6tk]nemaju na koji da prebace cartere, mislim da ce se svi radovi raditi malo po malo kako ne bi ometali saobracaj, jedan po jedan gejt na primer
Bice gusto onda. Osim ako ne uvedu dodatne autobuske gejtovie pa na B platformu. Ali sumnjam da ima mesta za dodatne gejtove...
 
mislim da ima mesta, inace nisu A4a i A4b maksimalno iskoriscene. siguran sam da bi wizz i easyjet bili srecni da ne moraju aviomostove da koriste, takodje me maksimalno nervira kad vidim atr ili q400 na aviomostu, a ne moze da ga koristi.
takodje smatram da bi carteri mogli da idu na bus gejtove. ukupno ima 11 remote pozicija za avione, sasvim dovoljno za istovremeno koriscenje i airserbie i wizza i easyjeta
 
Pozicija itekako ima ali gde će svi ti ljudi čekati buseve? Da li na terminalu ima mesta da se uglavi kad A i C pozicije budu sve zauzete uključujući fingers I postojeće bus gejtove?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692167#p692167:3dv63h6i je napisao(la):
tragac » Uto Dec 24, 2019 6:52 pm[/url]":3dv63h6i]Pozicija itekako ima ali gde će svi ti ljudi čekati buseve? Da li na terminalu ima mesta da se uglavi kad A i C pozicije budu sve zauzete uključujući fingers I postojeće bus gejtove?
pa trenutno imamo 3 bus gejta (A4a, A4b i C7), mislim da moze da se naprave jos nekoliko. dole kod pasoske je ulazni bus gejt ali tu ne moze da se izadje
 
Po meni, ako zeli da postane najozbiljniji hub u regionu (pored ATH i IST), mora BEG da ima bolju ponudu za transferne putnike od ove sada. ASL cini svoje sa par ovih novijih linija sa istoka da dovede putnike i najverovatnije ce naci jos par destinacija za takav promet ali u tom slucaju mora BEG/Vinci/drzava da uradi svoj deo i unapredi ponudu u samim terminalima kao i izgradi hotel od 3+* u blizini aerodroma, sa vremenom izgradi sinsku vezu sa centrom grada i iskoristi jednu od retkih egzoticnih karakteristika aerodroma a to je vazduhoplovni muzej sa vrlo jedinstvenom arhitekturom i relativno dobrim eksponatima koji trenutno, vrlo sramotno, propada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692211#p692211:6ll07smg je napisao(la):
stefanias » Uto Dec 24, 2019 9:57 pm[/url]":6ll07smg]Po meni, ako zeli da postane najozbiljniji hub u regionu (pored ATH i IST), mora BEG da ima bolju ponudu za transferne putnike od ove sada. ASL cini svoje sa par ovih novijih linija sa istoka da dovede putnike i najverovatnije ce naci jos par destinacija za takav promet ali u tom slucaju mora BEG/Vinci/drzava da uradi svoj deo i unapredi ponudu u samim terminalima kao i izgradi hotel od 3+* u blizini aerodroma, sa vremenom izgradi sinsku vezu sa centrom grada i iskoristi jednu od retkih egzoticnih karakteristika aerodroma a to je vazduhoplovni muzej sa vrlo jedinstvenom arhitekturom i relativno dobrim eksponatima koji trenutno, vrlo sramotno, propada.
nezahvalno je porediti atinu i istanbul sa bgom, atina ima milione putnika leti kao transfer za sve grcke destinacije, dok istanbul nudi konekcije turkisha koji je kompanija sa najvise destinacija na svetu, preko 300. mislim da je nas aerodrom neophodan emirates sa svojim konekcijama za aziju i australiju, kao i zbog kvaliteta usluge koji je neuporediv sa drugim kompanijama
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692213#p692213:3k0kzlom je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Dec 24, 2019 8:28 pm[/url]":3k0kzlom]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692211#p692211:3k0kzlom je napisao(la):
stefanias » Uto Dec 24, 2019 9:57 pm[/url]":3k0kzlom]Po meni, ako zeli da postane najozbiljniji hub u regionu (pored ATH i IST), mora BEG da ima bolju ponudu za transferne putnike od ove sada. ASL cini svoje sa par ovih novijih linija sa istoka da dovede putnike i najverovatnije ce naci jos par destinacija za takav promet ali u tom slucaju mora BEG/Vinci/drzava da uradi svoj deo i unapredi ponudu u samim terminalima kao i izgradi hotel od 3+* u blizini aerodroma, sa vremenom izgradi sinsku vezu sa centrom grada i iskoristi jednu od retkih egzoticnih karakteristika aerodroma a to je vazduhoplovni muzej sa vrlo jedinstvenom arhitekturom i relativno dobrim eksponatima koji trenutno, vrlo sramotno, propada.
nezahvalno je porediti atinu i istanbul sa bgom, atina ima milione putnika leti kao transfer za sve grcke destinacije, dok istanbul nudi konekcije turkisha koji je kompanija sa najvise destinacija na svetu, preko 300. mislim da je nas aerodrom neophodan emirates sa svojim konekcijama za aziju i australiju, kao i zbog kvaliteta usluge koji je neuporediv sa drugim kompanijama
Nisam ni mislio u dirketnom poredjenju sa njima jer su oba u potpuno drugoj klasi od BEG vec pre da postane glavni hub na teritoriji ex-yu i Albanije + potencialno Bugarske
 
Vrh