[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688656#p688656:voyz0jc5 je napisao(la):
belgrey » 14 Dec 2019, 09:31[/url]":voyz0jc5]Sve što će Vinci uraditi je produženje C fingera do C10 i izgradnja shopping mall-a otprilike ispred C, priča se da bi trebalo da bude na mestu onog dela parkinga koji je na nižem nivou. Unutar terminala je plan da se ukinu sve kancelarije u hodniku koji spaja T1 i T2 (one koje su relativno skoro postavljene). Umesto njih se stavljaju kafići. Sve kancelarije i aviokompanije se prebacuju na galeriju iznad T1 gde je sada pasoška kontrola, koja se na tom mestu zatvara (!!!) Eto to je sve od planiranih radova.
Osim toga veliki plan je izbacivanje službe prihvata i otpreme putnika i aviona sa platnog spiska aerodroma. Ideja je da se ova služba izdvoji iz Vinci-jevog aerodromskog preduzeća i da se prebaci na grbaču države, tj. da se osnuje zasebno državno preduzeće. Aerodrom se sada odnosi maćehinski prema ovoj službi koja je u totalnom rasulu. Aviokompanije se redovno žale na loše usluge. Bio je nedavno slučaj kada je kapetan Lufthanse rekao putnicima da se izvinjava zbog kašnjenja koje je prouzrokovano neprofesionalnom službom hendlinga. Čak je i kapetan Air Serbije nedavno uputio slično izvinjenje. Saznao sam da je problem sa kašnjenjem u opsluživanju aviona sve češći. Naime, ne pojavi se aerodromski supervajzor ili ne dođu radnici za utovar/istovar prtljaga. Dešava se i da se ne otvaraju šalteri na vreme, da se pojavi manje radnika na šalterima, da pošalju neobučene, mlade kolege, koje naprave haos bez nadzora nekog iskusnog. Osnos prema putnicima je ispod svakog nivoa. Aviokompanije su u velikom problemu zbog toga i poprilično je zategnuta situacija. Veliko nezadovoljstvo vlada među njima, a aerodrom dobija neverovatan broj zvaničnih žalbi koje upućuju aviokompanija.