Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692218#p692218:2k1286qh je napisao(la):
stefanias » Uto Dec 24, 2019 10:35 pm[/url]":2k1286qh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692213#p692213:2k1286qh je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Dec 24, 2019 8:28 pm[/url]":2k1286qh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692211#p692211:2k1286qh je napisao(la):
stefanias » Uto Dec 24, 2019 9:57 pm[/url]":2k1286qh]Po meni, ako zeli da postane najozbiljniji hub u regionu (pored ATH i IST), mora BEG da ima bolju ponudu za transferne putnike od ove sada. ASL cini svoje sa par ovih novijih linija sa istoka da dovede putnike i najverovatnije ce naci jos par destinacija za takav promet ali u tom slucaju mora BEG/Vinci/drzava da uradi svoj deo i unapredi ponudu u samim terminalima kao i izgradi hotel od 3+* u blizini aerodroma, sa vremenom izgradi sinsku vezu sa centrom grada i iskoristi jednu od retkih egzoticnih karakteristika aerodroma a to je vazduhoplovni muzej sa vrlo jedinstvenom arhitekturom i relativno dobrim eksponatima koji trenutno, vrlo sramotno, propada.
nezahvalno je porediti atinu i istanbul sa bgom, atina ima milione putnika leti kao transfer za sve grcke destinacije, dok istanbul nudi konekcije turkisha koji je kompanija sa najvise destinacija na svetu, preko 300. mislim da je nas aerodrom neophodan emirates sa svojim konekcijama za aziju i australiju, kao i zbog kvaliteta usluge koji je neuporediv sa drugim kompanijama
Nisam ni mislio u dirketnom poredjenju sa njima jer su oba u potpuno drugoj klasi od BEG vec pre da postane glavni hub na teritoriji ex-yu i Albanije + potencialno Bugarske
mislim da je vec postao glavni hub za exyu, a sofija odskace samo jer imaju ryanair i wizzair, sa sirokom mrezom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692394#p692394:30laqbef je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Dec 25, 2019 2:25 pm[/url]":30laqbef]Софија није хаб
mislio sam odskace po broju putnika ali bg je sustize polako.
 
početni radovi na produženju C strane tranzita...
IMG_20191224_1337551.jpg
 
Najzad počinju! Ako se ne varam, izgleda da se pumpa beton i na levoj strani slike, a ne samo u pravolinijski u produžetku C hodnika. Šta bi to moglo da bude?

Ostaje da gledamo kojim tempom rade i koliko će gejtova dodati: 4, 6 ili 8? Više detalja su objavljivali kad su gradili onaj novi sarkofag za Černobilj, a ovaj produžetak C hodnika mora da je mnogo veća tajna kad ne smeju ništa zvanično da kažu o broju gejtova i ostalim detaljima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692908#p692908:30vdy0se je napisao(la):
peper.mint » Čet Dec 26, 2019 9:58 pm[/url]":30vdy0se]Najzad počinju! Ako se ne varam, izgleda da se pumpa beton i na levoj strani slike, a ne samo u pravolinijski u produžetku C hodnika. Šta bi to moglo da bude?

Ostaje da gledamo kojim tempom rade i koliko će gejtova dodati: 4, 6 ili 8? Više detalja su objavljivali kad su gradili onaj novi sarkofag za Černobilj, a ovaj produžetak C hodnika mora da je mnogo veća tajna kad ne smeju ništa zvanično da kažu o broju gejtova i ostalim detaljima.
odavno je poznato da ce biti 4 nova gejta, C7-C10 i da ce svi moci da opsluze widebody. izgleda da ce prvo to da urade pa onda A6-A10 gejtove da zamene, sto donekle ima logike, jer uz zamenu aviomostova ide i rekonstrukcija onih cekaonica koje su uzasne, dok ce saobracaj moci da se odvija na C terminalu.
mislim da ce kad urade C7 i C8 aviomost da otvore da se koristi pa zatim raditi C9 i C10
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692918#p692918:1dg7afx8 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Čet Dec 26, 2019 9:29 pm[/url]":1dg7afx8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692908#p692908 je napisao(la):
odavno je poznato da ce biti 4 nova gejta, C7-C10
Mora da sam propustio, postoji li neki izvor gde je to napisano?
 
JLZ...
4 gejta po dva fingera... koliko mu to dodje meteri.... plus stajno mesto za sirokotpni avion i manevarski prostor....
lele izgleda pregazice i stanicu za odledjivanje
a kolko samo ,, ulupase,, para na tu nedavno izgradenu bazu za odledjvanje
a sada , zbog odavno znanog plana produzetka ,,C,, strane moraju da je maknu
sve po JLZ planu

:laugh: :lool: :laugh:

a tu je i vest od 24.12.2019.
Potpisan ugovor o izgradnji novog centra kontrole letenja u Beogradu
Кontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA) i kompanija Energoprojekt visokogradnja potpisali su ugovor o izgradnji aneksa zgrade Centra kontrole letenja Beograd sa tornjem AКL, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije.

Objekat će se prostirati na 7.500 kvadratnih metara, toranj će biti visok 75 metara, sa kupolom na vrhu, a radovi će početi početkom iduće godine....

Izvor i cela vest http://rs.n1info.com/Biznis/a555157/Pot ... gradu.html
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692972#p692972:31vo9z39 je napisao(la):
boca-ica » Pet Dec 27, 2019 12:36 am[/url]":31vo9z39]JLZ...
4 gejta po dva fingera... koliko mu to dodje meteri.... plus stajno mesto za sirokotpni avion i manevarski prostor....
lele izgleda pregazice i stanicu za odledjivanje
a kolko samo ,, ulupase,, para na tu nedavno izgradenu bazu za odledjvanje
a sada , zbog odavno znanog plana produzetka ,,C,, strane moraju da je maknu
sve po JLZ planu

:laugh: :lool: :laugh:
mislim da nece morati da pomeraju platformu za odledjivanje, ima taman mesta za 4 gejta istih kao i ostali c gejtovi, to je tako proracunato jer odavno postoji plan za dogradnju istih
 
Ima li neka informacija o ukupnom broju putnika za 2019 godinu? Da li da se nadam pobedi u licitiranju, ili da tugujem?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692972#p692972:f4ur3n19 je napisao(la):
boca-ica » Čet Dec 26, 2019 11:36 pm[/url]":f4ur3n19]JLZ...
4 gejta po dva fingera... koliko mu to dodje meteri....
sve po JLZ planu
JLZ, znači po planu koji uključuje ludog i zbunjenog. :laugh:

Ajde još jednom, jel ima neko link na izvor gde piše koliko će novih C gejtova napraviti?
 
Bilo bi lepo kad bi mogla da se uvede i dodatna pasoška kontrola na C fingeru gde bi ljudi mogli da prekrate svoj hod po gejtu. Ali danas se više ne grade aerodromi na taj praktičan način kao TXL gde si za deset koraka sa gejta na ulici. Današnji dizajn podrazumeva valjda da moraš da prođeš pored svih fri šopova i restorana na airsideu
 
Normalno, kao u kockarnici, blagajna je uvek na kraju hodnika, pa kad nekad i uzmeš pare, do izlaza prolaziš pored mašina, slotova, ruleta :)
 
Luka wrote : ,, mislim da nece morati da pomeraju platformu za odledjivanje, ima taman mesta za 4 gejta istih kao i ostali c gejtovi, to je tako proracunato jer odavno postoji plan za dogradnju istih ,,
:roll:
Luka NE misli , nego daj argumentovano
a + b + c + ... = metara
ili daj link ka planu
kad vec odgovaras ... jbg tako je to na BBu
:grand:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692985#p692985:1xg51w3v je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pet Dec 27, 2019 12:22 am[/url]":1xg51w3v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=692972#p692972:1xg51w3v je napisao(la):
boca-ica » Pet Dec 27, 2019 12:36 am[/url]":1xg51w3v]

mislim da nece morati da pomeraju platformu za odledjivanje, ima taman mesta za 4 gejta istih kao i ostali c gejtovi, to je tako proracunato jer odavno postoji plan za dogradnju istih
Luka rekao si: odavno je poznato da ce biti 4 nova gejta, C7-C10 i sad kažes da ima taman mesta za 4 gejta. Jel možes da postaviš link na taj plan gde piše da će biti tačno 4 gejta ili je samo u pitanju tvoje razmišljanje? Da napravimo razliku između činjenica i mašte.
 
то је неки општи план, и не верујем да ће много од њега одступати
 
op-op... :shok:
na sličicama uopste nisu isti gejtovi
@ Luka
svaki sadasnji C gejt pokriva dva izlaza , dve
prostorne pozije
a to menja metrazu
stoga ne stoji tvoja tvrdnja - ,, da ima tamam mesta za 4 identična gejta ,, -
Ima mesta za TRI gejta indenticna kao ma A strani ( jednostrana ) MANJA ,a NE identicna sa - C -stranom ( dvostrano ) veča
te i moraju biti kao ,,A,, što je i prkazano na renderu

inace bi stubovi ,,C,, bili po sred frigo baze. upravo kao po JLZ planu :lool:

Svako ,,proširenje,, je dobro došlo , :kk:
samo ga ne treba preuvelicavati
da se ne bi smo posle razocarali
:sesir:
 
Koliko sam ja ukapirao po renderu, ova ekstenzija ne samo da neće doći do platforme za odleđivanje, već neće zahtevati ni proširenje sadašnje stajanke.



Inače jedino suvislo mesto gde bi se moglo naknadno napraviti nove izlaze je otprilike kao na ovoj slici dole - delimičnim ili potpunim izmeštanjem ove tehničke baze (koliko vidim vatrogasci, garaže autobusa itd. ) mogla bi se napraviti dodatna "otočna zgrada" - koja bi imala stajanku za početak samo ovu postojeću, a posle možda i sa druge strane - duplirajući kapacitet - kao u Cirihu i Minhenu. Do zgrade bi se stizalo podzemnim tunelom sa nekim vidom transporta (u Cirihu i Minhenu je automatizovani voz, tunel u Frankfurtu ima samo pokretnu traku, ali i to radi posao - nije prevelika udaljenost).

 
ne znam da li videte da na se na satelitskom snimku lepo vidi 4 mesta za avione nakon C6 gejta, iste velicine kao i ostale parking pozicije. taman za 4 nova gejta, to je tako isplanirano. ne bi izgradili stanicu za odledjivanje bez proracuna dokle bi dosli novi c gejtovi
 
moze se A hodnik eventualno produziti za jos 3 gejta, za B terminalom nema potrebe jos uvek, kapacitet sa trenutnim prosirenjem bice dovoljan za narednih 5-10 godina
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693292#p693292:15u8d624 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pet Dec 27, 2019 10:40 pm[/url]":15u8d624]https://tangosix.rs/2015/04/08/prve-fotografije-novi-izgled-c-hodnika-aerodroma-nikola-tesla/

ovo je iz 2015 plan za to prosirenje, nije mi logicno da se idejno nesto promenilo od tada
Taj plan je star četiri godine i nije Vansijev plan koncesije već navodni "plan" kojim je tadašnji direktor Vlaisavljević mazao oči ljudima. Koliko je taj plan nerealan pokazuje sledeća slika. Obećali su da će do davne 2017 napraviti sve ovo ali su bili nesposobni da urade najskuplje i najvažnije stvari sa te slike kao što je rekonstrukcija postojeće piste, izgradnja vatrogasne baze ili dogradnja hodnika C:

Pogledajte prilog 1

Kad je objavljen tender za koncesiju, druge ponude za koncesiju nisu bile u obavezi da se drže tog plana od 4 nova gejta u produžetku C hodnika koje si naveo. Prvi primer je ponuda konzorcijuma sa aerodromom Cirih gde produžetak C hodnika uopšte nije bio planiran:

https://www.youtube.com/watch?v=5pqx5VLH3C8

Druge ponude takođe nisu imale tih 4 gejtova kao po planu koji si naveo, na primer ova gde su dodatni C gejtovi na obe strane:

Pogledajte prilog 2

Ovo je snimak Vansijeve prezentacije od ove godine, ni ovde taj produžetak C gejtova ne izgleda kao plan iz 2015, nema prostora za prodavnice, barove itd a ni ne vidi se tačno gde je kraj odnosno koliko će novih C gejtova dodati.



Sve u svemu Luka taj plan iz 2015 više ne vredi, tako do nema svrhe verovati da će biti 4 gejta na osnovu toga. Sve je to mašta dok Vansi ne potvrdi broj.

Izvor za sve slike su Aerodom Nikola Tesla, exyuaviation.com i tangosix.rs, mogu da navedem tačno koja je odakle ako je potrebno.
 
Vrh