Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Kinezi su za novi terminal aerodroma u Šngaju jednostavno iskopirali madridski Barajas aerodrom.
btw. terminal je jako lep, kakav bi ja želeo da vidim ovde (umesto postojećeg koji liči na__________ dopuniti po želji)

T2_pier07.03.11p.jpg

ph-13725.jpg
 
na npr autobusku stanicu u Čačku ?
 
bigvlada":34h3t36z je napisao(la):
Kinezi su za novi terminal aerodroma u Šngaju jednostavno iskopirali madridski Barajas aerodrom.
btw. terminal je jako lep, kakav bi ja želeo da vidim ovde (umesto postojećeg koji liči na__________ dopuniti po želji)

T2_pier07.03.11p.jpg

ph-13725.jpg
Funkcionalan sigurno jeste, a da je lep ne bih se slozio. Izgleda kao skladiste.
 
Хм, јел ова вест спада овде или у "Авијација (разно)"

09/02/2009 20:44 | Beograd
Mrkonjić: Sporazum o otvorenom nebu od proleća
Autor: Beta

Beograd - Ministar infrastrukture Srbije Milutin Mrkonjić ocenio je juče da bi i Srbija od proleća ove godine mogla da počne da primenjuje Sporazum o otvorenom nebu. Taj sporazum je „još od septembra u skupštinskoj proceduri“. Sva dokumentacija je u Direktoratu za civilno vazduhoplovstvo, tako da ja očekujem da će sve biti spremno za mesec i po“, kazao je on.

Na pitanje kada će u Srbiju moći da dođe veći broj aviokompanija koje nude jeftine karte, takozvanih „lou kost“ kompanija, Mrkonjićje kazao da je Srbija otvorena za njih pod uslovom da sarađuju sa Jatom. „To znači da bi trebalo da prihvate da putnici, ako presedaju ili idu na neku drugu destinaciju, putuju Jatovim avionima“, kazao je Mrkonjić.

Kako je naveo, Vlada Srbije je Jatu dala pozajmicu od 10 miliona evra da bi mogao da nastavi da radi. „Naša želja je da to bude preduzeće koje može samo da radi. Mi smo ubeđeni da Jat može dobro da posluje“, kazao je on. Jat će pet miliona evra koristiti za popravku šest aviona, a pet miliona evra za otpremninu radnicima koji odluče da odu iz tog preduzeća, kazao je Mrkonjić. On je istakao da niko neće biti otpušten iz Jata, već će odlaziti samo zaposleni koji to sami odluče, uz otpremnine od 300 evra po godini staža.
извор Данас
линк http://www.danas.rs/vesti/ekonomija...vorenom_nebu_od_proleca.4.html?news_id=152984
 
Влада":3ct80lbr je napisao(la):
Mrkonjićje kazao da je Srbija otvorena za njih pod uslovom da sarađuju sa Jatom. „To znači da bi trebalo da prihvate da putnici, ako presedaju ili idu na neku drugu destinaciju, putuju Jatovim avionima“, kazao je Mrkonjić.
Па то је једна врло специјална интерпретација ”отвореног неба”, затим целог концепта лоу-кост компанија, а и слободног тржишта генерално.
 
I onda si dele premije u JAT-u posto uspesno vode MONOPOLSKU kompaniju. E bruke!
 
Влада":ozgv5cej je napisao(la):
Хм, јел ова вест спада овде или у "Авијација (разно)"
'Ajd' pošto si ti ovde okačio vest, i ja ću ...

Niki Lauda od jeseni vozi Srbe jeftino u Evropu
V. Mirilo - I. Jovanović - 10.02.2009. - 02:00

Niki Lauda će posle neuspelog prošlogodišnjeg pokušaja probati da dovede svoje avione u Srbiju...

Srbija bi od proleća mogla da počne da primenjuje Sporazum o otvorenom nebu kojim se obezbeđuje slobodan pristup vazduhoplovnom tržištu 36 zemalja potpisnica, najavio je Milutin Mrkonjić, ministar infrastrukture Srbije. Austrijska lou kost kompanija „Niki”, koja je u vlasništvu bivšeg šampiona Formule 1 Nikija Laude, za „24 sata” već najavila dolazak na srpsko tržište, sa letovima na liniji Beograd - Beč.

KONKURENCIJA - Primena Sporazuma bi građanima Srbije donela veći izbor avioprevoznika među kojima i više lou kost kompanija, kao i niže cene karata.

- Sporazum o otvorenom nebu značajno menja naše planove za Srbiju. Nećemo stići da tražimo dozvolu za letnji red letenja, ali planiramo da tražimo dozvolu za zimski red letenja (26. oktobar - 28. mart) na liniji Beograd - Beč. Cene karata bi trebalo da se kreću već od 29 evra. Planove za druge destinacije još nemamo jer ne znamo tačan raspored letenja - rekli su za „24 sata” iz aviokompanije „Niki”.

Da podsetimo, „Niki” pre godinu dana nije dobila dozvolu za letove iz Beograda jer to ne dozvoljava međudržavni sporazum Srbije i Austrije o vazdušnom saobraćaju. Prema njemu, kao zvanični austrijski avioprevoznik imenovana je „Austrija erlajns”, dok je zvanični srpski avioprevoznik „Jat ervejz”. Letovi niskotarifnih kompanija bi se mogli obavljati da je Srbija u Skupštini ratifikovala Sporazum o otvorenom nebu, koji je ranije potpisala EU.

- Sporazum o slobodnom nebu je od septembra u skupštinskoj proceduri. Kompletna dokumentacija je spremna u Direktoratu za civilno vazduhoplovstvo, očekujem da će sve biti spremno za mesec i po - rekao je Mrkonjić.

Na pitanje kada će u Srbiju moći da dođe veći broj aviokompanija koje nude jeftine karte, takozvanih lou kost kompanija, Mrkonjić je kazao da je Srbija otvorena za njih pod uslovom da sarađuju sa Jatom. To znači da treba da prihvate da putnici, ako presedaju ili idu na neku drugu destinaciju, putuju Jatovim avionima.

U Srbiji za sada posluje nemačka lou kost komapnija „German wings” koja ima letove na relaciji Beograd - Keln i Beograd - Štutgart.

- Veoma smo zadovoljni poslovanjem u Srbiji, ali bez obzira na Sporazum o otvorenom nebu još ne razmišljamo da uvedemo direktne letove iz Beograda do novih destinacija - rekao je za „24 sata” Andres Engel iz „German wingsa”.

Lou kost kompanije posluju veoma dobro već godinama uprkos niskim cenama karata. Nešto niže cene te aviokompanije nadoknađuju avionima punim putnika u kojima ne služe hranu i piće kao standardne aviokompanije. Takođe, ove aviokompanije koriste manje prometne aerodrome na kojima su takse znatno manje.

Koncept lou kost kompanija opstaje već 60 godina. Prvi takvi letovi zabeleženi su 1949. godine u SAD, a obavila ih je kompanija Pacifik Sautves Erlajns koja je uspešno poslovala sve do 1988. godine. Ova kompanija je pored isključivo kratkih linija uvela i praksu postojanja samo jedne klase što se pokazalo kao uspešan recept.

Putovanje niskobudžetnim aviokompanijama je naročito povoljno kad se kupuju karte nekoliko meseci unapred, ali kod kupovine karata za skorije datume cene slične onima kod klasičnih aviokompanija. Tako, na primer, let iz Beograda do Štutgarta sa „German wings-om” sa svim taksama 14. februara košta 119 evra, dok let iz Štutgarta košta 79,99 evra. Međutim, ako kartu rezervišete nekoliko meseci unapred - isplatiće se. Tako let iz Beograda za Štutgart i obrnuto sa svim taksama košta po 49,99 evra.
Izvor: 24sata
Link: http://www.24sata.rs/vesti.php?id=45013

Vozio sam se njegovom kompanijom leta 2007. i mogu samo reči hvale da iznesem.
 
Nova zgrada kontrole leta na Surčinu
Petak, 27. mart 2009. 17:56
Izgradnja zgrade Oblasnog centra kontrole letenja Beograd počela je danas u okviru projekta buduće modernizacije i unapređenja sistema upravljanja vazdušnim saobraćajem, saopštila je Agencija za kontrolu letenja Srbije i Crne Gore.

Kako je navedeno, izgradnja se finansira iz kredita Evropske investicione banke, a očekuje se da objekat bude završen do 2011. godine.

Početku radova prisustvovali su ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić, predsednik Upravnog odbora Agencije za kontrolu letenja Srbije i Crne Gore Nikola Stankov i direktor Projektomontaže i predstavnik konzorcijuma izvođača radova Siniša Zorić.

U budućem objektu, kako je najavljeno, biće instalirana najmodernija oprema koja će sistemu omogućiti sposobnost da prihvati očekivani porast saobraćaja do 2020. godine i steći preduslove da svojim referencama dobijemo status regionalnog centra.

Ministar za infrastrukturu je ocenio tom prilikom da je izgradnja objekta još jedan od važnih infrastrukturnih projekata kojim se omogućuje angažovanje domaćih građevinskih preduzeća, a ujedno jača pozicija Srbije u evropskom vazduhoplovstu.

Vrednost investicije je 18 miliona evra, podsetio je Mrkonjić i dodao da će za perod od dve godine naš sistem kontrole letenja biti najmoderniji u regionu.

"Projekat modernizacije sistema kontrole letenja Srbije i Crne Gore sastavni je deo evropske strategije podizanja nivoa bezbednosti vazdušnog saobraćaja u regionu", rekao je predsednik Upravnog odbora Agencije Nikola Stankov.

(agencije/MONDO)
Izvor: Mondo
Link: http://www.mtsmondo.com/news/world/text.php?vest=129299

Lepa vest, naročito zato što će grada biti lepa, http://www.beobuild.rs/read.php/215.html Mogla bi da se prebaci sad u projekte koji se grade.. :)
 
"Koncept lou kost kompanija opstaje već 60 godina. Prvi takvi letovi zabeleženi su 1949. godine u SAD"
Taman toliko kasnimo za njima.
 
Јуче сам послао мејл компанији Flyniki са питањем да ли је тачно да та компанија уводи летове на релацији Беч - Београд, и када? А они су ми одговорили са:

" Тhank you so much for your Mail.
We are trying about one year now to get Flight permissions to Belgrade, but the Serbian Government is not that easy.
NIKI is hoping that we will get our Landing permissions for the next Winterschedule in November, but we can´t promise.
We are working on it. "
 
^ Oh come on, то је тема која представља опасност по јавно здравље јер озбиљно подиже притисак пуно људи овде!

Мркоњић је не тако давно изјавио да нема ништа против да се ратификује споразум о отвореном небу, под условом да компаније које овде дођу пристану да сарађују са Јатом и да њихови путници преседају на Јатове авионе итд... то је њихова идеја отвореног неба... Има крш линија које се не опслужују само зато што Јат не даје дозволу за њих и зато што је у нашој држави са тзв. слободним тржиштем Јат у позицији да некоме даје или не даје дозволу.

Пар исечака из Устава Србије

Члан 82: Економско уређење у Републици Србији почива на тржишној привреди, отвореном и слободном тржишту, слободи предузетништва, самосталности привредних субјеката и равноправности приватне и других облика својине.

Члан 84: Сви имају једнак правни положај на тржишту.

Забрањени су акти којима се, супротно закону, ограничава слободна конкуренција, стварањем или злоупотребом монополског или доминантног положаја.

...
Страна лица изједначена су на тржишту са домаћим.

:rolleyes:
 
Inače, baš sam gledao ovaj novi letnji raspored, otkud to da su ugasili let za Tiranu, koliko se ja sećam to im je bio jedan od isplativijih letova, čim su leteli 5,6 puta nedeljno.... I ono što me je opet začudilo, nema letova za Prag.....
 
Ne, prošle godine je JU imao svoju liniju. Od ove godine leti samo OK, a JU ima code share sa njima.
 
Ko će prevoziti putnike na letovanje u Tursku i Egipat
Bitka „Jata“ i stranih kompanija za čarter letove
Autor: Bojana Stamenković | Foto:v. lalić | 24.04.2009. - 08:00

aerodrom-putnici-v.jpg


Domaći avio-prevoznik na jednoj i tri turske i jedna egipatska avio-kompanija na drugoj strani odnedavno vode pravi mali rat oko dobijanja dozvola za obavljanje čarter letova u predstojećoj letnjoj sezoni. Neke naše turističke agencije sklopile su ugovor sa stranim avio-prevoznicima, ali se Nacionalna asocijacija turističkih agencija (YUTA) i „Jat ervejz” tome oštro protive. Ni Egipćani ni Turci, međutim, ne ostaju dužni, već uzvraćaju istom merom „Jatu”, pa su neki letovi nacionalne avio-kompanije pod znakom pitanja.

Kako „Blic” saznaje, proteklih dana YUTA je vrlo energično urgirala kod „Jata” (iako on o tome ne odlučuje) da ne dozvoli stranim kompanijama da obavljaju čarter letove, jer je, prema njihovom mišljenju, to potez „koji direktno ugrožava nacionalne interese zemlje i nacionalnog avio-prevoznika”.
U pismu koje je direktor YUTA Radisav Stanković poslao v.d. generalnog direktora „Jata” Saši Vlaisavljeviću, a u koje je „Blic” imao uvid, između ostalog se kaže da su ugovori o čarter letovima sa „Jatom” zaključeni i aranžmani agencija objavljeni.
- YUTA ne vidi nikakvog razloga da naša država ima interesa da u vreme najveće svetske finansijske krize čini poteze koji direktno ugrožavaju njene nacionalne interese, interese svog nacionalnog avio-prevoznika i ukupne turističke privrede Srbije - kaže se u ovom pismu.
Kako su za domaće turiste cene avionskih karata još skupe, manje turističke agencije su smatrale da će sklapanjem ovakvih ugovora privući putnike nižim cenama i do 100 evra.
U prethodno pomenutom dopisu, međutim, malo se pažnje posvećuje interesima putnika, kao i tome da bi konkurencija pored pada cena, dovela i do poboljšanja usluga.
Ipak, koren problema leži u dobijanju dozvola. Kada neka avio-kompanija želi da obavlja čarter letove, mora da se obrati direktoratima civilnog vazduhoplovstva dve zemlje, između kojih se obavljaju letovi. Direktorati i jedne i druge zemlje zatim proveravaju dostavljenu dokumentaciju, kao i da li je sve u skladu sa zakonom, a zatim se donosi odluka.
Aleksandar Popović, vlasnik agencije „Spirit”, koja je sklopila ugovor sa egipatskom kompanijom „Lotus er” kako bi ona prevozila naše putnike čarter letovima na liniji Beograd - Hurgada od 15. juna do 29. oktobra, objašnjava kako se obavlja proces izdavanja dozvola jednoj kompaniji i dodaje da se u konkretnom slučaju na odgovor našeg direktorata još čeka.
- Kod nas je pravilo je da naš direktorat prosleđuje zahtev „Jatu”, koji može, ali i ne mora da da pozitivno mišljenje. I to je njihovo apsolutno pravo. Da bi se let obavio, dozvolu moraju da izdaju i jedna i druga država. U ovom slučaju, naš direktorat je primio zahtev egipatske kompanije „Lotus er” i svu prateću dokumentaciju, ali se do sada o ovom pitanju nisu oglasili. Njihov jedini odgovor je da je zahtev u procesu obrade - kaže Popović.
Slična situacija je i sa Turskom.
Saša Vlaisavljević potvrđuje za „Blic” da je nacionalna avio-kompanija od Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije krajem marta dobila zahteve za obavljanje čarter saobraćaja između Srbije i Turske od tri turske čarter kompanije - „Pegazusa”, „Atlas džeta” i „Skaj erlajnza”, kako bi dali svoje mišljenje koje nije obavezujuće.
- Sve tri kompanije su uputile zahteve za obavljanje saobraćaja između Beograda i Niša i Antalije u letnjoj sezoni, što jasno ukazuje na to da se radi o prevozu državljana Republike Srbije u Tursku na letovanje. Imajući u vidu da turske čarter kompanije nisu pokazale interes za receptivnim turizmom, odnosno prevozom turista iz Turske u Srbiju, da je „Jat ervejz” u stanju da odgovori svim zahtevima turističkih agencija za čarter prevozom u sezoni, mi smo Direktoratu dali mišljenje imajući ovu činjenicu u vidu - objašnjava Vlaisavljević.
Vlaisavljević dodaje da je „Jat ervejz” još 4. marta podneo zahteve za obavljanjem čarter saobraćaja. Kako odgovor turskih vazduhoplovnih vlasti nije dobijen, zahtev je ponovljen 20. aprila. Dozvole i dalje nisu dobijene, a prvi čarter let „Jat ervejza” za Antaliju je planiran za sutra.
Kako će se situacija rešiti još niko od nadležnih izgleda nema odgovor. U Direktoratu za civilno vazduhoplovstvo niko juče „nije bio nadležan” da o tome govori. Kako „Blic” nezvanično saznaje, egipatski direktorat civilnog vazduhoplovstva pozvao je predstavnike domaćeg direktorata i „Jata” da pregovorima reše sva otvorena pitanja u ovom slučaju, s obzirom na to da će se Direktorat Egipta očigledno recipročno odnositi kada su u pitanju zahtevi „Jata”, odnosno da ih drži u procesu obrade. Što se Turske tiče, rešenje se ne nazire, a „Jatov” subotnji let za Antaliju izgleda sve manje izvestan.

Vlaisavljević: U Egipat samo do kraja maja
Vlaisavljević kaže da su, što se tiče Egipta, dozvole za čarter letove dobijene do kraja maja, uz uslov da se do tada reši status zahteva egipatskih kompanija za čarter saobraćaj iz Srbije za Egipat.
- Mi smo Direktoratu civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije dali isti stav povodom zahteva egipatskih kompanija iz istih razloga koji se odnose na turske prevoznike. Planiramo da u narednom periodu razgovaramo sa ambasadorima Turske i Egipta i vidimo zašto nam dozvole ne važe za čitavu sezonu - ističe Vlaisavljević.

Mali udeo stranih kompanija
Prema podacima koje je izneo Aleksandar Popović iz „Spirit travela”, planiran prevoz na letovima egipatskog „Lotus era” je oko 3.000 putnika, što bi predstavljalo 0,1 odsto od ukupnog broja putnika u međunarodnom prevozu ili 0,23 odsto ukupnog broja putnika u vazdušnom saobraćaju. Planirani prevoz na letovima „Lotus era” predstavljao bi 0,45 odsto od ukupnog broja putnika koje je prevezao „Jat ervejz” i tri odsto ukupnog broja putnika prevezenih u čarter saobraćaju.


aerodrom-zahtev-x.jpg

*Zahtev egipatske avio-kompanije našem Direktoratu da joj izda dozvolu za letove na liniji Beograd-Hurgada-Beograd

Izvor: Blic
http://www.blic.rs/ekonomija.php?id=89583
 
Koliko ja vidim ovo je zahtev egipatske uprave civilnog vazduhoplovstva, a ne avio kopmanije... Da li im zaista mozemo verovati da su pravilno procitali pismo upuceno Jatu?
 
Evo jos jedne lepe direktne destinacije:


Poljski LOT od 8. maja obnavlja letove Varšava-Beograd

BEOGRAD, 28. aprila 2009. (Beta) - Poljska aviokompanija LOT najavila je da će od 8. maja obnoviti letove na liniji Beograd-Varšava, posle 15 godina pauze. Kako je rečeno na konferenciji za novinare u poljskoj ambasadi, od 8. maja do 9. juna LOT će između Beograda i Varšave leteti četiri puta sedmično, a od 10. juna biće uveden i peti let tokom sedmice.

LOT je sa Jat ervejzom potpisao kod-šer ugovor, na osnovu kojeg će, kako je naglasio komercijalni direktor srpske aviokompanije Vladimir Ognjenović, Jat zakupljivati 20 odsto sedišta u avionima. Ognjenović je kazao i da su kompanije započele pregovore i o proširenju saradnje, koje se očekuje uskoro. Potpredsednik LOT-a za komercijalne poslove Pavel Pudlovski kazao je da se poljska aviokompanija odlučila za obnavljanje linije do Beograda nakon pažljive analize koja je pokazala da je Beograd dobra prilika zbog žive ekonomske aktivnosti. Ambasador Poljske u Beogradu Maćej Šimanski ocenio je da se saradnjom Jata i LOT-a unapređuje saradnja Poljske i Srbije i da su ekonomski odnosi dve zemlje poboljšani.

LOT će na liniji Beograd-Varšava leteti avionima "embrajer" 145, 170 i 175, let će trajati sat i 35 minuta, polasci sa varšavskog aerodroma "Frederik Šopen" planirani su u 11.15, a iz Beograda u 13.45, ponedeljkom, utorkom, sredom, petkom i nedeljom.
 
Odbijen zahtev turskog "Skaj Erlajnza"
Dozvole stranim čarterima samo za niški aerodrom
Autor: B. S. | 30.04.2009. - 05:00

Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije dao je dozvolu turskim čarter avio-kompanijama „Atlas“ i „Pegazus“ za liniju Niš-Antalija-Niš, ali ne i za letove iz Beograda. Turski „Skaj erlajnz“, koji je tražio dozvolu samo za Beograd, odbijen je, rečeno je „Blicu“ Direktoratu.

U Direktoratu takođe dodaju da je uobičajeno da lou-kost kompanije koriste manje i jeftinije aerodrome, zbog čega aerodrom u Nišu ima šansu da se profiliše za ove niskobudžetne avio-kompanije.

Što se tiče egipatskih čarter kompanija „Lotus er“ i „Er Kairo“, i njihov zahtev je odbijen, dok su „Koral blu“ i „Er Memfis“ još u proceduri.
Tuniska kompanija „Nuvel er“ dobila je, međutim, dozvolu da leti za Beograd zahvaljujući međudržavnom sporazumu Srbije i Tunisa.
Dobijanje ovih dozvola nije rešenje za problem oko čarter dozvola za strane kompanije.
Kako turskim kompanijama nisu izdate dozvole, vazduhoplovne vlasti Turske sada su čvrsto rešile da ni srpskom avio-prevozniku ne dozvole obavljanje čarter letova dok se spor ne reši. „Jat ervejz“, slično kao i prošle nedelje, nema dozvolu za subotnji let za Antaliju, a kako „Blic“ saznaje, Turci ovoga puta neće popustiti.

Izvor: Blic
http://www.blic.rs/drustvo.php?id=90479
 
Koja bahatost, pa to je strasno, ovo je nezamislivo bilo gde drugde u Evropi. Najbolje da JAT smanji flotu na jedan 737 i da leti samo za Podgoricu kao u vreme sankcija + da nikome ne dozvoli sletanje u BG....

A sporazum o otvorenom nebu ceka 3 god na usvajanje u skupstini... Bitno je da imaju visak zaposlenih i plate 10x vece u odnosu na utrosak rada, ali zato monopol radi svoje kao svajcarski sat.

U nasem slucaju JAT = direktorat = Aerodrom Beograd, kartel, trio fantastico, leglo neradnika i lopina.
 
Kako ono kažu, ničija nije do zore gorela... Kad-tad će taj monopol morati da pukne... :notok:
 
Uskoro Sporazum o otvorenom nebu
9. maj 2009. | 10:37 -> 14:35 | Izvor: Beta
Beograd -- Skupština bi sledeće nedelje trebalo da ratifikuje Sporazum o otvorenom, koji bi trebalo da doprinese pojeftinjenju avionskih karata, kaže premijer Cvetković.


B92 Info Vesti Ekonomija
Uskoro Sporazum o otvorenom nebu
9. maj 2009. | 10:37 -> 14:35 | Izvor: Beta
Beograd -- Skupština bi sledeće nedelje trebalo da ratifikuje Sporazum o otvorenom, koji bi trebalo da doprinese pojeftinjenju avionskih karata, kaže premijer Cvetković.

Mirko Cvetković i Milutin Mrkonjić (FoNet)
Mirko Cvetković i Milutin Mrkonjić (FoNet)
Predsednik Vlade Srbije Mirko Cvetković je na konferenciji o reformi saobraćajnog sektora u Srbiji rekao da će primena tog sporazuma moći da počne dva do tri meseca posle ratifikacije. On je naveo da će sporazum "dozvoliti konkurenciju na domaćem tržištu" i povećati značaj Beograda kao važne vazdušne luke u istočnoj Evropi.

Sporazum je potpisan sredinom 2006. godine, a u skupštinsku proceduru ušao je u septembru 2008. godine.

Cvetković je rekao da su reforme privrede Srbije i povećanje obima trgovine u jugoistočnoj Evropi povećali tražnju za transportnim uslugama, posebno u putnom saobraćaju, i dodao da su za razvoj Srbije važni i drugi vidovi saobraćaja, poput vazdušnog i vodnog.

Istakao je da bi zemlje u razvoju godišnje trebalo da ulažu u razvoj infrastrukture između pet i sedam odsto bruto domaćeg proizvoda, što znači da bi Srbija u tu oblast trebalo da ulaže oko tri milijarde evra godišnje.

Cvetković je rekao da kriza ugrožava finansiranje izgrađnje infrastrukture jer smanjuje raspoloživa sredstva i učešće privatnog sektora u izgradnji, ali je dodao da je baš u krizi značajno ulagati u infrastrukturu jer to povećava zaposlenost, posebno u građevinskoj i metalskoj industriji i sektoru malih i srednjih preduzeća.
Izvor: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=05&dd=09&nav_id=359654
 
ne lipši magarče do zelene trave.. ja stvarno ne znam do kada oni misle da odugovlače sa tim... ili će i oni da dobiju neku "preporuku JAT-a" ;)??
 
jovanovm":edid9h9z je napisao(la):
Uskoro Sporazum o otvorenom nebu
9. maj 2009. | 10:37 -> 14:35 | Izvor: Beta
Beograd -- Skupština bi sledeće nedelje trebalo da ratifikuje Sporazum o otvorenom, koji bi trebalo da doprinese pojeftinjenju avionskih karata, kaže premijer Cvetković.
a na koju sledeću nedelju misle? ova je već prošla, a koliko sam upućen u zbivanja u skupštini, neće ni sledeće, a kamoli one tamo
 
Vrh