Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

12-1.jpg

11.jpg

9-1.jpg

8-1.jpg

7-1.jpg

6-1.jpg

5-1.jpg

4-1.jpg

3-1.jpg

JAT.jpg

http://yugoslavian.blogspot.de/2010/01/ ... w=flipcard
 
JohnnyLee":1gxh5a0p je napisao(la):
не ту. они стари ловци што чуче иза зграде музеја могу да се склоне на неко друго место и ту паркирати те авионе. само је питање да ли ће аеродром да да тај авион

Na tom mestu će izgleda muzej postaviti hangare koji su rasklopljeni i transportovani iz Kumbora!
 
Koliko avio mostova ima Aerodrom Beograd u ovom trenutku,ukljucujuci i ovih novih 6 iz Kine??
 
укупно 16 (А1-А10 + Ц1-Ц6). нови су урађени на А1-А5 и Ц6, а остали ће бити када буде трећа фаза реконструкције (током ове или следеће године)
 
Belgrade Nikola Tesla Airport top 10 international routs (by seats): 20-Jan-2014 to 26-Jan-2014
belgradetopintl.png

Belgrade Nikola Tesla Airport international capacity (% of seats): 20-Jan-2014 to 26-Jan-2014
belgrade.png

http://centreforaviation.com
 
Na aerodromu noću zatvoreni restorani i trafike »

28. Januar. 2014 | (16:39 -> 18:56), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Sa oko tri miliona putnika godišnje, beogradski Aerodrom Nikola Tesla spada u najveće u Jugoistočnoj Evropi. Ipak, još nije toliko veliki da bi imao i mnogo noćnih letova.
Malobrojne putnike noćnih letova ili one kojima avion kasni, dočekaće prilično neprijatno iznenađenje - zatvoreni svi restorani i sve trafike.
Takvo je bar iskustvo jednog našeg sugrađanina koji nas je zamolio da proverimo zbog čega maloprodajni objekti na beogradskom aerodromu rade samo do 20 sati, za razliku od drugih zemalja gde, kako kaže, rade non-stop.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XFS0xJEU5zk[/youtube]
 
Знате да све таксисте називају педерима? У случају ових нелегалних, то је у потпуности тачно.
 
Kakav čemer i jad. Ovo me podseti na onaj klip sa ragrabljivanjem novina 24 sata. Ode mi nivo stresa na 300% dok gledam ovo.
 
Čemer i jad je što se pitanje tih nazovi taksista na aerodromu ne rešava pa sigurno skoro 20 godina.
Prvi kontakt koji stranac ima sa gradom i državom i "dobra" priprema šta ga dalje očekuje kroz primer izlaska sa parkinga!
Nek puste onda da tamo "rade" i prosjaci, perači, pevači i svirači, pa da slika bude kompletna!
A žardinjerija nek kulira!
 
Saga se nastavlja
Taksisti na aerodromu još prave haos
S. J. M. | 28. januar 2014. 21:08 | Komentara: 3
Zlatan Zlatković, vlasnik "Beogradskog taksija", o stanju u taksi prevozu. Postavio na "Jutjub" snimak taksista koji "ne poštuju pravila"
STANjE u taksi prevozu, barem kada je beogradski aerodrom "Nikola Tesla" u pitanju, i dalje je haotično. Dva meseca otkako je komunalna policija dobila ovlašćenja da kažnjava svakoga ko ne poštuje pravila, ništa se skoro nije promenilo, tvrdi vlasnik "Beogradskog taksija" Zlatan Zlatković.



Mnogi taksisti i dalje na terminalima za rukave vuku stranke i naplaćuju im nerealno visoke cene prevoza. Ipak, od petka na aerodromskom parkingu stoji dupla rampa, koja sada sprečava te taksiste da sa parkinga izađu bez plaćenog računa za parkiranje.

- Mene smatraju glavnim krivcem što je rapma postavljena, pa mi je neko u ponedeljak ispred kuće probušio sve četiri gume na autu - kaže Zlatković. - Oni ranije nisu stajali na taksi stanici, već su ulazili na parking, na dolaznom terminalu hvatali mušteriju, pa sa parkinga izlazili "na braniku" drugih kola. Sad su neki počeli da plaćaju parking.

Iritiran zbog bušenja guma i nemoći, jer već pet godina obija pragove nadležnih službi, a niko ne reaguje, Zlatković je na "Jutjubu" objavio snimak taksista, koji mu navodno prete, i uzimaju stranke kršeći propise.

- Na snimku se vidi 27 taksista koji ne poštuju pravila, a ukupno ih ima 85 - tvrdi Zlatković. - Nek narod vidi šta se radi. To je samo tri posto materijala koji imam, a od ostatka ću da napravim dokumentarni film o tome šta se dešava u taksi prevozu na aerodromu!

ZAMERIO SE I POLICIJI

ZBOG svoje borbe za uspostavljanje reda na aerodromu, Zlatković tvrdi da se zamerio svima.

- Zamerio sam se upravi aerodroma jer snimam, tim taksistima, jer im smetam da otimaju ljudima pare, a komunalnoj policiji što im, kako kažu, "ne dam da dišu" - navodi Zlatković. - Svi znaju šta se dešava, a niko ne rešava problem. Ipak, i dalje ću da se borim, makar sam protiv svih.

CENE TREBA KORIGOVATI

ZLATKOVIĆ kaže da su problem skupi vaučeri za delove poput Zemuna, Batajnice i Novog Beograda.

- Za ljude iz tih krajeva 1.800 dinara je skupo - kaže Zlatković. - Rešenje je da se oni voze po taksimetru, ali da maksimalna cena može da bude 1.200 dinara. Dok je skup vaučer, mnogi će pristati na priču taksista varalica da ih voze jeftinije, a onda im na auto-putu ispostave veću cenu.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... prave-haos
saga se nastavlja
 
Тако је. Чувени Б-707, случај Антон Кикаш. Био је у доста лошем стању, али је одрадио важан посао приликом евакуација из БиХ. Продат је крајем '90-тих, мислим исто некој афричкој држави. Требало би да је у истом или сличном послу продат и још који Ан-26 нашег Рв и ПВО.
 
Да, то је тај период, али мислим да је 12-тица отишла другим каналима, продата је Бугарској, и то мислим преко Музеја ваздухопловства.
 
Muzej vojnog vazduhoplovstva i sluzi za te mutne radnje
 
Osvete divljih taksista: Direktoru "Beogradskog taksija" izbušili gume VIDEO

M. M. M. | 29. 01. 2014. - 18:59h izmena vesti 00:15h | Komentara: 9
Zlatanu Zlatkoviću, direktoru "Beogradskog taksija", nepoznate osobe izbušile su gume na automobilu nakon što je objavio snimak o "20 najbahatijih divljih takstista na aerodromu".
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/438514 ... usili-gume (ceo tekst)
 
Ја сам једном погрешио. Наиме, рекао сам да Т1 има капацитет негде око 1,5 а Т2 5 милиона путника. Међутим, цео аеродром има капацитет 5 милиона путника. Зато се и сада раде разне реконструкције, које ће подићи капацитет на неких 8 милиона.
Као што се зна, Ер Србија планира да узме Т1 за своје летове. Поставља се питање шта онда са нискотарифним компанијама које лете из Београда? Може да се Т2 подели на Т2а и Т2б, где би се на А чекирале регуларне авио компаније, са постојећим ценовником, а на Б нискотарифне, које би плаћале нижу цену услуге. Онда, испод Ц капија направити аутобуске капије (Ц7-Ц10) кроз које би путници улазили у аутобусе и ишли до авиона који су постављени на Ц7-Ц10 паркинг позиције.

Ово је најјефтинија варијанта, која ће користити док аеродром не приђе цифри од 8 милиона.

Е, а шта онда? Онда би требало кренути у изградњу новог терминала (Т3), јер баш нема пуно простора за проширење Т1 и Т2. Постоји више локација, а мој предлог су следеће две:
- Преко пута садашњег терминала, на локацији код Б стајанке.
- На месту хангара Јат Технике.

Предности локације Б платформе:
- Постоји стајанка.
- Близина главне зграде, што олакшава и појефтињује изградњу потенцијалне шинске везе између зграда (даљина 300 метара од зида до зида).

Мане:
- Локација зграде ватрогасне службе и службе одржавања, која би морала да се сели.
- Изградња потпуно нових електро и водо инсталација.
- Изградња нове саобраћајнице дужине око 1,5 км око хангара Јат Технике, или тунелске саобраћајнице испод зграда терминала. Друмска даљина између зграда је 3 км.
У првој фази би се селила зграда ватрогасне службе и службе одржавања и почела градња саобраћајнице.


А у другој, изградња остатка саобраћајнице и терминала дужине око 400 м.


Предности локације хангара Јат Технике
- Постоји сва комунална и електро инфраструктура.
- Постоји саобраћајна веза са главним путем.
- Релативна близина главне аеродромске зграде (око 700 метара преко стајанки и 1,5 км путем).
- Постоји стајанка, која би морала да се мало прошири.

Мане:
- Хангар Јат Технике који би морао да се сели.
- Хангар за мање авионе који би морао да се сели.
- Изградња нове рулне стазе за прилазак Техници и терминалу.

У првој фази би се селили постојећи хангари, градила би се нова стајанка за потребе Јат Технике и нова рулна стаза за прилазак Техници и терминалу.


У другој фази би се изградио терминал 420 м дужине.


Видећете да је стајанка дугачка 70 м, што је и више него довољно за све авионе који сада лете ка Београду.
Оригинално, терминал је замишљен без авио мостова, јер је првенствена његова замисао нискотарифни саобраћај. Уколико би се градили авио мостови, онда је најбоља варијанта два, јер су на њој авиони нормални на зграду, јер би авиони на Б стајанци били постављени укосо у односу на зграду, што компликује изградњу авио мостова.
 
a koliko putnika treba da pređe aerodrom da krene da se gradi druga pista?
 
Ce se iznenadite kad krene da se radi upravna zgrada aerodroma pa i pista .Porblem je oko dozvola naravno obozavam kad drzavna troma administracija koci durugo drzavno preduzece to mi je nevjerovatno kao da ministri iz dva resora nesjede u istoj vladi
 
MilisaV":r6mmql37 je napisao(la):
a koliko putnika treba da pređe aerodrom da krene da se gradi druga pista?

по мени, када аеродром дође до 10 милиона може да крене да се гради друга писта. међутим, нема ту правила. с једне стране имаш Хитроу, који има 70 милиона путника и 475.176 авио операција са две писте, а с друге стране имаш аеродром у Букурешту, који има 7 милиона путника и 98.600 авио операција са две писте. па онда имаш Амстердам, који има 6 писти, а 52 милиона путника и 425.565 авио операција. а имаш и Сабиху Гокчен у Истанбулу, која има једну писту и 18 милиона путника.
 
Beogradski aerodrom povećao broj putnika za 29 odsto
Tanjug | 01. februar 2014. 10:00
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... a-29-odsto

Aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu imao je u januaru 29 odsto veći broj putnika i 33 odsto više poletanja i sletanja u odnosu na isti mesec prošle godine

aerodrom013620x0.jpg


Napredak je ostvaren velikim delom zahvaljujući obimu poslovanja i širenju operacija nove nacionalne kompanije Er Srbija, saopštio je aerodrom.

Na beogradskom aerodromu je u prvom mesecu ove godine opsluženo 270.784 putnika, što je povećanje za više od 60.000 putnika.

Pritom je ostvareno 4.147 poletanja i sletanja, što je porast od 33 odsto, dok je u kargo saobraćaju promet robe povećan 20 odsto u odnosu na januar 2013.

Ovim rezultatima su potvrđena očekivanja poslovodstva da će beogradski aerodrom u 2014. ostvariti najveći napredak, odnosno zabeležiti najveći porast broja putnika i obima saobraćaja u odnosu na sve prestoničke aerodrome u Evropi.
 
одлични резултати, па дај да се фалимо :) прошле године су избацили тек око 10.02, а као што се сећате, био је пад од 2%. иначе, ако буде овако добар раст, ето нама 1-1,2 милиона у јулу и августу заједно
 
Nešto mi je to mnogo veliko povećanje u januaru gledajući decembarskih 5% sa sve svetskim prvenstvom u rukometu za žene?!
 
Vrh