Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Znaci opet politicki kriterijumi?!
Nista novo.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Par mojih fotki od pre par dana.

Odlicno snabdevena prodavnica, dobro izgleda:

dsc0195.jpg


Nove linije, nove reklame:

dsc0200.jpg


Hodnici, svetli i široki, udobne stolice, sklonili su većinu onih metalnih:

dsc0201.jpg


Dva kurioziteta, jedna mačka na starom delu aerodroma, spava ko top, uživanje potpuno:)

dsc0193.jpg


Avion na direkt liniji za Minsk, ne uliva uopšte poverenje od spolja a vozio sam se istim i ranije niti iznutra :)

dsc0202.jpg
 
То је "Бомбардијеов" ЦРЈ, супер авиончић. Зашто ти "не улива поверење"??
 
Sto se tice areodroma dobili su dozvole za radove na gejtovima od a6 do a10 .Takodje plan za aerodrom detaljni treba da bude usvojen skoro koji ce predvidjeti upravnu zgradu aerodroma ,tako da ce im sve kancelarije i sluzbe biti na jednom mjestu ,a silne barake i montazni objekti uklonjeni
 
Пантограф":6yxgg3yq je napisao(la):
То је "Бомбардијеов" ЦРЈ, супер авиончић. Зашто ти "не улива поверење"??

Samo polako, bez previše uzvičnika :). Zato što sam istim leteo do Minska i opšti utisak je da je razdrndan kao stari Ikar na liniji 31.
 
Пантограф":1dym1iqw je napisao(la):
То је "Бомбардијеов" ЦРЈ, супер авиончић. Зашто ти "не улива поверење"??

Poverenje na stranu, CRJ je super ako imas metar i 50, eventualno metar i 60. Za svakog veceg od toga, avion je jednostavno pretesan...
 
...што по мени важи у принципу за економску класу у сваком ускотрупном авиону, осим у А-319/320/321, где је субјективни утисак (објективне) пространости доста јак, па односи превагу чак и ако су седишта прегусто збијена, као у "Визеру".
Летео сам четри сата у Б-737-800 и сморио се најстрашније (висок сам 1,88 м).
 
Meni je B737-300 sasvim OK po tom pitanju, doduse ja sam 10ak cm nizi od tebe. Sa B737-800 ne znam da li sam ikada leteo. U svakom slucaju, svaki CRJ mi je bio pretesan, u jednom je mom kolegi koji je bio visok oko 190 cm glava bukvalno udarala u plafon, i to kada se pogrbi, a ja sam se pitao kako bilo ko siri od mene (prosecne sam tezine za svoju visinu) moze uopste da stane u sediste.

Cini mi se da su rivalni ERJovi nesto malo komotniji.
 
Сваки 737 има кабину идентичног попречног пресека - као и сваки ускотрупни "Боинг" од 1958. године и модела 707 (неким чудом сам довољно матор да сам једаред летео и њиме, за Дубровник, као непраћено дете :) ) Такорећи, штеде силан новац правећи исти авион већ шесту деценију. Између осталог их и зато "Ербас" у тој категорији тренутно одваљује.
ЕРЈ-ови, ови новији и већи, су одлични. Оним старијим (135/145) нисам летео, мада на слици делују врло скучено.
 
нисам летео ни са ЦРЈ ни са ЕРЈ, али имам утисак на основу фотографија да је ЕРЈ (велики - 170 до 195) комотнији у односу на конкурентски ЦРЈ (700-1000). они мањи су прч, па су по дифолту неудобни. али, оно што сигурно знам је да је ЕРЈ економичнији од ЦРЈ
иначе, ТАП је објавио ред летења Београд-Лисабон и почела је продаја карата. летови крећу 02.07 а цена је 242€ (што је ок за лет који траје око 3:40)

TP 502 Lisbon-Belgrade (1---5--) 22.45-03.25
TP 503 Belgrade-Lisbon (-2---6-) 04.10-07.05

TP 502 Lisbon-Belgrade (--3----) 22.00-02.40
TP 503 Belgrade-Lisbon (---4---) 03.25-06.20
 
Ja sam imao priliku da letim za Varsavu sa ERJ 145 i kolikogod mali da deluje, prilicno je udoban tokom leta. Jedini problem je ulazak u avion i smestanje na sediste, ali ako tu prepreku savladate, onda nema problema. Doduse, za one koji su navikli da lete nesto vecim avionima, i napustanje sedista moze da bude ne samo problem, vec i poprilicno bolno. Jedan on mojih saputnika je glavom udario u hatrack kad je ustajao sa sedista, pa je onda izgubio ravnotezu i celom udario u hatrack na suprotnoj strani. Sve se srecom zavrsilo bez posledica.
 
И шта је овде од свега истина ? Да ли је стварно аеродром Никола Тесла изгубио толике паре због датих попуста или је зарадио од тих попуста ! Коментаре читалаца не вреди ни читати јер пљувачина је на нивоу, наравно против Ер Србије ! Само не знам како неки могу да пореде нискобуџетне авио компаније са авио компанијама пуног профила.

„Viz erovi“ popusti idu na proveru
T. Spalević | 21. januar 2014. 21:30 | Komentara: 14
Ministarstvo saobraćaja najavilo kontrolu poslovanja beogradskog aerodroma. Utvrdiće se da li je mađarska kompanija „Viz er“ bila privilegovana.
MINISTARSTVO saobraćaja tražiće od nadležnih na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" informacije o tome da li je mađarski "Viz er" imao privilegovan položaj u odnosu na ostale avio-prevoznike, kaže za "Novosti" Milutin Popović, pomoćnik ministra.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... na-proveru
 
Гага":253vsc7f je napisao(la):
Само не знам како неки могу да пореде нискобуџетне авио компаније са авио компанијама пуног профила.
Air Serbia je kompanija zamračenog profila, a onaj ko je odgovoran za to će kad tad biti slikan i iz poluprofila!
 
belgrey":nalhm4n5 je napisao(la):
Гага":nalhm4n5 je napisao(la):
Само не знам како неки могу да пореде нискобуџетне авио компаније са авио компанијама пуног профила.
Air Serbia je kompanija zamračenog profila, a onaj ko je odgovoran za to će kad tad biti slikan i iz poluprofila!

Jel ovo mišljenje člana ili urednika portala :)?
 
Искључење према аеродрому из правца Шида је заиста криминално, постоји знак СТОП а не постоји никаква прегледност, иза кривине обично излећу аутомобили огромном брзином. Места има да се направи трака ѕа укључење (означено црвеном бојом).
ukljucenje.png
 
JAT-ovu devetku, koja sad nažalost služi aerodromu za "vežbanje", i grupu starih aviona, koji bezveze čuče na aerodromu, treba dovući na mesto koje sam označio na slici i tako ih priključiti muzejskoj postavci uz uređenje tog zemljišta, sa ugostiteljskim sadržajima i mestom za spotere!
Sramota je da nijedan, ni JAT-ov ni AGX-ov, B727 nije sačuvan! :bash:
aerodrom02_zpsbe5420ff.jpg
 
Срамота.
Да покренемо иницијативу да сачувају неки Б-737-300, јер је за тај тип авиона ЈАТ веома важна компанија: прва ван САД која га је увела у флоту.

Мислим, конкретно, да би један 737 требало офарбати у оригиналну сребрнасту боју, са ЈАТ-овим ознакама. Можда би се на таквом једном послу могли спојити Музеј ваздухопловства и Музеј историје Југославије, који има и више новца, и људи способних да изведу пројекте (тј. да прикупе средства).
 
A sta se desilo sa 727 koji je bio prodat, pa je zaplenjen 1991 na Plesu prilikom sverca oruzja u HR?
Jedno vreme ga je VJ koristila, ali posto je bio u floti JAT-a bilo bi logicno da bude u muzeju vazduhoplovstva.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
То је био 707.
Запленили смо га од Уганђана и дали војсци, која га је одавно продала (заборавио сам коме).
 
Пантограф":2l00f0rp je napisao(la):
То је био 707.
Запленили смо га од Уганђана и дали војсци, која га је одавно продала (заборавио сам коме).
Balkh Airlines (neka poludivlja avgansitanska avio kompanija).
Rashodovan je u Belgiji.

http://www.planelogger.com/Aircraft/Vie ... e=29.07.66

Reg Airline Delivered Status
N17325 Continental Airlines 29.07.66 Left Fleet
PP-VLN Varig 07.04.73 Left Fleet
N110BV ALG-Buffalo Airlines 08.89 Left Fleet
N110BV Malev 04.90 Left Fleet
N110BV Aer Turas s23.09.90 Left Fleet
5X-UCM Uganda Airlines 09.11.90 Left Fleet
73-601 Yugoslav AF s10.91 Left Fleet
YA-GAF Balkh Airlines s12.01.97 Scrapped
 
АНД (733) и АНП (732) треба сачувати. АНД у оригиналним ЈАТ бојама (са све безбојним трупом), а АНП у оригиналним Авиогнекесовим бојама

Urke":10y1kzs3 je napisao(la):
Sramota je da nijedan, ni JAT-ov ni AGX-ov, B727 nije sačuvan! :bash:

већина је продата даље, ипак су им у то време требале паре за преживљавање

Urke":10y1kzs3 je napisao(la):

не ту. они стари ловци што чуче иза зграде музеја могу да се склоне на неко друго место и ту паркирати те авионе. само је питање да ли ће аеродром да да тај авион
 
Imali koj ,,matorac,, i na travi skroz iza novog JATovog hangara ?
 
Aerodrom "Nikola Tesla" bira članove Nadzornog odbora - Vanredna skupština akcionara 14. februara
Subota, 25. 01. 2014. | Izvor: Sinteza Invest Group
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 4-februara

airserbiaavionnovakdjoko.jpg


Upravni odbor Aerodroma "Nikola Tesla" doneo je odluku o sazivanju vanredne skupštine akcionara za 14. februar.
Kao dan akcionara utvrđen je 4. februar, a pravo glasa prema imaju akcionari ili njihovi punomoćnici koji raspolažu s najmanje 34.289 akcija.

Prema predloženom planu rada, najvažnija tačka dnevnog reda će biti razrešenje i imenovanje članova Nadzornog odbora.

Akcije Aerodroma na Beogradskoj berzi beleže lagani rast vrednosti od početka godine (+3,7%), a po poslednjoj ceni od 507 dinara tržišna kapitalizacija kompanije iznosi 17,4 milijarde dinara (150 mil EUR).
 
Vrh