Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Pa da, ali ja na znam gde ima kontrola samo pred gejt? U Vankuveru ima pred ulazak u bescarinsku zonu i pred ulazak u avion, u Frankfurtu je isto pred pasošku kontrolu. Ali ne znam da igde ima kontrola samo pred gejt.
Inače, meni je super bilo ranije na AB si imao 3 kontrole, na ulasku u zgradu, pred carinu i pred avion..
 
Recimo, na delovima aerodroma sa kojih idu letovi za UK ili USA (verovatno i Kanadu, ali nisam siguran) imas jos jedan dodatni check point kao i pasosku kontrolu, ali to je iskljucivo zbog zahteva tih zemalja i naravno, izlaska iz shengen area. Ovo ANT jos uvek ne dotice.

Ali, ako je ova vest gore tacna, to bi znacilo da ljudi sa pistoljima i eksplozivima ladno mogu da udju na Aerodrom i da se ponjemu setaju i sakriju recimo neku bombu iza cigareta na free shopu. To mi je totalno nepojmljivo i suludo tako da sam pogledao i vest na sajtu ANT-a i tamo pise isto to... :shok: :shok::bash:



Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd uvodi posebnu naknadu za bezbednost
Beograd, 21. maj 2008. godine

Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd obaveštava javnost da uvodi posebnu naknadu za bezbednost u iznosu od 4,5 evra i to od 14. jula ove godine, na osnovu odluke Upravnog odbora.

Shodno međunarodnim obavezama, Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd odluku o uvođenju posebne naknade za bezbednost najavio je dva meseca unapred svim učesnicima u aviosaobraćaju – avio-kompanijama, turističkim agencijama i drugima.

Sredstva prikupljena od posebne naknade za bezbednost isključivo će se koristiti za nabavku najsavremenije bezbednosne opreme – u planu je kupovina najmodernijih mobilnih i fiksnih rendgen uređaja i velikog broja detektora eksploziva. Odluka o nabavci ovih uređaja postojala je i 2006. i 2007. godine, ali iz finansijskih razloga nije realizovana.
U skladu sa nabavkom nove opreme, u planu je promena kompletne procedure kontrole putnika i prtljaga pre ulaska u avion. Pomenuta nova procedura će biti znatno efikasnija i brža i cilj je da se izbegne stvaranje gužve na prostoru ispred carinske i pasoške kontrole odlazećih putnika. Naime, umesto dosadašnje dve ubuduće će postojati samo jedna kontrola i to na ulasku u putničke čekaonice tzv. gejtove. Ova procedura u potpunosti je u skladu sa procedurama koje se primenjuju u zemljama šengenskog sporazuma. Opredeljenje menadžmenta Aerodroma "Nikola Tesla" je usaglašavanje usluga na način kako to rade vodeći aerodromi svih zemalja potpisnica Šengenskog sporazuma.
Odluka o primeni nove bezbednosne procedure će biti donesena u saradnji sa Stanicom granične policije MUP Srbije, a u koordinaciji sa Direktoratom civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije.

Posebnu naknadu za bezbednost odavno naplaćuju skoro svi aerodromi u Evropi. Poređenja radi, na aerodromima u Podgorici i Tivtu ona od prošle godine iznosi po 4 evra, a u Beču iznosi 8 evra.

Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd razmatra odluku o snižavanju takse za transferne putnike i to za polovinu – ona sada iznosi 16,5 evra, a nova cena će iznositi oko 8 evra.

Posebna naknada za bezbednost naplaćivaće se samo za odlazeće putnike. Ukupno, ova naknada povećaće za 2% cenu avio-prevoza. Posebna naknada za bezbednost će se plaćati prilikom kupovine avio karte, u dinarskoj protivvrednosti, kao što se to čini i za aerodromsku taksu koja iznosi 16,5 evra.

Cilj Aerodroma "Nikola Tesla" Beograd je efikasno pružanje što savremenije i kvalitetnije usluge za putnike, uz stalno obraćanje pažnje na održavanje visokog nivoa bezbednosti.
Izvor: ANT
Link: http://www.airport-belgrade.co.yu/code/navigate.php?Id=6
 
Ja mislim da se tu radi o tome da niko više neće da postavlja bombu na aerodrom već svi hoće da kradu avione.. Pa je "bezbedonosna" procena da je ovo OK. Kao kad su sklonili antidiv. sa samog ulaska u aerodrom..
 
Pisao sam aerodromu i pitao ih sta je posredi i dobio ovaj odgovor:

Shodno informacijama koje poseduju strucne sluzbe JP Aerodrom «Nikola Tesla» Beograd, praksa da se metoda kontra-diverzione kontrole putnika obavlja na samo jednom mestu, pre ulaska u vazduhoplov, je prisutna na aerodromima u zemljama sengenskog sporazuma i Evropske unije. Novom organizacijom kontrole putnika i prtljaga, primena metode kontra-diverzione kontrole pre ulaska u putnicku cekaonicu, uz pomoc najsavremenije bezbednosne opreme, ima za cilj zastitu i obezbedjivanje vazduhoplova, posade i putnika, dok je predvidjeno da pristanisna zgrada bude zasticena aktivnim operativnim radom pripadnika MUP i sluzbenika aerodromske bezbednosti, kao i sistemom kamera, dok bi prilaz aerodrmskoj zgradi bio zasticen velikim brojem audio-video kamera i drugih elektronskih uredjaja.

Cilj Aerodroma "Nikola Tesla" Beograd je efikasno pruzanje sto savremenije i kvalitetnije usluge za putnike, uz stalno obracanje paznje na odrzavanje visokog nivoa bezbednosti.
 
Do kraja ove i tokom 2009. godine veliki radovi na Aerodromu "Nikola Tesla" - uskoro i treći terminal
26. 05. 2008. | 09:42
Čekiranje tri minuta, prolazak pasoške kontrole pet minuta, a ostalo vreme do poletanja aviona putnici će koristiti u dobro rashlađenoj čekaonici na udobnim stolicama, u kafićima, mnogobrojnim radnjama i modernim toaletima.

Oni koji će na leto sledeće godine putovati preko Aerodroma "Nikola Tesla" biće iznenađeni promenama. Prva je da će do kraja godine biti postavljeni kompletno novi rendgen-aparati, koji će se nalaziti direktno ispred ulaza u 15 gejtova. Putnici više neće prolaziti dve kontrole, već samo jednu, kao što je slučaj na velikim evropskim aerodromima.


- Od novca za povećanje takse povećaćemo bezbednost i kupićemo desetak novih rendgen-aparata, a tender uskoro raspisujemo - kaže Bojan Krišto, direktor beogradskog Aerodroma. - Stare ćemo rashodovati ili prebaciti na druge gejtove. Razdvojićemo dolazeće od odlazećih turista. Do kraja godine će biti gotovo renoviranje terminala 2, što je investicija vredna gotovo 5 mil EUR.


Osim nove asfalt-platforme na pisti, biće završeni i ostali građevinski radovi. U narednih mesec dana biće kompletno renovirani svi toaleti, a ugrađeni su i novi sistemi za hlađenje i grejanje. Biće odvojen prostor za pušače i renoviran salon za biznis-putnike, koji sada ima 100, a imaće 400 m2.


- Kada kompletno modernizujemo terminal 2, počinju radovi na izgradnji novog terminala po najsavremenijim standardima - kaže Krišto. - U njemu će biti odvojeni putnici iz zemalja EU, usluga će biti odlična a bezbednost vrhunska.
Izvor: eKapija
Link: http://www.ekapija.com/website/sr/page/172081
 
Nenad":2032g3sd je napisao(la):
Do kraja ove i tokom 2009. godine veliki radovi na Aerodromu "Nikola Tesla" - uskoro i treći terminal
26. 05. 2008. | 09:42
Čekiranje tri minuta, prolazak pasoške kontrole pet minuta, a ostalo vreme do poletanja aviona putnici će koristiti u dobro rashlađenoj čekaonici na udobnim stolicama, u kafićima, mnogobrojnim radnjama i modernim toaletima.

Oni koji će na leto sledeće godine putovati preko Aerodroma "Nikola Tesla" biće iznenađeni promenama. Prva je da će do kraja godine biti postavljeni kompletno novi rendgen-aparati, koji će se nalaziti direktno ispred ulaza u 15 gejtova. Putnici više neće prolaziti dve kontrole, već samo jednu, kao što je slučaj na velikim evropskim aerodromima.


- Od novca za povećanje takse povećaćemo bezbednost i kupićemo desetak novih rendgen-aparata, a tender uskoro raspisujemo - kaže Bojan Krišto, direktor beogradskog Aerodroma. - Stare ćemo rashodovati ili prebaciti na druge gejtove. Razdvojićemo dolazeće od odlazećih turista. Do kraja godine će biti gotovo renoviranje terminala 2, što je investicija vredna gotovo 5 mil EUR.


Osim nove asfalt-platforme na pisti, biće završeni i ostali građevinski radovi. U narednih mesec dana biće kompletno renovirani svi toaleti, a ugrađeni su i novi sistemi za hlađenje i grejanje. Biće odvojen prostor za pušače i renoviran salon za biznis-putnike, koji sada ima 100, a imaće 400 m2.


- Kada kompletno modernizujemo terminal 2, počinju radovi na izgradnji novog terminala po najsavremenijim standardima - kaže Krišto. - U njemu će biti odvojeni putnici iz zemalja EU, usluga će biti odlična a bezbednost vrhunska.
Izvor: eKapija
Link: http://www.ekapija.com/website/sr/page/172081
KOga oni lazu??? Prostor za putnike koji je i projektovan kao takav iznajmilu su freeshopu.
 
16.04. – 09.05.2008. godine održava se javni uvid u
Plan detaljne regulacije za Privrednu zonu Autoput u Novom Beogradu, Zemunu i Surčinu
Javna sednica biće održana 27.05.2008. godine.
Juče sam kasno video ovo obaveštenje na http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uzb_Aktuelnosti&LN=SRL
Ali, pokušaću da nabavim taj plan - ionako mi treba u privatno-poslovne svrhe. :)

PS. .. šta je ta Privredna zona, može da se vidi ovde :
http://www.beobuild.net/discussion/viewtopic.php?pid=3504#p3504
 
Od 1. juna u Evropi će važiti samo elektronske avio karte
Autor: Beta - AFP | 29.05.2008 - 16:51

Uobičajene avionske karte - štampane na papiru - definitivno će prestati da važe 1. juna, što je krajnji datum koji je Međunarodna asocijacija za vazdušni saobraćaj (IATA) utvrdila za njihovu zamenu elektronskim kartama.

Članice IATA - 240 kompanija - moraće da posle tog datuma pređu isključivo na elektronske avionske karte. Vazdušne kompanije ocenjuju da su putnici na dobitku: ne moraju više da strahuju da će izgubiti kartu, lakše mogu da menjaju datume leta i rutu putovanja i izbegavaju čekanje zahvaljujući mogućnosti da se sami "čekiraju".
Elektronska karta predstavlja potvrdu kupovine mesta u avionu, obično obavljene preko interneta ili telefonom. Kada je rezervacija napravljena, elektronska karta postoji samo u digitalnoj formi u kompjuteru vazduhoplovne kompanije, a putnik može dobiti odštampanu potvrdu koja sadrži podatke o broju rezervacije i broju same elektronske karte.

Ipak, turistički radnici očekuju da će biti i teškoća u ostvarivanju programa prelaska na elektronske karte koji je IATA započela jos 2004. godine. Generalni sekretar Evropskog udruženja turističkih radnika, koje okuplja 29 zemalja, Mišel Blust kaže da još ima administrativnih problema, ali se i nada da "će se sve odvijati bolje nego na (londonskom aerodrodm) Hitrou". Krajem marta, tehnički problemi izazvali su haos i bili košmar za putnike koji su bili suočeni sa otkazivanjem stotina letova na terminalu pet londonskog aerodroma.
Pored toga, Blust kaže da problem mogu da budu i elektronski virusi u sistemima za rezervaciju.

Već krajem februara, 94 odsto članica IATA zabranilo je papirne karte. U SAD, taj procenat iznosi 97, a u Africi 87 odsto. Svake godine, turističke agencije koje su uključene u distributivni sistem IATA izdaju više od 400 miliona avionskih karata. U aprilu, samo pet odsto bilo je klasičnih, papirnih.
"Od 1. juna, nijedna turistička agencija neće moći da izda papirnu kartu. Tradicionalna karta koja je izdata pre tog datuma biće prihvaćena u granicama roka njene važnosti", precizirao je portparol IATA.
Prema procenama, "nestanak" papirnih karata omogućiće članicama IATA da svake godine uštede tri milijarde dolara, jer jedna elektronska karta košta prosečno jedan dolar, a papirna 10.

Izvor:Blic
http://www.blic.co.yu/svet.php?id=43592

Da li ovo važi i za ANT?
 
Pa naravno da vazi. JAT Airways je vec najavio da prelazi na elektronske karte, a da ce papirne izdavati samo za destinacije koje budu obavljali drugi operateri.

Inace, ANT je jos pre oko godinu dana (mozda i vise, ima vest ovde negde) postavio prve test-automate za samocekiranje (koje sam licno tamo i video), ali ne znam da li su poradili na tome da prosire servis istih, tj. da ih uvedu za sve avioprevoznike. Verovatno ce i to uskoro doci.
 
POSTAVLJENI NOVI KLIMA UREĐAJI NA AERODROMU NIKOLA TESLA
BEOGRAD , 30. maja - Povodom predstojeće letnje sezone, na aerodromu "Nikola Tesla" u Beogradu ugrađeno je 76 novih klima uredaja tipa "fenkojla“, koji su postavljeni u svim putničkim čekaonicama -"gejtovima“ i u hodnicima A i C.

Kako je istaknuto u saopštenju sa aerodroma, na velikim prozorskim površinama koje su najviše izložene suncu tokom dana, instalirane su izolacione termofolije.

U hodnicima i putničkim čekaonicama biće održavana komforna temperatura, koja će biti usklađena sa spoljnom temperaturom, a razlika između spoljne i unutrašnje temperature vazduha biće usklađena shodno preporukama zdravstvenih organizacija.

Pripadnici posebne aerodromske službe koja se bavi pitanjem klimatizacije u pristanišnoj zgradi aerodroma, osim redovne kontrole svih uređaja, na više od 30 punktova, tri puta dnevno kontrolišu i mere i unutrašnju temperaturu vazduha.

Kako je navedeno, u slučaju potrebe, i dalje će se tehnički intervenisati da bi se temperatura dovela na nivo koji je komforan za putnike, a cilj nadležnih na aerodromu je efikasno pružanje što savremenijih i kvalitetnijih usluga putnicima, uz stalno održavanje visokog nivoa bezbednosti.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu
 
Novi aerodrom, odnosno terminal, u Sofiji koji se gradi ima kapacitet T2 na AB (oko 4 mil. godišnje), i to je prvi aerodrom u Sofiji koji ima fingere. Mislim da smo o tome već pričali na temi o AB.

EDIT: Odnosno koji se izgradio pre nekoliko meseci!
Sad proveravam ima max. kapacitet od 2.6 mil putnika. U 2007 na AB je bilo 2.5, a na Sofiji 2.7, s tim što treba imati u vidu kakav je vizni režim tada imala Sofija.
 
dragan":3htql31i je napisao(la):
jovanovm":3htql31i je napisao(la):
Sofija nema infrastrukturnih i resursnih kapaciteta, i sto je najvaznije, nema saobracajnih prilaza.
Sofija je ustvari geografski centar Balkana i ne samo grografski već svaki mogući.
Pogledaj novi aerodorm koji grade : http://www.sofia-airport.bg/pages/gallery.aspx?g=2

Što se tiče doseljavanja : i kad budemo Irska nema opravdanja da se svi sjure u jedan grad.
Ima još gradova u Srbiji, a oko Beograda mogu da se formiraju manji grad.centri kao Inđija.

Nije neki grad 'dobar' samo zato što ima mnogo stanovnika - uporedi Ženevu i Kalkutu. :)
Lepo ti je ambasador rekao, oni su nešto napravili ono što BGD ima već decenijama.. Ne želim da omalovažavam sofiju, ali bgd ima zaista savršen potencijal ako se pametno iskoristi.. ajd kod aerodroma.. ako bgd u narednih 10tak godina završi T3 imaće aerodrome sa najvećim kapacitetom u regionu. Ako se ukinu EU vize.. ja ti garantujem da će rast putnika na godišnjem nivou biti 50-70%, ovo se već desilo (a i dalje se dešava) u novim EU zemljama posebno na baltiku!
 
Ma, aerodrom manje-više, treba izgraditi 'Privrednu zonu' i otvoriti radna mesta.

Opštine Pećinci sa Šimanovcima kod ANT, Pazova i Inđija su samo sa sremske strane
pokupile veliki broj investitora, jer su van teritorije Beograda ( a, pored nje i autoputeva).

Same prave DUP-ove i same 'prodaju' zemljište, pa sa tim novcem opremaju sledeće lokacije.
Tako bi mogle i sve prigradske opštine da se razvijaju i obezbede kvalitetniji život stanovnicima.
 
"YUTA" traži od Aerodroma da povuče i smanji takse
Autor: Tanjug | 04.06.2008 - 16:28

Nacionalna asocijacija turističkih agencija "YUTA" zatražila je danas od Aerodroma "Nikola Tesla" da povuče odluku o uvođenju takse za bezbednost od 4,5 evra od 14. jula, kao i da dosadašnju transfernu taksu od 14,5 evra vrati na četiri evra.

"YUTA" je ocenila da su uvođenjem transferne takse od 14,5 evra za putnike koji jednim letom dolaze na aerodrom Beograd, da bi posle 45 minuta nastavili putovanje drugim letom do krajnje destinacije, postignuti izuzetno negativni efekti tako da sada svi avioprevoznici koji mogu izbegavaju aerodrom u Beogradu kao transfernu tačku.
Transferna taksa praktično povećava cenu povratne avio karte za 29 evra što utiče da i onako visoka cena avioprevoza, zbog raznih drugih taksi i doplata, bude još veća, navedeno je u saopštenju.
Od stupanja na snagu te takse broj transfernih putnika se smanjivao sukcesivno tako da je u poređenju sa istim rezultatima u prethodnim periodima beležio stalni pad. Prema aktuelnim podacima, trend je i dalje negativan i prognoze su da će broj transfernih putnika preko beogradskog aerodroma dostići smanjenje od čak 40 odsto.
Osim postojeće takse, uvedena je i naknada za bezbednost od 4,5 evra za svakog odlazećeg putnika sa aerodroma "Nikola Tesla" sa početkom primene od 14. jula, podseća "YUTA". Uvođenje dodatne takse za materijalna sredstva i fizičke resurse za bezbednost, u toku pune turističke sezone, otvara pitanje zašto se ona uvodi "u sred visoke sezone kada se zna da su turistički aranžmani već napravljeni i čarter letovi zakupljeni", navedeno je u saopštenju. Ako se taksa za bezbednost uvodi za nabavku nove opreme, da li to znači da postojeća oprema nije dobra, i ne odgovara visoko postavljenim kriterijumima o bezbednosti vazdušne plovidbe i da li će svi putnici, uključujući i one koji su kupili kartu znatno pre nego što je objavljeno da će biti uvedena taksa, morati da je plate, zapitala je "YUTA". Upravni odbor zatražio je i da državni organi preispitaju da li su takve odluke Aerodroma u skladu sa usvojenom državnom politikom i Strategijom razvoja turizma, a od Antimonopolske komisije stav - da li su takve odluke posledica monopolskog položaja tog javnog preduzeća.

Izvor: Blic
http://www.blic.co.yu/drustvo.php?id=44337
 
BG će uvek biti CENTAR regiona iz hiljadu razloga najvažniji Geografski zbog ušća dve najveće Evropske reke,drugi Ljudski potencijal u obrazovnom,kadrovskom,tehničkom kapacitetu,treći Administartivnom pa naravno i saobraćajnom kao i kulturnom što su i sami stranci odavno prepoznali ,bio sam u Sofiji kao i Skoplju i Tirani ,Solunu ,sorry ipak je to provincija a BG za Balkan Metropola!
 
16.04. – 09.05.2008. godine održava se javni uvid u
Plan detaljne regulacije za Privrednu zonu Autoput u Novom Beogradu, Zemunu i Surčinu
Javna sednica biće održana 27.05.2008. godine.

Juče sam kasno video ovo obaveštenje na http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uz … amp;LN=SRL
Ali, pokušaću da nabavim taj plan - ionako mi treba u privatno-poslovne svrhe. smile

PS. .. šta je ta Privredna zona, može da se vidi ovde :
http://www.beobuild.net/discussion/view … 3504#p3504

Last edited by dragan (2008-05-28 20:56:49)
Prvo pozdravljam sve forumaše, pratim vas već nekoliko meseci a eto sada se i javljam po prvi put. Kao prvo hoću da pohvalim ovaj forum gde se stvarno može saznati puno informacija oko izgradnje u Beogradu.

Imam i pitanje za Dragana........
Nikako da nadjem na ovom gore navedenom sajtu (http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uz … amp;LN=SRL) tekst koji se nalazi u vašoj poruci. Pošto me interesuje baš taj plan zamolio bih vas za nešto više informacija ako može.

Hvala i pozdrav za sada !
:)
 
Transferna taksa opet četiri evra
05. Jun 2008 | 14: 41
Na sastanku potpredsednika Vlade Božidara Đelića sa poslovodstvima tog aerodrom "Nikola Tesla" i Jat ervejza dogovoreno je da aerodrom "Nikola Tesla" vrati transfernu taksu na četiri evra sa trenutnih 16,5 evra.

Kako se navodi u saopštenju iz Đelićevog kabineta, to bi trebalo da obezbedi regionalnu ulogu beogradskog aerodoroma.

Poslovodstvo beogradskog aerodroma povećalo je cenu transferne takse u septembru prošle godine sa četiri na 16,5 evra. Ta taksa naplaćuje se putnicima kojima je Aerodrom "Nikola Tesla" usputno odredište.

Na sastanku je, dodaje se, potvrđeno uvođenje bezbednosne takse koja će afirmisati Aerodrom "Nikola Tesla" kao jedan od najbezbednijih aerodroma u Evropi, što je važan deo akcionog plana za ulazak Srbije na "belu šengen listu".

Menadžment beogradskog aerodroma ranije je najavio da će od 14. jula uvesti dodatnu taksu za bezbednost u iznosu od 4,5 evra.

Dogovoreno je i da se do ponedeljka sačini protokol o regulisanju odnosa između javnih preduzeća Jat ervejz i Aerodoroma "Nikola Tesla", navodi se u saopštenju.
Izvor: Studio B
Link: http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=24756

Tender za JAT pre leta?
03. Jun 2008 | 09: 22

Očekuje se da tender za privatizaciju Jat ervejza bude objavljen pre leta, a samo knjigovodstvena vrednost avio kompanije procenjena je na više od 120 miliona evra.

Generalni direktor Jata Saša Vlaisavljević je za Blic izjavio da privatizacija kasni, jer je bilo neophodno da vlada otkloni nekoliko prepreka pre početka tog procesa.

Najznačajnije prepreke su imovinsko-pravni odnosi između Jata, Agencije za kontrolu letenja i Aerodroma Nikola Tesla na teritoriji opštine Surčin.

"U svakom slučaju, neophodno je da tender za privatizaciju nacionalne kompanjie bude objavljen pre leta i ja imam čvrsta obećanja da će se tako i dogoditi", rekao je
Vlaisavljević.
Izvor: Studio B
Link: http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=24639
 
krle":39xnkq4l je napisao(la):
Imam i pitanje za Dragana........
Nikako da nadjem na ovom gore navedenom sajtu (http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uz … amp;LN=SRL)
tekst koji se nalazi u vašoj poruci.
Pošto me interesuje baš taj plan zamolio bih vas za nešto više informacija ako može.
Hvala i pozdrav za sada !
:)
Sad ne mogu da nađem ni ja, jer nemaju arhivu 'Aktuelnosti' ?! ... gde je bilo obaveštenje.
Naravno, to nije niko objavio od medija - jer nije bitan DUP za 'Privrednu zonu Autoput'.

Nisam stigao da ga uslikam, a moraću, pa kad ga budem našao postaviću ovde.
Koji te deo konkretno interesuje? .. Radiofar, Kvantaš, .. ili neki drugi.
 
dragan":4z6xbf2s je napisao(la):
krle":4z6xbf2s je napisao(la):
Imam i pitanje za Dragana........
Nikako da nadjem na ovom gore navedenom sajtu (http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uz … amp;LN=SRL)
tekst koji se nalazi u vašoj poruci.
Pošto me interesuje baš taj plan zamolio bih vas za nešto više informacija ako može.
Hvala i pozdrav za sada !
:)
Sad ne mogu da nađem ni ja, jer nemaju arhivu 'Aktuelnosti' ?! ... gde je bilo obaveštenje.
Naravno, to nije niko objavio od medija - jer nije bitan DUP za 'Privrednu zonu Autoput'.

Nisam stigao da ga uslikam, a moraću, pa kad ga budem našao postaviću ovde.
Koji te deo konkretno interesuje? .. Radiofar, Kvantaš, .. ili neki drugi.
Možda sam malo pogrešio......mene interesuje privredna zona preko autoputa, kod fabrike Grmeč. Nisam siguran da li to pokriva isti DUP???
 
@ 'krle'

DUP je za N.Bgd, Surčin i Zemun, pa sad zavisi da li je 'tvoja' lokacija obuhvaćena.
 
dragan":3ex0oyv2 je napisao(la):
@ 'krle'

DUP je za N.Bgd, Surčin i Zemun, pa sad zavisi da li je 'tvoja' lokacija obuhvaćena.
Verovatno jeste. Zna li neko koliko bi sada posle javnog izlaganja trebalo vremena da se donese odluka o usvajanju DUP-a ?
 
Zavisi od toga da li ce gradjani imati primedbe. U slucaju da ima, proces moze da se oduzi dok se sve primedbe ne obrade. Ako primedbi nema, za oko mesec dana odluka moze da se objavi u Sluzbenom Glasniku, sto znaci da je DUP konacno usvojen.
 
krle":yrzuiq7a je napisao(la):
Verovatno jeste.
Zna li neko koliko bi sada posle javnog izlaganja trebalo vremena da se donese odluka o usvajanju DUP-a ?
Nije 'verovatno', već sigurno - jer tako i glasi 'Privredna zona Autoput' za N.Bgd., Surčin i Zemun.

DUP-ove usvaja Skupština Grada - kad se sastavi i kad to bude tačka dnevnog reda.
 
Vrh