Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Kontrola letenja do 2010. godine dobija nove radare, komunikacione sisteme i
zgradu površine 12.000 m2 - investicija od 90mil. €

Agencija za kontrolu letenja Srbije i Crne Gore će do leta 2010. godine realizovati projekat modernizacije vredan
više od 90 mil EUR. Pomenuti projekat predviđa kupovinu najsavremenije tehničke opreme i izgradnju zgrade
oblasne kontrole letenja, na Aerodromu "Nikola Tesla", od 12.000 m2.

– Projekat modernizacije biće finansiran sredstvima Agencije zakontrolu letenja Srbije i Crne Gore i iz kredita
Evropske investicione banke i Evropske banke za obnovu i razvoj. Do letnje sezone 2010. godine biće nabavljena
i instalirana najsavremenija oprema (radari i komunikacioni sistemi) i useljena nova zgrada oblasne kontrole
letenja– kaže Nikola Stankov, predsednik Upravnog odbora Agencije za kontrolu letenja Srbije i Crne Gore.

Prema njegovim rečima, do kraja ove godine očekuje se potpisivanje ugovora sa graditeljem objekta, koji će
biti izabran na tenderu. Radovi na izgradnji oblasne kontrole letenja, prema njegovim rečima, moći će odmah
nakon toga da počnu, jer je pomenuta agencija već kupila zemljište na Aerodromu "Nikola Tesla" površine 2 ha.
Taj plac se nalazi u trouglu između garaže, Muzeja avijacije i nadvožnjaka.

9fb65630a6.jpg


– Zgrada će biti površine 12.000 m2. Uz garažu i magacinski prostor, imaće dve celine – blok za administraciju
i prateće službe dok će u drugom biti smeštene dve operativne sale.
Jedna za kontrolu letenja, a druga za uređaje i sisteme – objašnjava Stankov.

On ističe da projekat modernizacije ne bi bio moguć bez saglasnosti i pomoći organizacije "Evrokontrol" koja
koordinira kontrolu letenja nad Evropom. Naime, "Evrokontrol” je prepoznao sve veći značaj vazdušnog prostora
koji pokriva Agencija za kontrolu letenja Srbije i Crne Gore. Ona kontroliše saobraćaj nad Srbijom, Crnom Gorom,
polovinom Jadrana prema Italiji, nad 55% Bosne i Hercegovine, na visinama iznad 7.500 metara, i vazdušnim
koridorom u Hrvatskoj, dugačkim 40 nautičkih milja – otprilike kao što je razdaljina od Slavonskog Broda do Šida.

Taj prostor beleži rast saobraćaja iznad 10%. Pomenuta agencija je prošle godine sprovela 480.000 aviona, a
prelet jednog aviona u proseku košta oko 200 EUR. Cena preleta određuje se prema dužini preleta i težini aviona,
pri čemu se prikupljena sredstva usmeravaju za potrebe kontrole letenja. I to tako da se pokriju redovne potrebe
kao što su plate, obuka, održavanje opreme i modernizacija – da ništa ne pretekne.

Sredstva od naplate preleta ne naplaćuju države već "Evrokontrol", koji i odobrava cene usluga.
Time se praktično isključuje mogućnost monopolskog ponašanja država sa povoljnim geografskim položajem.
Inače, "Evrokontrol" je Agenciji za kontrolu letenja Srbije i Crne Gore za ovu godinu odobrio budžet od 70 mil EUR.
eKapija
 
^^Meni nije toliko ruzna nova zgrada kontrole letenja a ovo iz Edinburga je za nas jos uvek naucna fantastika. Nasi investitori nisu spremni na eksperimente... cast izuzecima tipa blok 41 ako se projekat ostvari.
 
Novi terminal na aerodromu u Shenzenu. Pošto i ovi naši planiraju da grade još jedan terminal, bilo bi lepo da angažuju iste arhitekte.

Stunning New Terminal at Shenzen Bao’an International Airport
by Mahesh Basantani

airport1.jpg


It’s not often that we get to talk about airports but there is a lot happening in the aviation industry. One landmark development is the proposed construction of a new terminal at Shenzen Bao’an International Airport in China. Positioned as a gateway to China and designed by architects Massimiliano and Doriana Fuksas, the terminal will no doubt be a sleek transit destination. What has captured our attention is the incredible double skin canopy intended to let patterned natural light into the space, and significantly reduce energy consumption.

airport4.jpg


Shenzhen, located in the southern portion of the Guangdong Province in China, is one of the most important industrial and tourist locations, and holds a great potential for economic development. The new terminal at Shenzhen Bao’an International has been proposed as an addition to the 10.8 km2 airport, located near Huangtian and Fuyong villages in Bao’an District of Shenzhen.

The design has been made keeping in mind the unpredictable nature of the aviation industry. The terminal will be made so that people could have a glimpse of the outside, where planes will fly in and out to all corners of the world. The roof canopy will be made of of a patterned double skin. The inner skin will be made of fine net and allow diffused sunlight into the terminal. It will reduce energy consumption and create a pleasant indoor atmosphere.

The master plan shows a truly stunning design. The new terminal, dubbed Terminal 3 or T3, will be built in three phases and cover 400,000 square meters. Phase 1, expected to be complete in 2015, will bring the unit terminal, traffic system, parking place, landscape, and shopping center into form. During phase 2, the first remote passenger concourse, and satellite terminal with rail stations will be built and completed by 2025. Phase 3 is scheduled to be complete in 2035, when the terminal will be fully constructed.

airport2.jpg

airport3.jpg

airport5.jpg

airport6.jpg


Izvor: Inhabitat
http://www.inhabitat.com/2008/06/19...an-international-airport-in-china/#more-11884
 
@bigvlada

ne mozes porediti kontrolni toranj sa zgradom oblasne kontrole letenja (lepo si i napisao: Control tower) - ako se ikada odluce da naprave novi twr na aerodromu, onda mozemo da poredimo sa time sto si okacio, a do tada - nemaju veze jedni sa drugim

za neupucene, pravi se nova zgrada oblasne kontrole letenja koja je trenutno smestena izmedju muzeja i garaze (http://maps.google.com/maps/ms?ie=U...d=105476293834205596440.00045052728b2a15523fa), a u tornju je smestena aerodromska i prilazna kontrola letenja
 
^^Mislim da je Vlada u svakom slucaju mislio na stil arhitekture, tj. viziju, a ne konkretno na objekat! :)
 
Yap, poenta je da ono prvo izgleda kao ambar ili fabrička hala za sklapanje traktora a ono drugo kao građevina primerena aerodromu u 21. veku. Pogledaj kako izgleda novi terminal na slikama gore.
Ovde se ljudi plaše svega što nije betonska kocka sa staklima.
 
bigvlada":j4dsdrh3 je napisao(la):
Ovde se ljudi plaše svega što nije betonska kocka sa staklima.
Drugo objasnjenje je da znaju da koriste samo tu opciju iz paleta alata u softveru. :lol:

A sta bi Skotima da Spitfajer iz 43 ofarbaju kao da je iz '40? Stvarno neozbiljno.
 
A proppos Shenzen novog aerodroma... Bio sam tamo pre neki mesec.
Shenzen, koji ima oko 5-6 miliona stanovnika trenutno ima jedan od losijih aerodorma u Guandong provinciji.
najbolji je u Hong Kongu, a potom u GuangZhou.
Malo je cudna ta kineska megalomanija, jer od HongKonga na jugu preko ShenZena , DongGuana do GuangZhou-a na severu ima vazdusne linije 200 km. A ima nekoliko aerodroma za godisnje preko 100 miliona putnika...
ShenZen pravi novi aerodrom da nebi zaostajao za komsijama.
Za beogradski novi terminal, komotno uzor moze da bude i autobuska stanica u nekom od tih gradova ili carinski punkt izmedju HongKonga i Shenzena, na auto putu...
I bio sam na novom aerodromu Pudong u Shanghai-u. To je ruzno.

I u vezi brzine gradnje i realizacije projekta... Obeshrabrim se kad vidim kako za godinu dana samo u Guandongu podignu i zavrse 3-4 miliona m2 lepih zgrada...
Kod nas onaj jadni sava City pratimo vec 5 godina...
 
Deo posta prebačen na relax

Steva

@creme-nadlle

verujem da kinezi pate od megalomanije, možda i više nego rusi. Nama ne treba tolika zgrada, poenta je u tome što se u nekoj kineskoj zabiti ne libe da grade neki futuristički projekat dok je kod nas delta city vrunac arhitektonske misli.

Da li si fotkao neke interesantne zgrade?

Mogli bi da otvorimo temu putopis, pa da ljudi stavljaju fotke interesantnih gra]evina koje su sami uslikali :)
 
bigvlada":3rwvgp0m je napisao(la):
Yap, poenta je da ono prvo izgleda kao ambar ili fabrička hala za sklapanje traktora a ono drugo kao građevina primerena aerodromu u 21. veku. Pogledaj kako izgleda novi terminal na slikama gore.
Ovde se ljudi plaše svega što nije betonska kocka sa staklima.
izgleda skroz ok ;) tema je zgrada oblasne kontrole a vi uporno pricate o tornju i teminalu :) poredjenje vam je kao da ste poredili Arenu sa Taipei101 i kao 'jee pazi kakav uzasan ambar, a taipei je bas super', a radi se o objektima potpuno razlicitih namena

inace glavni feature zgrade oblasne kontrole letenja jeste (relativno) velika sala - tako da je skroz ok da izgleda kao ambar ili hala, a takodje nema neke veze sa aerodromom pa mogu da je smeste i u centar grada ako treba :o

par linkova za poredjenje:

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:LosAngelesAirTrafficControl.PNG
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:HoustonAirTrafficControlCenter.jpg
http://www.enav.it/portal/page/port...ntPath=/enav/en/aboutus/photogallery/roma_acc
http://www.barco.com/corporate/en/references/references.asp?ref=3188#
 
Tema je aerodrom, a ja sam govorio o tome na kakve se projekte vezane za aerodrom pare troše napolju a kako ovde. U 21. veku i dalje grade zgrade kakve su se gradile pre 50 godina. Inovativnost 0. I novi terminal koji planiraju da grade će verovatno biti betonska kocka sa staklima.

Deo posta prebačen na relax

Steva
 
Iz nedelje u nedelju obara se rekord u obimu saobraćaja
Beograd, 09. jul 2008. godine
Protekle sedmice, od 30.06. do 06.07. na Aerodromu "Nikola Tesla" obavljeno je 1.190 avio-operacija što predstavlja ukupan broj poletanja i sletanja. Na ovaj način je drugu nedelju uzastopno oboren rekord računajući još od vremena raspada SFRJ, dakle od daleke 1991. godine. Aerodromske službe su besprekorno i blagovremeno obavile prihvat i otpremu aviona i putnika.

U istom periodu doputovalo je i otputovalo ukupno 75.627 putnika, odnosno svega 783 manje od najvećeg nedeljnog broja tokom istog 18-godišnjeg perioda. Očekuje se da će i ovaj rekord biti oboren već ove sedmice, a imajući u vidu planirani red letenja i opšte trendove u saobraćaju, predviđa se da će u vršnim nedeljama letnje sezone broj putnika dostizati 85.000.

JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd
Link: http://www.beg.aero/code/navigate.php?Id=6
Izvor: AB

Lepo, lepo.. :) Јoš kad nam ukinu vize, u ovo doba sledeće godine biće... :)

Danas sam prošao autoputem pored aerodroma, gužva na autoputu je baš baš velika.. Mogli bi uskoro da ga prošire, od Bež. kose da provuku još po dve trake sa svake strane, koje će biti ulazno/izlazne, kao kod Arene, ali malo šire. :D
 
Петак, 11. јул 2008.
Нова паркинг места на аеродрому
ЈКП „Паркинг сервис” и ЈП Аеродром „Никола Тесла” данас су отворили проширени део паркиралишта на аеродрому, чиме је добијено нових 365 паркинг места. Реконструкцијом постојећег паркиралишта његов капацитет је повећан на 637 места за паркирање.

Корисницима су од данас на располагању по четири улаза и излаза, а савремени систем аутоматске наплате паркирања омогућава возачима да на улазу у паркиралиште узму картицу, а да пре преузимања возила плаћање обаве на једној од пет наплатних станица, распоређених на две локације.

Цена паркирања је остала непромењена – 37,50 динара по сату.
1321098_aerodrom__parking.jpg
извор Беоинфо
линк http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1321094
 
st*** repata,

Parkinzi stoje već dve godine prazni, i sad su ih samo otvorili (svi mi koji smo ispaštali u međuvremenu smo izgleda budale). Još imaju obzira da to smeće nazovu rekonsrukcijom?!?!?!?!
 
Jordanska čarter kompanija "Royal wings" od 3. avgusta leti iz Beograda za Aman
Jordanska čarter kompanija "Royal Wings" počeće 3. avgusta da leti na liniji Beograd-Aman, potvrdio je beogradski aerodrom.

Na beogradskom Aerodromu "Nikola Tesla" je rečeno da će "Royal Wings" do 28. septembra od Beograda do prestonice Jordana leteti svake nedelje u 6.10 "Airbus" avionom tipa A320.

Niskotarifna čarter kompanija "Royal Wings" biće 19. aviokompanija koja će u ovogodišnjoj letnjoj sezoni leteti sa beogradskog aerodroma.

Prvobitno je početak letova bio najavljen za 13. jul, kazali su na Aerodromu "Nikola Tesla", ali je pomeren za 3. avgust na zahtev "Royal Wings".
Izvor: eKapija
Link: http://www.ekapija.com/website/sr/page/182431
 
Jedan interesantan text u vezi 'Logističkih centara' iz EM Portala, ali malo je duži pa koga interesuje .. :

 
Na Aerodromu „Nikola Tesla“ oboreni rekordi stari skoro dve decenije
Beogradski aerodrom postaje lider u regionu
Autor: N. Korlat | 31.07.2008 - 06:10

http://www.blic.co.yu/_customfiles/Image/slike/2008/07_jul/31/ekonomija/aerodrom-v.jpg

Aerodrom "Nikola Tesla" tokom meseca jula oborio je sve nedeljne rekorde po broju putnika stare 18 godina. U odnosu na zemlje ovog dela Evrope, samo Sofija ima veći obim avio-saobraćaja, dok aerodromi iz zemalja bivše države već sad kaskaju za Beogradom.

Najveći nedeljni broj putnika u ovom trenutku iznosi blizu 80.000, a očekuje se da će tokom ove sedmice ta brojka biti premašena. U julu mesecu ostvaren je i najveći broj avio-operacija, odnosno poletanja i sletanja, a bilo ih je ukupno 1.213. Povećan je i ukupan broj putnika za prvih sedam meseci ove godine u odnosu na isti period u 2007. i to za ukupno 11 odsto.
- Takva povećanja imaju i aerodromi u regionu. Po sadašnjem trendu, očekuje se da ćemo na godišnjem nivou imati oko 2,8 miliona putnika, a poređenja radi, aerodrom u Ljubljani će imati oko 1,7 miliona putnika, Zagreb oko 2,2 miliona, a aerodrom u Sofiji oko 3,2 miliona putnika - kaže za "Blic" dr Velimir Radosavljević, zamenik generalnog direktora Aerodroma "Nikola Tesla".
Povećanje avio-putovanja je prilično iznenađujuće, s obzirom da su rekordi oboreni u vreme kad vlada kriza avio-saobraćaja u svetu, izazvana previsokom cenom goriva. Na aerodromu procenjuju da bi u Beogradu porast avio-saobraćaja bio daleko veći ukoliko bi u kratkom vremenskom roku u Skupštini Srbije bio ratifikovan tzv. sporazum o otvorenom nebu, čime bi Srbija bila uvrštena među zemlje bele šengenske liste.
- Primera radi, budimpeštanski aerodrom je 2003. i 2004. godine doživeo, eksploziju vazdušnog saobraćaja, sa povećanjem između 30 i 35 odsto na godišnjem nivou, dok je na sofijskom aerodromu 2007. godine povećanje iznosilo 24 odsto. Porastu avio-saobraćaja doprineće sigurno i privatizacija "Jata" - kaže Radosavljević.

Gužve na pasoškoj kontroli
Godišnji kapacitet Terminala 2 Aerodroma "Nikola Tesla" je pet miliona putnika, pa nema problema sa prihvatom i otpremom putnika i aviona. Na beogradskom aerodrormu kažu da nema gužvi pri čekiranju karata, ali da ih ponekad bude na prvoj bezbednosnoj kontroli.
U dogovoru sa avio-kompanijama uvedeno je novo pravilo da putnici dva sata ranije dođu na aerodrom. Tako će, kažu u rukovodstvu aerodroma, putnici morati malo duže da čekaju,
ali neće biti nikakvih kašnjenja.

Izvor: Blic
http://www.blic.co.yu/ekonomija.php?id=51238
 
Aerodrom učetvorostručuje dobit?
Beograd -- Aerodrom "Nikola Tesla" imaće ove godine četiri puta veći profit nego 2007. godine, najavio je Bojan Krišto.

Generalni direktor Aerodroma “Nikola Tesla” Bojan Krišto procenio je da će profit beogradskog aerodroma u ovoj godini četiri puta nadmašiti prošlogodišnjih 360 miliona dinara, navodeći da će porast dobiti delimično biti ostvaren smanjenjem broja zaposlenih i troškova, a povećanjem prihoda zahvaljujući reorganizaciji u sklopu priprema za privatizaciju.

"U narednih šest do sedam meseci očekuje se raspisivanje konkursa za privatizacionog svetnika", najavio je Krišto.

Dodao je da će savetnik u roku od šest do 18 meseci pripremiti privatizaciju. Zatim se očekuje inicijalna javna ponuda, odnosno prvo pojavljivanje akcija Aerodroma "Nikola Tesla" na berzi.

"Akcije Aerodroma biće hit na berzi zato što će profit preduzeća iz godine u godinu rasti delom angažovanjem poslovodstva delom zbog porasta broja putnika", ocenio je Krišto.

Kako je kazao, na osnovu očekivane stope privrednog rast od oko sedam odsto godišnje aviosaobraćaj će rasti 10 do 12 procenata. Kada se ukinu vize sa EU broj putnika će rasti stopom od 15 do 20 odsto, a u trenutnku prijema Srbije u Evropsku uniju porašće još oko 20 odsto.

Krišto kaže da će tender za operatera, koji će upravljati postojećim teretnim centrom, na aerodromu biti raspisan u septembru ili oktobru. On je naveo da se trenutno koristi oko 40% kapaciteta kargo terminala, a novi operater bi posle, na primer, šest meseci upravljanja rekao šta bi od novih sadržaja trebalo da se izgradi za dalji razvoj i povećanje prometa robe. "Do septembra biće završena studija koja će reći da li kargo centar ostvaruje profit i omogućiti da se poslovanje aerodroma podeli po profitnim celinama na teretni saobraćaj, putnički, opštu avijaciju za privatne avione i neavijatičarski deo", naveo je Krišto.
Generalni direktor Aerodroma "Nikola Tesla" naveo je da će boljem poslovanju tog preduzeća doprineti i privatizacija Jat ervejza (Airways) što će omogućiti otvaranje tržišta.

Planirano je i povećanje prihoda od izgradnje i korišćenja infrastrukture oko aerodroma, parkinga, izgradnje hotela i kargo centra.

"Primarni cilj je da se preduzeće u predstojećoj privatizaciji što bolje proda", kazao je on. Za to je potrebno napraviti jasnu viziju razvoja preduzeća za narednih 10 do 20 godina i izabrati kvalitetnu upravu koja će ostvariti te planove.

Krišto je rekao da je u toku knjiženje imovine i nepokretnosti Aerodroma što će trajati narednih godinu i po i rešavanje sporova kako bi preduzeće sa što manje tereta ušlo u privatizaciju.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2008&mm=08&dd=18&nav_id=314077
 
Mislim da je loš, vrlo loše da se AB prodaje.. :( TReba da se uradi partenrstvo Grada i Republike, možda neki manjinski strani partner..

edit: BTW, veb sajt aerodroma ne radi?!
 
JAT ERVEJZ JUČE PREVEZAO MILIONITOG PUTNIKA U OVOJ GODINI
Beograd - Aviokompanija Jat ervejz saopštila je da je juče prevezla milionitog putnika u ovoj godini. Reč je o Jeleni Vasić, psihologu iz Loznice, koja je sa porodicom otputovala na letovanje u Grčku, koju je Jat nagradio turističkim aranžmanom za dve osobe iz programa Jat er lifta. Jat ervejz obavlja saobraćaj sa 12 do 15 aviona, što je manje nego prethodnih godina, a u julu i avgustu, na četrdesetak letova dnevno prevozio je između 6.000 i 7.000 putnika, dok je prosečna dnevna popunjenost putničke kabine bila do 80 odsto. Agencija za privatizaciju Srbije objavila je 31. jula tender za prodaju Jat ervezja sa početnom cenom od 51 milion evra za 51 odsto kapitala. Prodaja tenderske dokumentacije počela je 22. avgusta i trajaće do 26. septembra, a rok za dostavljanje ponuda je 24. oktobar, navodi se na sajtu www.priv.rs. R. D.
Izvor: Danas
Link: danas.co.yu
 
Završena sanacija platforme "A" i saobraćajnice na Aerodromu „Nikola Tesla“ Beograd
Beograd, 01. septembar 2008. godine
Završena je kompletna sanacija platforme „A“ i interne saobraćajnice ispod avio-mostova na Aerodromu „Nikola Tesla“ Beograd i to nedelju dana ranije nego što je rokom bilo planirano. Saobraćajni kapaciteti platforme „A“ sada se koriste u punom obimu, s obzirom na to da su puštene u operativnu upotrebu i parking pozicije A9 i A10. Ove dve parking pozicije ranije, pre početka radova, nisu se koristile za prihvat i otpremu vazduhoplova.

U okviru ukupne modernizacije Aerodroma „Nikola Tesla“ Beograd, radovi na platformi „A“ i saobraćajnici počeli su 26. jula i bili su izvedeni tako da nimalo nisu uticali na redovno odvijanje avio-saobraćaja. Inače, radovi u ovom obimu izvode se jednom u periodu od pet do 10 godina.

Projekat sanacije platforme „A“ i interne saobraćajnice predviđen je Planom investicija za 2008. godinu Aerodroma „Nikola Tesla“ Beograd. Cilj Aerodroma „Nikola Tesla“ Beograd je efikasno pružanje što savremenije, kvalitetnije i komforne usluge za putnike, uz stalno obraćanje pažnje na održavanje visokog nivoa bezbednosti.
PISTA-003.jpg
Izvor: JP Aerodrom „Nikola Tesla“ Beograd
Link: http://www.airport-belgrade.co.yu/code/navigate.php?Id=6
 
Rekord na Aerodromu "Nikola Tesla" - 2.000.000 – ti putnik 3 nedelje ranije u 2008. nego u 2007. godini
Beograd, 15. septembar 2008. godine
Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd danas 15. septembra dočekao je svog 2.000.000 – tog putnika u ovoj godini i to čak 3 nedelje ranije nego 2007. godine. To znači da je, figurativno posmatrano, ceo Beograd prošao kroz Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd i to u prvih 8,5 meseci 2008. godine.

Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd beleži rekordan broj putnika ove godine. Povećanje u broju putnika već iznosi oko 10 odsto u odnosu na prošlu godinu. Očekuje se da će ove godine biti premašen prošlogodišnji rekord kada je usluge beogradskog aerodroma koristilo 2,5 miliona putnika.

Kapaciteti beogradskog aerodroma su i veći od trenutno iskorišćenih. U Terminalu 2 koji je rekonstruisan, godišnje može da se izvrši prihvat i otprema 5 miliona putnika. "Čekiranje" (registracija putnika za let i predaja prtljaga) traje 3 minuta, a svi putnici za let "čekirani" su do 30 minuta. U novitete na beogradskom aerodromu ubraja se i to da se nalazi u svetskom sistemu za E – ticketing, E – check-in i E – boarding. Kako bi bile unapređene usluge, na aerodromu postavljen je veći broj monitora koji prikazuju red letenja, poboljšana je klimatizacija, u saradnji sa JKP "Parking servis" povećan je kapacitet parking mesta i više nema gužvi, poboljšana je informisanost putnika o cenama taksi prevoza, renovirani su svi toaleti na aerodromu, poboljšana je usluga i asortiman u ugostiteljskim objektima.

Cilj Aerodroma "Nikola Tesla" Beograd je efikasno pružanje što savremenije, kvalitetnije i komfornije usluge za putnike, uz stalno obraćanje pažnje na održavanje visokog nivoa bezbednosti.

JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd
Izvor: Aerodrom Beograd
Link: http://www.beg.aero/code/navigate.php?Id=6

I jos kad Djelic pertvori crnu listu u belu.. :)
 
Vrh