Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

442doBGD":1oskexvx je napisao(la):
dragan":1oskexvx je napisao(la):
Drugo je pitanje što ti uporno iznosiš ovde na sajtu nedostatke u radu aerodroma
:D Pojasni mi o kojim nedostacima govorimo? Ja nisam naveo nijedan nedostatak aerodroma (iako ih ima), a ti pricas o njima?

Ono sto sam ja naveo je nepotrebno koriscenje novca za nesto sto se ne moze (ili se ne) koristiti. Molim te procitaj sta drugi pisu pre nego sto isto prokomentarises.
Haha 442doBGD dobrodosao u klub!! :D
 
Da.. Dobrodošao '442doBGD '... ... to zaboravih. :)

Vidim da si baš dosta pažnje posvetio tim 'Izlascima', ali teško da
ovde neko zna tačno o čemu se tu radi, pa je ipak bolje pitati ANT.
 
442doBGD, zlo i naopako da su uposleni svi fingeri sve vreme, jer bi to značilo da je aerodrom premali i da mu pod hitno treba širenje, a mi para za to nemamo.
Uzbekistan Airlines, mislim da je bila 2004. Da, istripovao sam se da je 767, a ono 757.
Jeste, to je C1, ali ja mislim da su oni to malo parče trave presvukli betonom, nisam siguran, ali pretpostvljam, inače, da bez malog proširivanja avion nije mogao ući na C1.
Ako bolje pogledaš tu sliku, videćeš da su to tri širokotrupna aviona, verovatno 747, a mesto njih mogu da stanu bez problema 5 manjih, odnosno 6, ako je malo prošireno. A avioni koji tu sleću su najčešće Alitalijin MD81, ili 80, mali Austrian, Lufthansa, Ari France, 737.. A oni svi mogu bez problema da se napakuju..
A što se tiče redova, jbga, ima ih svuda gde imaš skenere, ni ovde ih izbeći ne mereš..

Ne vidim u čemu je problem gledati malo u napred, a uostalom, raniji C2, odnosno C3(C4) su bili planirani za duplo veće avione od ovih sada, i oni su takođe imali po dva ulaza u avion, ne vidim zašto bi bilo ikakvih problema u odnosu na ranije, ako su dva manja aviona (100+100 putnika), pa čak i da se u isto vreme pune (što niko normalan neće uraditi).
 
EDIT: Al se vi raskucaste... ja postavio ovo dole, i dok kliknuh okej, vec se pojavilo 10 postova

Ili da dovede do optuzbe za klevetu. Speaking of which, gde se nalaze serveri BeoBuild-a, tj. u kojoj drzavi? :D
 
jovanovm":2dynmbou je napisao(la):
Speaking of which, gde se nalaze serveri BeoBuild-a, tj. u kojoj drzavi? :D
Na sigurnom su :lool::vops::gobb:
 
jovanovm":1fcu12s2 je napisao(la):
Ili da dovede do optuzbe za klevetu.
Speaking of which, gde se nalaze serveri BeoBuild-a, tj. u kojoj drzavi? :D
Batali servere........ Agencija 'Beobuild' i njen vlasnik su iz Srbije.

Ova rasprava o ATN nema smisla, jer treba tražiti od aerodroma objašnjenje.
 
Dakle, ne postoji realna potreba da svi fingeri na aerodromu budu uposleni, a kada bude postojala, tada će sigurno biti i interkont. širokotrupnih koji će sletati na C. Pošto ja i dalje ne vidim razlog da ne budu ovakvi finger, kad su ih već radili, nek su ih uradili ljudski (nek su ubacili i C1 finger), odnosno da mogu da hendluju velike avione.
pretpostavimo da treba da stane 6 737, to mu dođe 6*35+5*7.5, a to je 247.5. Koliko treba da bude na kraju svakog aviona, ne znam. A C je široka cca. 260m.
Ja i dalje ne razumem tvoju primedbu sa antidvierzionom kontrolom i ukrcavanjem aviona.. Ja na njoj nikad nisam video redove, ali i ako ima redova kad se ukrcava manji avion, nikada neće ukrcavati iz jedne čekaonice istovremeno dva aviona. Zaista ne razumem kakav problem postoji.
 
Aerodrom "Nikola Tesla" formiraće sopstvenu taksi službu
Odzvonilo "divljim" taksistima
Po svemu sudeći, na beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" rešili su da stanu na kraj dugogodišnjim nevoljama sa taksistima, međusobnim svađanjima, koškanjima, potezanjima putnika za rukav i uopšte ružnim scenama na prilazima vazduhoplovnoj luci.
Aerodrom će, naime, formirati sopstvenu taksi službu, sa luksuznim klimatizovanim vozilima i profesionalnim taksi vozačima koji će ubuduće sačekivati goste Beograda na aerodromu. Svi će oni biti obučeni u elegantne uniforme i moraće da znaju engleski jezik. Ova nesporno dobra ideja mogla bi da bude realizovana već do početka "Evrovizije 2008".Time bi se taksi usluge bitno poboljšale, a veći broj "divljih" taksista morao bi da potraži posao na nekim drugim lokacijama. Prema pisanju medija, već je u toku tender za nabavku vozila koji je raspisao Aerodrom "Nikola Tesla".
Aerodromje mesto koje ispraća naše sugrađane u inostranstvo, ali i mesto na kojem se strani turisti sreću sa Beogradom,i razumljiva je želja je da aerodrom predstavi pravu pozitivnu sliku grada, a taksi usluga je samo jedna od njih. Pored tendera raspisanog za nabavku vozila, objavljen je i konkurs za vozače. Kandidati za vozače prolaziće specijalnu obuku, pre konačne selekcije proći će kroz testove, a finalisti će morati da prođu i posebnu obuku Centra aerodroma "Nikola Tesla". Taksisti će biti obučeni i da putnicima daju turističke informacije. Postojeća registrovana taksi udruženja radiće paralelno sa novoosnovanim.
- Cena usluge našeg prevoza biće nešto viša od standardne cene taksi prevoza, ali ne viša od cene koju sada naplaćuju "divlji" taksisti. Legalna taksi udruženja će i dalje moći da obavljaju svoj posao na aerodromu. Na ovaj način, mušterijama smo ponudili veći izbor - napominju na aerodromu. Kako bi putnici bili sigurni u regularnost cene, vožnju taksijem Aerodroma "Nikola Tesla" plaćaće vaučerima koji će se kupovati na samom aerodromu. G. R.
Izvor: Danas
Link: danas.co.yu
 
Kad sam im odavno predlagao da osnuju 'Aerodromski taxi', dobio sam odgovor :

'Nije nam to u opisu delatnosti', a onda sam i rekao : 'Pa, registrujte se i za to!'

Najzad su me poslušali, pa im čestitam na takvoj odluci. :)
 
moguće je da je to zbog toga što sada imaju novog direktora. Bojan Krišto je ranije vodio lutriju (koliko ljudi je igralo loto pre par godina a koliko sada, naročito kada fond za sedmicu pređe milion evra?) i uspeo je da je revitalizuje, nadam se da će biti uspešan i na aerodromu.
 
Aerodrom dobija sopstveni taksi prevoz
Beogradski aerodrom "Nikola Tesla" imaće sopstvenu službu za taksi prevoz putnika najkasnije
do početka "Evrosonga" u drugoj polovini maja, rečeno je Tanjugu u tom javnom preduzeću.

"Svesni smo da je aerodrom svaki put tačka susreta stranaca sa našom zemljom, 'kapija Beograda i Srbije' i
ako je usluga na aerodromu dobra, takva će biti i prva slika o Srbiji. Moja želja je da u narednom periodu
aerodrom predstavi onu pravu pozitivnu sliku Srbije", izjavio je generalni direktor Bojan Krišto.

aerodrom-v.jpg


U toku je tender za nabavku 20 luksuznih i klimatizovanih vozila, a raspisan je i konkurs za profesionalne vozače
koji će morati da prođu obuku i polože testove iz engleskog jezika, opšte kulture i poznavanja grada.
Predstavnici aerodroma istakli su da su građani nezadovoljni radom divljih taksista i njihovim "nerealnim cenama"
prevoza i izrazili očcekivanje da će za taj projekat imati podršku gradskih vlasti.
Putnici će uz "maksimalan komfor i prikladnu cenu" moći da dobiju prevoz od aerodroma i obrnuto i cena usluge
biće nešto viša, ali niža od cena koje sada naplaćuju divlji taksisti.
Prevoz će se naplaćivati vaučerima, koji će se plaćati i preuzimati na šalteru posle prolaska pasoške i carinske kontrole.
http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=37402
 
bigvlada":141soz7q je napisao(la):
moguće je da je to zbog toga što sada imaju novog direktora. Bojan Krišto je ranije vodio lutriju (koliko ljudi je igralo loto pre par godina a koliko sada, naročito kada fond za sedmicu pređe milion evra?) i uspeo je da je revitalizuje, nadam se da će biti uspešan i na aerodromu.
Мислиш на човека који је револуционарно укинуо бинго? Нема ту ништа успешно, био је један бум лотоа, а онда је све спаснуло, упропастио је игру. Он је нашао ново задужење, а лутрија покушава да васкрсне бинго...
 
E, batalite sad lutruju i bingo. .. a taxi je uveden na moje insistiranje :) .. kao što piše u gornjem postu.
 
А јесу ли укинули оне ЈАТ-ове аутобусе са аеродрома до Славије?
Сећам се да је било великих, а нису набављали минибусе?
И ко заправо жели да иде сам таксијем са аеродрома, па то је потпуно нееколошки и економски нерационално. Треба им наплаћивати еколошку таксу (Општино Сурчин уведи је) и превоз заценити као голем луксуз...
 
Skokni na sajt JAT-a i proveri za bas-ove .... pa nam javi.

Intervju Saše Vlaisavljevića, generalnog direktora JAT-a :

Tender za Jat po planu

Tender za privatizaciju Jata biće raspisan u drugoj polovini maja. Saša Vlaisavljević, generalni direktor
nacionalne avio-kompanije, u intervjuu za B92 kaže da je osim Er Indije i Aeroflota za Jat zainteresovano
i nekoliko kompanija iz Evropske unije, koje u ovom periodu zahtevaju diskreciju. ...itd.
ceo text : http://www.b92.net/biz/fokus/intervju.php?yyyy=2008&mm=04&nav_id=293399
 
@Nurko7000
Ne samo da ih nisu ukinuli nego su na stavice stavili kul table sa natpisima na engleskom i srpskom. (izveštaj od petka)
 
Aerodrom "Nikola Tesla" unapredio taksi službu uoči Eurosonga
Do vazdušne luke samo "luks" vozila
beograd1_1.jpg

Posebni dispečeri kontrolisaće taksiste: Putnici na dolaznom terminalu

Posetioce Eurosonga koji u Beograd budu dolazili avionom, očekuje se oko 15 hiljada putnika, po izlazu sa terminala sačekaće daleko bolja taksi usluga nego što je dosad bio slučaj. Naime, Aerodrom "Nikola Tesla" je u saradnji sa gradom i taksi udruženjima modernizovao uslugu prema gradskoj odluci o taksi prevozu.
Tako će sada izpred dolaznog terminala moći da stoji najviše pet taksi vozila, što će kontrolisati posebni dispečeri. Kada jedno vozilo odveze putnika dispečer javlja kolegi na obližnjem punktu da pošalje nov taksi koji tamo čeka na svoj red. Vozila će biti kontrolisana preko registarskih oznaka tako da neće moći da se ubaci neko preko reda. Na taj način sprečiće se i da taksisti "love" mušterije po terminalu.
Prema Odluci o auto taksi prevozu, do i od aerodroma moći će da voze samo vozila "luks" kategorije. Takvih automobila, koji su na bodovanju taksista dobili više od 80 bodova, trenutno u gradu ima oko 2.000. Sami taksisti u obavezi su da govore najmanje jedan strani jezik i da uz to znaju osnovne podatke o beogradskim znamenitostima koje strani gosti žele da posete.
Iz Aerodroma "Nikola Tesla" poručuju svim građanima i objektima u kojima turisti odsedaju, da eventualne primedbe gostiju na taksi uslugu mogu prijaviti na broj 011/209 - 7373 ili putem elektronske pošte TAXIŽBEG.aero. Prioritet prijavljivanja imaće neprijatnosti tokom same vožnje i cena naplaćena više nego što je propisano zvaničnim cenovnikom. Sve pritužbe i žalbe putnika Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd će procesuirati nadležnim inspekcijama. R. V. Bibić
Izvor: Danas
Link: danas.co.yu
 
Iz mog iskustva najgori likovi i drpatori su upravo taksisti koji voze najbolja vozila. Valjda ce ta kontrola uroditi plodom a nadam se da se cela akcija nece zavrsiti sa zavrsetkom eurosonga.
 
a jel ce da otvore neki restoran brze hrane na aerodromu i da srede one izlazne gejtove koji su u ocajnom stanju??
 
BEOGRADSKI AERODROM UVODI POSEBNU NAKNADU ZA BEZBEDNOST
BEOGRAD , 21. maja - Odlukom Upravnog odbora, Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd uvešće od 14. jula ove godine posebnu naknadu za bezbednost u iznosu od 4,5 evra.

Posebna naknada za bezbednost biće naplaćivana samo odlazećim putnicima, a njome će za dva odsto biti povećana cena avio-prevoza, saopšteno je iz JP Aerodrom "Nikola Tesla" Beograd.

Posebnu naknadu za bezbednost putnici će plaćati prilikom kupovine avio karte, u dinarskoj protivvrednosti, kao što se to čini i za aerodromsku taksu koja iznosi 16, 5 evra.

Odluku o uvođenju posebne naknade za bezbednost beogradski aerodrom doneo je u skladu sa međunarodnim obavezama, i najavio je dva meseca unapred svim učesnicima u aviosaobraćaju - avio-kompanijama, turističkim agencijama i drugima.

Odluka o primeni nove bezbednosne procedure biće doneta u saradnji sa Stanicom granične policije MUP-a Srbije, a u koordinaciji sa Direktoratom civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije.

Sredstva prikupljena od posebne naknade za bezbednost isključivo će biti korišćena za nabavku najsavremenije bezbednosne opreme - u planu je kupovina najmodernijih mobilnih i fiksnih rentgen uređaja i velikog broja detektora eksploziva.

U skladu sa nabavkom nove opreme, u planu je promena kompletne procedure kontrole putnika i prtljaga pre ulaska u avion, čime će procedura biti znatno efikasnija i brža, a cilj je da bude izbegnuto stvaranje gužvi na prostoru ispred carinske i pasoške kontrole odlazećih putnika.

Predviđeno je da umesto dosadašnje dve, ubuduće bude samo jedna kontrola i to na ulasku u putničke čekaonice, takozvane "gejtove".

Procedura je u potpunosti usklađena sa procedurama koje se primenjuju u zemljama šengenskog sporazuma.

Posebnu naknadu za bezbednost, kako stoji u saopštenju, naplaćuju skoro svi aerodromi u Evropi, na aerodromima u Podgorici i Tivtu ona od prošle godine iznosi po 4 evra, a u Beču iznosi 8 evra.

Kako je navedeno u saopštenju, Aerodrom „Nikola Tesla“ Beograd razmatra odluku o snižavanju takse za transferne putnike i to za polovinu - sa sadašnjih 16,5 na oko 8 evra.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu

Ovo me je malo zbunilo - samo jedna kontrola i to na gate? To nisam video ni na jednom aerodromu u svetu, tj. samo ANT i mislio sam da ce se toga ratosiljati, kad ono, medjutim!
 
Kontrolu ka gejtovima sam ja video na nekom evropskom aerodromu ali nemam pojma kojem (uspavao sam se taj let, ne znam gde sam menjao avione)... mali aerodrom, leti ili wizzair ili easyjet u nemackoj...
u sv. slucaju, kontrola je pred ulazak u cekaonicu za gejt, 100%...
Drago mi je sto ukidaju duplu kontrolu...
 
Hvala na informaciji. Moj komentar se odnosio na VELIKE EVROPSKE I SVETSKE AERODROME kojima ANT tezi...
 
Vrh