Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Danas:
Trava nije viđena...
a05f8d073f15ae1822a867f03dcb214e.jpg
db127aa2b8619764f171cab93c0e6012.jpg


Sent from my SM-S926B using Tapatalk
 
Juče sam pored autoputa za Šid video radove na gradnji pruge za aerodrom.
Najzad će Beograd biti prvi međunarodni aerodrom u Srbiji koji ima svoju železničku stanicu. (Međunarodni kažem jer je terminal aerodroma Valjevo u Divcima pored aktivne železničke stanice 😆).
 
Juče sam pored autoputa za Šid video radove na gradnji pruge za aerodrom.
Najzad će Beograd biti prvi međunarodni aerodrom u Srbiji koji ima svoju železničku stanicu. (Međunarodni kažem jer je terminal aerodroma Valjevo u Divcima pored aktivne železničke stanice 😆).

Ех, заостајемо за Црном Гором пола века. :ROFLMAO:
 
Juče sam pored autoputa za Šid video radove na gradnji pruge za aerodrom.
Najzad će Beograd biti prvi međunarodni aerodrom u Srbiji koji ima svoju železničku stanicu. (Međunarodni kažem jer je terminal aerodroma Valjevo u Divcima pored aktivne železničke stanice 😆).
Nisam u toku, šta je plan, da saobraća do aerodroma Beovoz?
 
Lepo je što Beograd dobija još jednu liniju ali se brinem za Er Srbiju. Pre par godina oni su govorili da im je cilj Peking i Šangaj. Ali pandemija, birokratija i tako nekako ispade da neće dobiti dozvolu za Peking, to je pripalo aviokompaniji iz Kine. Srbiji ostaje utešna nagrada Tjenđin koju za ove skoro 2 godine nisu uspeli trajno da dignu ni na dva leta nedeljno.

Umesto Šangaja preko reda uskače Guandžou sa direktnom kineskom konkurencijom i realno efikasnijim i novijim avionom. Šta da radimo, Er Srbija će se tu namučiti da bude konkurentna.

Da sam ja pregovarač strane (Er) Srbije sa Kinom oko podele preostalog kolača zvanog Šangaj, rekao bih kinezima: izabrali ste ekskluzivno Peking, sada dajte nama ekskluzivno pravo na Šangaj. U ime čeličnog prijateljstva dve zemlje umesto direktne konkurencije za Šangaj, izaberite neki drugi grad odakle će neka kineska aviokompanija leteti za Beograd. Evo recimo Xiamen Air na relaciji Beograd-Xiamen.

Ostaje da vidimo rasplet oko Šangaja u narednih par meseci. Ako kinezi insistiraju da i njihova kompanija leti iz Šangaja, mislim da će Er Srbija biti u vrlo podređenoj poziciji kad je sve ukupno Kina u pitanju. Na svakoj liniji dominantna domaća konkurencija, računajući PEK/TSN kao jednu destinaciju. Zato bi Er Srbiji bilo pametno da se mnogo više i brže šire po Severnoj Americi gde nema direktne konkurencije a sada imaju samo 2 destinacije. Šta se sada čeka za najavu Majami/Toronto?
 
Lepo je što Beograd dobija još jednu liniju ali se brinem za Er Srbiju. Pre par godina oni su govorili da im je cilj Peking i Šangaj. Ali pandemija, birokratija i tako nekako ispade da neće dobiti dozvolu za Peking, to je pripalo aviokompaniji iz Kine. Srbiji ostaje utešna nagrada Tjenđin koju za ove skoro 2 godine nisu uspeli trajno da dignu ni na dva leta nedeljno.

Umesto Šangaja preko reda uskače Guandžou sa direktnom kineskom konkurencijom i realno efikasnijim i novijim avionom. Šta da radimo, Er Srbija će se tu namučiti da bude konkurentna.

Da sam ja pregovarač strane (Er) Srbije sa Kinom oko podele preostalog kolača zvanog Šangaj, rekao bih kinezima: izabrali ste ekskluzivno Peking, sada dajte nama ekskluzivno pravo na Šangaj. U ime čeličnog prijateljstva dve zemlje umesto direktne konkurencije za Šangaj, izaberite neki drugi grad odakle će neka kineska aviokompanija leteti za Beograd. Evo recimo Xiamen Air na relaciji Beograd-Xiamen.

Ostaje da vidimo rasplet oko Šangaja u narednih par meseci. Ako kinezi insistiraju da i njihova kompanija leti iz Šangaja, mislim da će Er Srbija biti u vrlo podređenoj poziciji kad je sve ukupno Kina u pitanju. Na svakoj liniji dominantna domaća konkurencija, računajući PEK/TSN kao jednu destinaciju. Zato bi Er Srbiji bilo pametno da se mnogo više i brže šire po Severnoj Americi gde nema direktne konkurencije a sada imaju samo 2 destinacije. Šta se sada čeka za najavu Majami/Toronto?
Nema aviona za toliko destinacija. Jedan A330 ide na kompletno renoviranje enterijera i ko zna sta jos, pa opet ostajemo na 2. Jedan ako ispadne, ostaje nam Vamos-tamos kao opcija. Kad dodje i 4. A330, pa budu sva 3 operativna, verujem da ce krenuti cak i Toronto
 
Da sam ja pregovarač strane (Er) Srbije sa Kinom oko podele preostalog kolača zvanog Šangaj, rekao bih kinezima: izabrali ste ekskluzivno Peking, sada dajte nama ekskluzivno pravo na Šangaj. U ime čeličnog prijateljstva dve zemlje umesto direktne konkurencije za Šangaj, izaberite neki drugi grad odakle će neka kineska aviokompanija leteti za Beograd. Evo recimo Xiamen Air na relaciji Beograd-Xiamen

Летови између Кине и Србије се утврђују на основу билатералног споразума између две државе тако да Ер Србија не може много да тражи више од оног што су се политичке инстанце договориле.
А тамо је ситуација таква да је челично пријатељство дало много пара у инфраструктуру Србије па сад немамо те паре да вратимо. Тако да реципроцитет није могућ, то је већ сада очевидно. Челично пријатељство се полако претвара у челичну омчу....
 
Кинези нису мале маце, па да ћемо ми ту њих нешто да из...манипулишемо. Ер Србија има већ доста велику мрежу, може да понуди путницима из Кине доста трансферних опција; зато можда и истрпи конкуренцију њихових компанија.
 
Situacija nije baš sjajna ni sa većim evropskim aviokompanijama, žale se na nefer konkurenciju a negde će se i otkazivati letovi. Kineski prevoznici koriste vazdušni prostor Rusije za prelet do Evrope, čime štede vreme i nude jeftinije karte.

Er Srbija u najgorem slučaju može stalno da računa na aranžmane turista koji mogu da dođu u Srbiju (bez vize). Turistička organizacija se dala tamo u promociju i sigurno će imati efekta.
 
Ја сам по питању летова за Кину и Ер Србије генерално већи оптимиста од вас форумска браћо. Ер Србија се константно развија и нашла је свој модус операнди а притом је веома агилна компанија и експресно реагује на промене. То што није имала среће са неким авионима и што је морала да узима пуно авиона у вет лизинг је само краткорочни проблем у средњем и дугом року ће имати добро пословање као једина европска компанија која има летове за Русију, САД и Кину што је свакако предност а у региону је битан играч што опет значи трансфер путника преко Београда. Хајде мало оптимизма, пре 10 година смо могли само да сањамо о таквој националној компанији. А по Европи су велики играчи попут Алиталије банкротирали...
 
Nadam se da je makar neko pročitao moj prethodni komentar. Generalno sam optimista kad je u pitanju Aerodrom Beograd i Er Srbija, dobro je što lete za Kinu i kao što se vidi želim im da makar na liniji na Šangaj nemaju konkurenciju.

Ja sam pre deset godina sanjao da će Er Srbija krenuti dugolinijske letove sa tri aviona za destinacije Njujork, Toronto i Čikago ali se nije desilo ni tada a evo još ni sada. Nisam ni u snovima mogao da zamislim da će krajem 2024 ili početkom 2025 ovako neizbalansirano i disproporcionalno izgledati lista dugolinijskih letova iz Beograda:

Kina:
Beograd-Peking Hainan
Beograd-Tjenđin Air Serbia
Beograd-Guandžou China Southern
Beograd-Guandžou Air Serbia
Beograd-Šangaj Air Serbia
Beograd-Šangaj možda? China Eastern
Beograd-Xiamen možda? Xiamen Air

Severna Amerika:
Beograd-Njujork Air Serbia
Beograd-Čikago Air Serbia
 
Ер Србија ће летети за Шангај, нико други се за сада није пријавио. Гуангџоу ће имати четири недељна лета јер ће се, између осталог, користити и за летове ка Аустралији, што је и један од разлога сарадње Ер Србије и Чајне Садерн. а да не говоримо о величини тог тржишта у сваком погледу. али, да има још места за летове ка Кини, свакако да има, градови попут Шенжена, Вухана или Ченгдуа
 
Vrlo ambiciozni planovi Džoni ali slabe ambicije za Severnu Ameriku. Valjda će na toj konferenciji u St Regisu Air Serbia najaviti nove destinacije za taj kontinent.

Inače ako se ostvari sve sa liste koju sam stavio, Beograd će imati veći broj destinacija u Kini od turističkih džinova Barselone, Atine ili Venecije. Ludilo :love:
 
Danas:
Trava nije viđena...
a05f8d073f15ae1822a867f03dcb214e.jpg
db127aa2b8619764f171cab93c0e6012.jpg


Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Tu prave zemlje nema, nasuli su sa iskopa nekog, a ne humus/crnicu. Od sveg onog zelenila sa rendera posadili su sedam topijarnih formi, pat stabala i žbuniće po ivici terase, sve se osušilo. Još sa onim solarnim panelima na svetiljkama izgleda kao neodržavano odmorište na autoputu.
 
Nema direktno veze sa aerodromom ali sam uslikao juče na sletanju na BEG, da li je moguće da se ovo paljenje još uvek dozvoljava?

1727498257505.jpeg
 
Pale na 10min od centra grada, ispod Pančevca i to mnogo gore stvari: gumu, kablove, plastiku...

Ovo na njivama mu dođe još i dobro.
 
Коментарисао сам на другој теми тај призор. Туђа посла, преваспитавање и паљење, то је оно што највише волимо.
 
Vrh