Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

da, svaki vid automatizacije bi ubrzao prolazak. Inače to rešenje sa stepeništem iza koga je odmah ulaz u red za bezbednosnu kontrolu je po meni jako loše rešenje - dole nema nekog suvislog hola na odlascima, gore nema prostora - prosto ne postoji mesto gde neko ko vas prati na let može da sedne i popije kafu s vama pre puta. Osim ono nešto malo prostora u hodniku između Terminala 1 i Terminala 2. Jako čudno rešenje je primenjeno.
Цео тај анекс на терминалу 2 је испао чудан и могло је то да буде светски а наше....међутим политика је хтела штрокаве Французе...боље је него пре али далеко од онога што Београд заслужује!
 
E to je nekako i moje mišljenje. Ima više prostora, cela nova zgrada...
Ali sve je nekako skup nekih čudnih kompromisa - ima to sad kapacitet da propusti mnogo putnika, ali je nekako čitav osećakj prolaska kroz aerdrom - skučeno i poprilično mračno.
A novododatog prostora je bilo da se baš naprave veliki prostori što sa osnovnim funkcijama, što sa komercijalnim sadržajem, i da to izgleda baš kako rekoste "svetski a naše". Ajde da se nadamo da će povećanje ponude vremenom popraviti stvari, mada mislim da je za ovu stranu pre bezbednosne kontrole sad teško nešto drastićno poboljšati.
 
Meni je nejasnoća da smo imali tipa sređen onaj Teslin trg na Aerdoromu, a sada je nekako opet tamo gradilište i ništa nije sređeno...

Biznis klub u BG je kriminalan. Leteo sam do Atine business klasom, imao sam pristup Aegean Business Lounge-u na 3 spratu, preko 1000 m2... Na drugom srpatu standarno svratim u Goldair ili Skyserve (oni su šire dostupni za razliku od ovog na 3.)

U Beogradu ne mogu da privuku nijednog operatora tih lounge-ova izgleda i svede se ili da tumaraš hodnicima, čekaš u redu za lošu kafu na tzv. Teslinom trgu ili ideš u taj raspali Business Club...
 
Poslednja izmena:
gde si ti video Francuza na aerodromu? Francizi su tu da zavrte posao i naplate na kraju ostalo ih ne zanima. Zašto smo na to pristali je neka druga priča. Štrokavi smo sami.

Taj fazon. Ne ide Francuz da proverava toalete i da tera policiju da pošalje još osoblja na šaltere za pasošku kontrolu.
 
Jedan moj dobar poznanik je nedavno imao loše iskustvo na aerodromu zbog gužve i baš je izgoreo. Evo videa koji je postavio na Insta:
Tvoj dobar poznanik laže kad u videu kaže da na aerodromu ne može da se prođe. Njegov video je dokaz da je prošao. Dobro zna da je za te redove na odlasku kriv nedovoljan broj ljudi na pasoškoj kontroli a ne Vinci. Može iz svog džepa da plati penale za raskid koncesionog ugovora na koji poziva, jer poreski obveznici to sigurno ne žele da plate. Za kako kaže uništavanje aerodroma on dobro zna da je kriv Saša Vlaisavljević i njegova ekipa koji su sve ovo planirali, stavili u tender i onda kao nadgledali. Francuzi su uradili ono što je od njih zahtevano i kako je nadgledano.

Za ovo u vezi novog terminala: taj aneks terminala pušten je u promet pre godinu i po dana. Prostori za lokale koji su odmah na udarnom mestu posle ulaska na odlaznom nivou su i dalje pokriveni, ni jedan još nije otvoren. Udarni deo toga je Air Serbia najavila kao svoj lobi za biznis klasu. Svoj lokal u TC Galerija su ekspresno otvorili a na aerodromu još ništa za godinu i po. To je pitanje za Mareka.
 
Koliko vidim, Vinci je vlasnik ili koncesionar i 3 aerodroma u Japanu. Da li mislite da i tamo imaju ove probleme jer ih drže Francuzi ili je ipak sređeno na japanski način?
 
Koliko vidim, Vinci je vlasnik ili koncesionar i 3 aerodroma u Japanu. Da li mislite da i tamo imaju ove probleme jer ih drže Francuzi ili je ipak sređeno na japanski način?
Tačno tako, Vinci je i u Japanu pa je sve u redu. Vidim da nas ima barem 2 koji se ne primaju na Đukanovića i njegovo prodavanje magle. Uostalom ako je tako uspešan i bogat kako se predstavlja, zašto se gura sa masom po običnom terminalu umesto da leti sa VIP terminala privatnim mlaznjacima?
 
Po Vinčiju se zove, nije greška. Što Francuzi ne umeju da mu pročitaju ime, to jeste greška.

To jednostavno nije tačno. Nazivi kompanija se ne prevode i naziv kompanije u izvornom je Vansi, ne Vinči kako ovaj lik izgovara... Čudi me da je toliko proputovao, wall street ovo-ono, a to nije čuo...

Da to zna, ne mora, kao ja, da sada daleke 2018. radi za kompaniju koja je jedan od globalnih dobavljača IT opreme za Vansi... Ja sam čuo od francuza koji su vodili projekat, pre nego što je i počeo... On bi trebalo da je to čuo do sada i ovako od svojih brojnih poslovnih konekcija.
 
OK, objasni Francuzima onda da ne govore Porš nego Porše.

Jasno je da su upravo oni ovde 'pročitali' lično ime po svom pravopisu, kao što i inače čine.

Vrlo važno. Zove se Vinci.
 
Poslednja izmena:
Vidi, talentovaniji autor verovatno bi poentirao na neskladu između imena koje nosi operator i onoga što pruža.

Još kad se Tesla uvede u igru...
 
Tvoj dobar poznanik laže kad u videu kaže da na aerodromu ne može da se prođe. Njegov video je dokaz da je prošao. Dobro zna da je za te redove na odlasku kriv nedovoljan broj ljudi na pasoškoj kontroli a ne Vinci.
Ne verujem da zna baš sve te detalje. On je ovde više pričao sa strane korisnika. Uputiću ga na Beobuild za dodatne info, ne sprdam se, mislim da je tip koji bi rado celu temu proĉitao i hvatao kockice. Takav je prosto lik. Probaću da ga ubedim i da se registeruje ovde .

Uostalom ako je tako uspešan i bogat kako se predstavlja, zašto se gura sa masom po običnom terminalu umesto da leti sa VIP terminala privatnim mlaznjacima?
Ja ga poznajem duže vreme, nekoliko godina pre nego li što je krenuo da se eksponira u javnosti. Jeste bogat i imućan, ali ipak nije na nivou tajkuna koji bi se vozio privatnim avionom svaki čas. Znam da putuje biznis i prvom klasom, ali to je ipak level ispod privatnog aviona.

Po net worthu je dosta ispod ljudi tipa Vesa Jevrosimović, Mitrović i ta ekipa koja privatne avione koristi kao privatne automobile.
 
Tvoj dobar poznanik laže kad u videu kaže da na aerodromu ne može da se prođe. Njegov video je dokaz da je prošao. Dobro zna da je za te redove na odlasku kriv nedovoljan broj ljudi na pasoškoj kontroli a ne Vinci.
Ne verujem da zna baš sve te detalje. On je ovde više pričao sa strane korisnika. Uputiću ga na Beobuild za dodatne info, ne sprdam se, mislim da je tip koji bi rado celu temu proĉitao i hvatao kockice. Takav je prosto lik. Probaću da ga ubedim i da se registeruje ovde .

Uostalom ako je tako uspešan i bogat kako se predstavlja, zašto se gura sa masom po običnom terminalu umesto da leti sa VIP terminala privatnim mlaznjacima?
Ja ga poznajem duže vreme, nekoliko godina pre nego li što je krenuo da se eksponira u javnosti. Jeste bogat i imućan, ali ipak nije na nivou tajkuna koji bi se vozio privatnim avionom svaki čas. Znam da putuje biznis i prvom klasom, ali to je ipak level ispod privatnog aviona
 
Evo, jedan problem manje...

Screenshot 2024-10-06 at 06.18.42.png
 
Ne verujem da zna baš sve te detalje. On je ovde više pričao sa strane korisnika. Uputiću ga na Beobuild za dodatne info, ne sprdam se, mislim da je tip koji bi rado celu temu proĉitao i hvatao kockice. Takav je prosto lik. Probaću da ga ubedim i da se registeruje ovde .


Ja ga poznajem duže vreme, nekoliko godina pre nego li što je krenuo da se eksponira u javnosti. Jeste bogat i imućan, ali ipak nije na nivou tajkuna koji bi se vozio privatnim avionom svaki čas. Znam da putuje biznis i prvom klasom, ali to je ipak level ispod privatnog aviona
Biznis klasom mozda ali prvom tesko. Ljudi cesto imaju pogresnu percepciju za razliku izmedju te dve.
To se desava zbog namernog spinovanja avio kompanija koje namerno zbunjuju.
- Biznis klasa je svi kratki letovi Air Srbija onih 4-5 redova ispred svih
- Biznis klasa je i Air Srbija do New Yorka. (nemamo prvu klasu).
- United Airlines na medjunarodnim letovima nema prvu klasu vec zovu to "United Polaris" kako bi zbunili i predstavili bolje nego sto jeste.

Lufthansa ima prvu klasu i Allegris se zove.

Karta za prvu klasu je oko 7.5k eura van sezone do oko 30k eura u sezoni Beg - San Francisco (jedan pravac).
Screenshot 2024-10-05 at 10.51.50 PM.png


Ko putuje biznis klasom?
- 50% putnika su ljudi koji mnogo trose na kreditnim karticama.

U principu ako imas firmu koja placa neke silne racune kreditnom karticom, na taj nacin skupljas poene.
Taj fazon ali ima i boljih od ove.

U sustini kombinacija neko ko putuje povremeno + trosi dosta = karte za dzabe.

To sto vidis nekoga u biznis klasi ne znaci nista jer najcesce kartu nije platio.

Jos jedna zanimljivost. Kada iz Beograda sletis u Frankfurt a ides pravom prvom klasom za USA na izlasku iz aviona te saceka automobil a svi ostali u autobus :)
Auto te ne vozi na terminal vec te vozi direktno u first class lounge.
U Loungeu se radi checkiranje i odatle te opet vozi automobil direktno do aviona gde te liftom vode u avion. (ne ides u opste na onaj check-in).
 
Poslednja izmena:
Biznis klasom mozda ali prvom tesko. Ljudi cesto imaju pogresnu percepciju za razliku izmedju te dve.
Vradovic, da jasna mi je podela. Znam da mi je rekao da je putovao i prvom klasom, e sad naravni ne mogu proveriti verodostojnost toga, i da li se on svesno ili nesvesno zeznuo i prevideo tu razliku. Anyway, svejedno ;)
Ko putuje biznis klasom?
- 50% putnika su ljudi koji mnogo trose na kreditnim karticama.

U principu ako imas firmu koja placa neke silne racune kreditnom karticom, na taj nacin skupljas poene.

U sustini kombinacija neko ko putuje povremeno + trosi dosta = karte za dzabe.

To sto vidis nekoga u biznis klasi ne znaci nista jer najcesce kartu nije platio.
Ja po Evropi ne putujem biznis klasom, jer je bacanje para, međutim sasvim druga priča su interkontinentalna putovanja. Tada uvek putujem biznis klasom. Najčešće su to Qatar i Emirates, ali sam putovao i drugim kompanijama u biznis klasi, tipa Lufthansa, British...

Jako sam zainteresovan da saznam koje su mogućnosti uštede koje mogu da se trasferuju između avio kompanija. Ja imam dosta poena na Qatar-u i to koristim ponekad da uštedim na business class karti. Međutim poeni na Qataru nisu vezani za moju liĉnu ili kompanijski potrošnju, već za letove koje obavljam preko Qatar-a.

Da li znaš možda da li neka banka u Srbiji, tj. kartica Srpske banke (svejedno mi je da li je privatna ili poslovna) ima tu opciju da dobijaš bodove kojd posle možeš zameniti za kartu u biznis klasi. Troškovi mi nisu mali, ni privatno ni poslovno, i mislim da te stvari mogao da koristim lagnao i da uštedim dodatno na kartama u biznis klasi.

Firma mi je registrovana u Srbiji, i rezident sam Srbije.

Hvala na savetima!
 
Vradovic, da jasna mi je podela. Znam da mi je rekao da je putovao i prvom klasom, e sad naravni ne mogu proveriti verodostojnost toga, i da li se on svesno ili nesvesno zeznuo i prevideo tu razliku. Anyway, svejedno ;)

Ja po Evropi ne putujem biznis klasom, jer je bacanje para, međutim sasvim druga priča su interkontinentalna putovanja. Tada uvek putujem biznis klasom. Najčešće su to Qatar i Emirates, ali sam putovao i drugim kompanijama u biznis klasi, tipa Lufthansa, British...

Jako sam zainteresovan da saznam koje su mogućnosti uštede koje mogu da se trasferuju između avio kompanija. Ja imam dosta poena na Qatar-u i to koristim ponekad da uštedim na business class karti. Međutim poeni na Qataru nisu vezani za moju liĉnu ili kompanijski potrošnju, već za letove koje obavljam preko Qatar-a.

Da li znaš možda da li neka banka u Srbiji, tj. kartica Srpske banke (svejedno mi je da li je privatna ili poslovna) ima tu opciju da dobijaš bodove kojd posle možeš zameniti za kartu u biznis klasi. Troškovi mi nisu mali, ni privatno ni poslovno, i mislim da te stvari mogao da koristim lagnao i da uštedim dodatno na kartama u biznis klasi.

Firma mi je registrovana u Srbiji, i rezident sam Srbije.

Hvala na savetima!

Pošto putujem par puta mesečno po Evropi, moram da se ne složim oko vrednosti biznis klase unutar Evrope. Jeste da su zakinuli dosta stvari, ali ipak, kad putuješ baš često, puno znači to prazno mesto u sredini i bar neko osveženje ili jelo. Plus, mirnije je napred u avionu i imaš toalet rezervisan samo za bizniz klasu.

Pogotovo kad moraš da presedaš unutar Evrope, ta biznis klasa zna da olakša dosta putovanje: pristup salonima, prioritetno ukrcavanje, par komada kabinskog prtljaga koji ti je zagarantovan i neće ti tražiti da ga čekiraš ako je avion pun.

Opet, jeste da nije ono što je nekad bilo, ali čestim putnicima dosta znači.
 
Vrh